atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
Balss
# Iesūtīts: 2009.05.29 12:31:37
Ļaunākais tas, ka šī sabiedrībā valdošā personīgās brīvības vārdā sludinātā visatļautības tolerance neapstāsies... jo Rietumeiropā jau veidojas lobijs par bērnu vecuma robežas pazemināšanu likumdošanā, no kāda ir atļauts stāties ar viņiem dzimumsakaros.

Tātad - pedofīli sāk atklātu cīņu par savas BAUDAS tiesībām uz bērnu rēķina.

Sabiedrību pietiekami pieradinot, šī prasība ar laiku sasniegs arī Baznīcu un prasīs no tās attiecīgu toleranci arī šajā jautājumā.
Nedrīkstēs to nosaukt par grēku. Kas tā darīs, tas riskēs ar savu brīvību, kā jau pirms kāda laika Zviedrijā cietumā nonāca kāds mācītājs, kurš no kanceles bija uzdrošinājies homoseksualitātui nosaukt par grēku...
|||||
# Iesūtīts: 2009.05.29 12:39:42
par ko vēl ir diskusija??? http://www.youtube.com/watch?v=sg4f7zEcWsc&feature=related
Merlins
# Iesūtīts: 2009.05.29 12:45:30
a_masiks

Šī ir vieta kur saduras indivīda tiesības ar kopienu tiesībām. Šai jautājumā gan Eiropas, gan Latvijas likumi priekšroku dod kopienas tiesībām. Vismaz pagaidām.
|||||
# Iesūtīts: 2009.05.29 12:47:53
Дона Маргарита - manas autoritātes
Solveiga
# Iesūtīts: 2009.05.29 12:56:40
Merlins
Kāpēc nav?
Nez kāpēc laiž iekšā tāpat Un atļauj piedalīties visos rituālos. Tas ir, atļāva, tagadīt es vairs neiru LEB-ā.
Es par to - ja apsegto galvu prasība ir atmesta, tad vai tas arī nav "A"?
Bet, protams, kas attiecas uz minoritāšu ordinēšanu, tad tas ir absurds. Cik atceros, tad, ja cilvēks nenožēlo grēkus, viņu nedrīkst laist pie Dievgalda, no tā varētu secināt, ka arī konsekrēt nē.
Cita lieta, ka luteriskajā praksē nav obligātas privātas bikts pirms Dievgalda, tādējādi apslēptos grēkos dzīvojoši var tikt pielaisti, jo draudze vienkārši nezina.
9K116
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:01:08
Трилобите
bet tad jau vlasts reģistrētā draudzībā var doties , piemēram, Pilsonis ar kazu? Tā tak ar smadzeņu slimība. vai Vasja ar mirušo tanti Veru...
Nevar doties. Lai dotos laulībā, ir jābūt tādai niekam kā rīcībspējai visām iesaistītajām pusēm, bet ne kazai, ne nelaiķa tantei tāda uz laulāšanās brīdi nepiemīt.

Balss
Ļaunākais tas, ka šī sabiedrībā valdošā personīgās brīvības vārdā sludinātā visatļautības tolerance neapstāsies... jo Rietumeiropā jau veidojas lobijs par bērnu vecuma robežas pazemināšanu likumdošanā, no kāda ir atļauts stāties ar viņiem dzimumsakaros.
No otras puses - skaties patiesībai acīs... bērni paši sāk attiecības savā starpā jau ap kādiem 15 g.v.. Tad ko, visus savā starpā pārgulējušos tīņus bāzīsim pārmācību namos & kolonijās?
Solveiga
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:01:41
Дона Маргарита
5 Bet katra sieva, kas ar neapsegtu galvu lūdz Dievu vai runā kā praviete, dara kaunu savai galvai, jo tā ir tāpat kā apcirpta.
6 Ja sieva neaizsedzas, tad lai tā arī apcērpas. Bet, tā kā tas sievai ir par kaunu, ka tā ir apcirpta vai noskūta, tad lai tā aizsedzas.


Aha! Tā ka esmu apcirpusies, tad varu neaizsegties. Tiesa, man par to jākaunas
9K116
# Labojis 9K116: 2009.05.29 13:05:28
Дона Маргарита
bet ja mirushaa tante ir uzrakstiijusi testamentu,ka veelas peec naaves preceeties ar kaiminjVasju???
Tad fprincipā ok, nu ja tur testaments ir notariāli apstiprināts un visādi citādi tīr papīr.

