atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību sludināšanas mērķis
rainars
Iesūtīts: 2012.10.26 19:45:07
Viņu jūs mīlat, lai gan neesat To redzējuši, uz Viņu jūs ticat, To tagad neredzēdami, un priecāsities neizsakāmā un apskaidrotā priekā, kad jūs sasniegsit savas ticības galamērķi, dvēseļu pestīšanu. Par šo pestīšanu ir taujājuši un pētījuši pravieši, kas pravietoja jums nolemto žēlastību, gribēdami izzināt, uz kuru vai kādu laiku norāda Kristus Gars viņos, kas iepriekš liecināja par Kristus ciešanām un tām sekojošo godību. Viņiem tika atklāts, ka ne viņiem pašiem, bet jums nāk par labu tās lietas, ko jums tagad pauduši tie, kas jums evaņģēliju sludināja Svētajā Garā, kas no debesīm sūtīts. Šais lietās pat arī eņģeļi kāro ieskatīties.
<< . 1 . 2 . 3 . >>
AutorsZiņas teksts
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.07 15:10:03
Jēzus māceklis
Līdzībā par Ziloas torni un upuriem sajauktiem ar asinīm

Tās nav līdzības.
Jēzus māceklis
# Labojis Jēzus māceklis: 2012.11.07 15:10:53
Mārtiņš
Jā, nepareizi pateicu. Paldies, ka ievēroji!izlabošu
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.07 16:00:39
Jēzus māceklis
nu bet Ziloas tornis kā reiz ir viens piemērs, kur Jēzus saka: AIZMIRSTIET tās blēņas, ka upuri saņem sodu par grēkiem!

Kad Juris Saivars parādīsies, uzprasi, vai viņiem tur ļaudis ir lielāki pederasti, nekā Tavā sādžā, ja uzdrošinies!
Jēzus māceklis
# Labojis Jēzus māceklis: 2012.11.07 16:22:01
Aivars
nu bet Ziloas tornis kā reiz ir viens piemērs, kur Jēzus saka: AIZMIRSTIET tās blēņas, ka upuri saņem sodu par grēkiem!

Jēzus tā vis nesaka! Nedomāju,ka viņš tā bija domājis to, kā tu pateici. Es domāju, ka tā doma ir tāda, ka tie, kas domā, ka grēku dēļ ar kādiem cilvēkiem kas notiek, tie kļūdās, jo pārējie ir tādi paši grēcinieki kā tie, kam kas tāds notika. Tādēļ ir jānožēlo un jāatgriežas no grēkiem, jo visiem vienāds gals citādi! Un ja visi ņem vienu galu, tad atgriežaties no grēkiem , tāds ir Jēzus mudinājums šai līdzībā. Tā vismaz es to saprotu.Jo tie, kas neatgriežās, tie saņems sodu par grēkiem un ies bojā tāpat kā galilejieši un tie uz kuriem uzkrita Zziloas tornis.

1 Tanī pašā laikā atnāca ļaudis, kas Viņam stāstīja par galiliešiem, kuru asinis Pilāts bija sajaucis ar viņu upuriem.
2 Un Viņš tiem atbildēja un sacīja: "Vai jūs domājat, ka šie galilieši ir bijuši lielāki grēcinieki nekā visi pārējie galilieši, tāpēc ka tie to cietuši?
3 Es jums saku: nebūt ne, bet, ja jūs neatgriezīsities no grēkiem, tad jūs visi tāpat iesit bojā.
4 Jeb vai jums šķiet, ka tie astoņpadsmit, uz kuriem krita Ziloas tornis un tos nosita, bija vairāk vainīgi nekā visi pārējie Jeruzālemes iedzīvotāji?
5 Es jums saku: nebūt ne, bet, ja jūs neatgriezīsities no grēkiem, jūs visi ņemsit tādu pašu galu."

