atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu II
vilks
Iesūtīts: 2009.11.04 15:12:55
Turpinam diskusiju jaunā tēmā?
Ja diskusijā ir vairāk par 500 komentāriem, tā vairs labi nedarbojas.
Vecās tēmas beigas šeit.
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 .
AutorsZiņas teksts
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.18 01:57:58
Aivars Lapšāns Ar labu nakti!
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.11.18 02:03:27
Kristofers

Kristofer, viss kārtībā. Protams , ka vīriem jādara lieas. Protams. Bet nav jau to vīru un tāpēc pret māsām , kuras šos darbus dara būsim ar vislielāko mīlestības un pateicības apliecinājumu. Un īsta vīrieša klātbūtni. Un palīdzēsim šīm māsām. Es ļoti ceru , ka pienāks laiks un Tava sirds izmainīsies, jo kur ir Svētais Gars , tur ir tikai kalpošana, jo Jēzus acīs mēs esam viens Jauns Dieva radījums Viņā Kristū , kur nav ne jūda , ne grieķa, ne sievas , ne vīra. Tā ir kalpošanas komanda.
Lai Dieva miers ar Tevi.
Palasi rakstu vietu , kur Jēzus pārprasa Pēterim - Tu mani mīli? Kāpēc Jēzus to darīja vairākas reizes? Tā ir kanoniska Bībeles vieta un viens kanons skan Tev Kristofer. To es Tev mīlestībā saku - Tu esi pārpratis Jēzus turpinājumu pēc Pētera atbildes. - ,, Gani manas avis,, Tev , Kristofer, mīlestībā es saku - tas nozīmē , ka Tev ir avis jāsargā , kuras pazemībā (sieviets) Jēzus priekšā kalpo, un saņem no brāliem apvainojumus...Tev ir jābūt labajam ganam un jāaizstāv šīs avis. Vēl vairāk , ja esi sapratis , ka esi pats vilks , tad nožēlo to. Tev nav visu laiku jācīnās par vienu viedokli. Nu , vismaz , vienu dienu aizstāvi šīs avis. Vismaz vienu dienu.
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.11.18 02:16:24
Aivars Lapšāns Patiesībā es cīnos tikai par vienu viedokli - Bībele ir nemaldīgs un Sv. Gara iedvesmots Dieva Vārds, augstākā autoritāte ticības mācības jautājumos.
Bez ticības Bībelei, bez ticības, ka caur to Dievs patiesi runā uz mums, bez pazemīgas tās mācības uzklausīšanas, mēs ar savu hiperaktīvo dedzību kristīgās aktivitātēs riskējam nopelnīt ap. Pāvila spriedumu: Jo es dodu viņiem liecību, ka viņi deg par Dievu, bet bez izpratnes. Jo, aplam saprazdami Dieva taisnību, viņi centušies celt savējo un Dieva taisnībai nav pakļāvušies. (Rom. 10:2-3)
Lai Dieva miers arī ar Tevi!
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.11.18 02:34:42
Un rītdienas pārdomām ...

“Kungs, Tu mūs esi radījis sev, un nemierīga ir mūsu sirds, kamēr tā nav atradusi mieru Tevī.” (sv. Augustīns).

Vai nav tā, ka luterāņu Baznīcā, kur visu var mainīt, kur nav kanonu, kur Satversmi vēl tagad apspriež, kur Bībele pat īsti nefunkcionē kā norma, jo to tak varot interpretēt dažādi un moderni, daudzi iekļaujas, lai cīnītos. Lai cīnītos par savu uzskatu, par savām tiesībām, lai paregulētu Baznīcu kā man gribētos. Bet ar visu to cīņu, un pat ar uzvaru, kaut kas būtisks pietrūkst.

Un tad cilvēks pamet regulējamo luterāņu Baznīcu, un pievienojas katoļu vai pareizticīgajai Baznīcai, kur viņš nevar mainīt neko. Izklausās pēc paradoksa, kā tad tā cīnītāj, bet, bijušais cīnītājs tagad ir laimīgs - jo ir iemantojis MIERU.

