atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Vai mūsu baznīcai ir vajadzīgs pilns evaņģēlijs?
Aivars Lapšāns
Iesūtīts: 2009.01.30 18:08:27
Kas tas ir - pilns evaņģēlijs. Kad beigsim kristieši no šīs tēmas atkratīties?!
<< . 1 . 2 . 3 . >>
AutorsZiņas teksts
rainars
# Iesūtīts: 2009.01.31 17:37:15
Pateicība Dievam un mūsu Dārgajam Pestītājam Jēzum ,Svētajam garam.
Dona Eriksone
# Iesūtīts: 2009.01.31 18:59:37
vilks
Ak, tas Labklaajiibas evanjgjeelijs ir tas pilnais, jaa nu tad es zinu gan
Solveiga neielog. [89.254.131.192]
# Iesūtīts: 2009.02.01 17:32:45
Es savā naivumā biju iedomājusies, ka pilns evanģēlijs ir ne tikai: mēs esam glābti, urā/alelūja, bet gan arī - atgriešanās un diezgan daudz sāpju, laužoties cauri kārdinājumiem un aplaužot grēcīgās dabas braši aizvien no jauna ataudzētos raģeļus...
Dona Eriksone
# Iesūtīts: 2009.02.01 17:45:35
Solveiga neielog. [89.254.131.192]
tie, kuri tapushi sveeti pavisam, nekadi ragi vaairs nav jaalauzh un kardinajumiem cauri jaalauzhas, ta luuk!
Solveiga neielog. [89.254.131.192]
# Iesūtīts: 2009.02.01 18:46:11
Dona Eriksone
Jā, parasti viņi tad vairs nav mūsu vidū...
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.02.01 20:03:33
vilks
Esmu pietiekami lasījis ,,baznīctēvus,,. Likšu pēdiņās tāpēc , ka tomēr ir jāsaprot - kas ir baznīca un Baznīca.
Baznīcas tēvs ir Jēzus. Un katrs svētais , jeb labs kalpotājs ir tiesīgs kaut ko rakstīt. Ja mēs uzceļam kādam baznīctēvam pieminekli (grāmata, izteikumi, pravietojumi...) , tad kāpēc mēs neklausāmies mūslaiku baznīctēvus. Kas viņu nav ? - Ja neredzi , ja negribi redzēt , tad tādam arī nav. Ir tikai pieminekļi.
Nu , tad uzraksti kaut ko no kāda baznīctēva teiktā par baznīcu. Parunāsim , apspriedīsim to caur Baznīctēva Jēzus vārdu.
Visiem jaunajiem rakstiem ir jābalstās uz Vārda pilna evaņģēlija pamata. Ļoti daudz baznīctēvi ir pārkāpuši šo robežu. PIem. , laikā , kad veidojās baptistu konfesija, pareizticīgo ,,baznīctēvi,, nesmuki šo jauno kristiešu organizāciju piesmēja. utt.
Nevajag balzamēt cilvēku, jo cilvēka skaitlis ir seši. Jābalzamē Vārds, jo tikai tas ir pilnīgs - 7
Tāpēc arī es tā saku - pilns evāņģēlijs. Ja Tu atrod šādu izteiksmes formu pie vasarsvētku draudzēm , tad luterānis arī var tā droši runāt. Jo tas nav par apgrēcību.
Grēciniece
# Iesūtīts: 2009.02.01 20:46:21
Aivars Lapšāns
kāpēc mēs neklausāmies mūslaiku baznīctēvus. Kas viņu nav ? - Ja neredzi , ja negribi redzēt , tad tādam arī nav.

Iepazīstini, lūdzu, ar kādu konkrētu mūsdienu "baznīctēvu".
Saulespuķe
# Labojis Saulespuķe: 2009.02.01 21:13:40
Aivars Lapšāns: Nu , tad uzraksti kaut ko no kāda baznīctēva teiktā par baznīcu. Parunāsim , apspriedīsim to caur Baznīctēva Jēzus vārdu.

