atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
Anima
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:36:00
LittleWonder! Visu cieņu argumentam, BET tas tomēr netura kritiku. Ir pilna pasaule ar cilvēkiem kuriem psihoneiroloģisku iemeslu dēļ ir pārliecība, ka Dievs viņus aicinājis un viņiem tik jasludina nost. Un jamie nemaz ārēji neizskatās traki. Ja tiešām Dievs, nevis kāds neiroleptisks preparāts darbojas caur šo cilvēku, tad tas pats Dievs viņu noteikti aizvedīs uz garā veselu Baznīcu, kuras neatņemama sastāvdaļa ir apustuliskā sukcesija, atslēgu vara, autoritāšu hierarhija u.t.t. Un tad tas būs pirmais tests šī sludinātājgribētāja vai gribētājas lepnībai. Kas notiek ja tests netiek izturēts? Tiek uzrakstīts viens liels trekns A ar domu turpināt savā laikā uzrakstīt visu pārējo alfabetu. Rakstīšana jau protams vairs nenotiek veselīgas eklezijas klēpī.
Merlins
# Labojis Merlins: 2009.05.29 13:38:44
KOALA [87.110.171.200]

Jā, gandrīz tā. Taču nevis saskaņā ar Bībeles interpretāciju, bet drīzāk ar izpratni, kas Bībele ir.
Ослик
# Labojis Ослик: 2009.05.29 13:42:00
Merlins
mums , katoļiem ir daudzas svētās , kuras jāņem par piemēru un jālūdz viņu aizbildniecību pie Dieva, ko tad ar viņām?
http://www.catholic.org/saints/female.php
Ослик
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:52:59
laikam jālūdz zīmes no Dieva!
Merlins
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:55:49
Ослик

Par svēto aizbildnieciības lūgšanu mums, luterāņiem, ir savi ieskati, proti, ka tas nav jādara, jo viens ir mūsu aizbildinātājs pie Dieva - Kristus. Bet par labas priekšzīmes ņemšanu no svētajiem arī luterāņi piekrīt. Un kura no svētajām ir mēģinājusi kļūt par priesteri vai bīskapi? Neviena. Nu tad jāņem priekšzīme.
Ослик
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:55:56
Дона Маргарита
vnk būs skaidrs
Ослик
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:57:06
ТрилобитеMerlins
jūs laikam gribat , lai es sāku pētīt visas svētās, vai tiešām neviena, nav sludinājusi?
Ослик
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:57:27
Дона Маргарита
ko man darīt!
Merlins
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:58:54
Ослик

Kā nu ne, man liekas ka svēto Terēzi no Avilas pat par Baznīcas skolotāju godina. Taču sludināt nav tas pats kas būt par priesteri vai bīskapi. Ordinētajam amatam vēl daudz kas cits jādara - vienā vārdā - jāgana.
Ослик
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:59:24
Дона Маргарита
tie ir tikai cilvēki!
Ослик
# Iesūtīts: 2009.05.29 14:01:27
nu bet kaut vai Svētdienas skolas skolotājas vai Alfistes?
LittleWonder
# Iesūtīts: 2009.05.29 14:15:21
Anima
no viņu augļiem mes varam izsecināt, redzēt, vai cilvēks ir Dieva sūtīts, aicināts, vai Dievs lieto šo cilvēku. Ja kādas sievietes kalpošanas rezultātā cilvēki top glābti, tad ko mēs varam iesākt ar visu savu teoloģiju? Esmu klausījies dažu sieviešu sludinātājas(mācītājas) un esmu bijis svētīts caur viņu kalpošanu. Un kā gan es uzdrīkstētos apgalvot, ka Dievam ar to nav nekādas darīšanas?
Svilpaste
# Iesūtīts: 2009.05.29 14:21:38
Little Wonder!
Iet runa par publisku sludināšanu. Katra kristiete ir aicināta sludināt saviem radiem, draugiem, kaimiņiem u.tt. privāti, tāpat kā katrs kristietis (arī tie, kas nav mācītāji).
Aivars
# Iesūtīts: 2009.05.29 14:22:26
Merlins
Es taču nerunāju par perversijām vai emocionālu reakciju uz tām. Es runāju par teoloģisku konsekvenci. Sieviešu ordināciju zviedru un citās baznīcās ieviesa, argumentējot ar to, ka Svēto Rakstu vietas, kas runā tam pretī, ir novecojušas un neattiecas uz mūsdienām. Baznīcai, kas pieņem tādu metodi vienā jautājumā, nav pamata to nelietot visos citos gadījumos un attiecībā uz visām citām Rakstu vietām. Zviedru baznīca vismaz rīkojas konsekventi. Ir citi, kas par ā saka jā bet par bē saka nē. Tas gan ir nekonsekventi. Ja saka ā, tad agri vai vēlu nāksies turpināt ar pārējiem alfabēta burtiem.


Interesanti. Ja ne par perversiju, tad par ko bija tas satraukums? Bīskapes kā tādas taču arī citās zemēs arī amatos ievestas un nosuminātas. (Te nesaku, ka ilgotos pēc daiļas zeltenes gredzena bučošanas)
Bet ja runā par tām konsekvencēm, nu Tu tomēr pārspīlē. Es zinu kādu "konservatīvu` Baznīcu, kas neiebilst pret augļošanu, sievietēm biksēs, nekošerētu gaļu utt., bet nemaz nav homoseksuāļi.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.05.29 14:26:46
no viņu augļiem mes varam izsecināt, redzēt, vai cilvēks ir Dieva sūtīts, aicināts, vai Dievs lieto šo cilvēku. Ja kādas sievietes kalpošanas rezultātā cilvēki top glābti, tad ko mēs varam iesākt ar visu savu teoloģiju?

Tad mees varam teikt, ka Dievs arii nepareiziibu var veerst par labu. Jo arii Paavils saka, ka vinjsh priecaajas par jebkuru veidu kaa Kristus tiek pasludinaats, vai mantkaariibas deelj un ar viltu vai no tiiras sirdsapzinjas. Tachu no taa neizriet, ka Dievs akceptee mantkaariibu un viltu kaa pienjemamu un ka tas vairs nav greeks.

Dievs arii Nebukadnecaru nosauc par "Manu Kalpu", kad pasludina vinja iebrukumu... Un ko? Nebukadnecars bij baigi labais frukts bezgreeciigs un mums taadus vajag vairaak?
Tu saputro Dieva Darbu par spiiti cilveeku muljkjiibai, ar pasha Dieva gribu un cilveeku gribas saskanju ar to!
LittleWonder
# Iesūtīts: 2009.05.29 14:26:47
Svilpaste
ar ko publiskas sludināšanas augļi(rezultāti) atsķiras no privātas?
Mulders
# Iesūtīts: 2009.05.29 14:27:49
Aivars, Merlins argumentee... ka argumentaacija kas noved pie sievieshu ordinaacijas akcepta, der arii, lai pienjemtu homosexualitaati kaa normu!
Aivars
# Iesūtīts: 2009.05.29 14:30:34
Selma
Iespējams, ka šai konkrētajā gadījumā abas audzinošās sievietes ir laimīgākas, un bērnu netraumē mammas vai otras audzinātājsievietes gadījuma attiecības.

Nu ja, un tas bērns tā arī tika ieņemts stabilās un mīlestības pilnās divu sieviešu attiecībās. Bet tu pareizi saki, ir jau tepat līdzās gana daudz fūriju, kam vajag `vaisliniekus` nevis vīrus. Pārgulēt nekomplekso, bet uz jautājumu par kāzām atbild, ka lūk neesot tas bērna tēvs tāds, ar kuru laulībā gribētu stāties, jo tas lūk pārāk nopietni esot.
Aivars
# Labojis Aivars: 2009.05.29 14:32:25
Mulders
Var teikt, ka arī augļošanas pieņemšana par normu, der arī par iemeslu, lai homiķu laulības ieviestu.
Es domāju, ka tas ir pārspīlēti tomēr.
Merlins
# Labojis Merlins: 2009.05.29 14:35:55
Aivars

Nu beidz, runā it kā pats nezinātu. Sievietes biksēs nav sievietes vīrieša apģērbā. Viss atkarīgs, kas kurā sabiedrībā ir pieņemts kā sievietes apģērbs. Košers nav baznīcai pavēlēts, gluži otrādi, kristieši Rakstos no tā ir atbrīvoti. Nezinu baznīcas, kas neiebilst pret augļošanu - nelikumīgu naudas aizdošanu uz nesaprātīgi augstiem procentiem. Ar šādiem argumentiem Tu pārkāp 7. bausli, jo zodz sava tuvākā laiku.

Runa bija par to, ka vienas nebibliskas, kaut pirmajā acu uzmetienā jaukas un svētīgas prakses ieviešana baznīcā ved līdzi citas, daudz neglītākas, jo sagrauj baznīcas imunitāti. Tu jau pats uz to norādi. Vispirms bija mācītājas, pēc tam bīskapes un tagad lezbietes bīskapes. То ли еще будет?

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 49 . 50 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 138 , pavisam kopa bijuši: 8678