Tā pirmajā Latvijas laikā bija ar Edvartu Virzu, kas pēc tam kad bija mēģinājis regulēt luterāņus par tautisko kristietību, beigās aizgāja pie katoļiem, kur nevarēja regulēt neko. Te tika arī minēta bijusī mācītāja Rubļevska, kura nu ir pie pareizticīgajiem.

I have a dream. Kaut mūsu Baznīca, LELB, būtu tā vieta, kur nevis dodas lai cīnītos par savu uzskatu atzīšanu un savām tiesībām, bet gan vieta, kur iemantot Dieva tuvumu un mieru. Lai Dievs uz to mūs vada un pasargā!
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.18 08:38:00
Kristofer, man arī ir tāds pats sapnis. Bet ne jau sievietes izjauca šo "mieru". Vai tiešām patiess miers valdītu LELB, ja Satversmes grozījumi tiktu pieņemti?
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.18 08:43:03
LELB mācītāju konferences "vairākums" izvēlējās karu. Un karš būs ilgs. Jo jautājums vairs nav par sievietēm, jautājums ir par Luterisku identitāti un tās interpretāciju, par amatu un tā izpratni, par elementāru cieņu pret savu neviennozīmīgo LELB vēsturi un tradīciju.
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.18 08:48:10
Vai šādas diskusijas bija vajadzīgas tagad? Ko Dievs par to saka?
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.18 08:49:50
Daudzās jomās LV cilvēki risina savus identitātes jautājumus. Un daudzās jomā atzīst, ka ir dzīvojuši, ka ir turēti ilūzijās par savu identitāti, neatbilstību realitātei.
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.18 08:55:20
Bēgot uz Katoļu baznīcu no šiem sieviešu jautājumiem nekur neizbēgsi. Arī tur šie jautājumi tiek diskutēti. Latīņamērikā jau sen trūkst priesteru vīriešu un sievietes bieži veic visas priestera funkcijas. Daži bīskapi ir uzdrošinājušies iesvētīt sievietes par priesterēm. Saņēmu rājienu, sievietes izsūtītas.
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.18 08:58:39
Par šīs diskusijas aktualitāti skatīt http://www.womenpriests.org/index.asp
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.18 09:10:38
Pasaules Luterāņu federācijas viedokli, uz kuru I.Z. atsuacās 11.novembra konferencē var izlasīt šeit: http://www.lutheranworld.org/what_we_do/Dts/DTS-Documents/DTS-Ongoing_Reformation-2008.pdf
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.11.18 10:35:45
Kristofers

Palasīju Tavu komentāru.

Diemžēl arī par Virzu Tev nav jēgas. Piem. man nav problēmu kalpot jebkādā konfesijā , jo es esmu pāraudzis to , kas it Tevī . Kaut kāda apstrakta baznīca , kaut kāda kalpošana kādai komandai par godu. tas nozīmē , ka galvenais uzdevums ir būt ar kristie;siem lūgšanās un sadraudzībā. Ja ej pie viņiem uz Dievkalpojumu , tad Tev viņu Dievkalpojums ir jāciena. Ir arī pētījums. Lielākās draudzes pasaulē nav atkarīgas no liturģiskajiem Dievkalpojumiem , bet no sistēmas draudžu uzbūvē. Kādā ticības kvalitātē Virza bija , tas lai paliek Dieva ziņā.

