atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Kāpēc šodien mūsu baznīcās ir tik maz pārdabisku Dieva brīnumu?
Svētais
Iesūtīts: 2009.09.28 14:55:05
Runāju par tiem brīnumiem, kurus darīja Jēzus, pārdabiskas dziedināšanas, finansu brīnumi un tml. Aicinu diskutēt kristiešus.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
AutorsZiņas teksts
Svētais
# Iesūtīts: 2009.09.29 11:32:43
esenif
danar
# Iesūtīts: 2009.09.29 13:52:32
SvētaisA kas ir brīnums?
Mulders
# Iesūtīts: 2009.09.29 14:11:00
danar, esenifai bij intersanta atbilde - ja kaut ko nevar izskaidrot, znach briinums!

No kaa izrieteeja - ka briinumus visvairaak piedziivo ne paaraak gudri cilveeki! Piemeeram iesleedzot sleedzi un istabaa radot gaismu!
Kundali
# Iesūtīts: 2009.09.29 14:20:55
Vai šis nav "brīnums" ?
Kautiņš baznīcā, Jerusalemē, pie Kunga kapa.
http://www.youtube.com/watch?v=GMQ-XI-PMMQ
esenif
# Iesūtīts: 2009.09.29 15:03:01
Mulders
interesanti, kur es minēju tādu skaidrojumu, ņemot vērā, ka vispār neatminos, ka būtu rakstījusi jebkādu brīnumu definējumu. Btw kristīgā vidē jau nu vajadzētu būt skaidrībai, kas ir brīnumi - kā nekā GG (Galvenā Grāmata) par to gana tieši izteikusies.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.09.29 15:03:59
Ctulhu, Es jau neesmu tajā esenifas kastā, kas uzskata, ka brīnums ir dajebkas neizskaidrojams!
Mulders
# Iesūtīts: 2009.09.29 15:06:28
esenif, Esmu lasījis Rakstus daudz, bet brīnumu definīciju tur neatminos... Kontextuāli gan var saprast, kas tiek domāts, bet definīcijas tur nav!

Nu un tas, ka tu neatminies, ko tu raksti, baidos, nav mana vaina!

Tēmā kur mēs runājām par MM tu uzstāji, ka redz kā notikušies tur un tur dziedināšanas gadījumi, ko mediķi nevar izskaidrot! No tā es secināju, ka par Brīnumainu tu uzskati jebkuru fenomenu, ko nevar izskaidrot kādi, no kuriem mēs sagaidītu skaidrojumu. Savukārt, JA mediķi var kaut ko izskaidrot, tad... tā man radās iespaids tevi lasot... tu izslēdz Dieva klātbūtni šādā fenomenā!

Tas ir... ja to noved pavisam līdz absurdam, tad tev Dievs pamet pasauli par tik par cik cilvēki to iepazīst!
esenif
# Iesūtīts: 2009.09.29 15:16:47
Mulders
Zin, būtu daudz vērtīgāk, ja lasītu to, ko rakstu, nevis piefantazētu to, ko es, Tavuprāt, domāju vai man noteikti vajadzētu domāt, kā Tava dalījuma konkrētās kategorijas pārstāvei.
Bībelē tiešām neatrast brīnumu definīciju tieši uzrakstītu, bet, ņemot vērā, ka Kristus darbības izpausmes konkrētas par tādām dēvēja, tad neskaidrība ar par to nav saprotama. Vismaz tai laikā nevienam nebija šaubas, ka ja aklais sāk redzēt, tad tas ir brīnums. Tāpat kā brīnums ir arī ja pabaro ar dažām maizēm un zivīm daudzus tūkstošus cilvēku. Varbūt pie nespēja izšķirt, kas ir brīnums, vainojams fakts, ka tāds ar acīm saskatāms nekad nav piedzīvots.

Lai Tev nevajadzētu lieki demagoģiju bīdīt minēšu, ka manā izpratnē brīnumi ir tas kas notiek pretēji dabiskajai norisei. Un tas, ka brīnumu var izskaidrot nekādi nemazina tā brīnumaino raksturu.

