atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Vai mūsu baznīcai ir vajadzīgs pilns evaņģēlijs?
Aivars Lapšāns
Iesūtīts: 2009.01.30 18:08:27
Kas tas ir - pilns evaņģēlijs. Kad beigsim kristieši no šīs tēmas atkratīties?!
<< . 1 . 2 . 3 .
AutorsZiņas teksts
Merlins
# Labojis Merlins: 2009.02.02 22:10:34
Aivars Lapšāns

"Baznīcas attīstību un svēto miesu visos laikos ir nosargājuši nevis bīskapi , bet ļoti ticīgi , droši svētie. Viņi ar savu spēku un kalpošanas idejām ir arvien no jauna pacēluši baznīcu."

Tur nu baznīcas vēsturnieki Tev diez vai piekritīs. Monarhiskais episkopāts bija baznīcas galvenais ierocis pret 2.gadsimta lielajām maldu mācībām un nodrošināja katoliskās baznīcas pastāvēšanu. Palasi kaut vai Sv.Ignāciju no Antiohijas - Kristus un apustuļu laikabiedru, par kuru stāsta, ka viņš bija bērns, kuru Jēzus paņēma rokās Mk.9:35. Viņš liek ļoti ticīgiem kristiešiem un drošiem svētajiem turēties ap bīskapiem un klausīt viņiem kā pašam Kungam.

Varbūt kādā figuratīvā nozīmē "visi mēs" esam apustuļu pēcteči, bet viņi paši, kad meklēja sava darba turpinātājus, izraudzīja vīrus un tos iecēla un ar roku uzlikšanu iesvētīja par bīskapiem.

Ne jau tikai slikti bīskapi ir baznīcu postījuši, bet arī slikti pravieši. Piemēram, Minsteres atkalkristītāju Leidenes Jānis, kurš saņēma vīzijas no debesīm un sauca sevi par Dāvida pēcteci, apņēma 16 sievas, no kurām vienai pašrocīgi nocirta galvu tirgus laukumā. Viņam bija liela ticība un praviešu dāvanas, bet viņa dēļ daudzi cilvēki aizgāja postā. Bībelē ir ne mazums vārdu arī pret tādiem. Ļoti iespējams, ka Dievs pats lietoja tā laika pasaulīgos bīskapus kā ieroci pret tiem.

Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.02.03 09:00:16
Sliktu pravieti es par pravieti nesaucu. Pravietis ir pravietis. Pravietis baznīcu negraus, bet cels.
Par baznīcu ,,tēviem,,.
Mēs nokaujam Vārdu , bet ceļam pieminekļus cilvēkiem. ,,baznīctēviem,,. Kristum mazdrusciņ. Kristum vispār vajadzēt mazāk godu dot nekā baznīctēviem. Jo baznīctēviem bieži vien ir brīnumainas ,,atklāsmes ,, bijušas , kuras ir pretstatā ar Bībeli. Es to esmu konstatējis lasot viņu dzīves.
Man viens brālis ir pravietis. Uzmanīgi lasot ko viņš raksta , vai runā , vai pravieto, viņa tekstos ir perfekta Bibliskā kārtība. Tāpat Jēzus vienmēr teica - vai jūs neziniet , ka rakstīts ir tā ....
Varam paņemt kaut vai D. Vilkersonu. Perfekta Bībeles pareizrakstība.
Tā kā es labāk palasu Vilkersonu , nekā sen bijušus Vilkersonus. Šis laiks arī ir laiks. Visos laikos uz mums runā pravieša vārds.
Un , vispār.... Vienam pravietis ir kā piedauzība, vienam - ticības apliecības komandas ģenerālis, vienam lamu vārds... tā kā.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.02.03 12:46:41
rainars, a es arī nekad neesmu noliedzis, ka esmu louzy teologs un visai slinks, tā kā iniciatīvu gan man būs grūti piemērot... Nekad neesmu sevi nedz par pravieti cēlis, nedz aktīvi aģitējis par kādu konkrētu Baznīcas formas ieviešanu un citu Baznīcas formu noniecināšanu nodarbojies, jo patiesi nevienu draudzi neesmu nedz uzcēlis un cerams - arī izpostījis! Tā kā jā - esmu muļķis, taču bez iniciatīvas, tāpēc, šķiet, zarus mazāk sanāks salauzt!
rainars
# Iesūtīts: 2009.02.03 14:31:16
Nu nezinu kas tas ir tas tavs dievs ,bet zinu ka Jēzus Kristus ir pret mūsu egoismu.To par apraksta Rubenis teju apspriestajā gramata par ievadu meditācijā.Domajams ka cilvēks ir cilvēks un Pāvila vārdiem pilnīgas atziņas uz zemes nebūs un lai vai kā tad vajadzētu pieturēties pieJēzus Krista Dzīvā Dieva un pa retam ieklausīties citos cilvēkos un izvērtēt ,prasot Dievam vai tas ko katrs runā ir no īstenā Dieva(ELOHIM)
nācis vai no kāda cita.Svētie raksti aicina pārbaudīt praviešus (runātājus)vai tie atdzīst Jēzu Kristu miesā nākušu.
Ir nācies dzirdēt ka īstens Kristus sekotājs māk arī paskatīties no citadāka redzes viedokļa nevis uzspiest savu.
Balss
# Iesūtīts: 2009.02.03 16:00:27
rainars
Mazliet cenšoties izsekot Muldera rakstītajam - cik nu laiks un mana saprašana un interese to atļauj, esmu viņa rakstītajā pamanījsi tieši tās tevis dotās iezīmes, kas raksturīgas īstenam Kristus sekotājam.
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.02.03 16:01:03
rainars, pareizi... a ko darīt ar tiem praviešiem, kuri ir atzīti par nederīgiem? Arī Jehovas Liecinieki atzīst Kristu Jēzu miesā nākušu - un tikai... Vai viņi tāpēc ir derīgi? Un ja tie viltus pravieši arvien atgriežas un turpina bubināt... Vai tu kaut kur redzēji Kristu vai Apustuļus īpaši iecietīgus pret šādiem maldu mācītājiem... ??? Gan jau viņus apsūdzēja ij egoismā, ij augstprātībā un pat nekautrējās Dieva Dēlu par Belcebulu nosaukt!
vilks
# Iesūtīts: 2009.02.03 17:25:34
Mulders rainars
Klau, puiši, šai diskusijā un vispār forumā nav paredzēts apspriest, kuram ir tiesības un kuram nav tiesības izteikties. ja otrs saka ko personiski nepatīkamu, izmantojiet iespēju paklusēt un aizlūdziet.. nevis piesārņojiet forumu.
Vai aizrādiet vienreiz un tad klusējiet, ja nesaprot.
Merlins
# Iesūtīts: 2009.02.03 18:14:54
Aivar , Ja Tu sliktus praviešus nesauc par praviešiem, tad kādēļ sliktus bīskapus sauc par bīskapiem? Dubultstandarti?
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.02.03 22:31:10
Merlins
Runāsim Bībeles valodā un tikai. Citādi Tu taisi sajukumu. Un tas nav uz labu. Cik redzu , tad neesi muļķis kristietībā. Tāpēc Tu ļoti labi zini kas ir Dieva pravieši un kas ir pravieši , kuri dara ļaunu Tā Kunga acīs. Tie , kuri dara ļaunu Tā Kunga acīs nav pravieši. Viņi saņem informāciju no sātana.Tas jāsaprot tā , ka tajā laikā kāds uzmeties par pravieti un muļķoja tautu. Dievs uz tādiem teica - es iznīcināšu jūsu praviešus , jo tauta viņus sauca par praviešiem. To taču var elementāri saprast. Pravietis ir pravietis un nepravietis ir nepravietis.
Par bīskapiem ir savādāk. Ir slikti bīskapi un labi bīskapi. Bīskaps ir draudzes kalpošanas amats. Un katra draudze ir savādāka - ,, Sardus draudzes eņģelim raksti tā : ... Spriežot pēc Jāņa rakstītā draudzēm , bīskapi nav bijuši uzdevumu augstumos jau tad. Tāpēc arī šāda hierahijas pārmantojamība ir apsurda. Kā tu rakstīji. iedomājies 3. gs. -Bīskaps paziņo, ka ir apustuļu pēctecis un vienā dienā iznīcina kristiešu ģimenes , kuras nepierakstās viņa baznīcā. ...Apustulis nekad nenodarbosies ar draudzes iznīcināšanu. Drīzāk norās kā to pierāda Jāņa atklāsme , korintiešu vēstule utt...
Dievs Tevi mīl , es arī !
Merlins
# Iesūtīts: 2009.02.04 19:21:57
Aivars Lapšāns

