atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Luterāņu klosteris
Oskars
Iesūtīts: 2007.09.22 22:37:44
Jūsu domas par to? Zinu, ka kaut kur ir, bet kur? Vai nevar kāds pateikt precīzāk? Varbūt kāds zina arī to interneta mājas lapas?
Ko jūs teiktu, ja tāds parādītos Latvijā?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
AutorsZiņas teksts
Andis Atvars [87.110.102.129]
# Iesūtīts: 2007.09.28 13:08:41
Mulders
Dievs bieži vien visnepareizākos cilvēkus izmanto sava mērķa sasniegšanai. Bet es runāju par šodienu, ne par n-tiem gs. atpakaļ.
Mulders
# Iesūtīts: 2007.09.28 13:12:39
Andis Atvars tad kā klosteri pārkāpj Kristus pavēli?
Kristus gan pavēlēja sludināt Evanģēliju, bet viņš nespecificēja veidu kā to darīt! Klosteri to darīja caur grāmatu rakstīšanu un kopēšanu (un izplatīšanu), sagatavojot priesterus, daudzkur tie bij sludināšanas centri... un vai tad tu domā, ka tiem, kas aiziet no šīs pasaules un nošķirās, viņiem nav jāpasludina Evanģēlijs!
Šodien to var darīt arī i-netā, tad ko... tas, ka es sēžu uz vietas un runāju netā, nozīmē, ka es nekādīgi nepildu Kristus pavēli? Es varētu vispār dzīvot 10x10m lielā platībā ar datoru un i-netu un tomēr pildīt Kristus pavēli!
Bet vai tu pats pildi Kristus pavēli?
indriķis
# Iesūtīts: 2007.09.28 13:12:57
Indriķis izsludina sevi par topošo luterisko klosteru superintendantu, arhiprioru un virsabatu un pasludina savas eksluzīvās tiesības uz zīmolu "luterāņu klosteris". Līdz ar to citi uzskatāmi par viltvāržiem.
Kristofers
# Iesūtīts: 2007.09.28 13:16:14


Andi, es savu viedokli esmu pamatojis ar Rakstiem, tos savukārt skaidrojot ar Rakstiem, ņemot vērā teoloģisko un vēsturisko kontekstu. Ja tev tas nepatīk, ņemot vērā tavu negatīvo pieredzi attiecībā uz klosteriem, tad tā tomēr ir tikai tava personiska problēma, un nevajag to vispārināt un teoloģizēt.
Par to Dieva svētības trūkumu. Varbūt tomēr izlasi vismaz klosteru kustības aizsācēja sv. Antonija, un otra lielākā tuksneša tēva sv. Makarija dzīves stāstus, un tad par šo parunāsim.
Andis Atvars [87.110.102.129]
# Iesūtīts: 2007.09.28 14:04:47
Kristofers
Jūsu (un ne tikai) problēma ir ieraudzīt ko pagātnē, bet apgriežaties par 180` un paskatieties kā sokās tiem, kas šodien veido, vai jau ir beiguši veidot klosterus. Viņu atziņa ir tāda dīvaina- mēs domājam, bet Dievs bija domājis ko citu...
b]indriķis
Apsveicu ar ienesīgo amatu! Tā jau saka- visātrākais bizness saistīts ar reliģiju. Beidzot šī atziņa ir atnākusi līdz Latvijai...
indriķis
# Iesūtīts: 2007.09.28 14:58:10
Andi Atvar , kāpēc uzreiz bizness . Varēšu vizitēt , pārbaudīt, ko māca, iecelt un atcelt abatus un priorus ar nopietnu un svarīgu ģīmi.
Mirga
# Iesūtīts: 2007.09.28 15:44:53
Muldera jautājumiem (12.35) varu tikai pievienoties. Bet Un kamdēļ lai Dieva Vārds nebūtu Klosterī? nav atbilde, beidzas ar jautājuma zīmi.
Paliek tā tad lielais, ļoti aktuālais jautājums: Kāda ir Dieva atbilde šodien?