"Neaizej no Baznīcas, jo nav nekā stiprāka par Baznīcu. Tava cerība - Baznīca, tavs glābiņš - Baznīca, tavs patvērums - Baznīca. Tā ir augstāka par debesīm un ietilpīgāka par zemi. Tā nekad nenoveco, bet vienmēr zaļo.
Baznīca ir māte visiem tās bērniem, tā pieņem gan tos, gan arī svešiem durvis atdara. Noa šķirsts bija kas īpašs, bet Baznīca to pārspēj. Tas uzņēma nesaprātīgos dzīvniekus un pasargāja - tādus pat nesaprātīgus, bet Baznīca uzņem nesaprātīgos - un tos izmaina. Piemēram, ienāk lapsa - herētiķis, un tiek pārveidots par aitu, ienāk vilks - un atdzimst par jēru. Un ja reiz viņš negribēs, tad tā nav Baznīcas, bet paša nesaprātīguma vaina."


Svētais Jānis Zeltamute, IV gs.
rainars
# Iesūtīts: 2009.02.01 21:43:44
Saulespuķe līdz tai baznīcai jau ar vēl jātiek tai lapsai un tam vilkam.Cik zināms Jezus ne tikkai pieņema slimus cilvekus un dziedinaja bet biedrojas -gaja pie muitniekiem un netiklem "ārstet" tos jo slimajiem jau vajaga ārstēsanu ne veseliem un mēs zinam ka neatdzimušam cilvēkam ir neslēpt savus netikumus.
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.02.01 22:31:52
Saulespuķe
Protams , ka te ir runa nevis par mūriem , bet to Baznīcu , kuru nav iespējams sagraut, kurai nav jumts jāremontē. Īstās baznīcas jumts ir Jēzus. Cauri netecēs nekad .
Tādi un līdzīgi teksti ir gandrīs visās mūslaiku kristīgajās grāmatās. Zeltamute pirmāmkārtām bija brālis. Tagad , atskatoties daudzi viņus nominē par baznīctēviem. Es uzskatu , ka šāds gods pieder tikai Jēzum. Kā Bībelē teikts - svētie. Mēs visi esam svētie, arī Zelta mute.
Vārds - baznīctēvs ir kā mūsdienu dogmatiskais ierocis. Diemžēl. Lai politiskās sarunās par baznīcu starp kristiešiem piesmietu Jēzus un apustuļu iestādīto Baznīcas kārtību.
Visbiežāk baznīctēvus piesauc pareizticīgo baznīca. It kā Bībelē nebūtu viss pateikts par Baznīcas uzbūvi, ticīgo kalpošanas attiecībām ...utt.
Iznāk tā , ka balstoties uz kāda baznīctēva teikto mierīgi var noliegt apustuļu iecelto kārtību.
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.02.01 22:47:46
Grēciniece
Tas bija konteksts , formā kādā rakstīja Vilks. Man par apgrēcību ir saukt kād par baznīctēvu visos laikos , kā vien Jēzu. Mūs Kungu.
Mūsu laikos spēcīgākie brāļi un māsas atrādās viņu kalpošanas augļos. Piem. Valdis Indrišonoks. Viņa vārds ir ļoti spēcīgs un pieejams visai Latvijai. Imants Gailišs - pravietis. Pašlaik kalpo Ķīnā. Liene Veitnere - visvairāk izdoto albūmu kristīgā mūziķe. ..Juris Rubenis- savdabīgs viņam kalpošanas ierocis, Mārtiņš Irbe - mācītājs , kas redz kā globāli sakārtot Luterāņu draudzi....Viņi visi ir mūsu brāļi un māsas un ne baznīctēvi, bet svētie. Tā māca Bībele. Arī tie , kurus sauc par baznīctēviem , bieži vien savu kāju pat baznīcā nav spēruši.
Merlins
# Labojis Merlins: 2009.02.01 22:54:06
Atvaino, Aivars Lapšāns, es cienu Tavu dedzību un labos nodomus, bet lūdzu paskaidro šos vārdus: "It kā Bībelē nebūtu viss pateikts par Baznīcas uzbūvi, ticīgo kalpošanas attiecībām ...utt."
Vai Tev šķiet, ka Bībelē ir atrodams priekšraksts, kā veidot baznīcu? Vismaz iesākumos tā nu gan tas nav bijis. Cik zinu, Jaunās Derības kanons tika noslēgts 4. gadsimta beigās. Savukārt Baznīcas iekārta, struktūra, pārvalde praktiski visā kristietībā bja finalizēta un pieņemta jau 1. gadsimta beigās. Kungs Jēzus par šo tēmu gandrīz nemaz nav izteicies. Apustuļi rakstīja savas vēstules jau esošas baznīcas esošiem bīskapiem un tās tika nolasītas jau esošās draudzēs ar visām ticīgo kalpošanām. Baznīca un tās struktūras veidojās krietni pirms Jaunās Derības rakstiem. Tad kā īsti Tu iedomājies apustuļu iecelto, Bībelē priekšā uzrakstīto kārtību?
