atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Kas ir Baznīca?
lēnprātīgais
Iesūtīts: 2010.06.07 18:29:21
"Definēt Baznīcas jēdzienu ir tikpat grūti kā definēt jēdzienu Dievs, cilvēks, dvēsele, dzīvība..." - Edgars Rumba.

"Paldies Dievam, to zina septiņus gadus vecs bērns, kas ir Baznīca," - Mārtiņš Luters.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
AutorsZiņas teksts
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.06.28 11:44:24
Jošs Mulders
Savukaart uzstaadiijums ka "Sieviete var to pashu ko viirietis" ir slikta logjika, lai pamatotu "Sievietei vajag to pashu ko viirietim"
-----------------------------------------------------------------
Un feministes var kaut uz ausiim staaveet, bet atshkjiriba starp viireiti un sievieti nav tikai dzimumorgaanos... Ij pasarg Dievs ja tu feministu forumaa pazinjosi, ka statistiski sievieshu smadzenes ir peec masas mazaakas par 25%

divas interesantas domas. Otrā pasniegta BEZ acīmredzamā un vēlamā secinājuma. Jo... tad tā būtu pretrunā ar pirmo domu.

PS - ja tikai teorētiski pieņem, ka arī sieviete ir pilnvērtīgs cilvēks, tad sieviešu ienākšanai Baznīcā ar Baznīcas primāro uzdevumu nav nekādas tiešas saistības. Man grūti iedomāties, kā var pamatot ideju par to ka krāniņš labāk ļauj sludināt, vai labāk veido kontaktu ar Dievu.
indriķis
# Iesūtīts: 2010.06.28 11:44:48
godwit, patiesi, - tur , kur ticībā Kristum izglābjas cilvēki, tur arī ir Baznīca.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.06.28 11:55:09
divas interesantas domas. Otrā pasniegta BEZ acīmredzamā un vēlamā secinājuma. Jo... tad tā būtu pretrunā ar pirmo domu.

Nu ko es varu secinaat... es prosto nezinu kaadas ir atshkjiriibas... bet to KA taas ir, es nemaz neshaubos... Tam ir domaati sociologjiski un psihologjiski peetiijumi...

Un esmu jau daudzkaart teicis, esmu pret to, ka iznjeemumi tiek padariiti par likuma baazi. Tas ka existee sievietes, kam patiik un padodas automashiinu remonts, nenoziimee, ka vinjaam tas tagad buutu jaadara un sievieshu darbmaaciibas stundaas buutu jaaieviesh mashiinbuuves elementi... jo redz 1ai no 100 meichaam tas vareetu intereseet... a paareejaas 99 lai mokaas...

Bet taa ir tikai taada - materiaalistiska atkaape - jo kristietiiba neuzskata, ka smadzenes un galja ir viss, kas cilveeks ir... argumenti, kas nav argumenti materiaalistiskajaa pasaulee... tachu tos arii neuzspiezham sekulaarajai pasaulei, bet savaa Bazniicaa tas ir arguments, un naakt uz Bazniicu ar sekulaarmateriaalaas pasaules uzskatiem ir nekorekti... tachu iespeejams, ja shiis abas nav shkjirtas, kaa tas ir daudzaas Eiropas valstiis.

Man grūti iedomāties, kā var pamatot ideju par to ka krāniņš labāk ļauj sludināt, vai labāk veido kontaktu ar Dievu.

Man arii
Taapeec labi ka mees zinaam, ka kraaninjsh nav vieniigais arguments Bazniicaa
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.06.28 12:10:48
Jošs Mulders
Taapeec labi ka mees zinaam, ka kraaninjsh nav vieniigais arguments Bazniicaa

Vai tādā gadījumā nebūtu godīgi mest pie malas klīrību, miglainus un kautrīgus mājienus.... un skaidri un gaiši tā arī pateikt: veči ir cilvēki, sievietes, lai arī tiem līdzīgas, tomēr līdz galam nav cilvēki!
Ne bioloģiskajā bet garīgajā `plāksnē`. Tb - tā tas mūsu tradicionālajā reliģijā ir ieviests, ij tā tas paliks.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.06.28 14:48:27
masiks, a prichom tur cilveeks ne cilveeks?

Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.06.28 14:48:55
Varētu padomāt, ka priekš sludināšanas vajadzīgs daudz smadzeņu.

Vareetu... ja buutu smadzenes ar kuraam domaat
a_masiks
# Iesūtīts: 2010.06.28 15:04:24
Jošs Mulders
masiks, a prichom tur cilveeks ne cilveeks?
Nu, ja viens ir cilvēks, tad otrs ir kas? Tev ir kautkāda lineāra gradācija, kur vienā galā atrodas cilvēks, otrā tumbočka?
Jums tur pie abortiem sanāk psihot par to, ka redz, nupat apaugļota olšūna jau ir cilvēks, ij abortēšana = cilvēka slepkavība.
Ij tagad, ja paņems aiz škvarņika - kā tu pamatosi, ka viena olšūna izaugs ij varēs visu, tai skaitā būt par ordinētu mācītāju, a otrai tas būs liegts. Jo vienīgās viņu atšķirības īīīīiiiiirrrr......
/te atskan satraucoša smalkā bungu rīboņa un mēs tās pavadībā gaidām kroņa numur... tftu..... GALVENO atbildi!/
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.06.28 15:09:59
Nu, ja viens ir cilvēks, tad otrs ir kas? Tev ir kautkāda lineāra gradācija, kur vienā galā atrodas cilvēks, otrā tumbočka?

Eeeeee... laikam kontextu nekjeru? Prihcom te cilveeks ne cilveeks, tumbochka ne tumbochka?
Nu ja viens cilveeks, tad otrs... a kas... nu cilveeks? Ilji tu par ko runaa? Es nesapratu no tevis, kaa tas, ka kaads ir sieviete vinjai traucee buut cilveekam?

Ij tagad, ja paņems aiz škvarņika - kā tu pamatosi, ka viena olšūna izaugs ij varēs visu, tai skaitā būt par ordinētu mācītāju, a otrai tas būs liegts. Jo vienīgās viņu atšķirības īīīīiiiiirrrr......

Eeee baidos ka olshuuna nevar buut par ordineetu maaciitaaju? Jaaizaug... liidz kaut kaadam vecumam... Jaaizmaacaas, jaaiziet visaadas paarbaudes un tad...

a_masiks
# Iesūtīts: 2010.06.28 15:28:17
Jošs Mulders
Es nesapratu no tevis, kaa tas, ka kaads ir sieviete vinjai traucee buut cilveekam?
Jā, labs jautājums! Nu un kas tad viņai traucē būt ordinētai? Parastam cilvēkam nekas netraucē (ja tiek izpildīti visi rituālie priekšnoteikumi). Kas viņām traucē, tādā pat gadījumā?

Eeee baidos ka olshuuna nevar buut par ordineetu maaciitaaju? Jaaizaug... liidz kaut kaadam vecumam... Jaaizmaacaas, jaaiziet visaadas paarbaudes un tad...
Un? Dzimumam pie tā nekādas lomas nav? Bet ja ir - kāda tad ir starpība starp divām dažāda dzimuma apaugļotām olšūnām un sekojoši diviem pieaugušiem un izmācītiem dažāda dzimuma cilvēkiem? Kas ir tas, kas nosaka pie vieniem un tiem pašiem apstākļiem viena spēju un otra nespēju tapt ordinētiem? Hromosomas? ja?
rainars
# Iesūtīts: 2010.06.28 15:36:21
ja tiek izpildīti visi rituālie priekšnoteikumi
brrrrrrrrr
cilvēku mācības un baušļi
a_masiks
# Iesūtīts: 2010.06.28 15:41:15
rainars
nuja, tie arī ir rituālie nosacījumi. Un tie nav vienīgie.
A kas?
indriķis
# Iesūtīts: 2010.06.28 18:23:39
godwit, Kristību varam pārbaudīt, bet ticību diemžēl nē. Lai nu esmu pārliecināts, ka tas Kungs atrod mazāko iespēju - patiesas ticības Kristum graudiņu cilvēkā, lai viņu izglābtu,
tomēr arī ticību (tās apliecību) varam un to vajag pārbaudīt, vai ne.
Un diez vai viltus pravietis ir brālis, kuru nedrīkst atmaskot un nosodīt.
godwit
# Iesūtīts: 2010.06.29 20:09:33
masiks [159.148.73.94]
"tu lec nost no jautaajuma. Vai Tu pats to apzinies?"
nezinu, vai apzinos, bet mēģinu uztvert Tavu domu gājienu