Savukārt, JA mediķi var kaut ko izskaidrot, tad... tā man radās iespaids tevi lasot... tu izslēdz Dieva klātbūtni šādā fenomenā!
es tiešām nespēju saskatīt brīnumu faktā, ka aspirīna lietošana palīdz tikt vaļā no galvas sāpēm. Tāpat kā neredzu brīnumu faktā, ka paēdot cilvēks nejūt vairs izsalkumu.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.09.29 15:36:31
Bībelē tiešām neatrast brīnumu definīciju tieši uzrakstītu, bet, ņemot vērā, ka Kristus darbības izpausmes konkrētas par tādām dēvēja, tad neskaidrība ar par to nav saprotama. Vismaz tai laikā nevienam nebija šaubas, ka ja aklais sāk redzēt, tad tas ir brīnums.

Nu... a ja šodien aklais sāk redzēt? Tad vairs nav brīnums... jo ikviens, kam interese, var saprast visus mehānismsu, kuru dēļ tas aklais sāka redzēt? Kāda šķirba, vai kāds sāk redzēt un neviens nesaprot kāpēc, jeb kāds sāk redzēt un visi saprot kāpēc? Abos gadījumos cilvēkam ir atgriezts acu gaišums... abi divi manuprāt kvalificējas kā Dieva Žēlastība! Tev acīmredzot, otrs neskaitās!

Tāpat kā brīnums ir arī ja pabaro ar dažām maizēm un zivīm daudzus tūkstošus cilvēku.
Nu... kā jau teicu... brīnums dajebkas, ko tu nevari izskaidrot sev zināmā ietvaros! Nu un kā tu zini, ka rīt nevarēs izskaidrot, jeb, kad nonāksi Paradīzē, tad Dievs paskaidros kā tas iespējams? Tad tas vairs nebūs brīnums, tad tam būs mazāka nozīme?

Varbūt pie nespēja izšķirt, kas ir brīnums, vainojams fakts, ka tāds ar acīm saskatāms nekad nav piedzīvots.
Otrs iemesls varētu būt tas, ka brīnumi ir visapkārt, bet tu tos neredzi... jo tu tač tos vari izskaidrot... Vai tad brīnums var būt kaut kas izskaidrojams? Pasaulē dzimst tūkstošiem bērnu... process kā konveijeris, viss zināms... bet, šķiet, esenif to neuzskata par brīnumu...


Lai Tev nevajadzētu lieki demagoģiju bīdīt minēšu, ka manā izpratnē brīnumi ir tas kas notiek pretēji dabiskajai norisei . Un tas, ka brīnumu var izskaidrot nekādi nemazina tā brīnumaino raksturu.

Un vai Esenif ir Dievs, kas zin kas ir un kas nav dabiska norise? Jeb Esenif uzstāj, ka Dievs pārkāpj pats sevis uzstādītos likumus? Jeb Esenif par "dabiksu norisi" uzskata to ko Esenif šodien 21 gadsimtā var izskaidrot? Bet kā tu vari zināt, vai konkrētais fenomens ir dabisks vai pārdabisks, ja tu nevari zināt visu par iespējamo un neiespējamo sajā dabaa!

Pilnas pasaku grāmatas ar burvju lodēm, kur var sazināties ar citām būtnēm visā pasaulē un pat redzēt viņas... Šodien kad mums ir mobilie un satelīti, tas nezkamdēļ vairs nav nekāds brīnums? Vēl pat pirms 200 gadiem lidmašīna bij kaut kas pretadabisks, jo nekas taču smagāks par gaisu nevar lidot... nu izņemot putnus... un tieši tāpēc brāļiem Raitiem 3 gadus liedza lidmašīnas patentu!

Redz... es tieši tāpēc uzdevu šo jautājumu, jo tu esi parasts cilvēks - klasiskais - kurš praktiski nedomā ko runā, tikai frāzes sper laukā nemaz nepadomājot KO tu ar šo frāzi pasaki!

Lai tu varētu pateikt, ka kaut kas ir dabisks vai pretdabisks tev ir jāzin 100% viss par visu dabisko pasaulē iespējamo... Un TAD, pat TAD ja tu pasaki, ka Brīnumi ir kaut kas pretdabisks, tu faktiski implicē, ka Dievs pārkāpj pats sevis uzstādītus Likumus... jo viņš jau nu gan zin visu iespējamo un neiespējamo... bet tā kā tu zini tieši tik pat cik Dievs, un tomeŗ Dievs pamanās izdarīt kaut ko kas tavā zināšanu kastītē neievietojas, tu postulē... ka Dievs rīkojas pretdabiski, pretēji tiem likumiem, ko pats ir atzinis par labiem esam!

