atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Mūžības aksioma
Sandis
Iesūtīts: 2008.06.30 21:11:44
Man patīk Ekharta definīcija"Dzīves noslēpums ir nomirt pirms ierodas nāve un saprast-,ka nāves patiesībā nemaz nav"
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
Sandis
# Iesūtīts: 2008.06.30 21:12:11
man patīk Tolles definīcija"Dzīves noslēpums ir nomirt pirms ierodas nāve un saprast-,ka nāves patiesībā nemaz nav"
Neņemot vērā Kristus mācības izkropļoto versiju,Kristus runā par to pašu.
Būtībā Ekharts Kristus un Jēzus Kristus,ir viens un tas pats apziņas stāvoklis,kas nav personificējams.Tāpēc sasniedzams mums katram.
Jautājumu"vai ir vispār kas pēc nāves",ar prāta palīdzību izprast nav iespējams,jo tad,ir jāieskatās aiz prāta,kas ir bezprāta zona.
Bet tā jau draugs ir apskaidrība un bezpersoniska Es apziņas stāvokļa kvalitātes sasniegšana.
Par ko,savukārt runā gan Ekharts Kristus,gan Jēzus Kristus,kas ir viens un tas pats apziņas stāvoklis.
Nepārproti,es nevienu nemudinu iesaistīties religioza kustībā.Esmu kategoriski pret jebkāda veida personības kultiem.