Labi, runāsim Bībeles valodā. Bībelē slikti un viltīgi pravieši, kas ieved maldināšanā, tāpat ir saukti par praviešiem. Piemēram, 2.laiku 18.
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.02.05 14:49:14
Merlins
Šito varbūt citreiz. Vajadzīgs laiks. Bet pārlasīšu un dalīšos domās. Paldies. Taisnību sakot - ir Bībelē vietas , kuras gribētos uzdot Dievam pa taisno ....vai ne?
jenocs
# Labojis jenocs: 2009.02.10 23:13:24
Merlins
pagaatnes greekus bazniicai vajag nozheelot nevis gariigi masturbeet censhoties sev iedvest,ka Dievs tos noteikti kaut kaa labi izmantoja pret veel lielaakiem greekiem un ka greeka dariitaaji taapeec ir beatificeejami sveetie
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.02.10 23:19:30
jenocs
drOSMĪGA DOMA....!?
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.02.10 23:21:14
Merlins
Ja īsumā , tad kaut kas līdzīgs Daniela variantam par gudrajiem.
Ingars
# Labojis Ingars: 2009.02.11 07:58:12
Nu nez, man šķiet, ka aiz "pilnā evaņģēlija" sludināšanas ir smalki nomaskēta mācība, ka tie, kas nav tādi, kā Prieka vēsts draudzes locekļi, netiks pestīti, jo nav saņēmuši pilno evņģēliju. Vai maz šiem cilvēkiem vispār ir sapratne par to, kas ir evaņģēlijs?

Evaņģēlijs krietietībā ir patiesa prieka vēsts par to, ka Jēzus Kristus Dieva Dēls ir samaksājis par mūsu grēkiem un nopelnījis mūžīgu dzīvošanu Dieva valstībā priekš mums, turklāt šis Jēzus nopelns saņemams vienīgi ticībā, ne ar darbiem, arī pati šī ticība nav tikai prāta darbība, bet gan kas dziļāks, tā ir Svētā Gara dota dāvana, bet prāta darbība ir dzīvas ticības auglis - tas ir pilnais un vienīgais patiesais evaņģēlijs, kuram grēks ir ko pielikt vai atņemt

Stāv rakstīts, ka būs ļoti ļoti slikti tiem cilvēkiem, kuri ko pieliek vai atņem no Dieva vārda.

TIk daudz sapratu, ka vienai daļai harizmātu evņģēlijs nozīmē arī laicīgu labklājību, bet bībele mums atklāj ka tas noteikti nav evaņģēlijs, jo ir daudz ticīgu un svētu cilvēku, kuri slimojuši ar nāvējošām slimībām, miruši mokošās un vardarbīgās nāvēs, cietuši badu un nabadzību - vai sanāk, ka mācam to, ko farizeji savulaik, ka nabadzīgie un slimie ir Dieva pamesti un atstumti?

Ir jābūt ļoooti uzmanīgam ar to, ko saucam par evaņģēliju, jo tas vistiešākajā veidā saistāms ar pestīšanu.

Jā Kristus ir tas, kurš nāk, Viņš ir tas, kurš pestī, Viņš ir tas, kurš dziedina...STOP vai vienmēr, vai visus? Vai vienmēr Jēzus nodrošinās materiālu labklājību un pārticību? Jā VIņš to dara tādā mērā, kā uzskata par nepieciešamu, taču pieskaitīt pie evaņģēlija - vai saprotat, ko tas nozīmē? Viss, kas piederas pie evaņģēlija ir ar 100 % garantiju, mūžīgs un nemainīgs, tas kas atkarīgs tikai no Dieva, bet materiālā labklājība atkarīga zināmā mērā arī no cilvēka darba. Patiesībā tā ir Dieva izmantošana, tāds kā ultimāts Dievam. UN ko tad, ja nav? Ko tad, ja slimojam, ko tad, ja esam trūkumā? Atliek divas iespējas - vai nu esam pazaudējuši evaņģēliju un līdz ar to arī pestīšanu, vai arī Dievs ir melis. Kā zinām Dievs pilnīgi noteikti nav melis, tad varbūt mūsu pestīšana atkarīga no tā, kāds ir mūsu miesas veselības stāvoklis, kādas ir mūsu finansiālais stāvoklis un tamlīdzīgi?