P.S. Vai Tu lūdzu nenosauktu kādu piemēru baznīctēviem, kas nav kāju spēruši baznīcā?
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.02.02 10:16:53
Merlins
Ja Tu raksti - baznīca ar mazo burtu , tad nākas domāt , ka runa ir par liturģisko celtni un draudzi tajā.
Vārds - bīskapi nav tas , ko tagad domā. Bīskapi bija attiecīgās drudzes priekšnieki. Augstāki par viņiem bija apustuļi , pravieši . Bīskapi arī varēja būt apustuļi un pravieši. Ja kāds palika uz vietas , kādā pilsētiņā uz ilgāku laiku. Nu , iedomājies, pie Tevis uz draudzi atbrauc blakus draudzes parasts kalpotājs un pasaka , ka jūs taisāt ziepes. Nekalpojat pēc brāļu mīlestības . Jūs tur dažus pazemojat. Ko Tu darītu ? - pasūtītu tādu vienu māju tālāk. Bet pirmkristiešu draudzēs tas notika , lai bīskapijas būtu veselīgas. Ļaunums vairojas tur , kur neapsauc ļaundari , lai arī viņš būtu hierarhijā augstākais.. Tā tas ir.
Par baznīcu un Baznīcu. Ja pastāvētu tikai termins baznīca , tad kristietība jau sen būtu izravēta. Apustuļu laikā un pēcposmā nebija iespējams celt kaut kādas baznīcas . Cēlāji drīz vien tiktu nogalināti. Bīskapijas notika mājās. Bībelē ir daudz piemēru , kur teikts par šādām draudzēm. Tajā laikā Dievnamus sinagogas izmantoja arī apsustuļi un pārējie kristieši. Neskatoties uz to , ka pirmkristiešiem nebija baznīcu , kādas tagad ir mūsdienās ; tieši pirmajos divos gadsimtos pēc Kristus , neizmantojot baznīcas kristieši Romas impērijā savairojās miljoniem. Tā bija BAZNĪCA , kuru nespēja Romas impērija - sātans iznīcināt. Jo spēcīgas zīmes nāca līdz ....Palasi apustuļu darbus. Tāpēc arī imperators politisku apsvērumu dēļ nolēma atļaut kristiešiem celt savus Dievnamus. Sāka celt Dievnamus un līdz ar to kristieši sāka nodalīties, šķelties. Bieži vien baznīcu vadītāji nošķīrās no braļiem un māsām un kalpošanu izveidoja jau kā pavēles formu. Baznīca grima līdz tam , ka imperators bija spiests pat pāvestu arestēt. Pie mūsu, Straupes baznīcas ir saglabāts akmens, kur lika cilvēkiem rokas iekšā , sasēja un sita , lai nevarētu aizbēgt. Lūk , tāda bija baznīcas aukstākā virsotne. Mums tas ir jāatzīst.
Ja ir runa par liturģiju baznīcās , tad pēc Jaunās derības ir grūti saprast kādam ir jābūt Dievkalpojumam. Tas arī nemaz nav tik svarīgi. Jēzus iedibināja tikai vienu vienotības rituālu. Vakarēdienu. Tas arī visās konfesijās ir par pamatu.
Šīs tūkstošgades ceturtajā gadsimtā parādījās ērģeles. Priekš Dievkalpojumiem labāko pasaules komponistu uzdevums bija sarakstīt labāko mūziku. Kori dziedāja pat četrdesmit balsīs. Tagad mēs knapi pīkstam vienā balsī ....utt...
Par baznīctēvu iešanu baznīcā šķiet , ka nesaprati domu. Ļoti daudzi mūslaikos nominētie baznīctēvi bieži vien mainīja ierasto vidi , nošķīrās utt...Kas īstenībā nav labākais piemērs. Mūsu uzdevums ir būt tautas vidū un sludināt. Man ar gribētos nošķirties , bet kaut kā nesanāk. Darbs dzen darbu.
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.02.02 10:30:07
text
Nu baznīcas uzbūve , ja Tu domā par hierarhiju, tad tā tagad nav labākajā kārtībā. Mums ir jāciena pravieša vārds ( Jāņa atkl.) arī mūslaikos. Es pieturos pie tā , ka augstākie , kā arī tas teikts Bībelē , arī mūslaikos ir uz šīs grēcīgās zemes kristieši ar pravietiskām spējām. Pravieši. Tad nāk pārējie. Pēc kalpošanas augļiem tos var atpazīt. Mūslaikos ir izveidojusies neiedomājama uzpūtība un paaugstināšanās bieži vien no tādiem cilvēkiem baznīcā, kuri apkaro Baznīcu. Tas vien no tā , ka mēs nevēlamies iedziļināties Bībeles pamācībās - kurš ir augstākais mūsu draudzē. Hierarhija arī ir jāievēro. Bet hierarhijas augstākajiem ir jādod gods ticībā stiprākajiem. Citādi ziepes vien būs. BAZNĪCA mūsos nostiprinās caur mīlestības vienpadsmito bausli , kuru deva mums Jēzus - Jaunu bausli Es jums dodu....redzēdams , kas notiks laiku beigās Viņa svētajā miesā. Kāda paaugstināšanās un neiecietība mūsu starpā.
Balss
# Iesūtīts: 2009.02.02 12:25:43
Aivars Lapšāns
Lai nu kurš piesietos pie pareizrakstības, resp., neuzmanības kļūdām... Es tavus tekstus neaiztiku, lai gan bija grūti tos izlasīt un saprast domu tieši tavu formulējumu nenobeigtības, kā arī interpunkcijas un pareizrakstības kļūdu dēļ. (piem., auKsta ir tikai ziema, ne hierarhija...)
Kāda paaugstināšanās un neiecietība mūsu starpā.
Tev taisnība - šādi piemēri redzami tepat, tepat...
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.02.02 12:54:30
Balss
Hierarhija arī bieži vien ir auKsta. Tie , kuri raksta dzeju , gadās, interpunkciju izmanto kā teikuma funkciju, kas neatbilst gramatikai. Varu arī rakstīt kā , pieņemts. Bet , kad uzreiz raksti , tad teikums veidojas savādāk. Pieturas zīmes paliek kā no pirmās domas, tad , doma turpinās un pieturas zīmes izkārtojas savādāk. Tad jau te pie datora būtu jāsēž ilgs laiks , kamēr būtu viss ļoti pareiz. ...Jāpārlasa. Es tā nepraktizēju... Arī interpunkcijas likumdošana tiek pārkāpta. Es nelaboju. Man galīgi neinteresē šī te piekasīšanās forma. Es vienmēr lasu ko brālis un māsa grib pateikt, nevis piekasīties pie izteiksmes un interpunkcijas kļūdām. , foruma apspriežamo jautājumu nolikt malā un gnīdoties. Tas sātanam ir patīkami. Mums jānodarbojas ar evaņģēlija pasludināšanu , nevis košanos savā starpā. Tāda ir Dieva pavēle. Pildi arī Tu to.
Tas ir tāpat kā par jebkuru cilvēku - jā viņš ir superīgs - saka viens , - otrs , kuram skauž - Bet Tu zini! , Man teica , ka viņš dzīvo dubultu dzīvi....utt. Nedar,i mās, ... tā....Ir ļoti daudz superīgu kristiešu , kuri neprot pat lāgā runāt , kur nu vēl rakstīt....kas viņi tāpēc publiski būtu jāapsmej? Nav jāieklausās tajā ko viņi sludina?
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.02.02 14:25:18
Merlins
Mans teksts -
"It kā Bībelē nebūtu viss pateikts par Baznīcas uzbūvi, ticīgo kalpošanas attiecībām ...utt."
Jā, Bībelē ir viss pateikts. Ļoti uzmanīgi jālasa Jaunā derība , kur ir kas teikts par ticīgo attiecībām. Par apustuļu un pārējo , Bībelē pieminēto personu dzīves veidu. To var arī iedomāties kā vēsturisku stāstu , kur tu esi kā vēl viens , kurš dzīvo starp apustuļiem utt... Skaties , vēro dari , uzklausi aizrādījumus, ej vakarā pie kāda uz mājām, piesēdi un piedalies , lauz maizes , vakarē....Viņi visi ir bijuši tādi paši kā mēs. Viss ir noticis cilvēcīgi. Nav vajadzība celt sienu starp tā laika ticīgajiem un mūsu laika ticīgajiem. Jo apsolījumi ir tādi paši. Līdz pat pasaules galam.
Mūslaiku Baznīcas brāļiem un māsām ir bauslis, kuru it kā visgrūtāk saprast. Jo tas nāk no Toras. - Mīli savu tuvāko kā sevi pašu... Bet tūdaļ viss kļūst skaidrs , ja mēs atveram Efeziešu vēstuli -....ši noslēpums ir liels , to es attiecinu uz kristu uz draudzi , jo , kas mīl savu sievu(draudzi) tas mīl sevi pašu. Lūk šāda Baznīca ir mūžiga. ja kāds sāk šo bausli neievērot , tā sākas ziepes Sievā. Kāds svēto miesu sāk cirst, traumēt svēto sadraudzi.
Baznīcas uzbūves pamats ir Jēzus (un Vārds tapa Miesa). Mēs esam šīs Jēzus Baznīcas locekļi ar katram dotajām garīgajām dāvanām. Ideāli būtu , ja šajā svētajā miesā starp mums būtu arī kāds ar pravietiskām dāvanām. Tāda draudze kļūst ļoti spēcīga. Ļoti kalpojoša.
Merlins
# Labojis Merlins: 2009.02.02 19:02:27
Aivars Lapšāns