p.s. lai gan es saprotu, kā tu to biji domājis, un šis aspekts tur arī ir iekšā, bet nav noteicošais.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.07 16:30:48
Jēzus māceklis
Nu bet ko tad citu tas nozīmē, ja ne šo AIZMIRSTIET par stulbajām kalkulācijām?
Tāpat kā pie akli dzimušā, Jēzus noraidīja mācekļu prātojumus, vai šis neredzīgs piedzimis tādēļ, ka pats homoseksuālis, vai tādēļ, ka viņa vecāki ir tādi.
Bet te, redz, ērgļi nekļūdīgi zina, ka vētra postījusi kristiešu mājokļus, dievnamus, pansionātus un veselības aprūpes iestādes tādēļ, ka Dievam ir cemme uz homiķiem
Ingars
# Iesūtīts: 2012.11.07 16:32:43
Aivars

Jēzus to gadījumu ar Ziloas torni domāja kā brīdinājumu visiem tiem, kuri negrib atgriezties no saviem grēkiem, nevis vispār visiem, kuri grēkojuši, jo visi cilvēki ir grēkojuši, bet daļa ir atgriezušies no saviem grēkiem. To apstiprina virkne līdzību, piemēram, par neauglīgo vīģes koku, par neauglīgiem vīnogulāju zariem, par nekrietnajiem vīna dārza strādniekiem u.c.
Jēzus māceklis
# Labojis Jēzus māceklis: 2012.11.07 16:36:39
Aivars
pie akli dzimušā tas cits aspekts. tas nemaina to , ka viņš tāds pats grēcinieks kā visi, lai gan akls nav kļuvis konkrēta vai specifiska grēka dēļ tāpat dēļ viņa vecākemi. uz to Jēzus vērsa uzmanību.

es arī nepiekrītu tam sludinātājam, kas saka, ka tāpēc , ka homiķi Dievs soda ar vētru.( ja viņš tā saka)

kalkulācijas ir stulbas, bet grēka alga visiem viena nāve. es domāju, ka Jēzus tieši uz to liek pamata uzsvaru, nevis uz to, ka kaut kas tāds varēja vai nevaŗeja notikt ar vairāk vai mazāk grēčigiem cilvēkiem. it kā no otras puses uz šo lietu viņš paskatās. Jūs domājat, ka šie grēcīgi? Nē Jūs visi grecigi esat Dieva acīs, un jums klāsies plāni, ja grēkus nenozēlosit un neatgriezisieteis no saviem darbiem. Tāpēc tas kas notika, notiks ar visiem, iznemot tos, kas nozelos grekus un atgriezisies. ( es parfrazeju)
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.07 16:38:01
Ingars
nu nejauc te kopā pelnus ar putraimiem! Tam tekstam par traģēdijām ar nokautajiem svētceļniekiem un torņa nosistajiem ļaudīm nav kopīgu uzsvaru ar līdzību par nekrietnajiem vīna dārza strādniekiem, neauglīgo vīģes koku, zariem vai ko nu tur vēl tu varētu izdomāt. Tās nu ir pilnīgas blēņas!
To, ka Jēzus aicina katrā brīdi atgriezties no grēkiem jau neviens nenoliedz. Bet viennozīmīgi šeit viņš liek izbeigt spekulācijas ala "kāpēc Dievs viņiem lika mirt`
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.07 16:40:58
Jēzus māceklis
nu runa jau ir tieši par kalkulācijām un spriedelēšanu, ka aiz katras nelaimes stāv dusmīgā Dieva iniciatīva
Jēzus māceklis
# Labojis Jēzus māceklis: 2012.11.07 16:41:58
Aivars
nu runa jau ir tieši par kalkulācijām un spriedelēšanu, ka aiz katras nelaimes stāv dusmīgā Dieva iniciatīva

nu ja tā paskatās uz to, tad šim aspektam piekrītu.

bet es domāju, ka tur ir uzsvars uz citu.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.11.07 16:42:46
Aivars