Bet redz.Kristus saka:"Es esmu Durvis"
Durvis uz dieva valstību.Ekharts nelietīgi novalkātu jēdzienu dievs,ir aizstājis ar jēdzienu esamība,kas ir viens un tas pats.
Es,ir Durvis,Kristus izsakās identitātes līmenī.Izsakās bezpersoniski.Es,ir ieeja dieva valstībā.Es,ir ieeja esamībā.Vienotā apziņā ar visu pastāvošo,sevi neatraujot no pastāvošā apziņas.
Tā ir jaunpiedzimšana,kuru ortodoksālie dogmāti traktē izkropļotā interpretācijā.
Tas ir dzīves noslēpums kuru noformulēja Ekharts Kristus.
Jēzus Kristus nofromulēja šādi:"Kas savu dzīvību manto,tas to zaudēs,bet kas savu dzīvību zaudē,tas to iemantos"
Tā ir mūžības aksioma.Nomirt pirms ierodas nāve un saprast-,ka nāves patiesībā nemaz nav.
Saprast,ka bezpersoniskā Es apziņas stāvoklī,mēs visi esam viens.
Nav tāda mana Es un nav tāda cita,vai sveša Es.Nav tādi citi,nav tādi mēs.Es,ir viens uz mums visiem.Mēs visi esam dieva bērni,vai ne
Ortodoksālie dogmāti līdz riebumam ir izkropļojuši Kristus mācības dziļumu.
Es,ir viens un mums visiem un apziņa par to,ir sasniedzama bezprāta zonā,apskaidrībā,esot apziņā vienotam ar visu pastāvošo,sevi neatraujot no pastāvošā apziņas.
Tāpēc Kristus saka:"Netiesājiet,lai jūs netopat tiesāti.Jo ar kādu tiesu jūs tiesājat,ar tādu tapsit tiesāti"
lai labāk saprastu,ir jāatceras,kas ir eho atbalss tālumā.Kā sauksi,tā atsauksies.Kā tiesāsi,tā tapsi tiesāts.Tāpēc netiesā,jo ar kādu mēru jūs mērojat,ar tādu jums taps atmērots.
Eho atbalss princips.Kā sauksi,tā atsauksies,ar kādu tiesu tiesāsi,ar tādu atiesās,ar kādu mēro mērosi,ar tādu atmēros.
Bet tas ir tāpēc,ka sākotnēji,mēs visi esam viens veseles.bezpersoniskā Es apziņas stāvoklī,Es ir vienpersonisks.Nevis dievs,vai kaut kas cits,ir vienpersonisks,vienveidīgs un monoteistisks,bet Es,ir monoteistisks,vienpersonisks un vienveidīgs.
Tas ir bezpersonisks Es apziņas stāvoklis,kas nedala cilvēkos mūsējos un citos.
Es esam viena un nesatricināma eksistences formas pamatbūtība.
Nāves nav,jo Es turpina eksistēt pat tad,kad mana miesa molekulāri sadalās.Es apziņa turpina eksistēt pēc manas miesas molekulāras sadalīšanās.
Tas ir īstens prieks par dzīvību,kas turpinās.Par dzīvību,kas neapraujas planētas mērogā.
Nāves nav.Nāve,klasiskā izpratnē,ir dziļa neapzināšanās,kad domāšana tiek vienādota ar esamību un personība tiek vienādota domāšanu.
Tad,kad personība tiek vienādota ar domāšanu,bet ar domāšanu mēs saprotam prāta aktivitāti.Prāta aktivitāte ir saistīta bioķīmiskiem procesiem,ar fiziologiju,ar maņām,ar sajūtām,ar tausti,redzi,ožu,garšu un kad cilvēks biologiski pārstāj funkcionēt.Kad visi biologiskie procesi apstājas,apstājas arī prāta aktivitāte,tai skaitā,domas procesi,kas ir vienādoti ar personību,ar Es,tad sāk šķist,ka pasaule apraujas.
Bet kaut kam taču ir jābūt pēc nāves!Uztraucās ego prāts.
Lūk kur sākas neapzināšanās,kad ego prāts pārņem vadību.Ego prāts nespēj izlauzties no individualitātes utopijas.Ego prāts savai individualitātei ir tik spēcīgi noticējis,ka nākošā dzīvē t.i,paradīzē ego individualitātēm tik dota otra iespēja.Tāpēc ego prāta saka,ka paradīzē"mēs`būsim.Mēs,tāpēc,ka neapzināšanās ir pieņēmusi kolektīvu mērogu.
Ego par dvēseli izsakās daudzskaitlī
Paradīzē būs mana un būs tava dvēsele.Paradīze tas būt tāds dvēseļu partijs.
Deduktīvi sekojam līdzi cēloņsakarībām.
Ja mums pastāv izpratne par citiem Es,pastāv izpratne par citām dvēselēm.Neapzināšanās ir pieņēmusi kolektīvu mērogu,kur atsevišķi ego tic kopīgai ilūzijai par dvēseļu pārceļošanu uz paradīzi.
Vārdu sakot.Tēma ir enciklopēdiski paplašināma,bet ceru doma ir skaidra.
Dzīvojam veselīgi
Sandis
# Iesūtīts: 2008.06.30 21:23:43
No monoteistiskas Es apziņa atspoguļojas monoteistisks dievs.
Kad,Es apziņa ir sašķelta mūsējos un citos,sašķelta ir izpratne par dievu.No politeistiskas Es apziņa atspoguļojas politeistiska daudzdievība.
Gans,kas uzmeklē izklīdušās avis,jeb sašķeltās un izsijātās Es apziņas.Gans,kas centralizē,atgriež barā,sašķeltās un izsijātās Es apziņas,avis zem vienas bezpersoniskas Es apziņas.
Kundali
# Iesūtīts: 2008.06.30 21:24:00
Laikam drusku tuvāk patiesībai būs tas, ka pēc nāves nonāksim astrālā plāna līmeņos, kuros - tas atkarīgs no mūsu šīszemes dzīves darbiem.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.06.30 21:43:32
Kundali,tad jau bārmenis,kas cilvēkiem izlej grādīgos,bet grādīgiem ir negatīva ietekme uz cilvēka veselību nonāks neapskaužamā astrāla plāna līmenī.Es jau nemaz nerunāju par grādīgo dziru oficiāliem izplatītajiem un ražotājiem.Tomēr tiek ražots un izplatīts produkts,kas grauj cilvēka veselību.Mentālo tā arī garīgo.Stādies priekšā cik cilvēki ir pielikuši savu roku šai negantībai?
Vai arī militārā dienesta darboņi,kurus mūsu valsts aizsūtīja uz Irāku.Militārā karjera,tā ir viņu profesija ar kuru viņi pelna sev iztiku,pelna iztiku gimenei.Nodrošina pārticīgu nākotni bērniem,atmaksā kredītus par māju,par zemi,par mašīnu.Bet iebrukums Irākā ir nelikumīgs.Un karš Irākā ir nelikumīgs.Bet mūsu kareivji pilda augstākstāvoša pavēles.Kas savukārt pilda saistības alianses priekšā.Saistības ir un paliek saistības,kuras ir jāpilda.vai tas kara noziegums pret cilvēci,vai cilvēkmīlestība un tikumiska griba.
Tu stādies priekšā cik cilvēku ir pielikuši roku šai negantībai?
Astrāls aizķēzīts.

Tāpēc,tēze:tas ir atkarīgs no mūsu šīszemes dzīves darbiem,ir manā skatījumā nekorekts.Jo ir lietas,kas no mums nav atkarīgas,bet mēs neviļus esam pielikuši savu roku negantībai.
vai tas mūs kaut kādā mērā reabilitē?
Kundali
# Iesūtīts: 2008.06.30 21:54:43
Izeja ir Sandi, tāda ir bijusi visos laikos, kopš cilvēce eksistē. Tas ir - ceļš uz augšu, atpakaļ pie Dieva.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.06.30 22:16:28
Artos,Skolotājs Ekharts nerunā par biologisku nemirstību.
Pienāk laiks dzīvē,kad biologiskais mehānisms molekulāri sadalās.
Tas ir pašsaprotami,es ceru.
Runa ne par to.Ekharts Kristus runā par to pašu par ko runā Jēzus Kristus.Es ceru,tev ir saprotams,ka Kristus apziņa nav personificējama?
Tas ko Ehkarts Kristus definē par-psihologiskā laika bezjēdzīgums,ir saprotams no Jēzus Kristus mācības.
Tāpēc nezūdaties nākošā rīta dēļ,jo rītdiena pati par sevi zudīsies.
Kā arī.
Kas savu roku liek uz arkla un skatās atpakaļ,tas neder dieva valstībai.
Runa iet par klejošanu laika dimensijās.Nākotnē un Pagātnē.Abām laika joslām nav pašām savas realitātes.
Nākotne pienāks kā Tagadne.tas ir pašsaprotami.Un Pagātne ir aizgājusi Tagadne.Tas ir pašsaprotami.
Tikai,lūdzu nejaukt.Neiet runa par hronologisko laiku,bet gan par psihologiskā laika bezjēdzīgumu.Klejošona pa laika dimensijām,cilvēku atrauj no Tagadnes apziņas.
Jēzus formulē šādi`Esiet modri...Lākturiem ir jābūt pilniem ar eļļu"
Tas nozīmē,koncentrējaties uz Tagadni un jūs nenokavēsiet līgavaini(apskaidrība),ja.
Līgavaini(apskaidrība) nevar sagaidīt klejojot pa laika dimensijām.Tā piecas geķīgās jaunavas aizgāja pirkt eļļas un nokavēja līgavaini pēcāk saucot:"Kungs,kungs atdari mums!"

Tāpēc esat modrīgi,teikts tālāk.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.06.30 22:33:16
Un tiešas norādes uz psihologiskā laika bezjēdzīgumu atsedz Kristus mācības garīgo vēsti.Tā ir apziņas atraušana no klejošanas laika dimensijās un koncentrēšana uz tekošo laiku.Uz Tagadni.Uz svētmirkli,kas ir sasniedzams šeit un tagad.Apskaidrība,kas ir sasniedzama šeit un tagad.Tāpēc Kristus Jāņa mācekļiem atsaka"Vai kāzu ļaudis var bēdāties,kamēr līgavainis pie viņiem?"

