atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Dublis nr.2. Quo vadis, Lutera akadēmija?
vasara
Iesūtīts: 2007.06.28 10:16:06
Turpinot...
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 .
AutorsZiņas teksts
Mulders
# Iesūtīts: 2007.07.04 14:51:01
indriķis, man nav problēmas ar autoritātēm!
indriķis
# Labojis indriķis: 2007.07.04 15:02:39
Tas tāpēc, ka pagaidām tu sev esi liela autoritāte - Mulders . Bet ja nu problēmas radīsies...kad dzīvē nāksies sastapties ar citiem lielām autoritātēm?
indriķis
# Iesūtīts: 2007.07.04 15:30:52
Interesanti, ka nav atcelts neviens LA pasniedzējs, kas tur Vanaga kanti un līniju. Veinrihs zin ko var atļauties un cik tālu iet un ko ne. Rolandam pat nepalīdzēja viņa klb kritika , jo viņš tik un tā Vanagam ideoloģiski svešs, lai cik lojāls gribētu izskatīties. Bet Uļģis nekad īsti lojāls Vanagam personiski nav bijis.
Mulders
# Iesūtīts: 2007.07.04 15:59:51
indriķis, varbūt tamdēļ man nav problēmas, jo tad, kad sastopos ar lielām autoritātēm, man tas joprojām nerada problēmas!
ari luteranis [81.198.122.59]
# Iesūtīts: 2007.07.04 16:13:04
Tiem ,kas nezina ko dara un nesaprot,kas notiek- Tēvs,piedod tiem.
Tiem,kas zina,ko dara-apsmej un sit krustā Kristu-un tomēr dara,lai Dievs ir žēlīgs.
Tiem ,kas saprot,kas notiek,ir noraizējušies,apbēdināti un neziņā ko darīt- ""Žēlastība jums un miers no Dieva ,mūsu Tēva ,un kunga Jēzus Kristus
``Izeita no Bābeles mana tauta ,lai jums nebūtu dalības viņas grēkos,un jūs neķertu viņas mocības.Jo viņas grēku darbi sniedzas līdz debesīm,un Dievs ir pieminējis viņas noziegumus"(Atkl.18.4,5) Uz kurieni-"Kur divi vai trīs ir sapulcējušies manā vārdā,tur es esmu viņu vidū."(Mat.18.20) amen
ari luteranis [81.198.122.59]
# Iesūtīts: 2007.07.04 16:27:02
Tiem,kas nezina,ko dara un nesaprot ,kas notiek-Tēvs, piedod tiem.
Tiem,kas zina,ko dara-apsmej un sit krustā Kristu-un tomēr dara,lai Dievs ir žēlīgs.
Tiem,kas saprot,kas notiek,ir noraizējušies apbēdināti un neziņā ,ko darīt-``Žēlastība Jums un miers no Dieva mūsu Tēva unKunga Jēzus Kristus"
"Izeita no Bābeles mana tauta,lai jums nebūtu dalības viņas grēkos,un lai jūs neķertu viņas mocības.Jo viņas grēku darbi sniedzas līdz debesīm,un Dievs ir pieminējis viņas noziegumus."(Atkl.18.4,5)
Uz kurieni-"Kur divi vai trīs ir sapulcējušies manā vārdā ,tur es esmu viņu vidū."(Mat.18.20)amen
Balss
# Labojis Balss: 2007.07.04 16:53:38
Mulders nezinu kā ir pieņemts Baznīcā, bet Valstī ir nevainīguma prezumcija, tā kā Svilpaste var paust manis pēc ka Gintere ir pati pekles valdniece, bez jēdzīgiem pierādījumiem vai vismaz vārdiskas liecības, tas ir tikai Svilpastes personīgais viedoklis! Man liekas, ka nevainīguma prezumpcija ir tomēr kas cits. Tiesai būtu jāpierāda, ka Gintere ir pati pekles valdniece, nevis ka viņai pašai būtu jāpierāda, ka viņa nav kamielis. Bet, tiesiski, formāli ņemot, Gintere Svilpasti varētu iesūdzēt par neslavas celšanu. Jo apvainojums, kas pausts publiski, nav vairs personīgais viedoklis. Tas par formālo pusi.
Par savu apgalvojumu pamatotību lai izsakās Svilpaste pati.
Bet par tām pankūkām tev, Mulder , taisnība! Lai gan mammai neklājas viegli - pēc cepšanas to virtuvi atkal satīrit...
indriķis
# Labojis indriķis: 2007.07.04 16:57:08
...Un iebāzīs svilpasti cietumā par izrunāšanos un skumjais sunītis paliks bez saimnieces... Vai arī - soda naudu piespriedīs un sunītis paliks bez konserviem...Jā, Balss , jūtu tava tiesiskuma "garu".
Balss
# Iesūtīts: 2007.07.04 17:13:46
indriķis Papļāpāt gribas? Ne nu tiesās, ne sodīs, ne cietumā liks - neesam jau vēl Vācijā! Es te teoretizēju par to pašu publisko apvainojumu izteikšanu bez pierādījumiem. Vai tev patiktos, ja mēs te pilnā balsī sāktu stāstīt visādas no gaisa grābtas blēņas par tevi? (Kā te dažs labs jau dara par citiem...)
indriķis
# Labojis indriķis: 2007.07.04 17:23:04
Balss , ir atšķirība starp gaisā grābtām blēņām un studentes vērtējumu pasniedzējas veikumam. Tas nav publisks apvainojums personai bez pierādījumiem , bet viņas darba novērtējums. Jūti tiesisku atšķirību. ...Gribētos tev kambarus zem LA, ai kā gribētos, kur iespundēt nevēlamos...
Dzirde [195.20.127.1]
# Iesūtīts: 2007.07.04 17:29:25
dzirdu balsi, kura grib lai to dzird, bet, kura nedzird (negrib dzirdēt) nevienu citu balsi, kā tikai savu
Balss
# Iesūtīts: 2007.07.04 17:50:17
indriķis Kur tad ir tie pierādijumi šim studentes vērtējumam? Pagaidām tikai pliks apgalvojums. Kad nāks ar konkrētiem citātiem vai taml., tad arī varēs diskutēt.
Bet par tiem kambariem zem LA, ak indriķīt, brālit, bīskapiņ, man jācitē tavs bubulis +Jānis - tu te izdomā pats savus šausmu stāstus (kuriem pats gan nez vai vienmēr notici?)
indriķis
# Labojis indriķis: 2007.07.04 17:59:52
Balss , studentiem ir tiesības uz subjektīviem vērtējumiem. Jeb varbūt jātaisa visluterakadēmijas beidzēju salidojums, kur izspriestu nabaga Sandriņas lietu, māca vai nemāca viņa tā, kā apgalvo Svilpaste.
Bet par tiem kambariem , jokus vai! nesaproti! Kaut gan - padod cilvēkam īstu varu un kambari būs pilni. Vēsturē pierādījumu vairāk nekā vajag. Vai senbaznīcas bīskapi/presbiteri jebkad varēja iedomāties, ko pastrādās viņu līdzinieki (vien vārda pēc) viduslaikos.
Svilpaste
# Labojis Svilpaste: 2007.07.05 23:18:18
1) Kāda ir tava kvalifikācija, lai izteiktu šādus spriedumus? Vai esi iestājusies augsburgeru korī?
+++Vai ir jābūt kādam akadēmiskam grādam, lai atšķirtu luteriskas domas no pareizticīgo un katoļu misticisma? Mana kvalifikācija ir Vienprātības grāmatas izlasīšana. Augsburgeros neesmu iestājusies, bet kāpēc gan katra kritika tiek uztverta kā nākoša no viņiem?
2) Mani vienkārši izbrīna drosme izteikt tik totāli noliedzošus spriedumus par kāda cilvēka uzskatiem un darbu.
+++Lakam drusku pāršāvu pār strīpu, tā nu gadās rakstot sagurumā. Tādēļ precizēšu- Gintere kā Baznīcas vēstures pasniedzēja ir ļoti profesionāla, manuprāt. "cepuri nost, kā saka- bija ļoti labi sagatavotas lekcijas un nenāca snauds kā daža brazīļa lekcijās. Bet tiklīdz viņa lasīja par garīguma attīstišanu (vai kā tamlīdzīgi tā tēma saucās), tad pauda neluteriskus uzskatus (kā jau piezīmēju agrāk, tā arī uzsveru tagad- IMHO- tās ir manas domas, un es tās nepasludinu par nemaldīgām, varu kļudīties, bet tāds ir mans pašreizējais uzskats). Tika pieminēti klosteri kā bezmaz vienīgie garīguma attīstības centri, lūgšanu vienas frāzes atkārtošana n-tās reizes īpašā elpošanas ritmā u. tml. Uzskatu to par neluterisku mācību.
Lūdzu piedošanu Sandrai Ginterei par to, ka iepriekš neprecīzi izteicos: mana frāze "lielākoties" bija pārsteidzīgi teikta. Mea culpa! Ceru, ka tiesu darbi nesekos!
P.S. Konkrētajā lekcijā paudu savus komentārus un ne tikai es, bet arī kāds mācītājs- lekcijas apmeklētājs.
Kārlis
# Iesūtīts: 2007.07.05 23:48:56
Svilpaste, kas tieši ir neluterisks tādā lūgšanas formā?
Balss
# Iesūtīts: 2007.07.05 23:55:56
Svilpaste Paldies par paskaidrojumu! Tagad situācija liekas saprotamāka. Derētu studentiem ar lektori padiskutēt par formām un metodēm, vai ne?
Kristofers
# Iesūtīts: 2007.07.06 08:43:12
Tiem pie luterāņu konfesijas piederīgiem cilvēkiem, kas jūsmo par pareizticīgo askēzi un lūgšanu tehnikām, vajadzētu rūpīgāk izlasīt, ko par šīm lietām brīdina paši pareizticīgo autori, proti - ja šīs lietas sāk praktizēt diletants, bez garīgā tēva vadības, tāds kurš nav uzvarējis kaislības, un īpaši tāds kurš atrodas ārpus Pareizticīgās Baznīcas un nav saņēmis tās Sakramentus - tad neizbēgami sekas ir nonākšana ļauno garu varā, kas izpaužas kā garīgās maldināšanas (preļesķ) stāvoklis, tam seko garīgā lepnība un var sekot īsta demoniskā apsēstība.
indriķis
# Iesūtīts: 2007.07.06 09:18:52
No lūgšanām dēmoniska apsēstība nesekos. Sevi transā var ievest ar jebkādu mantru skaitīšanu, arī bezjēdzīgāko, dzenbudisma tipa. Preļesķ ir drīzāk aizraušanās ar vīziju un redzējumu meklējumiem un īsas lūgšanas bieža skaitīšana to neizraisīs. Dažbrīd izskatās, ka šajā PB askēzē tās pārspīlētākajās formās ir šis tas no prelestj.
Kristofers
# Iesūtīts: 2007.07.06 11:16:39
Preļesķ ir jau vīziju redzēšana, ļauno garu upurim ticot, ka šīs vīzijas un visi citi viņa garīgi ekstātiski mistiskie pārdzīvojumi esot Dieva darbs.
Zaurs
# Iesūtīts: 2007.07.06 17:53:52
Zaurs domā, ka diskusija savu tematu ir izsmēlusi.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 .
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 109 , pavisam kopa bijuši: 5133