UN vēl viens strīdīgs jautājiens - Jēzus, kurš kristī Svētajā Garā. Par Svētā gara krisību jau būs atsevišķa diskusija, bet viens gan - mēlēs runāšana ir tikai viena no dāvanām, bet ne zīme.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.02.11 08:25:15
Aivars Lapšāns
tātad par tiem baznīctēviem. Esmu izlasījis teoloģijas vēsturi (tāda zila bieza grāmata cietos vākos). Un secināju, ka viņi maldījās ļoti daudzās lietās, bet viena daļa no tām mācībām bij visnotaļ patiesas un vērā ņemamas, tā ka ir jāizfiltrē, kā rakstos sacīts - paturēt to, kas labs, atmest to, kas ļauns.

Dīvaini ir tas, ka apustulis Jānis vēl ap 100. gadu bij dzīvs (DIevs tad viņam deva lielo atklāsmi), bet kā pēdējais apustulis aizgāja mūžīgā mierā, ta teoloģiskā doma mainījās īsā laika posmā neraksturīgi krasi, teju vai 100 gadi un pavisam savādāk, nekā Pāvils mācīja. Mazāks uzsvars tika likts uz evaņģēliju, pārāk liels uz bauslību

UN tev taisnība - pravietis ir augstākais amats Baznīcā, bet bīskaps ir nevis apustuļu aizvietotājs, bet gan apustuļi iecēla bīskapus, lai tie godprātīgi uzraudzītu draudzes, ka tās seko patiesai mācībai.

Tomēr jābūt uzmanīgiem ar praviešiem, jo ir pravietojums, ka celsies viltus pravieši, kas viltīgi maskēsies aiz Dieva vārda, taču ne ikkatrs, kurš saka uz Jēzu kungs, kungs, bet gan tas, kurš dara pēc Viņa prāta

Piemērs, kas aktuāls mūsdienās.
Jēzus apustulim Pēterim nodeva kādu svarīgu dāvanu un reizē ieroci pret velnu - absolūciju jeb atslēgu varu, kas nozīmē, ka izsūdzot brālim vai māsai Kristū grēkus, brālis/māsa drīkst pēc Dieva pilnvaras pasludināt grēku piedošanu un tas ir tas pats, kā pats Jēzus tev to pateiktu, tā tas ir jāuztver. Pēc šādas pasludināšanas, cilvēkam dota liecība, ka viņš ir atraisīts gan virs zemes gan debesīs no grēkiem. Tā ir evņģēlija pasludināšana nevis vispārīgi, bet gan konkrēti attiecinot uz konkrētu cilvēku

Ko es ar to gribēju sacīt - daudzās mūsdienu draudzēs šī dāvana netiek lietota, taču naski cēlušies dažādi previeši lielā vairumā tieši no šādām draudzēm. Ja nu šie pravieši neliek priekšā aizrādījumus uz šādu nepaklausību, tad jādomā vai pravietis tiešām ir patiess
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.02.12 10:58:45
Man šķiet, ka mūsu Baznīcā ir nevien četrkantainais, bet pat pieckantainais evaņģēlijs - harizmātu (neopentakostāļu), senbaznīcas atjaunotāju (pro-katoļu, pro-ortodoksu), piētistu, konfesionāļu un liberāļu evaņģēlijs. Jo vairāk kanšu, jo pilnāks

Katrs velk to mazo LELB deķīti uz savu pusi, vadībai tik jāraugās, lai nepārplēš to deķi pušu, un vai pliki palikušie nesāk skaļi brēkt un nesāk dīdīties uz kādu citu konfesiju.
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.02.12 12:29:53
Ja tu esi no RKB, tad varu iepriecināt, ka jums to kanšu ir vairāk kā piecreiz piecas.
Bet tā kā no bezgalīgi daudzām kantīm sanāk riņķa līnija, tad jau tur tas evaņģēlijs būs vispilnākais.
<< . 1 . 2 . 3 .

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 66 , pavisam kopa bijuši: 737