Vai apskaidrību sasniedzis bēdājas?Bet apskaidrība ir sasniedzama šeit un tagad.Lūk,kad ir svarīga apziņas atraušana no ceļošanas laika dimensijās.Apskaidrība,ir sasniedzama Tagadnē,jo tikai Tagadnei ir sava realitāte.
Par ko kāzu ļaudīm bēdāties,ja apskaidrība ir ar viņiem?Atbild Kristus Jāņa mācekļiem.
Bet Jāņa mācekļi vedināja kāzu ļaudis bedāties par notikumiem,kas ir pagājuši.Tātad,Jāņa mācekļi pašiem neapzinoties kāzu ļaudis vedināja prom no apskaidrības.Vedināja kavēties aizgājušas Tagadnes notikumos.Grimt sērās,bēdās,dziļās pārdomās.Redz tur un tad.Ko jūs šeit tādi priecīgi,līksmi,pārgaroti un ar prieku ieklausaties līgavaina(apskaidrotā)balsī.
Sandis
# Labojis Sandis: 2008.06.30 22:50:37
Vai tad tāpēc,ka mēs neklausamies līgavaiņa(apskaidrotā)balsī,mums ir jābēdājas,vai jākavejās aizgājušos notikumos.Redz tur un tad:"Kas savu roku liek uz arkla un atskatās atpakaļ,tas neder dieva valstībai"
Vai tad tāpēc,ka mēs neklausamies līgavaiņa(apskaidrotā)balsī,mums ir jāzūdas nākošajā rītā.Redz tur un tad,būs tas,kas mums nepiedienas pašlaik"Tāpēc nezudaties nākošā rīta dēļ,jo rītdiena pati par sevi zudīsies`
Esiet atvērti,lai jauns vīns ielīst jūsu apziņas traukos.Esiet modri un koncentrējaties uz Tagadni.Kristus mācība satur tīri sadzīvisku aprēķinu un ir paredzēta momentālai tekošās situācijas apstrādei.
Visi šitie te religiskie un politiskie solījumi,viņi ir vērsti uz nākotni,nākotnes perspektīvē tautas apziņu atraujot no Tagadnes situācijas izpratnes.Lai garīdznieki un politiķi turētos savos amatos,viņiem visu laiku kaut kas ir jāapsola tautai.Tātad,tauta jātur ieslodzītu laika dimensijā.Atrautu no Tagadnes apziņas,no izpratnes par tekošās situācijas būtību.
Jā,pagaidām nav pārāk labi,bet mēs solam,rītdien būs labāk.
Tekošā dzīve nav pārāk laba,nav izdevusies,nav pilnvērtīga,bet mēs solam,ka nākošajā dzīvē jūs pēc pilnas programmas tiksiet atalgoti.Jums jūsu ciešanas tiks kompensētas.Atrauj no Tagadnes apziņas,no izpratnes par tekošās situācijas būtību.
Un melus uziet tikai tad,kad cilvēks atraujas no solījumiem,no ārējā karkasa,aiz kura slēpjas monarhija un elite.tad tautā saceļas dumpis.Pag,pag.Vārdos jūs vieni,bet darbos citi.
Lūk kāpēc ir svarīgi sevi atraut no klejošanas laika dimensijās.Atraut no solījumiem.
Ja kaut kam ir jāaizsākas,tam ir jāaizsākas jau tagad.
Mums tik daudz gudru ekonomistu un radošu politiķu,bet savlaicīgi apturēt nekustamā īpašuma burbuli,tas ir ārpus viņu spējām un kompitences.Tādi nezinīši salasijušies vadošajā elitē.Bet tie ir ekonomiski,makroekonomiski un politiski procesi ar vienu domu.Nostiprināt sociālo noslāņošanos.tautu iedzīt milzu parādos,kas tika iedzīvoti iegādājoties pārcenotus nekustamos īpašumus,kuru vērtība konstanti krītas.Tātad,uzmeta tautu un veicināja attiecīga sociālā slāņā labklājību uz tautas rēķina.
Protams,ka valsts ierēdņi šo niķi ir aizņēmušies no religiskām organizācijām,kas tautu baro ar ilūzijām un tur ieslēgtus laika dimensijās.
manuprāt,tā ir viena no Kristus mācības pamatfunkcijām izraut tautu no klejošanas laika dimensijās.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.06.30 23:09:48
Artos,bet protams,ka mēs tiksim augšāmcelti jaunā,garīgā miesā,jo Es augšāmceļas jaunā,garīgā miesā,kas ir populācijas turpināšanas neapstrīdams likums.
Atsakies no identificēšanās ar ego prātu.Atsakies no individualitātes.Ieskaities aiz prāta,ieskaties bezprāta zonā.Ieskaties bezpersoniskā Es apziņā.ieskaties esamības svētbrīdī,kad Es,sevi turpina jaunā,garīgā miesā.
Es tiek augšāmcelts.Es tiek turpināts.Es nekad neapraujas,jo Es,esmu Durvis.Durvis esamības telpā,kas turpina pulsēt un Es augšāmceļ jaunā,garīgā miesā.
Ieskaties aiz prāta,bezprāta zonā un tu apjautīsi,ka esamības pulsācija,kas neapraujas,turpinās katrā mums zināmā formā,kas sevi aizsāk esamībā,dieva valstībā.No kuras iztaro dzīvība.Izstaro sākums.