Трилобите
nu tā vispārīgos vilcienos ņemot, kaza vpolņe var rīkotiesd, tobiš nostāties attiecīgajā pozā, un vairāk no viņas netiek prasīts.
Nē, ir runa par juridisko rīcībspēju, tāda kazai nepiemīt NEKĀ. A uprazdņitj neko nevar.
Solveiga
# Labojis Solveiga: 2009.05.29 13:08:16
Дона Маргарита
Rīcībspēja izbeidzas līdz ar personas nāvi. Testamentā iekļauto nevar pildīt, ja tas ir pretrunā ar Civillikumu (normatīvo aktu hierarhija).

Трилобите
Itālijā vismaz tiek prasīts tik daudz, lai nebūtu kaili pleci un kājas virs ceļgala - pat no tūristiem. Mums arī derēja
|||||
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:12:17
Solveiga Itālijā vismaz tiek prasīts tik daudz, lai nebūtu kaili pleci un kājas virs ceļgala - pat no tūristiem. Mums arī derēja odnako .... tiešām nav daudz prasīts...
Solveiga
# Labojis Solveiga: 2009.05.29 13:13:03
Дона Маргарита
Pajautaa sho jautaajumu kaadam gudraakam teologam, vinsh tev paskaidros, kaapeec lakata likshanu/neliksanu nevar pieliidzinat homo attieciibaam
Nu ja, es jau gaidīju, ka man sāks skaidrot, bet šie nekā

domaaju, ka pieredzeejis advokaats to speetu apstriidet

Diez vai. Ja nu ietu uz Satversmes tiesu, ka pārkāptas cilvēktiesības, tās stāv augstāk par civiltiesībām (precīzāk, Satversme jau minētajā hierarhijā ir augstāk par Civillikumu).

|||||
Redz, Venēcijas Sv. Marka katedrālē gan ielaida kundzīti šortos, bet :
1) viņai bija ap 60,
2) viņa bija pundurīte.

Merlins
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:16:54
Solveiga

Stingri ņemot, arī galvas neapsegšana ir A. Mazliet laipojot, galvassegu + sieviešu ordinācijas pretinieki gan saka, lakatiņu lietā Pāvils atsaucas uz paražām un savu gribu, bet Rakstu vietās, kas runā par sievas palīga, ne galvas lomu ģimenē un draudzē, viņš argumentē ar Rakstiem, piesauc augstākās autoritātes - bauslību un praviešus, kā arī saka, ka tam tā jābūt, lai Dieva vārds netiktu zaimots. Bet protams, atteikšanās no galvassegām baznīcā ir mazs solītis A virzienā.
Solveiga
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:18:18
Merlins
Man arī bija tādas nelāgas aizdomas
vilks
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:20:31
atteikšanās no galvassegām baznīcā ir mazs solītis A virzienā.

Hmm, tieši tāpat kā sieviešu dalība draudžu padomēs/valdēs, kā arī jebkuras draudzes darba nozares (ieskaitot Svētdienas skolu un diakoniju) vadībā. Vienīgais, ko sieviete varētu vadīt, būtu kalpošanas nozare, kas vērsta tieši uz sievietēm..
+ arī Baznīcas organizācijās vadītājas sievietes ir solītis A virzienā. Ja nu gribam būt konsekventi.
LittleWonder
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:20:58
mans domāt, ja Dievs ir aicinājis kādu sievieti sludināt, un ir skaidri redzams, ka Dievs patiešām darbojas caur šo cilvēku, tad ko mēs varam iesākt ar visu savu teoloģiju?
vilks
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:24:04
Дона Маргарита
cik veciem bērniem?
vilks
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:28:18
a_masiks Дона Маргарита
Nu man jau ar tā liekas.. vai arī pēc 7 gadu vecuma tikai sieviešu dzimuma bērniem.
Merlins
# Labojis Merlins: 2009.05.29 13:30:59
vilks

Visumā Tev taisnība, principiālais Vilciņ! Varbūt mazliet arbitrāri, bet robežu novelk pie ordinācijas pastorālajā amatā, jo tiek uzskatīts, ka garīgais ir prioritārais, bet administratīvais - atbalstošā funkcija. Tādēļ sieviete var ieņemt vadošu posteni draudzes padomē vai vadīt diakonijas centru, jo tā joprojām ir kalpošana atbilstoši vārdam "es darīšu palīgu, kas ap to būs". Bet bibliski viņa nevar ieņemt gana amatu draudzē.
Merlins
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:33:28
LittleWonder

Bet kā var zināt, ka Dievs ir sievieti aicinājis sludināt, nevis viņa pati to vēlas? Un sludināt nav tas pats kas būt par bīskapi.
KOALA [87.110.171.200]
# Iesūtīts: 2009.05.29 13:34:42
Merlins Bet bibliski viņa nevar ieņemt gana amatu draudzē. kas ir bibliski? drīzāk - saskaņā ar tādu un tādu Bībeles interpretāciju
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 49 . 50 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 127 , pavisam kopa bijuši: 10658