atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu par "Cerību"
Voldemārs
Iesūtīts: 2010.11.05 12:03:11
Nez, kāpēc nevienam nav ienācis prātā parisināt tematu par pašlaik notiekošo festivālu?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
indriķis (labs)
# Labojis indriķis (labs): 2010.11.05 19:38:28
Voldemār , kāda ticības dzirksts jau var tapt iededzināta arī caur šādu festivālu, kuram tiešām varētu novēlēt lielāku precizitāti atsevišķos tā teoloģiskajos aspektos. Ņemot vērā, ka daudziem cilvēkiem vienmēr gribēsies šādus kristīgus bezmaksas masu pasākumus, atliek vien kristiešus tiem pareizi izglītot.

zaur, aha, tagad to sauc par - jēzus pieņemšanu par savas dzīves valdnieku . Es saprotu, ka neticīgajam ieticot noder kāda metanojas lūgšana, pateicība Dievam, ka Viņš to ir pieņēmis par savu dēlu vai meitu ( es vispār nesaprotu, kāpēc šādos altar call nevarētu uzlikt šādu teoloģiski precīzāku teocentrisku un kristocentrisku akcentu, nevis antropocentrisko Dieva pieņemšanu no cilvēka puses ) , bet mani pārsteidz absurdā ideja, ka šādu rituālu vajadzētu praktizējošiem kristiešiem.
---
Cik visādu veidu sludinātāji tieši šo āķi izmanto prozelitēšanai - tipa ticēt ta jau tu tici, bet vai Jēzu esi pieņēmis tādā veidā, kā mēs tev sakām. Ja neesi, tad nepalīdz tev ne tava ticība Kristum, ne sakramenti. ( Murgs kaut kāds. )
Tad jau sanāk, ka terminus jauc tu.
Zaurs
# Labojis Zaurs: 2010.11.05 19:55:28
indriķis (labs)
kur tu ņem, ka tas vajadzīgs praktizējošiem kristiešiem? un ka tā ir prozelitēšana?
vispār, varējāt jau nu paši paklausīties kristīgajā radio, kas tajā cerībā notiek. un tad runāt.
Memekija
# Iesūtīts: 2010.11.05 20:18:40
"Bezcerības festivāls" nekādu cerību tur tikt iekšā
indriķis (labs)
# Labojis indriķis (labs): 2010.11.05 20:28:49
Zaurs , vai tad Vnk balss tā neteica.
Var jau būt ka viņa tikai dzen jokus.
Bet par prozelitēšanu sauc citu konfesiju kristiešu pārvilināšanu, sliktakajās tā izpausmēs mēģinot izšaubīt viņu līdzšinējās ticības patiesumu.
Nu ir tāds festivāls, lai taču - neredzu jēgu to nedz nosodīt, nedz īpaši sajūsmināties.
kukaramba [80.70.23.187]
# Iesūtīts: 2010.11.05 20:37:29
es ne par ne pret, bet dizkutētājiem iemetīšu vienu terminu- ir tāds jēdziens- teonomā reciprocitāte. Tas ir tad, kad Dieva Vārds sludināts, tad cilvēks jau ticīgs kļuvis to apliecina vārdos sakot jā Jēzum. Tas kas izskatās kā Jēzus pieņemšana patiesībā ir otrādi. Un šito pēc riktīgās luturu mācības vajag atjaunot ik dienas- tobiš līst zem Kristības every day. Ko teiksiet "plēsoņas" ?
indriķis (labs)
# Iesūtīts: 2010.11.05 20:51:13
kukaramba , tā ir cita runa un šāda ticības ikdienas apliecināšana nav pārprotama.
Artis
# Labojis Artis: 2010.11.05 21:51:22
Neticu savām acīm, tiešām neticu! Kā var kaut ko tādu rakstīt? Piemēram, ko saka Konfesionāls luterānis! Luterāņi nevar lūgt kopā ar citas konfesijas kristiešiem?

vilks
# Iesūtīts: 2010.11.05 21:52:30
Artis
Luterāņi nevar lūgt kopā ar citas konfesijas kristiešiem?
Tā uzskata KLB (Konfesionāli luteriskās baznīcas pārstāvji), LELB to nekad nav apgalvojusi.