Tu taču nevēlies izteikties kā egoistis individuālists sevi uzskatot par unikālu un neatkārtojamu.
Tu esi atkārtojams.
Pirms Ābrahāma,Es esmu.
Es esmu(izsakos identitātes līmenī)arī pēc Artosa.Esamība turpina pulsēt un esamības pulsācija rezonē ar cilvēka apziņu,kas jūt,ka aiz viņa stāv varens spēks.Varens spēks,kas ir visa sākums un izstaro uz visam pusēm dzīvību,esību.
Dieva bērni,mēs neesam individuāli.Mēs esam vienoti monoteistiskā,bezpersoniskā Es apziņā.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.06.30 23:55:47
Artos lasi piebildi:kas ir populācijas turpināšanas neapstrīdams likums.
Mēs tiek domāts,visi bez izņēmuma,jo mēs visi esam dieva bērni un dieva priekšā mēs visi esam vienādi un uz mums visiem attiecas,kas attiecas uz mani.Un uz mums visiem attiecas,kas attiecas uz tevi.
Neapgāžami,bet mēs sevi turpinam un turpinam jaunā,garīgā miesā.Simboliski,augšāmceļas.Tā pat kā simboliski jaunu vīnu nelej vecos ādas traukos.Simboliski,zinības ielīst atvērtā apziņā.Apziņa,kas ir atvērta pašreizējam mirklim,kas ir visu zinību avots,kas ietek apziņā,kas koncentrēta uz Tagadni un neklejo laika dimensijās,jo tur zinību nav.Apziņa aizvērta zinībām.Vecs apziņas trauks kur jaunu vīnu nelej.Simboliski,vai ne!
Es augšāmceļas sugas populācijas mērogā.Jaunā,garīgā miesā.Mehānisms ir ielikts un strādā autonomā režīmā,bez operātora klātbūtnes,kam nav jāstāv un aiz matiem no esamības jāievada Es apziņa laicīgajā pasaulē.
Sandis
# Labojis Sandis: 2008.07.01 00:51:52
Artos,rāmāk draugs.Tu sāc līdzināties triekas ķertajam,kas ticēja savam slimīgumam,bet maza bija viņa ticība veselīgumam.
Bet,ko Kristus?Kristus triekas ķertajam iedvesa ticību.Ticību veselīgumam.Un triekas ķertajam ticība Kristus spēkam bija liela,bet maza bija viņa ticība savam veselīgumam.
Bet mazticīgs savam veselīgumam nevairos ticību slimajam.Tā arī ar tevi,kas tic savam slimīgumam.Kādu ticību tu vairo apkārtējos?
Ticību savam slimīgumam-destruktīvs egregors,kam pieslēgta kristieša apziņa.
Cik tad ilgi glābs un pestīs cilvēci.Cilvēks kā nekļūst,tā nekļūst vesela miesā,vesela garā,jo ticības ta nav-destruktīvs egregors.
Līdzīgi ir ar modes industrijas noteiktiem standartiem.Destruktīvs egregors,kuram sievietes pieslēdzas neapzināti un neapzināti sievietes subjektīvajā telpā uzpeld nepilnības kompleks.
Ja tev ir nepilnības kompleks par gara veselīgumu,dzen prom zagli,vellnu,kas tevi garīgi apzog.Dzen prom ticību neveselīgumam un koncentrejies uz ticību veselīgumam.Pašsugestija.Kristus to lieliski pieprata(četrdesmit dienas tuksnesī),ir uzskatāms piemērs.Griba,kas tika atrauta no miesas,tik cik miesa ir piesieta pie vajadzībām,pie iekārēm,pie pārmērībām,pie instinktiem,pie primitīvā ego,kas atrodas Id.
Atrauj gribu no miesas,gribu piesien pie vārda,bet kā mēs zinām,tad vārds ir pie dieva un tu sevi pestīsi,sevi glābsi,sevi dziedināsi.Kad griba būs piesieta pie vārda,bet vārds pie dieva,tava ticība būs nesatricināma.Stipra kā klints.
Ko tu draugs lien pagānu rituālos un cerimonijās.vai tev dieva vārds ir svešs,vai griba vāja,vai miesa tev pretojas un tur gribu pie iekārēm un pārmērībām?
Dzen zagli prom.Neļauj sevi apzagt.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.01 10:32:57
Sandis
Saprast,ka bezpersoniskā Es apziņas stāvoklī,mēs visi esam viens.
Nav tāda mana Es un nav tāda cita,vai sveša Es.Nav tādi citi,nav tādi mēs.Es,ir viens uz mums visiem.Mēs visi esam dieva bērni,vai ne