Kaut arī rakstu "baznīca" ar mazo burtu (jo man nepatīk apgrūtināt lasīšanu, bez vajadzības saraibinot tekstu ar lielajiem burtiem), tomēr domāju Kristus miesu nevis dievnamu. Latviešu valodā nav noteikuma, ka baznīca Dieva tautas nozīmē jāraksta ar lielo burtu. Kas tieši kuru reizi domāts, ir jāsaprot no konteksta.

Lūk, kas man Tavā komentārā liekas problemātisks:

1) Bīskaps pilnīgi noteikti nav un nav bijis "draudzes priekšnieks" tai nozīmē, kā šo terminu lieto mūsdienās. Bīskaps ir apustuļu pēctecis un viņu amata mantinieks, lai arī ierobežotā mērā, jo Kristus paša aicināto un sūtīto apustuļu amats bija unikāls. Bīskaps pirmdraudzē bija un līdz šai dienai ir bīskapijas pārraugs un virsgans. Tiesa gan, apustuļu laikā un kādu laiku pēc tam bīskapija sakrita ar vietējo draudzi. Viena diecēze bija viena pilsēta vai ciems. Taču tā drīz auga un izpletās. Tādēļ nevar teikt, ka bīskapa amats šodien būtu citāds kā pirmdraudzē. Cita lieta - viduslaiki, kad bīskapi kļuva par laicīgiem prinčiem un valdniekiem. Tas bija bīskapa amata pagrimuma un izkropļojumu laiks.

2) Tu pārlieku idealizē pirmdraudzi uzstādot to kā etalonu šodienas baznīcai. Mūsdienu baznīcai ir savi trūkumi, agrīnajai bija savi. To var manīt, kaut vai palasot Pāvila vēstules korintiešiem. Trūkumi un nejēdzības baznīcā ir bijušas visos laikos. Dažas no tām Tu arī uzrādi. Tomēr Kristus savai baznīcai sūtīja Svēto Garu to vadīt un mācīt. Pieņemt, ka Gars 2000 gadus to vien ir spējis kā vadīt baznīcu neceļos, būtu viņam apvainojums. Ticīgie gadu simtus ir Dievu lūguši un staigājuši Garā. Noniecināt viņu pienesumu baznīcas attīstībā būtu pārgalvīgi.

3) Nezinu, kā ir ar Tavu pārliecību, ka pravietis ir "augstāks" nekā bīskaps. Neesmu šo jautājumu īpaši pētījis. Tomēr esmu dzirdējis teologus sakām, ka atšķirībā no Vecās Derības laikiem, Jaunās Derības draudzē pravietis nav augstāks par presbiteri. Pravieša vēsts ir respektējama un uzklausāma, bet galu galā prezbiteris draudzē un bīskaps diecēzē ir tas, kurš izvērtē un akceptē pravieša teikto. Jo tieši bīskaps/presbiteris atbild par to, kas notiek diecēzē/draudzē.

4) Vai nav riskanti šitā ar vieglu roku pareģot, ko es vai kāds cits darīs zināmos apstākļos? Ja nu kāds atnāks pie manis un teiks, ka mēs taisām ziepes, nekalpojam pēc brāļu mīlestības un dažus pazemojam, bet es tādu nepasūtīšu vienu māju tālāk, Tu būsi izrādījies viltus pravietis un visa reputācija pagalam.

