atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu III
vilks
Iesūtīts: 2009.11.18 13:56:56
Trešā daļa diskusijai.
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 .
AutorsZiņas teksts
rainars
# Iesūtīts: 2009.12.15 17:58:11
Ja man jāizsakās par TF ,tad teikšu ka mums draudzē evanģēlists svētdien norunāja sprediķi svētajā garā.Saliekot zināšanas ko ieguvis TF ,zinot grieķu,jūdu tradīcijas un Lutera ievirzienu.Kādu laiku tā nebija bijis:prieks ,aizkustinājums līdz sirdij,žēlastības asaras,iekšējs prieks nu pa īstam,visss krūtīss gavilēja.Slava .Ālelūja.Āmen.

Vanags redz visu.

Arī mazpaļaušanos uz Dievu ?
manhu [78.142.140.194]
# Iesūtīts: 2009.12.15 18:11:15
rainars

Sāki savu komentu garā, pabeidzi miesā.
HAW-WA [78.84.28.76]
# Iesūtīts: 2009.12.15 18:18:06
Man un daudziem TF deva augstumus un dziļumus, pamatu visai dzīvei. Daudzas durvis starp kurām ir izvēle ieiet, iziet, palikt. Kursabiedrus ar kuriem var strīdēties līdz nemaņai, līdz saules rietam un ausmai, visas dzīves garumā, par mūžīgām patiesībām. Un palikt katram pie sava un cienīt vienam otra viedokli. Tā deva iespēju iepazīt profesorus, kur katram par vienu un to pašu lietu var būt pilnīgi radikāli pretēji viedokļi. TF deva māju sajūtu, kur darbinieki rūpējas par studentiem, piederību kopīgai vērtību telpai. Kā sacīja dekāns Ralfs, tā ir kopiena, kuru tai nepiederīgie nesaprot.
rainars
# Iesūtīts: 2009.12.15 18:27:47
manhu [78.142.140.194] paldies .Tiešām paldies .Palūdzies-palūdzatais .Pats arī manu ka tā notiekas . Gribētu pats bez betiem.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.12.15 19:46:34
Jebkurā gadījumā apmeklējot lekcijas TF ir jāuzliek prātam ārkārtīgi smalks filtrs. Takš tur puse studentu vispār ir ateisti
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.12.15 22:32:27
+Jānis

Šodien skolniekam ieliku tikai seši par ģitāras spēli. Labs skolnieks. Bet mazliet nebija piestrādājis pie viena ziemassvētku skaņdarba.
Tev lieku- 10 ,, Par Vanags visu redz,, . Bet tiešām , kāpēc nevaram šitās lietas caur anekdotēm...
Kurš izstāsta vienu anekdoti , tas drīkst ieklāt vienu komentāru par tēmu.
Un visi raksta savus vārdus un uzvārdus. Ai , ka te viss pamainītos.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.12.15 22:45:00
TF nevaru ar ļaunu vārdu pieminēt. Beigu beigās lielā puse LA pasniedzēji arī tur mācījušies, tāpat kā daudzi sakarīgi paziņas. Protams, dažādiem profesoriem dažādas pieejas bija. Un tāpat arī atšķirīgas ambīcijas. Kas attiecināms arī uz studentiem. Cits vienmēr pareizs, cits provokators. Kas zinošs, kas pļāpīgs. Kas katolis, kas luterietis, kas baptists, kas vēl nezin kas. Bet kaut kas ģimenisks tajā pasākumā bija gan. Īstenībā, tikai lielākā saskarsmē ar toreizējo Konsistoriju nonākot, piefiksēju, ka pastāv kāda spriedze abu starpā. Lai gan starp pasniedzējiem atceros kā Akmentiņu, tā Feldmani, Vanagu, Rubeni, Klīvi, Vārsbergu, Cālīti, Kalmi un citus. Bibliotekāres gan pirkursniekiem ātri vien prata paskaidrot, kuri autori kuriem pasniedzējiem ne īpaši patīkot, ja atzīmes interesē, bet kopumā nekādi `smalkie prāta filtri` nebija vajadzīgi. Jāmācās bija.
Vienīgi, kas tam kopīgs ar sieviešu ordināciju?
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.12.15 22:46:36
Uldis