Tas, ko tu saki, ir tuvs budismam. Reiz kādam budisma skolotājam palūdza paskaidrot budisma jēgu pāris vārdos, un viņš teica "tu neeksistē". Tādā nozīmē, ka "Es" ir tika ilūzija, un viss ir vienots.
Ja skatās kristietībā, tad ko līdzīgu var atrast Jāņa Eveņģēlijā
14:20 "Tanī dienā jūs atzīsit, ka Es esmu Tēvā un jūs Manī, un Es jūsos".
Bet, vai tas bija domāts tādā nozīmē kā "viss ir viens"?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.01 10:35:36
Tādā nozīmē, ka "Es" ir tika ilūzija, un viss ir vienots. (C)

Incanti, vai Budisti bez Aristoteliskās loģikas disciplīnas apzinās, ka šāds apgalvojums ir oximorons.

Jo rodas jautājums kas ir šīs ilūzijas subjekts!

Nav tāda mana Es un nav tāda cita,vai sveša Es.
Tad jau mēs TAVOS spriedumos varam neklausīties, jo tie visi ir neexistējoša "EGO" murmulējumi! To arī darām!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.01 10:39:22
Mulders
Jo rodas jautājums kas ir šīs ilūzijas subjekts!
Tas ir - kurš ir TasKuršPatiešāmIr, vai kā?

Tad jau mēs TAVOS spriedumos varam neklausīties, jo tie visi ir neexistējoša "EGO" murmulējumi!
Aha! Kas ir tie "mēs", kuri neklausīsies? Tak jau tādi paši neeksistējoši Ego! :-)
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.01 10:56:51
Tas ir - kurš ir TasKuršPatiešāmIr, vai kā? (C)

Nē kas ir tas, kas pieredz šo ilūziju?