Man skumji , bet Tu tā arī necenties saprast Svēto rakstu nozīmi. Un diez vai tuvākajā laikā sapratīsi. Tu turpini skriet sienā ar galvu. Pētījumi rāda , ka tie kuri izmanto konkrētu rakstu vietu , bet nespēj saprast kas ir evaņģēlija būtība ir sektanti . Sektantisma vadoņi. Līdz ar to nav Svētā Gara klātbūtnes. Un raksti tādiem cilvēkiem ir aizklāti.
Un , ja Tu te piesauc teoloģiju , tad atļauj pasmaidīt. Tu par teoloģiju esi pašlaik apaļa nulle. Protestantisma pasaules teologi Pāvila rakstu vietu par sievu kalpošanu skaidri un gaiši pasaka , ka sievas ir bijušas draudžu vecākās un sludinājušas, pravietojušas. Vai Tev grūti pašķirt dažas lapas atpakaļ un lasīt Pāvila teikto. Skaidri un gaiši ir teikts par sievām, kuras pravieto , lai uzvelk lakatiņus. Protams , ka tas ir draudzē. Dievkalpojuma laikā. Tāpat pasaules teologi Filipiešu vēstulē skaidri un gaiši `vērtē , ka Filipā , kur sievietes ieņēma augstus stāvokļus sabiedrībā kā pagānes, pieņemot Jēzu savā sirdī, automātiski ar savu ietekmi sabiedrībā dibināja draudzes. pagāniem ir tas atļauts līdz pat šim laikam. Bet Kristofers te pasludinās jaunu teodomu. - Teoloģija. Ko Tu , Kristofer....tas , ka Tu te piesauc teoloģiju , nenozīmā , ka Tu kaut ko no tās saproti. Ka Tu piesauc LELB nenozīmē , ka Tu no LELB pamatprincipiem ko saproti.
Virzas lieta ir Tava lieta. Jo daudzi virzas blandīsies apkārt pa konfesijām un meklēs Dievu. Tā arī neatradīs , jo viņiem tur neviens nespēs pieiet klāt pēc Dievkalpojuma un neaicinās to cilvēku pie sevis uz Bībeles stundu , sadraudzību un lūgšanām. Ja Virzam būtu LELBā Latvijas laikā kāds piedāvājis , tad Virza uz pareizticīgajiem nebūtu aizgājis.
Tas pats ar Kasparu Dimiteru. Kaspars sāka ļoti labu darbu. Bet viņa kļūda bija , ka viņš nesagatavoja tos cilvēkus par kalpotājiem. Tā ir Dieva pavēle , ka mācītājam ir jāsagatavo svētie kalpošanai , evaņģēlija pasludināšanai. Tāpēc Kaspars saskatīja kļūdu LELB liturģijā , bet necentās to meklēt rakstos.
tas pats ar Tevi. pašlaik Tu vēl nesaproti ko nozīmē vienota miesa. Vismaz izlasi. Kas tur rakstīts. kam tur ir lielāka cieņa. Ne jau nu Tev , bet tam , kurš liekas mazvērtīgāks. Un , kas , Tev tas nav jāievēro? Paņemdams Pāvila teikto no konteksta Tu nominē sektantismu.
Nesteidzies ar spriedumiem. tev vēl visa dzīve priekšā. Lasi Bībeli un , ja kādas lietas interesē , tad tās sakārto atsevišķā kladē, pieraksti un lūdz SvētoGaru , lai viņš Tev palīdz te šajos jautājumos ar Savu klātbūtni domāt.
Ivo Pavlovičs
# Iesūtīts: 2009.11.18 12:06:55
Kristofers Tu saki: I have a dream. Kaut mūsu Baznīca, LELB, būtu tā vieta, kur nevis dodas lai cīnītos par savu uzskatu atzīšanu un savām tiesībām, bet gan vieta, kur iemantot Dieva tuvumu un mieru. Lai Dievs uz to mūs vada un pasargā!

Es saku: Āmen!
citāts [77.132.156.104]
# Iesūtīts: 2009.11.18 12:23:01
"Kristofer....tas , ka Tu te piesauc teoloģiju , nenozīmā , ka Tu kaut ko no tās saproti."

Daudzi iedomājas, ka saprot kaut ko no teoloģijas, bet maz ir to, kas tiešām to pārzina. Varbūt ieklausīsimies, ko saka viens no lielākajiem luterāņu teologiem - Hermanis Zasse?

