meitene
|
Iesūtīts:
2010.03.22 00:09:27
Kādas ir galvenās atšķirības starp konfesijām? Šo jautājumu jau uzdevu citā diskusijā, bet man ieteica izveidot atsevišķu diskusiju. |
mašara |
# Iesūtīts: 2010.03.22 11:06:36
Ingars Lai tu būtu pilnīgi laimīgs un tavai eksistencei būtu pilnīga jēga, lai tu varētu dzīvot mūžīgi Pirmie punkti man tāpat jau ir, pēdējais mani neinteresē. tātad jēgas no tādas sadraudzības - nekādas. |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.03.22 11:08:37
incognito
Ir gan
mašara
Pirmie punkti man tāpat jau ir, pēdējais mani neinteresē. tātad jēgas no tādas sadraudzības - nekādas.
Kamēr neko labāku neesi piedzīvojis, tikmēr tev tiešām liksies, ka nekā labāka nav |
EzītisMiglā |
# Iesūtīts: 2010.03.22 11:10:05
Ingars Nu, Trīsvienība jau ir ārpus tava teiktā: Kristiešiem ir viens Kungs un Pestītājs - Jēzus Kristus, kurš nomira par mūsu grēkiem un uzcēlās no nāves - šī ticība padara cilvēku par kristieti. Trīsvienība ir - Dieva uzbūve. Pie kam, nekur nav teikts, ka Dievs ir tikai trīsvienīgs, nekas neaizliedz viņam būt BezgalīgiDaudzVienīgam.
Krišnaītiem Krišna ir cilvēks, kurš meditējot kļuva par dievu Tas tā ir budistiem drīzāk. Krišnaītiem noteikti nē. |
mašara |
# Iesūtīts: 2010.03.22 11:12:53
Ingars Narkotikas lietot negrasos. Un tie, kuri ir "attiecībās" - tie nestaigā ar permanentu muļķīgu smaidu sejā. Starp viņiem pilnīgi laimīgu cilvēku neir vairāk, kā starp dajebkuriem citiem, kas nav nekādās attiecībās. Tā, ka man nekas neliekās. Es vienkārši konstatēju - nav jēgas. |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.03.22 11:20:06
EzītisMiglā
1. Jāņa 5:7 Jo trīs ir, kas dod liecību debesīs: Tēvs, Vārds un Svētais Gars, un šie trīs ir viens.
19 Tāpēc eita un darait par mācekļiem visas tautas, tās kristīdami Tēva, Dēla un Svētā Gara Vārdā,
Jēzus nav viens no daudziem avatāriem un reinkarnācija vispār bībelē netiek atzīta. Vai krišnaītiem Jēzus ir vienīgais Kungs un Pestītājs? |
jancis [195.8.115.229] |
# Iesūtīts: 2010.03.22 11:21:50
meitene Nu redzi kā katrs pierāda savu pareizo sapratni. Vēl nav nācies redzēt un dzirdēt, ka būtu nomierinājušies. Katrs vienmēr paliek pie sava. Ja nu vienīgi zinot atšķirības par tām nerunā. Tā ir vienošanās, kuru panāk ekumēniskajās kustībās. Esmu novērojis, ka arī tas nav uz ilgu laku. Un varbūt arī nevajag. Tas tik parāda, cik daudzveidīgi var saprast Dievu. Tas ir foini |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.03.22 11:25:45
incognito
Ok, varbūt kļūdījos, bet salīdzini vien ar bībeli - atšķirības ir nesavienojamas
mašara
Laimes pazīme nav pastāviģs smaids sejā, bet gan pastāvīga apziņa. kas tevi gaida nākotnē - sapūšana kapā. Ja šobrīd tevi tas nebiedē, tici man - nāves brīdī tas biedēs gan
|
Jošs Mulders |
# Iesūtīts: 2010.03.22 11:33:20
Pag, apliecības jau ir cilvēku izdomātas, tie ir tādi kā komentāri Rakstiem. Vai kaut kur ir izvedums "Raksti -> TA"? vai tas ir vienīgais iespējamais?
Pag nu tu jautaaji kas kopiigs ir Konfesijaam... es tev pateicu... Prichom te cilveeku izdomaatas!