Eseja [80.232.129.226]
# Iesūtīts: 2007.10.01 08:27:30
Mna ļoti žēl, ka dažs te uzskata sevi līdzīgu Dievam esam un tik pārliecināti apgalvo,kāda ir un kāda nav Dieva griba....Neuzspiedīsimi citiem savus uzskatus, bet lūgsim pec Dieva padoma....Vai tad jauzskata, ka tie,kas sajūt šo aicinājumu dzīvo maldos????
Andis Atvars [87.110.102.129]
# Iesūtīts: 2007.10.01 14:10:59
Vai tad jauzskata, ka tie,kas sajūt šo aicinājumu dzīvo maldos????[
b]Eseja [80.232.129.226]
Kas ir AICINĀJUMS? Kas ir šo aicinājuma AVOTS? Kā tas IZPAUŽAS?... vai bieži vien tās avots nav kāda neatrisināta problēma vai tiešām velme būt, ja ne līdzīgiem Dievam, tad pārākiem par tiem, kas ārpus klostera gan...
Eseja [80.232.129.226]
# Iesūtīts: 2007.10.01 14:52:35
redzi tie, kam tas nav aicinājums agri vai vēlu, bet no klostera aiziet, bet tie,kas aicināti paliek....Tāpēc jau ir arī šie "pārbaudes laika"posmi, lai sevi pārbaudītu..... Un mūža solījumu jau katoļu klosteros nedod uzreiz, bet tikai pēc noteikta laika perioda... Tur ir tā būtība....Es tikai saprotu,ka katrs uzskata savu viedokli par vienīgo un īsteno patiesību.žēl.
Andis Atvars [87.110.102.129]
# Iesūtīts: 2007.10.01 15:11:15
Eseja [80.232.129.226]
Nevajag žēlot kādu, bet atbildēt uz jautājumu- kas ir aicinājuma avots? Dieva aicinājums un pārbaudes laiks- interesants salikums, bet par nožēlu nekā garīga tur nav. Drīzāk tā ir psiholoģiska pārbaude.
Andis Atvars [87.110.102.129]
# Iesūtīts: 2007.10.01 16:51:52
Jāzeps
Ja esi sācis, tad arī nobeidz- `kas ir AICINĀJUMS`, `kā tas IZPAUŽAS`?..., lai kļūtu redzama skaidra bilde, kurš atodas kur...
Mulders
# Iesūtīts: 2007.10.01 17:20:02
Jāzeps, tad var jautāt... Vai "Griba kalpot Dievam" ir aicinājums. Vai aicinājums no Dieva izpaužas kā "Griba kalpot Dievam".
Vai tiešām tu domā, ka ikviena "griba kalpot Dievam" patiešām arī ir Dieva leģitimizēts prāta stāvoklis?
Tad kā ir izskaidrojami neskaitāmie RKB priesteru pedofīlijas skandāli, kas acīmredzami pierāda, ka ja vien tas būtu aicinājums tā kā RKB to māca, tad taču Dievs nepakļautu šos vīrus tādam kārdinājumam! Šeit nepieciešami seko vairāki secinājumi.
1. Vai nu RKB priesterības izpratne ar celibātu u.c. ierobežojumiem nav Dieva iestādījums
2. RKB priestera aicinājums ne vienmēr patiešām IR Dieva leģitimizēts aicinājums, tātad jāpārskata filtrs
3. Ja tomēr priesteri nav pasargāti no lieliem grēkiem, tad viņi ne ar ko nav labāki par citiem grēciniekiem, tādējādi priesterība ir vienkārši tāda prepozīcija... subjektīva velme darīt šo darbu!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.10.01 18:06:45
> a_masiks
Uz slikto pusi nē, taču tad viņām būtu mazāk laika tiem darbiem. Ģimene taču daudz laika prasa.
Un cilvēks bez ģimenes ir savādāks, viņš var domāt vairāk par citiem cilvēkiem, nevis tikai par saviem radiniekiem.