Un es nekādi neredzu tam arī biblisku pamatojumu.
Zaurs
# Iesūtīts: 2010.11.05 21:53:11
indriķis (labs)
kas ko kur pārvilina? greiema asociācija stāsta par Jēzu nevis dibina savu baznīcu. pie Kristus nākušie nonāk draudzēs pēc dzīvesvietām. kristīgie padomdevēji parakstās un apsolās, ka neko izņemot to, kas rakstīts bībelē, festivāla laikā nesludinās - un instrukcijas ir gana striktas. kur tu te redzi prozelītismu?
Artis
# Labojis Artis: 2010.11.05 22:03:09
Vēl viena "pērle" (no Voldemāra):
"Bet vienā lietā Vilkam taisnība, protams, ir vērts lūgt par to, lai šī [ne]cerība nodara pēc iespējas mazāku ļaunumu, kas pēc tam būs draudžu mācītājiem "jāizstreb"."
Par ko tu runā??? Par kādu ļaunumu???Tomēr nav nekāds tipa kristīgā metālā pasākums vai pasākums, kur pusi no visa laika runā par naudu un aicina ziedot, jo dabūs daudz vairāk atpakaļ!
Zaurs
# Iesūtīts: 2010.11.05 22:40:35
zaurs apbrīno konfesionāļu spēju pašiem izdomāt maldu mācības un tad tās noraidīt. ar kaut ko atgādina bēdīgi slaveno filipu pulmanu un viņa tumšos materiālus..iesaku izlasīt un mācīties, kā nevajag darīt.
te deum laudamus [109.155.25.190]
# Iesūtīts: 2010.11.05 22:48:57
Kā jau agrāk citā diskusijā teicu, uz `cerību` neiešu. Nekur mājas lapā nemin Kristu, tikai Greiemu (daudz vājāku sludinātāju, nekā bija tēvs): 4. nov. paziņojumā atrodama Gr biogrāfija, visādi apraksti par mūziķiem un baznīctēviem, kas piedalīšoties: Kristus vārds ne reizi neparādas. Kāpēc doties uz šo baptistu pasākumu, kas galvenokārt pauž Gr slavu, un nepiemin Pestītāju?
Zaurs
# Iesūtīts: 2010.11.05 22:57:46
te deum laudamus [109.155.25.190]
zaurs noklausījās šon tiešraidi un nekādu greiema slavināšanu nepamanīja.
tas, ka runātāji saka paldies tiem, kas gandrīz gadu strādājuši, lai visus tūkstošus varētu sakoordinēt un viss notiktu, manuprāt ir vēl viena lieliska lieta, ko mūsējiem būtu Tā jāmācās darīt.
kā vienā sprediķī sacīja profesors V. Pavasars, Kristus valdīs, vai tas kādam patīk vai nepatīk.
un ja Kristus var lietot nepilnīgus rīkus, lai darītu savu darbu, tad gods viņam: aizlūdziet, lai ļaudis ierauga Jēzu šajā pagaidām vēl labvēlības laikā. un lai dod spēku tiem, kas ir izvēlējušies par savas dzīves saturu stāstīt citiem par viņu: ir savu draudžu mācītājiem, ir baznīcēniem, ir evaņģēlisitem šajā zemē un pārējā pasaulē.
Konfesionāls luterānis
# Iesūtīts: 2010.11.05 23:55:06
vilks
Vai LELB ir viedoklis par to, ko nozīmē ATA VII - vienprātība Evaņģēlija mācībā un sakramentu pārvaldīšanā? Vai tu spēj atbildēt un izskaidrot: "Kas tas ir?"

Arti
Var. Visu var. Mums ir reliģijas brīvība. Var nolikt pie sienas Ļeņina bildi un pielūgt, ja vēlas.
Voldemārs
# Iesūtīts: 2010.11.06 00:02:49
Arti!
Latviešiem ir tāda pamatota paruna: "ko sēsi, to pļausi".
Ja bibliski "sēj" Kristu Svētā Garā, tad arī pļauj ticības labos augļus. Šādi kristieši ir draudzes balsts un pamats, visādā veidā noderīgi kalpošanai kā draudzē, tā arī pasaulē. Savukārt, ja sēj church growth vai citu maldu teoloģiju, tad attiecīgus "augļus" uz savas ādas izjūt draudzes: notiek šķelšanās un viltus kalpošana, grūtības ir mācītājam un draudzes darbiniekiem.
tātad, tas ir tas, "par ko es runāju". Kādam te liekas, ka es velti ceļu trauksmi. Varbūt, bet, ja man ir taisnība, tad gan ir vērts ieklausīties.
Jūsmošana ir ārēji jauka lieta, bet tai nav ne sakņu, ne augļu
Ne jau kristīgā metālā vai nemetālā (proti, metodē) ir vaina, bet vēstī un tās sludināšanā (proti, saturā).
Konfesionāls luterānis
# Iesūtīts: 2010.11.06 10:15:42
Ko savās draudzēs un baznīcās nesaņem tie luterāņi, kurus vilktin velk uz šādiem festivāliem?