Izlasi vēlreiz, ko jau Jēzus māceklis tev nocitēja – tur nepārprotami ir runa par sodu tiem, kuri neatgriežas no grēkiem. Protams, ne visi nelaimes gadījumi saistīti ar neatgriešanos no grēkiem, taču, konkrēti uz Ziloas torņa notikumu tas ir skaidri tiešā tekstā pateikts – Jēzus saka tieši, ka mēs visi ņemsim tādu galu, ja neatgriezīsimies no grēkiem. Vēl ir arī teikts citā vietā, ka sods iesākas pie Dieva Nama.
Aivars
# Labojis Aivars: 2012.11.07 16:51:19
Ingars
vai Tu izliecies? Tu tiešām neredzi, ka Jēzus pasludina, ka grēks ir traģēdija, kas skar visus, ne tikai atsevišķus upurus?
Bet ja nu tu uzskati, ka Jēzus (Dievs būdams) personīgi gādāja par to, lai tas tornis kādiem uzkristu, un lai Pilāts kādus liktu noslaktēt... tava izvēle tā teikt. Es tam neticu, un Rakstos redzu Dievu attēlotu pavisam citādu.

starp citu, vai tu uzskati, ja nomirsi teiksim vannā, un tev tornis uz galvas neuzgāzīsies, tad tā būs zīme, ka esi atgriezies no grēkiem?
rainars
# Iesūtīts: 2012.11.07 16:54:17
Brāļi, vai varu lūgt nerakāties viens otra acīs. Nu ir katram nedaudz savādāks rakurss no kura skatās. Kas tas tāds ir, ko tu domā ka es domāju tāpēc ka tu tā domā? Kuram tad no mums ir tā absolūtā patiesība? Kamdēļ uzkurināt sevi un citus. labāk paskatamies ko varam un kas iznāk kā katram iedoto redzējumu salikt kopā , lai izaugtu ticības koks Dievam tēvam par godu. Cienīsim cita redzējumu , lai citi ciena paša. Un paļausimies kā Pāvils, ja kādam ir citas domas tam Dievs atklās.
Vai ta Jēzus mums aicina būt par rakstu zinātājiem , vai mīlestības mācekļiem , kas balstīta pazemībā uzlūkojot vienam otru?
Ingars
# Iesūtīts: 2012.11.07 17:08:42
Aivars

Nav runa par to, ka visi cilvēki ir grēkojuši, bet gan par to, ka daļa nemaz negrib atgriezties no grēkiem, kaut arī tiek brīdināti. Dievs ir žēlsirdīgs, taču tāpat Viņš arī ir taisnīgs. Jā, ne visas nelaimes, kas notiek ar konkrētiem cilvēkiem, saistītas ar viņu grēkiem, taču gadījums ar Ziloas torni gan bija dēļ grēkiem, taču ne tas, ka viņi bija grēcīgāki, bet gan tas, ka neatgriezās. Starp citu – Jēzus tūliņ arī stāsta līdzību par neauglīgo vīģes koku, lai mācekļi labāk saprastu nelaimes gadījumu ar Ziloas torni un Pilāta pasūtīto slepkavību.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.07 17:11:10
Ingars
ak tā? Tad gribi teikt tomēr, ka Jēzus bija tas, kas uzgāza to torni, un arī noorganizēja, ka Pilāts liek notecināt asinis tiem svētceļniekiem, `jo tie neatgriezās`?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.07 17:12:52
starp citu, stāsts par neauglīgo vīģeskoku arī ir vairāk stāsts par žēlastību un Kristus vēlīgumu un gatavību sasmērēt rokas, lai dotu iespēju, nevis brutāla drebināšana baidot ar sodu
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2012.11.07 17:56:03
Ingars
Dievs ir žēlsirdīgs, taču tāpat Viņš arī ir taisnīgs.

Vai tavuprāt Dieva žēlsirdība ir kāds pretstats Dieva taisnībai (kā to var nolasīt no tava teksta)?
rainars
# Iesūtīts: 2012.11.07 17:57:22
......nu un kurš kuru tad tagad noliks?.......
Aivars
# Iesūtīts: 2012.11.07 18:00:21
rainars
rainars, kurš gan cits
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.11.07 18:02:32
rainars
Nu ir katram nedaudz savādāks rakurss no kura skatās. Kas tas tāds ir, ko tu domā ka es domāju tāpēc ka tu tā domā? