atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu kristibas
mustandzins
Iesūtīts: 2011.03.10 20:12:13
labdien. varbut kads zina kadu macitaju,baznicu,kur var nokristities neejot garo apmācību? (jēkabpils apkārtē)
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
AutorsZiņas teksts
Svētais
# Iesūtīts: 2011.04.16 12:25:05
παλαιό ανόητος
Neparnemt laicigo cilveku juugus, tas ir apliecinats daudzaas citaas vietaas, kaa fakts, ka mums nevajag tapt pasaulei lidzigiem

Rom. 12:2 Un netopiet šai pasaulei līdzīgi, bet pārvērtieties, atjaunodamies savā garā, lai pareizi saprastu, kas ir Dieva griba: to, kas ir labs, tīkams un pilnīgs.

1. Kor. 15:33 Nepievilieties. Ļauna sabiedrība samaitā labus tikumus.

utt.

Nekur Dievs ari nesaka, ka jabistas no saskares ar laicigajiem! Tiesi otradak, ar tiem jakomunicee!

1. Kor. 10:27 Ja kāds no neticīgajiem jūs aicina viesos un jūs gribat iet, tad ēdiet visu, ko jums ceļ priekšā, nekā nepētīdami sirdsapziņas dēļ.

1. Tim. 3:7 Bet viņam vajag arī būt labā slavā pie tiem, kas ir ārpusē, lai viņš neiekristu neslavā un velna valgā.

Jāņa 17:15 Es nelūdzu, lai Tu viņus paņemtu no pasaules, bet lai Tu viņus pasargātu no ļauna.

Taapat visa Jezus maciba un butiba atspoguloja to, ka vins iet pie greciniekiem, rada tiem Dieva milestibu un piedosanu. ( muitnieku un grecinieku draugs)

Tomer Dievs aizrada uz to, ka nebus vilkt jugu! Ar ko vilkt jugu? un kadu jugu? ja jau mes netopam sai pasaulei lidzigi, esam izpirkti, sveti, Dieva miloti, pienemti... Par kadu jugu Dievs runaa? Par pasaules? Nedomaju viss.To varetu ietilpinat zem taa, kaa es saprotu so noraadi. Jo ja jau mes esam atpikti, mums ir piedots, dzivojam svetdzivi, par kaadu juugu te ir runa? Te ir runa par juugu, ko lidzibaa Dievs noraada uz iejuugsanos kaut kama vai ieks kaut kaa. Versa jugs bija 2 versi , kas dodas sava aramlaukaa. Tiklidz viens versis ir preteji otrasm, nevar vairs so jugu normali vilkt. Citaadi kapec gan Dievs lai lietotu so izteikumu: Kaada dala ticigajam ar neticiigo , jo mes tacu drikstam un mums pat vajag komunicet radit Dieva milestiu un glabsanas celu neticigajiem...? Kas kopiigs elkam ar Dievu? Nav nekadas dalas tiesi tamdel, ka iejudzoties saja juugaa notiek liels iespaids vienam uz otru, kas ir risks tam, ka ticigais paliks vajaks sava ticiba iespaidojoties no neticigaa. Protmas, var būt ari otradak, bet nav nekadas garantijas tam un tapec Dievs dod so noradi, lai neiejudzamies!

1. Kor. 7:16 Kā tu, sieva, zini, vai varēsi izglābt savu vīru? Jeb kā tu, vīrs, zini, vai varēsi izglābt savu sievu?





biča
# Iesūtīts: 2011.04.16 13:43:19
Svētais
Tu drīksti tā uzskatīt, bet tādējādi Tu nolemj lielāko daļu kristiešu sieviešu vientulībai. Kristiešu vīriešu jau tā ir maz un no tiem pašiem liela daļa ir ar kaut kādām dīvainībām, no kuriem Varen-tīnis vēl ir nekaitīgākais gals. Visticamāk paliek pa vienam normālām kristīgam vīrietim uz kādām 5 kristīgām sievietēm. Ko nu? Visas pārējās klosteros iekšā, pat, ja nav ieinteresētas dzīvē bez mantas un dažādu cilvēku sabiedrības?
Aivars
# Iesūtīts: 2011.04.16 13:44:24
Mārtiņš
Taisnība jau ir. Bet nu Svētais arī pārstāv vienu interpretācijas skolu šai jautājumā, un teiksim, apcerot to, ka ģimene tā kā ir vēl nopietnāks projekts, kā dažādas pasaulīgas programmas, un "ja tas Kungs namu nezuceļ, tad darbojas velti, kas gar to strādā`, kā arī `vīrs ir sievas galva, bet Kristus boss pār visiem`, nu var jau var arī to ģimeni sasaistīt ar kopīgi velkamo jūgu.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.04.16 13:50:49
biča
Negribu izklausīties sarkastisks, bet arī dažai labai nekristietei prātīgāk būtu klosterī tusēt. Nu nav jau obligāti precēties, un mocīt sevi un citus, ja normāla laulības dzīve šķiet tikai apgrūtinājums.
biča
# Iesūtīts: 2011.04.16 14:02:08
Aivars
Nav jau obligāti sevi jāmoka tādos apstākļos! Var taču normāli dzīvot ārpasaulē arī viens - tā pat dažkārt ir vieglāk nekā, ja esi kādam piesiets. Tā par klosteri bija sarkastiska piebilde. Klosteris der dažiem specifiska rakstura ļautiņiem, kuriem no pasaules bail. Bet, ja cilvēkam ir patīkams darbs, bariņš draugu un ja vēl ir iespēja paceļot pa pasauli, tad kāpēc sevi mocīt četrās sienās, klusumā un pie fiziska darba? Īpaši šajā jomā varu apbrīnot tos, kuri var atrast kaut ko tādu, ka viņiem nemaz nepaliek ne laika, ne intereses ģimenes veidošanai. Nu, tie, kam šī interese ir teoloģiska rakstura, var arī savu dzīvi vadīt klosterī, bet kāda jēga tur ieslodzīt pārējos?
Svetais [95.68.102.62]
# Iesūtīts: 2011.04.16 21:38:07
biča
es tikai saku to, ko māca Dieva vards. ja tas butu domats kaa nebiedroties ar pasauligajiem, uznemoties to jugu, tad nebutu jegas vispar ar pasauligajiem saieties. tacu tas ir domats loti sauraa kontekstaa, laulibaa un biznesa savieniibaa, kur var iejuugties nepareizaa juugaa! taapec nav nekadas dalas ticigajam ar neticiigo, Dieva namam ar elkiem, jo Juus ( ticiigie) esat Dieva nams, bet laulibaa tie klust par vienu miesu!
παλαιό ανόητος
# Labojis παλαιό ανόητος: 2011.04.16 21:56:11
Svetais [95.68.102.62]
Ja tas būtu domāts laulību un biznesa sakarā, tad laulības un bizness tur būtu pieminēti, vai tad ne?
Bet nu labi. Galu galā, nav jau teikts, ka ir jābūt tikai vienai pareizajai interpretācijai. Gluži otrādi, ja rakstus uzskata par dzīvo vārdu, tad tiem jābūt ar daudzām pareizām interpretācijām.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.04.17 15:58:48
παλαιό ανόητος
tas , kas tur ir piemin``ets tas ir jūgs. Zem juga saprot to, ka labpratigi taja var iedoties un tadejadi sagraut otra lietu vai darbu. tas nav domats par neticigajiem vispar, bet tiesi konkrētaas sfeeras ticiigajiem, kuraas ir jaumanas iejugties kopa ar neticigajiem!
παλαιό ανόητος
# Iesūtīts: 2011.04.17 17:34:12
Vai tu savu laulību raksturotu kā "svešu jūgu", ja esi gatavs šādi interpretēt šo vietu?
Aivars
# Iesūtīts: 2011.04.17 17:47:46
παλαιό ανόητος
Svētais gan laikam ar svēto ir salaulāts un ar nesvētajām nepinās, tā kā `savējo` jūgs vien sanāks.
παλαιό ανόητος
# Iesūtīts: 2011.04.17 19:41:11
Aivars
Nē nu tad sanāk "svešais jūgs" tiek vilkts kopā ar savējo, kristieti, droši vien atvieglojot to padarīšanu. imho. Nu, bet jebkurā gadījumā jūgs ir un paliek jūgs, vai tā būtu laulība, kurā sieva moca vīru vai otrādi, vai rakstos pieminētais `Bābeles jūgs`, kurā izredzētai tautai viegli neklājās.
Svetais [95.68.102.62]
# Iesūtīts: 2011.04.17 20:17:26
παλαιό ανόητος
ar pareizu jugu savukart var loti daudz sasniegt...! Mes runajam par dazadu jugu izpratni. tas nav tikai negativa noziimee!
Aivars
# Iesūtīts: 2011.04.17 20:24:07
παλαιό ανόητος
Domāju, ka Tev traucē klišeja ar `mongoļu tatāru jūgu` , `asura jūgu` utt. Bet neaizmirsti, ka Kristus runā arī par savu jūgu, proti, partnerību, kur viņš piedāvā dalīt kopēju likteni, kur Viņš uz saviem pleciem ņem mūsu smagumu, līdzīgi kā jūga vēršus liekot kopā tika rēķināts ne tikai to augums, bet arī spēka attiecības, un labs meistars aizjūgā ierēķināja spēka plecu, proporcionāli jūga vēršu jaudai.
Gan jau cienījamais Pāvils ar to svešo, neticīgo jūgu vilkšanu, sekojot Kristus interpretācijai, varēja būt domājis šo partnerības momentu, kur vienkārši nesanāks nekāda aršana, ja pārī saliek vērsi ar ēzeli, tik vien kā abi jūga vilcēji tiks iznerroti.
παλαιό ανόητος
# Labojis παλαιό ανόητος: 2011.04.17 22:10:38
Hmm. Man tiešām liekas, ka cienījamais Pāvils arī šeit `jūgu` diez vai lieto atšķirīgi kā citās vietās, piemēram:

"Ja nu jūs esat ar Kristu nomiruši pasaules pirmspēkiem, ko tad jūs, it kā vēl dzīvodami pasaulē, uzņematies priekšrakstu jūgu, cilvēku baušļus un mācības , kā piemēram: tev nebūs aizskart, tev nebūs baudīt, tev nebūs pieskarties! -Visas šīs lietas ir lemtas iznīcībai, tās tērējot.
Tām gan ir gudrības slava tur, kur ir pašizdomāta dievkalpošana, pašpazemošanās un miesas mērdēšana; bet patiesībā tām nav nekādas vērtības, jo tās dod apmierinājumu vienīgi miesai."
(Kol.2:20-22)
-mans izcēlums-

Man liekas, te cienījamais apustulis runā par to pašu un arī aicina kristiešus nevilkt svešu jūgu kopā ar neticīgajiem.
Bet lai nu paliek. Galu galā, kas man ar kristiešu tekstu interpretāciju?
Svētais
# Iesūtīts: 2011.04.18 12:19:50
Var jau uznemties jūgu! tas ir tieši tas, ko Pāvils saka! uzņematies priekšrakstu jūgu, cilvēku baušļus un mācības

Un var šo jūgu neuzņemties, tieši arī augstāk minētā rakstu vietas kontekstā. Taču, Dievs, kas atpircis no grēkiem, māca dzīvot svetdzīvi nav domājis, ka mums būtu jādzīvo ar pasaulīgajiem grēkā un no šī jūga jāiziet ārā! Tas ir domāts specifiski, lai neiejūdzamies konkrētos jūgos, par ko izklāstīju iepriekš.
Svetais [95.68.102.62]
# Iesūtīts: 2011.04.18 15:34:11
παλαιό ανόητος

Galu galā, kas man ar kristiešu tekstu interpretāciju?

To tu pareizi saki.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 55 , pavisam kopa bijuši: 298