Bet es saprotu, ka ne jau par šīm teoloģiskajām detaļām ir stāsts. Tast tikai tā, precizējumam. Īstenībā piekrītu daudz kam no tā, ko saki un domāju, ka tajā ir jāieklausās. Taču drusku traucē cauri jūtamā vēlme noniecināt un nolikt ne tikai to, kas ir nosodāms Dieva vārda gaismā, bet arī to, kas Tev vienkārši nav pazīstams vai saprotams. Ja man tā tikai liekas un es maldos, tad lūdzu piedošanu.
Grēciniece
# Labojis Grēciniece: 2009.02.02 20:49:02
Aivars Lapšāns
Mūsu laikos spēcīgākie brāļi un māsas atrādās viņu kalpošanas augļos. Piem. Valdis Indrišonoks. Viņa vārds ir ļoti spēcīgs un pieejams visai Latvijai. Imants Gailišs - pravietis. Pašlaik kalpo Ķīnā. Liene Veitnere - visvairāk izdoto albūmu kristīgā mūziķe. ..Juris Rubenis- savdabīgs viņam kalpošanas ierocis, Mārtiņš Irbe - mācītājs , kas redz kā globāli sakārtot Luterāņu draudzi....Viņi visi ir mūsu brāļi un māsas un ne baznīctēvi, bet svētie. Tā māca Bībele. Arī tie , kurus sauc par baznīctēviem , bieži vien savu kāju pat baznīcā nav spēruši.

Ja Tu liec vienlīdzības zīmi starp Baznīcas tēviem un šiem jaukajiem brāļiem un māsām, tad uz šādu tekstu man tiešām virs nav ko teikt. Paliekam katrs pie savas stiprās pārliecības. Manējā gan balstās ne manā gudrībā, bet tajā, kā Baznīca visos laikos dzīvojusi un kam ticējusi.
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.02.02 21:01:34
Nu par bīskapiju to arī domāju kā Tu raksti. Bet šitie vārdi gan ir apsurds - Bīskaps ir apustuļu pēctecis un viņu amata mantinieks, lai arī ierobežotā mērā, jo Kristus paša aicināto un sūtīto apustuļu amats bija unikāls. Aizmirsti šādu formulējumu. Tā ir uzkundzēšanās un amata zagšana. Sekas no līdzīgiem formulējumiem ir bijušas visai pasaulei traģiskas. Baznīcas attīstību un svētō miesu visos laikos ir nosargājuši nevis bīskapi , bet ļoti ticīgi , droši svētie. Viņi ar savu spēku un kalpošanas idejām ir arvien no jauna pacēluši baznīcu. Bīskapi bieži vien viņus ir slepkavojuši lai sātans varētu iedibināt savu sinagogu. Ja bīskapi visos laikos būtu klausījuši ticīgos ar pravietiskām spējām , tad nekas tāds nebūtu noticis. Apustuļu pēcteči esam visi mēs. Apustuļi bīskapijās konkrēti nosauca vārdā tos bīskapus , kuri taisīja ziepes. Bībelē ir piemēri. Palasi.
Tu pārlieku idealizē pirmdraudzi uzstādot to kā etalonu Bet protams , ka viņa jāidealizē , lai mūsu ticība būtu gatava saņemt vēlo lietu. Nebaidies , brāl! Korintiešu un Jāņa atkl. vēstules pamācības draudzei mums ir jāņem kā rīkste sev pa muguru , lai mēs tādi nebūtu. Tāpēc mums ir Jaunā derība lai nepieļautu kļūdas. ( Jēzus līdzība par Lācaru - viņiem ir Mozus un pravieši ...)
3. Man tiešām pravietis , pravieša vārds būs noteicošais. Bīskaps ir manas baznīcas hierarhijas pārstāvis. Un hierarhijā es viņu respēktēju. Bet ne vienmēr. Ir gadījumi , kad, ja notiek kristiešu pazemošana, tad jārunā ,,skaļākā,, formā. Vismaz luterāņu nometnē bīskapi ir labi brāļi Jēzū. Viņi neatgrūž.
Ceturtajā jautājumā Tev maza demagoģija. Es neapvainojos. Tas tāds standarts.
Dievs Tevi mīl , es arī !
<< . 1 . 2 . 3 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 56 , pavisam kopa bijuši: 3048