"vai tas kas nav aizliegts - vai tas ir atljauts?"
Ja Tu par SO un HS, tad tas Rakstos ir aizliegts.

"Kursh tad te ir labaaks? Juus vai homiishi? A?"
Jēzus saka: "Atgriezieties no grēkiem un ticiet uz evaņģēliju"(Mk.1:15). Kas tā dara, tas ir labs.
godwit
# Iesūtīts: 2010.06.29 20:14:56
indriķis
"tomēr arī ticību (tās apliecību) varam un to vajag pārbaudīt, vai ne."
Pārbaudīt var tekstu, ne ticību. Reku, masiks nolasīs TA, un vai tapēc viņš būs ticīgs? (Jēk.2:19)
a_masiks
# Iesūtīts: 2010.06.29 22:16:49
godwit
"vai tas kas nav aizliegts - vai tas ir atljauts?"
Ja Tu par SO un HS, tad tas Rakstos ir aizliegts.


HS kā negantība tur aizliegta, SO tik viennozīmīgi gan nav. Ir patriarhāli attavismi, bet tiešā textā laikam nebūs viss. Bet lai no tā izpīpētu SO aizliegumu - pašam stipri jācenšas un kā redzam: arī tas nav pietiekoši... jāsauc talkā vēl arī tradīcija. (tb- ieradums)
indriķis
# Iesūtīts: 2010.07.01 09:06:26
godwit , ticīgs cilvēks savu ticību apliecina - vārdos un darbos. Un līdz ar to varam ticību pārbaudīt, atpazīt, kuri publiski apliecina kristietību, bet kuri ir maldinātāji.
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.07.01 09:19:12
indriķis
ticīgs cilvēks savu ticību apliecina - vārdos un darbos
gan vienu gan otru var elementāri imitēt.
godwit
# Iesūtīts: 2010.07.01 09:22:27
indriķis
„ticīgs cilvēks savu ticību apliecina - vārdos un darbos.”

Āmen. Tā tam ir jābūt. Taču ticību pārbaudīt, pestīšanas nozīmē, vienalga cilvēkam nav lemts. Atceries, ko Jēzus ir teicis par liekuļiem, ka viņiem nepalīdzēs tas, ka Jēzus vārdā dziedinājuši un brīnumus darījuši. Jēzus teiks – es jūs nepazīstu! Tie būs kristieši, kas ārēji būs pareizi apliecinājuši ticību, un darījuši labus darbus, lai ļaudīm rādītos. Tu gribi teikt, ka tādus vari atšķirt no patiesi ticīgajiem? Ja vari, tad tu esi dievs, kas redz sirdis.
indriķis
# Labojis indriķis: 2010.07.01 11:20:54
godwit, šai pasaulē mums pietiek ar ārēju liecību, lai pārliecinātos, kāds kurš ir kā kristietis.
Un luteriskā mācība ir - cilvēks var būt drošs par savu pestīšanu,
ja tic Evaņģēlijam.
Tāpēc arī ir tik svarīgi, lai evaņģēliskā mācība tiktu mācīta pareizi, jo no tā atkarīga pestīšana. Bet liekulis zin, kāpēc viņš liekuļo. Manuprāt, attiecīgo Jēzus vārdu uzdevums ,pirmkārt, ir pasludināt bauslību, sak , neesiet liekuļi, kas Dieva priekšā nāk ar saviem nopelniem, bet ja esiet, tad atgriezieties no savas liekulības.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 100 , pavisam kopa bijuši: 4531