TA ir konspektiivi galvenie ticiibas artikuli! a,b,c... Tb cedele, kuru tu panjem rokaa un piemeeri tam sludinaataajam kas tev sludina Dievu - nu no seerijas "Ti krokodil?"... Ja saka "noser" tad shauj nost! |
EzītisMiglā |
# Iesūtīts: 2010.03.22 11:50:46
Jošs Mulders nu tu jautaaji kas kopiigs ir Konfesijaam... es tev pateicu... Tu pateici, ka TA. Bet luterāņu TA taču nav saistoša, piem, harizmātiem? vai arī harizmāti tāpēc nav kristieši? Kas ir tas minimālais? Ingars saka: "Kristiešiem ir viens Kungs un Pestītājs - Jēzus Kristus, kurš nomira par mūsu grēkiem un uzcēlās no nāves - šī ticība padara cilvēku par kristieti." |
Jošs Mulders |
# Iesūtīts: 2010.03.22 11:54:13
Tu pateici, ka TA. Bet luterāņu TA taču nav saistoša, piem, harizmātiem? vai arī harizmāti tāpēc nav kristieši?
Eeee... es teicu "Ekumeeniskaas" un uzskaitiiju - Apustulju, Niikajas!
Taas ir saistoshas arii harizmaatiem un tieshi taapeec mees veel vinjus varam ieskaitiit kristieshos, jo (vismaz uz sitienu) nezinu nevienu sho TA artikulu, zem kura Harizmaati neparakstaas... Laigan harizmaati arii ir visaadaas kraasaas un formaas...
Luteriskaas TA principaa ir pret RKB radiito deformaaciju (taapeec jau to sauca par reformaaciju)... pret taam visaam novirzeem un uzslaanjojumiem, ko RKB bij sadzemdeejusi 1000 gadu garumaa...
Prinicpaa jau tas Kristiesha Minimums ir Kerigma!
To var izlasiit 1 Kor 15 nodaljas pashaa saakumaa... Paavils to taa ljoti konspektiivi savelk, bet, protams, tai ir vajadziigs izveersum, un Paavils jau visu laiku par to vien bazaree no visaam puseem... prosto tajaa 1 Kor 15 nodaljas saakumaa vinjsh ljoti veixmiigi pienaglo pashu pashu Kristietiibas esenci! |
EzītisMiglā |
# Iesūtīts: 2010.03.22 11:58:11
Ingars Jāņa ev jau ir dikti simbolisks. Tur teikts arī: "Tanī dienā jūs atzīsit, ka Es esmu Tēvā un jūs Manī, un Es jūsos". No šejienes varam izsecināt, ka "viss ir viens", un ka arī cilvēks ir viena no Vienības daļām.
Avatārs nav reinkarnācija, bet gan drīzāk loma, izvērsums, aspekts, varbūt pat "vienība", hipostāze. |
EzītisMiglā |
# Iesūtīts: 2010.03.22 11:59:49
Jošs Mulders Tad būtība ir "Kristus ir miris par mūsu grēkiem"?
|
Jošs Mulders |
# Labojis Jošs Mulders: 2010.03.22 12:14:40
Tad būtība ir "Kristus ir miris par mūsu grēkiem"?
... Un augshaamceelies <- ljoti svariigs artikuls! Bez augshaamcelshanaas nav Kristietiibas!
Bet kaa tu saproti, shaadi var izlaapiities tikai tad, ja tu jau taapat visur citur esi vienispraatis!
Shis nosaciijums ir nepiecieshams, bet ne pietiekams... Jo ne mazaak svariigi ir apjeegt Kristus dabu... taa vienkaarshaa atbilde "Kas es esmu, ko Juus sakaat mani esam"
Jo ir daudzi, kas saka - pravietis, godaviirs, skolotaajs vai pat reinkarneejies Elija... Tas viss buus par iisu!
Taapat, ja saak tuvak skatiities, ir daudz taadi artikuli kas veido to ietvaru!
Taapeec Veesture mums ir nodevusi TA
Veesturiski taas rodaas tad, kad ir saradushaas hereezes, kas uzdod ljoti skaljus jautaajumus, tad Bazniica izdod savu atbildi... un top TA
Taa, piemeeram, Niikjas TA ir pret Ariaanismu principaa! Halcedonas TA pret Monofiziitismu... nu un taadi siikumi!
Un kaa pasmeejaas mans maaciitaajs un es vinjam piekriitu - Daudzi Debesiis buus nevis pateicoties savai teologjijai, bet par spiiti savai teologjijai! |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.03.22 12:15:08
EzītisMiglā
Jāņa ev jau ir dikti simbolisks. Tur teikts arī: "Tanī dienā jūs atzīsit, ka Es esmu Tēvā un jūs Manī, un Es jūsos". No šejienes varam izsecināt, ka "viss ir viens", un ka arī cilvēks ir viena no Vienības daļām.
Nu, protams, ka Tēvs un Dēls ir viens, bet ne viss ir viens, jo ir atšķirība starp Radītāju un radību
Avatārs nav reinkarnācija, bet gan drīzāk loma, izvērsums, aspekts, varbūt pat "vienība", hipostāze.
Es par avatāru nerunāju, bet par reinkarnācijas ideju vispār - krišnaīti to māca. Bet Jēzus nebija nekāda hipostāze, jo stāv rakstīts, ka visai Dieva pilnībai labpatika iemājot Viņā - VIņš Pats par sevi bija Dievs un Cilvēks vienā Personā |
EzītisMiglā |
# Iesūtīts: 2010.03.22 12:20:18
Ingars Reinkarnāciju jau var savienot ar kristietību - atdzimsti tik ilgi, kamēr tev pielec, ka kristiešiem taisnība. Vēsturē ir zināmi kristieši, kas tic reinkarnācijai, piem, katari. Mēs gan te runājam par "kristieša minimumu". Tagad jāpieliek klāt, ka nedrīkst ticēt reinkarnācijai?
Jošs Mulders Labi, OK, augšāmcēlies. Kā jau Dievs, nemirstīgs, vienmēr eksitējošs. |
Jošs Mulders |
# Iesūtīts: 2010.03.22 12:20:29
Jāņa ev jau ir dikti simbolisks. Tur teikts arī: "Tanī dienā jūs atzīsit, ka Es esmu Tēvā un jūs Manī, un Es jūsos". No šejienes varam izsecināt, ka "viss ir viens", un ka arī cilvēks ir viena no Vienības daļām.
Shii rakstu vieta netiek saistiita ar 3Vieniibas doktriinu tik tieshi... bet, piemeeram, ieksh PB tu atradiisi veselu teologisko sekciju par cilveeka dievishkjoshanu... |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.03.22 12:23:23
EzītisMiglā
Reinkarnāciju nevar savienot ar kristietību, jo bībele māca, ka ir tikai viena dzīve un pēc tam Tiesa. Kristieši var ticēt visvisādām muļķībām, bet vienmēr ir iespēja atgriezties un lūgt piedošanu.
Kas attiecas uz pestīšanau, tad vajadzīga vienīgi ticība uz Jēzu Kristu kā Kungu un Pestītāju - tas ir minimums |
EzītisMiglā |
# Iesūtīts: 2010.03.22 12:55:04
Ingars Pag, tu teici, ka viss kristieša minimums ir: Kristiešiem ir viens Kungs un Pestītājs - Jēzus Kristus, kurš nomira par mūsu grēkiem un uzcēlās no nāves - šī ticība padara cilvēku par kristieti. Tam nav nekāda sakara ar reinkarnāciju. Cilvēks var ticēt reinkarnācijai, bet sasniegt Jēzu jau šajā dzīvē. |
Ingars |
# Iesūtīts: 2010.03.22 12:57:48
EzītisMiglā
Redz ar to paralēlo ticēšanu maldu mācībām ir tā, ka tās ar laiku noved no ticības uz Jēzu, jo konkrēti reinkarnācija nav viena atsevišķa mācība, bet veselas reliģiskas sistēmas sastāvdaļa un kā sak - iedo vellam mazo pirkstiņu, šis paņems visu roku. |
meitene |
# Labojis meitene: 2010.03.22 17:06:47
armilo Kādas atšķirības Tevi vairāk interesē, teoloģiskās, liturģiskās vai kultūr-vēsturiskās, vai vēl kādas citas? Vairāk biju domājusi teoloģiskās. Kādos jautājumos atšķiras konfesiju uzskati. Atšķirības izpratnē par Dievu. Bet labprāt izlasītu visu, ko vien varat pastāstīt.
Jošs Mulders Pajautaa konreetaak, par kuru tev vajag tuvaaku infu!
Tā kā katrs jau vislabāk pārzin savu konfesiju, pastāstiet par to. Kas savai konfesijai ir raksturīgākais.
EzītisMiglā varbūt, pie viena paprasīt - kas ir kopējs konfesijās? Laba doma, tātad pievienojos šim jautājumam.
|
:: Pievienot komentāru
|