Aha! Kas ir tie "mēs", kuri neklausīsies? Tak jau tādi paši neeksistējoši Ego! :-) (C)

Nuja... tātad ultimate, šis spreidums par mūsu neexistenci pats par sevi neexistē, jo ir neexistējošas entītes producēts. Tā kā neexistējošas lietas nespēj radīt existējošas lietas, tad šis apgalvojums neexistē un čista pēc loģikas - ES existēju! Redz kā... pat Dekarta apgalvojums padodas loģiskam spriedumam!

Jo Dekarts visai labi saprata, ka mēs varam apšaubīt pilnīgi visu izņemot faktu, ka mēs šaubāmies!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.01 11:00:00
Mulders
kas ir tas, kas pieredz šo ilūziju?
Nu bet loģiski, ka - tas, kurš vienīgais reāli eksistē! :-)

šis spreidums par mūsu neexistenci pats par sevi neexistē, jo ir neexistējošas entītes producēts.
Nē, tas ir vienīgās reāli eksistējošās entītes producēts, tāpēc eksistē!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.01 11:18:20
Nu bet loģiski, ka - tas, kurš vienīgais reāli eksistē! :-)

Nuja... a Budisti saka, ka tas, kas šo ilūziju pieredz neexistē! Oximorons!

Nē, tas ir vienīgās reāli eksistējošās entītes producēts, tāpēc eksistē! (C)

Nepareizi! Šis apgalvojums ir par šī paša apgalvojuma subjektu!

Protams, ja sistēma pieļauj ka objekts var existēt un neexistēt vienlaicīgi, nu tad nav ko iebilst Budismam, tikai tad, ja Budisms pieļauj loģiskas pretrunas savā sistēmā, tad tajā apgalvojumi var būt gan patiesi gan nepatiesi vienlaicīgi... kas noved pie bardaka un praktiskas šādas sistēmas nelietojamības principā!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.01 12:35:15
Mulders
a Budisti saka, ka tas, kas šo ilūziju pieredz neexistē!
Kur viņi tā saka? Vai tiešām tieši tā?
Es biju sapratis, ka tas "tu neeksistē" attiecas uz tavu tekošo "Es", tas ir - homo sapiens, dzimis tur un tur, dzimums tāds un tāds, psiholoģiskais portrets šitāds, utml.

Nepareizi! Šis apgalvojums ir par šī paša apgalvojuma subjektu!
Sākumā noskaidrojam, kas tur eksistē vai neeksistē.

objekts var existēt un neexistēt vienlaicīgi
Es to saprotu apmēram tā... nesaku, ka saprotu pareizi. Tur ir ko smadzenes pamežģīt.
Atkal ņemam līdzību ar sapni ;-)
Parastajā sapnī, tā teikt, ir tavs SapņaEs un Boti (pieņemam, ka tie ir tevis paša radīti). ĪstaisEs ir ārpus sapņa, kaut kur citā pasaulē. Ja tu sāksi sapnī apzināties, ka sapņo, tas novedīs pie tava SapņaEs pazušanas. Jo lielākā mērā tu apzināsies, ka patiesībā neesi SapņaEs, jo vairāk visa sapņa vide tev būs neuzticamāka, caurspīdīgāka, neraālāka, tu skaidrāk saredzēsi sapņa iluzoro dabu. Tā teikt, sapnī caur savu SapņaEs, ar visādu paņēmienu palīdzību tu nonāc pie ĪstāEs, un tā darot, tu saproti ka patiesībā neeksistē ne tavs SapņaEs, ne arī visa sapņa vide. Te būtu tā vienlaicīgā eksistence un neeksistence.
Vai, precīzāk, tad - drīzāk tas SapņuEs ir nevis kāda atsevišķa persona, bet gan ĪstāEs cits apziņas stāvoklis.