Protams , Uldi , ka esmu . Bet Tev derētu palasīt Bībeles rokas grāmatu par Templi , sievu kalpošanām , korintiešu skaidrojumiem.
Man , taisnību sakot, Tavi dzēlieni pat nepieskaras , jo Tu aizbēgi no sarunas par Templi , kur pravietoja ANNa. Tagad Tu atgriezies ar apvainojošu uzbrukumu. Tev tā`šķiet , ka Lapšānam ir laiks ieriebt , jo vēl daži čomi ir uz vienu roku... Tev , Uldi , nav neērti? Ja Tu mani uzskati par sāncensi , tad es Tevi nemaz . ES šajā diskusijā iesaistos vien pamatojot Bībeles un Dieva pavēli , ka visiem ir jāsludina evaņģēlijs . Arī sievietēm. Tu ļoti nekristīgi man uzbruki pimais. Tu izdarīji pirmo soli, tad arī izdari kā kristietim pienākas un beidz mani apmelot. To , ko Tu te raksti , man nevar pierakstīt. Ja gribi ar mani diskutēt , tad tikai par tēmu. Tu aizbēgi no sarunas, tad kādēl atgriezies ar lādēšanos? Ko no Tevis var mācīties? Kā ar tiem kartupeļiem? Pats stādi? Vai Templī pagānu pagalms ietilpst vai ne? Vai Kor. 11. Pāvils sievu uzrunā vienu mājās , kad viņa pravieto , jeb publiskā pasākumā? kamēr neatbildēsi uz šiem jautājumiem, Tu man liecies šajā forumā kā demagogs un ļaunuma sējējs.
Un , Uldi, vēl viens jautājums. - lūdzu , piešuj man donātismu. Pamato , kā Tu to saproti caur rakstiem, attiecībā pret mani? Būšu priecīgs arī uz šo atbildi.
Armilo man nav līdzvērtīgs sarunu partneris, ja ko nezin , tā sāk stresot tāpat kā Tu. Nu neesmu es jums sāncensis liecieties mierā. Man ir citi plāni....
armilo
# Iesūtīts: 2009.12.16 01:15:44
Aivars Lapšāns, Anna bija praviete nevis priestere. Viņa tik tiešām kalpoja templī. Viņas kalpojums ir laju kalpojums, kuri ir aicināti piedalīties dievkalpojumā ar Rakstu lasīšanu un lūgšanām. Ievēro, Anna nekalpo pie altāra.
armilo
# Iesūtīts: 2009.12.16 01:23:45
Aivars Lapšāns, " Vai Kor. 11. Pāvils sievu uzrunā vienu mājās , kad viņa pravieto , jeb publiskā pasākumā?"
Atkal, kāda starpība, vienu vai publiski, runa ir par pravietošanu nevis kalpošanu pie altāra. Nejauc taču pravietošanu ar kalpošanas amatu.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.12.16 08:47:30
armilo
Vai tad mācītājs ir vienīgais priesteris? Kā tur ar 1. Pētera 2. nodaļu paliek? Tā tikai vīriem priekšā lasāma?
rainars
# Iesūtīts: 2009.12.16 09:16:59
Jānis Kristītājs sludinājis ārpus tempļa un arī Jēzus krustā sists ārpus nometnes.
armilo
# Iesūtīts: 2009.12.16 09:45:56
Aivars, Par šo jau Merlins ir vairāk kārt rakstījis. 1.Pēt.2 runā par vispārējās priesterības tautu, kurā ietilpst ikviens kristītais. Kalpošanas amats tiek uzticēts īpaši aicinātajiem un attiecīgas svētā gara dāvanas saņēmušajiem ķēnišķajiem priesteriem, no šo ķēnišķo priesteru tautas vidus. Tātad visi nav gani un mācītāji, bet visi ir ķēnišķie priesteri. Vai tik daudz Tu vari piekrist, ka kalpošanas amats ir viens no daudzajiem amatiem Baznīcā? Jo, kā vienai miesai ir daudz locekļu, tā ķēnišķo priesteru tautai (Baznīcai) ir daudz un dažādu kalpošanu. Un viena no šīm kalpošanām ir gana amats.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.12.16 10:00:27
armilo
Tā tiesa. Tikai tajā tekstā par Annu izklausījās, ka mūsdienu kalpošanu pie altāra pielīdzini priesterībai, kas attiecas tikai uz vīriem, un arī tad vēl tikai Levija mazmazbērniem.
Bet vai laju kārta kā tāda ar vispārējo priesterību nav atcelta vispār?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.16 10:35:39
Ai , ka te viss pamainītos.