Cerības trūkst? Bet vai tiešām?

Vai tas norādītu, ka cilvēkiem trūkst izpratnes par Kristību, kas jau saņemta un piedevusi grēkus, pestījusi no nāves un velna un devusi mūžīgo svētlaimi visiem tiem, kas tic, kā Dieva vārdi un apsolījumi saka?

Vai trūkst izpratnes par to, kas ir Evaņģēlijs, kas skan no kancelēm, - grēku piedošanas apsolījums Kristus nopelna dēļ? Varbūt, ka skan ne pārāk skaidri un cilvēki ir neziņā par savu pestīšanu?

Vai trūkst izpratnes par Absolūciju - personīgu grēku piedošanas pasludinājumu, kas grēkus nožēlojošam grēciniekam ticībā satverams?

Vai trūkst izpratnes par Altāra Sakramentu, kas dod grēku piedošanu, dzīvību un svētlaimi ticīgajiem, jā - vislielāko kopību ar savu Kungu un Pestītāju?

Bet varbūt tomēr, ka grēcīgā cilvēka daba ar viltu ņem virsroku un mudina ļaudis nodarboties ar jauniem mūku darbiem? "Es aizgāju, es atvēru sirdi, es izšķīros, es pieņēmu, es slavēju, es lūdzu." Ar domu, ka tas kaut kā dara pestīšanu un grēku piedošanu drošāku un pārliecinošāku. Īsti pašiem neapzinoties, ka Kristus upuris tā tiek atzīts par nepilnīgu.

Vai luterāņiem tomēr nevajadzētu vispirms noskaidrot savu identitāti, luteriskās baznīcas ticības apliecību dārgumus, žēlastības līdzekļu neaptveramo svētību, nevis to visu neizpratnē aizmirst un pa galvu, pa kaklu mesties blenzt uz lētiem spīgulīšiem?
Artis
# Labojis Artis: 2010.11.06 10:16:27
Tāpēc jau R Eiropā Tradicionālo konfesiju baznīcas tiek pārvērstas par diskotēkām (pats tādā biju - cilvēki dejo pār mirušo kapuplāksnēm, aiz Jēzus statujas labākam efektam diskogaismas saliktas) baseiniem un vēl sazin ko, jo tādi kā Voldemārs ne paši aicina uz baznīcām (ne tikai aicina, bet ir arī spējīgi šos cilvēkus tur noturēt), ne citiem to ļauj darīt! Ceru, ka Latvijā nekas tāds nenotiks! Voldemār, paskaidro lūdzu, kas ir slavēšana un kur sākas jūsmošana?
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2010.11.06 11:01:49
Voldemārs
protams, ir vērts lūgt par to, lai šī [ne]cerība nodara pēc iespējas mazāku ļaunumu, kas pēc tam būs draudžu mācītājiem "jāizstreb"

Pats saproti, ko uzrakstīji? Šādi sakot, tu aicini lūgt par ļaunumu. Kā zinām - Dieva priekšā liels un mazs ļaunums ir un paliek ļaunums.
barakamba [81.198.34.77]
# Iesūtīts: 2010.11.06 11:17:07
Nemaz jau tā neskrien tie luturu ļauži uz cerību disenēm! Cik zinu, draudzes mācītāji neatbalsta un aicina ļaudis palikt savās vietās.
Voldemārs
# Iesūtīts: 2010.11.06 11:33:18
Mārtiņ!
Katrs saprot, kas tuvāk sirdij
Paskaidrojums, lai Tu saprastu - "ir vērts lūgt par to, lai šī [ne]cerība nodara pēc iespējas mazāku ļaunumu," Uzliku savā tekstā uzsvaru, lai Tu nepārprastu
Jo, šādi pasākumi nodara neizbēgamu ļaunumu. Mana lūgšana ir par to, lai šis ļaunums būtu pēc iespējas mazāks. Tātad, apzinoties, ka ļaunums būs, es lūdzu, lai tas būtu pēc iespējas mazāks. Vēlreiz atkārtot?
Vai vēl kaut ko paskaidrot?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 40 , pavisam kopa bijuši: 378