Andis Atvars [87.110.102.129]
# Iesūtīts: 2007.10.01 18:07:45
Jāzeps
Dieva aicinājumu nodefinēt ir ļoti grūti- es pat atļaušos teikt- neiespējami, tādēļ šādu jautājumu arī uzdevu. No Rakstiem mēs redzam, ka Dieva aicinājums parasti ir pretējs aicināto velmei- paklausīt... un laikam tādēļ, tas saucas `aicinājums` un tā avots ir Dievs. Un tas nav pretrunā- Manas domas nav jūsu domas... !

Ja sākam analizēt cilvēku rīcību, tad, lai gan apgalvojam, ka mūsu rīcību nevada nekāds savtīgs motīvs, tad tā tas tomēr nav. Ikviens, kas esam forumā vada kādas tīri personīgas intereses. Mana uzturēšanās forumā ir saistīta ar velmi mainīt procesus laicīgā sfērā, mainot procesus LELB. Tādēļ, ka LR kļūst par `BR`, tad daru visu, lai luterāņi nezaudētu savu identitāti un noraidītu jebkurus aizguvumus no citām baznīcām, lai gan viens otrs aizguvums jau nav nemaz tik `grēcīgs`.
Andis Atvars [87.110.102.129]
# Iesūtīts: 2007.10.01 18:09:03
Nu jā, pret klosteriem, ja tos domā veidot pēc viduslaiku (solījumu došana) piegrieznes, tad protams esmu pret, par visiem simts, bet ja tā var kļūt par vietu, kur cilvēks var kādu laiku pabūt, lai garīgi stiprinātos, tad man nav nekādu pretenziju.
Eseja [80.232.129.226]
# Iesūtīts: 2007.10.02 08:32:32
Man prieks,ka te šobrīd jūtams,ka starp mums rodas tas,kas vieno un nevis šķir....Lai Dievs svētī un dod risinājumu tam, ka varam pieaugt un stiprināties....Svētīgu dienu!
KarotesNav
# Labojis KarotesNav: 2007.10.02 09:01:17
> a_masiks
1Kor 7
32 Bet es gribu, ka jūs būtu bez zūdīšanās. Neprecētais rūpējas par Tā Kunga lietām, kā patikt Tam Kungam.
33 Bet precētais rūpējas par pasaules lietām, kā patikt sievai: viņa sirds ir dalīta.

Ir visāda veida labie darbi. Večiņas pārvešana pār ielu ir vienas sugas, bet jautājumi par Dievu - no pavisam citas. Klosterī, tā teikt, uztrenējas otrajos.
Protams, no ateista viedokļa, tā ir tukša laika nosišana, vai labākajā gadījumā psihoterapija.
danar
# Iesūtīts: 2007.10.02 11:32:06
Man negribetos piekrist.Arī ģimenē ļoti labi var trenēties "jautājumos par Dievu" un nav nekur "jānolien"lai ipasi trenētos labos darbos

Eseja [80.232.129.226]
# Iesūtīts: 2007.10.02 11:33:10
KLosterī pavadītais laiks (esmu runājusi ar klostermāsām) ir pirmkārt sevis "attīrīšanas laiks", kad atbrīvojies no visa tā,kas šķir no Dieva un traucē Dievu mīlēt vaiirāk par visu. Klostera dzīve nav nekāda sanatorija- ir klosteri, kuros māsas ceļas jau pirms plkst.5 00 rītā un pavada dienu lūdzoties un kalpojot slimnīcās, pansionātos, rūpējoties par nabagiem utt. Tas nav viegli!Esot šajā pasaulīgajā dzīvē mēs bieži varam izlemt darī to vai ne, darīt tad, kad gribam , vai tad , kad ne.Mums ir atvaļinājumi, brīvdienas.Klostera dzīve ir citāda...Varbūt daži noliegs arī pirmo mocekļu dzīvi un upuri??
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 88 , pavisam kopa bijuši: 4857