"Ir daži jautājmi kurus Velns paceļ, lai sagrautu Kristus Baznīcu. Lai to sasniegtu, viņš par savu ruporu var lietot ne tikai savu mīļāko instrumentu - ambiciozus teoloģijas profesorus, bet arī vienkāršas, dievbijīgas dvēseles. Viens no šiem jautājumiem ir - kādēļ nevarētu ordinēt sievietes?"
vēl kāds viedoklis [95.68.19.51]
# Iesūtīts: 2009.11.18 12:38:37
Vēl kāds viedoklis - normāli citāti! Kur te problēma? Mēģināsi ar vispārējo priesterību pamatot sieviešu ordināciju, nekas nesanāks. Vai Luters saka - nomainiet sev bīskapus ar bīskapēm, mācītājus ar mācītājām un pāveste lai ir mella un jauka?

indriķim.
Problēma ir tā ka kāds mēģina no visurienes izvilkt sev pieņemamās versijas par šo jautājumu, bet ne Dieva vārdā.
Vienkārši iedodiet Biblisku pamatojumu, ka to var darīt vai nevar darīt. Es to vēl nēesmu dzirdējs, lai tas mani Garā pārliecinātu.
Jo argumenti pret sieviešu kalpošanu bija nestabils emocionālais stāvoklis klimaksa laikā, tad kur te teoloģiski aspekti, kaut ko tadu bībelē nelasu. Kā tad ar mācītājiem, kam auskari ausīs, pīpē, dzer u.tt.
vēl kāds viedoklis [95.68.19.51]
# Iesūtīts: 2009.11.18 12:56:29
Cēsu iecirkņa mācītāju izvirzītais dokuments uzdod beidzot to uzdevumu paveikt ,kas šos gadu 15 karājās gaisā, lai bilblisku dod skaidru pamatojumu tam un lai ir diskusijas pašu mācītāju konferencē un pirms tam draudzēs un prāvētu iecirkņos. Bet ja jau neuzskata par vajadzīgu diskutēt par citiem satversmes grozījumiem satversmē, tad kur tad tādu lietu, kā sieviešu ordinācija vai neordinācija.
nebīsties, tici vien [94.136.16.242]
# Iesūtīts: 2009.11.18 12:59:53
Aivars Lapšāns

Tad, kad tev par lielu gandarījumu Vanagu nomainīs ar tādu, kas ordinē sievietes, tad arī vairs "nemetīs ārā". Nepaies pēc tam vairāk par 10-15 gadiem, kad LELB svētīs homopārus. Jo raugi, viņus LELB "met ārā" aiz tā paša iemesla, aiz kā neordinē sievietes: abas lietas ir pret bībeli. Luterāņu federācija jau par homosex. izplata tādas pašas rekomendācijas kā par sieviešu ordināciju un visu ko tu saki par s.o. var pateikt arī par hmsx. Svarīgākais nav orientācija, bet draudzes struktūra, kas turās pie atsev. pantiem, ir sektants utt.utjp.
hektors [86.134.51.27]
# Iesūtīts: 2009.11.18 13:05:32
Par Sv. Rakstu, konkrēti 1.Tim.3, burtisko interpretāciju. Panti par bīskapiem tika piesaukti sieviešu ordinācijas sakarā, ka bīskapam (un implicīti, mācītājam) jābūt vīrietim. 2.pantā arī skaidri un gaiši stāv rakstīts, ka bīskapam jābūt vienas sievas vīram. Romas katoļu un pareizticīgo baznīcas neseko panta burtiskajai interpretācijai, jo viņu baznīcās bīskaps nevar būt precēts cilvēks. Vai viņi atkāpjas no Sv.Rakstu tīrās patiesības un vai tas ved (ir vedis) viņu baznīcas herēzēs?
izskatās [95.68.32.251]
# Iesūtīts: 2009.11.18 13:06:49
forums karas
Vai sistēma ir "uzkārusies"? [78.84.207.222]
# Iesūtīts: 2009.11.18 13:48:19
Vai sistēma ir "uzkārusies"?
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 .
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 30 , pavisam kopa bijuši: 812