Varbūt tomēr beidz putrot savu nespēju kaut ko izskaidrot ar "pārdabisks"... Kāpēc paaugstini sevi līdz Dieva līmenim un paģēri sev spējas noteikt, kas ir un kas nav dabisks? Varbūt tomēr Dievs labāk zin visu iespējamo un neiespējamo... un Cilvēkiem visos laikos izejot no tavas definīcijas - par brīnunmiem ir šķituši kāreiz tas, ko šie paši nesaprot, bet Rakstos Dieva brīnumu uzdevums nav pazīmēties, jeb izklaidēt... bet kāreiz mācīt par iespējamo, par dabisko lietu kārtību, kādai tai jābūt saskaņā ar Dievu!

es tiešām nespēju saskatīt brīnumu faktā, ka aspirīna lietošana palīdz tikt vaļā no galvas sāpēm.
Bet man tas ir lielāks brīnums un Dieva Žēlastības apliecinājums kā Jēzus staigāšana pa ūdeni!

Jo tieši tas, ka es spēju kaut ko saprast par Dieva Radīto pasauli mani vēl vairāk pietuvina manam Radītājam, nekā lietas, kuras man maz ko dod... es Kristum ticu neatkarīgi no tā vai viņš staigāja pa ūdeni vai nestaigāja... Bet nu labi, ja kādam tas ir būtiski lai ticētu... lai... man pietiek ar Jonas zīmi un aspirīnu!
Mulders
# Iesūtīts: 2009.09.29 15:36:54
Vot ja kristiesji sev iecirstu uz deguna, ka iistenais briinums ir ZTP, tad buutu dikti jauki...

Nav slikts kandidāts Dieva brīnumiem!
esenif
# Iesūtīts: 2009.09.29 16:00:24
Nu... a ja šodien aklais sāk redzēt? Tad vairs nav brīnums... jo ikviens, kam interese, var saprast visus mehānismsu, kuru dēļ tas aklais sāka redzēt? Kāda šķirba, vai kāds sāk redzēt un neviens nesaprot kāpēc, jeb kāds sāk redzēt un visi saprot kāpēc? Abos gadījumos cilvēkam ir atgriezts acu gaišums... abi divi manuprāt kvalificējas kā Dieva Žēlastība! Tev acīmredzot, otrs neskaitās!
Ja tas aklums pazūd pretēji dabiskai lietu kārtībai (piem. ķirurģiski tiek likvidēts iemesls) tad es neredzu tur brīnumu un ne tāpēc, ka to var izskaidrot. Daudzas pārdabiskas lietas var izskaidrot - esmu lasījusi interesantus skaidrojumus piem. tam kā vārds materializē lietu, kā sakaltuši kauli pārvēršas par cilvēku, kā cilvēks vienā mirklī var pārvietoties laikā un telpā (kā Filips), bet tas to nepadara par dabisku lietu, jo bez pārdabiskā klātbūtnes dabiskajā lietu norisē tas nenotiek.


Jeb Esenif uzstāj, ka Dievs pārkāpj pats sevis uzstādītos likumus?
es neuzstāju - to var gana lasīt GG.Dievs neiespringst uz paša radīto kārtību - tā nevalda pār Viņu un gana Viņš tajā iejaucas. tas nav dabiski, ka jau trūdēt sācis cilvēks atdzīvojas - bet Dievam to labpatīk darīt.

Jo tieši tas, ka es spēju kaut ko saprast par Dieva Radīto pasauli mani vēl vairāk pietuvina manam Radītājam, nekā lietas, kuras man maz ko dod...

tas liek domāt, ka Tava ticība ir atkarīga no prāta - ja to spēj izskaidrot, tad tici, bet ja ne - tad nē. Lietas, kuras nespēj izskaidrot automātiski atmet kā sliktas un nevajadzīgas un pat Tavu ticību apdraudošas. Man rodas aizdomas, ka tā Tava ticība balstās uz redzamo nevis neredzamo un savā būtībā nav stabila.
Grēciniece
# Iesūtīts: 2009.09.29 16:46:12
Par brīnumiem.
Manā ticības dzīvē brīnumi nav primārais un izšķirošais.
Un tai pat laikā brīnumi mani ļoti iepriecina! Man tiešām patīk par tiem lasīt un klausīties, ir ar kādiem nācies saskarties (piem., pārdabiskas dziedināšanas). Tas ir tik skaisti un ielīksmojoši - redzēt Dieva pārdabisko klātbūtni mūsu dzīvēs arī šādi.