Mhm forums paarveerstos par Lapshaana kunga teijaateri-komeediju
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.12.16 10:39:41
Bet vai laju kārta kā tāda ar vispārējo priesterību nav atcelta vispār?

Nav... vismaz ne LELB, man personiigi viens otrs ordineets onkuls ir teikushi un interpreteejushi manu rosiishanos sheit kaa kalposhanu... Katram peec vinja ticiibas meera... beediigi ir tad, kad acu kjirurgi par austrumu veesturniekiem uzdodaas un veel beediigaak, kad austurmu veesturnieki par acu kjirurgiem ziepeejas!
Aivars
# Iesūtīts: 2009.12.16 10:47:12
Jošs Mulders
Nu un par ko tad Tu te uzdotos? Par laju kārtu? Par misionāru? Par priesteru tautu? Par Tempļa dzīvo akmeni? Kristus mācekli/liecinieku?
Man tomēr simpatizē tā ideja, ka caur vispārējo priesterību laju kārtas kā tādas īsti vairs nav, jo visi esam saņēmuši aicinājumu dažādos veidos ar dažādām dāvanām kalpot Dieva priekšā, paši Kristus asinīm šķīstīti un iesvaidīti par priesteru tautu, Sv. Gara apdzīvoti kā Dieva nams.
Bet nu tas atkal ir jautājums par konsekvencēm un konsekventumu. Ja tas ir tā, tad grūti to priesterības argumentu apspēlēt pie siev. ord. jautājuma, ja tas tā nav, tad jāpaziņo, ka klēri tomēr ir tuvāk Dievam, un Luters mazliet kļūdījās, Rakstus studējot.
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2009.12.16 10:56:46
Nu un par ko tad Tu te uzdotos? Par laju kārtu? Par misionāru? Par priesteru tautu? Par Tempļa dzīvo akmeni?

Da Praviec... chistijs Praviec... mamoi kljanusj

Nee nu ja tu to jautaajumu taa pagriez... tad taa kaartu padariishana jau taa ir... bet manupraat praksee tie ir dazhaadi ontologjiskie liimenji, mees visi esam prosto 3 spainji uudens un saujinja mikroelementu, bet katrs savaadaakaa kraaasaa un formaa... taadeejaadi vienaa galaa - visi ir vienaadi, otraa galaa - nav divu vienaadu! Kur muusu ikdienas "adata" apstaajas shajaa skalaa, tas jau laikam taads gaumes jautaajums...

Taapee svariigi ir izpiipeet kaa Templja kalposhana ir transformeejusies shodien Jaunaas Deriibas kalposhanaa... kaada IR Jaunaas Deriibas patiesaa Bazniica, ne taas eena! Vot jums par to naudu dod, ejiet un rociet rakstos un peec tam pastaastiet mums! Protams taa kaa mees esam daudz gudraaki, mees izveerteesim, vai pareizi izrakaat
armilo
# Iesūtīts: 2009.12.16 10:57:14
hmm, kaut kur pazuda divas lapas
armilo
# Iesūtīts: 2009.12.16 11:10:42
Aivars, „Bet vai laju kārta kā tāda ar vispārējo priesterību nav atcelta vispār?”
Ja ar „laju kārtu” saprot aicinājumu izšķiršanu pēc uzdevuma, tad liekas, ka viss ir kārtībā. Bet ja ar to saprot, ka viena kārta būtu augstāka par otru, tad arī es tam nepiekrītu. Šīs „kārtu” būšanas noregulē viens Jēzus izteiciens: Kas grib būt "augstas kārtas", lai ir visu kalps.
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 .
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 186 , pavisam kopa bijuši: 3777