Tālāk, pēc līdzības (tikai nevajag piekasīties, ka precīzi neatbilst sapnim) - Viens, jeb PatiešāmĪstaisEs ir vienīgais, kas eksistē, bet te ir vairāki SapņuEs1, SapņuEs2, ... utt, nekādu Botu nav. Kā kāds SapņuEs#16453 sāk meklēt savu patieso dabu, un tā var atrast PatiešāmĪstoEs, līdz ar to pazūdot kā SapņuEs#16453. Vienlaicīgi tie pārējie SapņuEs#nnn turpina pastāvēt, tas nekas, ka kāds viens no viņiem "saprata, kā viss ir patiesībā".
Tādā ziņā mēs visi esam Viens - visi esam ilūzijas, mēs esam tie, kas tiek sapņoti, mēs esam apziņas stāvokļi. No otras puses - mēs reāli esam tas Viens.

noved pie bardaka un praktiskas šādas sistēmas nelietojamības principā
Bet praksē budisms tiek pielietots, cilvēki iegūst apskaidrību, utml.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2008.07.01 12:53:57
KarotesNav
Bet praksē budisms tiek pielietots, cilvēki iegūst apskaidrību, utml.

Nav derīgas informācijas, kas ir tā budisma apskaidrība un nav pierādījumu, ka tā vispār ir vajadzīga.
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.07.01 13:05:54
Es biju sapratis, ka tas "tu neeksistē" attiecas uz tavu tekošo "Es", tas ir - homo sapiens, dzimis tur un tur, dzimums tāds un tāds, psiholoģiskais portrets šitāds, utml. (C)

Nezinu kā tur kas jāsaprot. Bet blatatlu teikt "ES neexistēju" nozīmē - "Šīs zajavas tiešais subjekts un pārdzīvojuma subjekts neexistē". Tobiš ilūzija existē, bet tās subjekts nē!

Tas atkal... lido feisā manuprāt tavai sistēmai, kas mēģina "ES" nodalīt no paša ES pārdzīvojuma fakta. TAD toč es piekrītu Budistiem un saku - tāds "ES" neexistē... un unieque ID šo lietu nemaina!

ES bez subjektīva pārdzīvojuma tiešām neexistē! Savukārt, ja existē subjektīvs pārdzīvojums, ja existē Ilūzija, tad existē šī pārdzīvojuma un ilūzijas subjekts - tas kurš pārdzīvo šo Ilūziju! Šis tad arī labi varbūt parāda to ko es tur pacmit lapās cepos, ka dvēsele bez tās pārdzīvojumiem neexistē! Nav... tukšums... vakums... a izrādās Budisti to jau līdz manīm sapratuši. Atliek vēl tev pašam to saprast

Sākumā noskaidrojam, kas tur eksistē vai neeksistē.

Pareizi! Kas ir primārais Ilūzija vai tas, kas Ilūziju pārdzīvo? No kā nāk existence? Kas ir existences avots?

Vai, precīzāk, tad - drīzāk tas SapņuEs ir nevis kāda atsevišķa persona, bet gan ĪstāEs cits apziņas stāvoklis.

Tagad miljons dolāru jautājums. Vai šis apziņas stāvoklis existē vai neexistē?

Tādā ziņā mēs visi esam Viens - visi esam ilūzijas, mēs esam tie, kas tiek sapņoti, mēs esam apziņas stāvokļi. No otras puses - mēs reāli esam tas Viens. (C)

KAS ir tas Viens! Tas ka tu esi lietvārds un es esmu lietvārds, tas nepadara mūs par "vienu"!

Bet praksē budisms tiek pielietots, cilvēki iegūst apskaidrību, utml.

Tulkojam piezemētā valodā. Praksē budisms ļauj iegūt alternatīvu apziņas stāvokli, ko paši sistēmas adepti sauc par apskaidrību...

Būšu tagad riebīgais Ctulhu inkarnācija un jautāšu - a Budisma producētās tehnoloģijas kur ir?
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 128 , pavisam kopa bijuši: 31868