Kāpēc nenotiek? Protams, Dievs var ēzeļiem likt runāt un akmeņus par maizi pārvērst, bet visai bieži - kā to lasām Rakstos vai Baznīcas mantojuma liecībās - Dievs brīnumus dara caur SVĒTIEM ļaudīm. Ja kādam nepatīk šis vārds, tad - caur ļaudīm, kas savā ticības praktiskajā apliecinājumā ir tikuši nesalīdzināmi tālāk par mums (piem., sv.Pāvils). Vai mūsdienās ir daudz tādu, kas par sevi var sacīt:
"Mēs nevienā lietā neesam par apgrēcību, lai kalpošana netiek pelta.
4 Bet visās lietās mēs parādāmies kā Dieva kalpi, lielā pacietībā, bēdās, darba grūtībās, bailēs,
5 sitienos, cietumā, uztraukumā, grūtā darbā, bezmiega naktīs, badā,
6 šķīstībā, atziņā, lēnprātībā, laipnībā, Svētajā Garā, neviltotā mīlestībā,
7 patiesības vārdā, Dieva spēkā; ar taisnības ieročiem pa labi un kreisi,
8 ar godu un negodu, ar slavu un neslavu
;" (2.Kor.6)

Tur, kur ir, tur arī notiek, jo Dievs atalgo un citu labā lieto tos, kas aizliedz sevi un seko Viņam.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.09.29 16:48:39
tas nav dabiski, ka jau trūdēt sācis cilvēks atdzīvojas - bet Dievam to labpatīk darīt.

Eeeee... tad mums ir pilnigii dazhaads uzskats par to, kas ir dabiigs un kas nav...

Redz... es ticu, ka Dieva radiitaa buutne - cilveeks - DABIIGI ir muuzhiiga nevainojama laba buutne. Tieshi tas, ka shanmaa saak puut un mirst nost ir NEDABIIGI jeb PRET-DAbiigi... Un ja tomeer Dieva darbiibas rezultaataa shaads puvekliitis tomeer atdziivojas, tad tas noziimee, ka ir nevis noticis kaut kas pretdabisks, bet Dievs ienaak Veesturee un atjauno dabiigo kaartiibu - to, kam ir jaabuut dabiigam - muuzhiigai dziivoshanai, dziiviibai - padara par ikdienu! Es to neuzskatu par kaut ko paardabisku, bet par dabisku... bet tai pat laikaa - tas ir briinums!
Miilestiiba VISPAAR ir briinums peec buutiibas... bet taa ir visdabiskaakaa lieta, kas vien Dieva Pasaulee var buut... taa ir Dieva Pasaules fundaments...

tas liek domāt, ka Tava ticība ir atkarīga no prāta - ja to spēj izskaidrot, tad tici, bet ja ne - tad nē.
Nee... es ticu arii, ka Dievs pasauli radiijis, lai arii man nav ne jausmas KAA vinjsh to ir izdariijis. Tachu, pat ja es uzzinaatu shodien KAA vinjsh to ir izdariijis, tas nemazinaatu manu apbriinu un ticiibu... Es ticu... bet tas nenoziimee, ka es apstaajos... man Dievs aicina un ljauj savu ticiibu iepaziit un mekleet un atklaat... mana sirds nepaarstaaj briiniities, kad es kaut ko atklaaju kaa tas darbojas... tieshi otraadi... liidziigi kaa Njuutonam... jo vairaak saprotu no Dieva radiitaa Visuma, jo vairaak mani paarnjem apbriins un sajuusma, bet tas man netraucee ticeet visam tam, kas rakstiits Rakstos... jo taa kaa es ticu, ka Dievs nav pretrunu Dievs, es zinu un ticu, ka kaut kur shiis abas Dieva Rakstiitaas graamatas sastopas... un nav pretrunaa viena otrai... Viena ir dabas graamata, kuru Dievs rakstiija, kad teica "Lai top..." un otra - Sveetie Raksti, kas paarsvaraa mums atklaaj to, kas veel aciim nav redzams... taas abas divas vienalga ir viena liela Dievishkjaa Radiibas plaana daljas... un taas nav pretrunaa... Pretrunas var buut tikai manaa greeciigajaa praataa... un mana pieredze raada, ka viena graamata paliidz izprast otru... gan dziivee noveerojamais un dabaa atklaajamais paraada kaa Rakstus interperteet un Raksti savukaart maaca kaa redzeet un saprast notiekosho savaa un citu cilveeku dziivee un pasaulee vispaar!

Man rodas aizdomas, ka tā Tava ticība balstās uz redzamo nevis neredzamo un savā būtībā nav stabila.
Vai tad tu tieshaam domaa, ka ja taa buutu es ticeetu Kristus augshaamcelshanaas briinumam... tas tachu ir pretdabiigi... tavupraat... Bet manaa pasaulee, kur Dziiviiba = dabiigi, Naave = pretdabiiga shaads notikuma paveersiens ir visiistaakaa iisteniiba un patiesiiba... vienkaarshi shis notikums Kristuu fokusee manu uzmaniibu tur - taja vietaa un laikaa, kur es varu saakt atrast sho "dabiigumu"... Tas kas notikaas tur pie Krusta man shkjiet visdabiigaakais notikums, kas bij sagaidaams shajaa predabiskajaa naaves un greeka pasaulee... un tieshi taapeec, ka tas ir TIK nedabisks no "mironja logjikas" viedoklja mani paarliecina, ka tur notiek iistaa manta!

Tieshi mana ticiiba Kristus Krusta notikumam "materializee" shiis lietas... bet ja es pasaku A, man jaapasaka arii B... jo Ticiiba Kristum izsleedz ticiibu visaadaam bleenjaam, kas nav saskanjaa ar Kristu... maldiem, burvestiibaam u.c. velna darbiem... kurus es noraidiishu kaa pretdabiigu un ljaunu Dieva dabiigajaa un labajaa pasaulee!

Tas, ka es esmu iepazinis Kristu noziimee, ka caur vinju es noraidu visus kas grib par Kristu tikai maskeeties... un vinji to dara visai viltiigi un veikli... Kristus par vinjiem briidinaaja, ka naaks visaadi skaistu vaardu teiceeji, kas pat briinumus vinja vaardaa dariis, izdziis deemonus un taadus trikus raadiis, ka maz nelixeis... bet Kristus pasaka - citas ziimes netiks dotas kaa vien Jonas ziime - ar ko tiek pateikts, ka ja tu netici tam, viss paareejais ir blefs, bet ja tu tici shai ziimei - tad citu tev nemaz arii nevajag!

Kaa tai psalmaa teikts - Ja tu man esi, man nevajag ne debesis ne zemes - Vai tava ticiiba izzustu, ja pasaulee nebuutu neviena briinuma, jeb kaa tu pati saki - viss buutu racionaali izskaidrojams? Vai tieshaam tavs Dievs ir " caurumu Dievs", kuram tu vari ticeet tikai tad, ja notiek kaut kas TEV neizskaidrojams un TAVUPRAAT pretdabisks?

Un es tev tomeer iedotu paardomaat... kas ir dabisks Dieva pasaulee - vai dziiviiba un nedziivu piishlju tapshana par cilveekiem, jeb naave - kad muuzhiibai radiitas buutnes iet bojaa?
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.09.29 16:51:51
Tur, kur ir, tur arī notiek, jo Dievs atalgo un citu labā lieto tos, kas aizliedz sevi un seko Viņam.

Es pat neteiktu, ka Dievs atalgo... Ja es tevi pareizi sapratu un tev pierkiitu... tad tur kur shaadi Dieva Kalpi sper savu kaaju, tur briinumi notiek nevis taapeec, ka Dievs ko atalgo, bet taa ir dabiigas sekas Dieva klaatbuutnes manifestaacijai!

Nu tas ir kaa tad kad kaut kur uzrodas seetnieks, tad tiiriiba, higieena un svaigs gaiss vinjam seko kaa dabiigas sekas nevis kaa alga par to, ka shams ir labs seetnieks!

Bet tev arii taisniba - shodien maz taadus cilveekus naakas sastapt! Pietam... ir jau arii otrs graavis... pat Kristus daudziem juudiem bij par apgreeciibu! Censties izdabaat visiem apkaarteejiem veel nebuut nav "sveetuma" etalons!

Nu un Eezelja Runaashanu iipashi nevar uzskatiit par sveeta cilveeka manifestaaciju

Iisteniibaa, tas ka mees lasaam Rakstos Dieva briinumus tas mums rada iespaidu, ka tie ir biezhi... bet ja juus pareekjinaasiet to objektiivo briinumu bliivumu laika vieniibaa, tur labi ja viens briinums 100 gados sanaaks... taakaa... nav tas Dievs ikdienaa nemaz tik nasks uz trikiem, jo vinjsh grib darboties caur cilveekiem un lai cilveeki maacaas darboties miilestiibaa, nevis kuuko izlaidiigi gaidiidami mannu no debesiim... jo redz vinji sev sveeti shkjiet!
moritz [159.148.1.251]
# Iesūtīts: 2009.09.29 17:33:56
brīnums ir tad, kad cilvēkam pestīšanai pietiek ar ticību tai vienkaarshai Evanģēlija vēstij...
esenif
# Labojis esenif: 2009.09.29 18:02:14
caur ļaudīm, kas savā ticības praktiskajā apliecinājumā ir tikuši nesalīdzināmi tālāk par mums (piem., sv.Pāvils). Vai mūsdienās ir daudz tādu, kas par sevi var sacīt:
Tā gan - Dievs darbojas caur cilvēkiem, kas ir nodevušies, bet tas nav populāri. Ērtāk ir dzīvot savu dzīvi pēc saviem ieskatiem nevis meklēt Dievu...

Dievs ienaak Veesturee un atjauno dabiigo kaartiibu - to, kam ir jaabuut dabiigam - muuzhiigai dziivoshanai, dziiviibai - padara par ikdienu! Es to neuzskatu par kaut ko paardabisku, bet par dabisku... bet tai pat laikaa - tas ir briinums!

Gribi teikt, ka cilvēka fiziskās daļas nāve ir kas pretdabīgs? Principā jau tā ir tikai čaula, kas atbilst videi, kur dzīvojam. Atbrīvojoties no čaulas cilvēks jau pats nemirst tik zaudē miesisko veidolu (vienu no savām daļām zinot ka cilvēks sastāv no gara dvēseles un miesas). Un tas ir dabīgi - viss atmosfērā notiek cikliski un dzīvības gaita kā reiz ir tāda: rašanās->progress->regress->nāve tāpēc, dzīvojot uz zemes šajās dimensijās, man tas šķiet dabiski. Iespējams tas nav dabiski tai aspektā, ka pirmajiem cilvēkiem nevajadzēja mirt, bet no otras puses neesmu manījusi skaidru norādi par to Bībelē.

Tas, ka es esmu iepazinis Kristu noziimee, ka caur vinju es noraidu visus kas grib par Kristu tikai maskeeties... un vinji to dara visai viltiigi un veikli... Kristus par vinjiem briidinaaja, ka naaks visaadi skaistu vaardu teiceeji, kas pat briinumus vinja vaardaa dariis, izdziis deemonus un taadus trikus raadiis, ka maz nelixeis... bet Kristus pasaka - citas ziimes netiks dotas kaa vien Jonas ziime - ar ko tiek pateikts, ka ja tu netici tam, viss paareejais ir blefs, bet ja tu tici shai ziimei - tad citu tev nemaz arii nevajag!
Par Jonas zīmi šķiet izrauj no konteksta un vēl interesanti saliec kopā ar citu rakstu vietu, jo vispār Kristus teica, ka šīs zīmes ies ticīgiem līdzi un uzskaitīja tās, kas ar bija pirmo kristiešu kristietības neatņemama daļa, kā mēs to lasām tālākajā JD daļā. Šķiet, ka Tu, ieciklējoties uz to, ka nāks taču maldu mācītāji, atmet visu, kas dara brīnumus ārpus pieņemamajiem rāmjiem. Kristus skaidri citā vietā norādīja, ka Viņa avis pazīst Viņu - un tieši tā pazīšana ļauj izšķirt, kas ir no viņa un kas nav nevis visa automātiska atmešana baidoties kļūdīties. Apmēram, kā ja kāds Tev pazvana pa telefonu un apgalvo, ka ir Tavs tuvākais draugs - Tu pēc balss un ne tikai noteiksi vai ir pazīstams un runā taisnību.

Par to rakstu vietu, ko ņem par pamatu, atļaušos minēt savu skatījumu un izpratni. Droši vari nekomentēt, jo rakstu vieta ir gana nekonkrēta, lai būtu vērts iespringts par savas patiesības pierādīšanu tb katram sava atklāsme un es tik ar savu padalīšos:

Ne ikkatrs, kas uz Mani saka: Kungs! Kungs! - ieies Debesu valstībā, bet tas, kas dara Mana Debesu Tēva prātu.
22 Daudzi uz Mani sacīs tanī dienā: Kungs! Kungs! Vai mēs Tavā Vārdā neesam nākošas lietas sludinājuši, vai mēs Tavā Vārdā neesam velnus izdzinuši, vai mēs Tavā Vārdā neesam daudz brīnumu darījuši?
23 Un tad Es tiem apliecināšu: Es jūs nekad neesmu pazinis; eita nost no Manis, jūs ļauna darītāji.


Manuprāt, tur tiek runāts par kristiešiem (kā zināms Kristus teica: neviens nedara brīnumus Manā Vārdā, kas tūdaļ par Mani varētu runāt ļaunu. Jo, kas nav pret mums, tas ir ar mums. Un citur ir teikts, ka neviens, kas runā Dieva Garā, neteiks: nolādēts lai ir Jēzus, - un neviens nevar teikt: Kungs ir Jēzus, - kā vien Svētajā Garā. ), kuri dzīvo formāli ar Dievu, bet nav viņiem tuvas tb intīmas attiecības ar Dievu un vadība. Darbojas miesīgi nevis Gara vadīti. Dieva griba ir, lai mēs meklētu Viņa gribu katrā situācijā un tā ir individuāla un meklētu konkrētu atbildi nevis rīkotos pēc savas izpratnes, kā tas notiek visbiežāk. Bet tas maksā nodošanos. Vieglāk ir izlemt pašam, nekā veltīt laiku lūgšanai un meklēt Dieva gribu. Un Dievam vēl ir niķis nesteigties un bieži vien sniegt atbildi pēdējā brīdī, protams nenokavējot, līdz ar to nereti tā atbildes saņemšana prasa lielu ticību un paļaušanos, ka Dievs ir uzticams, visu kontrolē un nenokavē. Un tur ar atšķirība starp miesīgo un garīgo. Un tāpēc miesas darbiem, kaut tie var būt pat ļoti labi, nav nekādas vērtības un tāpēc arī Kungs saka, ka nepazīst (neba Dievs par kādu ko nezin vai nepazīst ), jo nav tas cilvēks pavadījis laiku tiešām meklējot un iepazīstot Dievu, sarunājoties ar Viņu utt. Diemžēl ļoti daudziem tās attiecības ar Dievu ir neregulāras (tb lūgšana un Vārda studēšana nav ikdienas neatņemama sastāvdaļa) un nereti ir vispār tik pa ceļam. Un atziņas ir bieži nevis personīgi gūtas, bet no citiem dzirdētas (tur ir sava gradācija, jo mēs varam gūt atziņas klausoties citu liecībās un es to nekādā gadījumā negribu pārvērst par galēju apgalvojumu un noliegt, bet ir cilvēki, kuriem izpratne par Bībelē lasāmo ir gūta tikai no cilvēku teiktā un iestāstītā nevis personīgi no Dieva un kuru ticība balstās uz citu teitā nevis personīgā piedzīvojuma.)

Kaa tai psalmaa teikts - Ja tu man esi, man nevajag ne debesis ne zemes - Vai tava ticiiba izzustu, ja pasaulee nebuutu neviena briinuma, jeb kaa tu pati saki - viss buutu racionaali izskaidrojams?
Šis pants ir viens no maniem mīļākajiem un kā jau es minēju iepriekš man brīnumi nav pašmērķis, bet tie ir Dieva mīlestības apliecinājums manā dzīvē un tāpēc man tas ir ļoti svarīgi, jo pats Dievs ir svarīgs un es gribu visu, kas ir Viņā pieejams.

bet ja juus pareekjinaasiet to objektiivo briinumu bliivumu laika vieniibaa, tur labi ja viens briinums 100 gados sanaaks... taakaa... nav tas Dievs ikdienaa nemaz tik nasks uz trikiem
es gan Dieva darbus par trikiem nesauktu, bet imho ir vērts piebilst, ka Bībele nav vēstures grāmata - tā nebūt neatspoguļo visu, ko Dievs ir darījis, tik būtiskāko, kas mums var būt par mācību. Kā jau Jānis minēja sava evanģēlija beigās: bet ir vēl daudz citu lietu, ko Jēzus ir darījis. Ja visas tās pēc kārtas aprakstītu, tad, man šķiet, visa pasaule nevarētu uzņemt sarakstītās grāmatas.
ceļinieks [85.115.100.234]
# Iesūtīts: 2009.09.29 22:42:10
Tāpēc, ka cilvēki savu gudrību uzskata par lielāku kā Svētajam Garam!
Ingars
# Iesūtīts: 2009.09.30 08:21:24

Mat. 16:4 Ļauna un laulības pārkāpēju cilts meklē zīmes, bet viņai nekāda cita netiks dota kā vien pravieša Jonas zīme." Un Viņš tos atstāja un aizgāja.

Lūk. 10:20 Tomēr nepriecājieties par to, ka gari jums paklausa, bet priecājieties par to, ka jūsu vārdi ir ierakstīti debesīs."

Mat. 24:24 Jo uzstāsies viltus kristi un viltus pravieši un darīs lielas zīmes un brīnumus, lai pieviltu, ja iespējams, arī izredzētos.


Marka 13:22 Jo viltus kristi un viltus pravieši celsies un darīs zīmes un brīnumus, lai pieviltu, ja tas varētu notikt, arī izredzētos.


Gan jau Jēzus Pats zinās, kad, kur un kādus brīnumus darīt. Mums atliek vien lūgt un ticēt. Bet netaujā pēc brīnumiem brīnumu pēc, labāk dzenies pēc taisnības, mīlestības un patiesības atziņas, tad brīnumi taps piemesti pēc vajadzības
esenif
# Labojis esenif: 2009.09.30 09:32:34
Ingars
Nu ja - apustuļi stipri atpalika no Tevis un patiesības, lūgdami:
Tad nu, Kungs, skaties uz viņu draudiem un dod Saviem kalpiem drosmi runāt Tavu vārdu, Savu roku izstiepdams, ka notiek dziedināšanas un zīmes un brīnum i Tava svētā kalpa Jēzus Vārdā."

Uz ko Dievs nez kāpēc arī atbildēja:
Bet caur apustuļiem notika daudz zīmju un brīnumu ļaužu starpā;
un
Viņi tur palika labu laiku un droši sludināja, paļaudamies uz To Kungu, kas apliecināja Savu žēlastības vārdu, likdams notikt zīmēm un brīnumiem caur viņu rokām.

Bet varbūt tur ir atslēga:
Bet Stefans, pilns ticības un spēka , darīja brīnumus un lielas zīmes tautā.

Gara spēkā, varenām zīmēm un brīnumiem: sākot ar Jeruzālemi, es visapkārt līdz pat Illīrijai visur esmu izpildījis savu uzdevumu , pauzdams Kristus evaņģēliju.


Tas tiem, kuri palaiduši garām Kristus pēdējos vārdus:

Un Viņš tiem sacīja: "Eita pa visu pasauli un pasludiniet evaņģēliju visai radībai. Kas tic un top kristīts, tas tiks izglābts, bet, kas netic, tiks pazudināts. Bet šīs zīmes ticīgiem ies līdzi : Manā Vārdā tie ļaunus garus izdzīs, jaunām mēlēm runās, tie ar rokām pacels čūskas, un, kad tie dzers nāvīgas zāles, tad tās tiem nekaitēs. Neveseliem viņi rokas uzliks, un tie kļūs veseli.

Patiesi, patiesi Es jums saku: kas Man tic, tas arī tos darbus darīs , ko Es daru, un vēl lielākus par tiem darīs , jo es noeimu pie Tēva.

tas uz sitienu, ko atceros, ņemot vērā, ka nav diži laika vairāk iedziļināties.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.09.30 10:31:53
danar Brīnums ir viss, kas ir pārdabisks
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 130 , pavisam kopa bijuši: 130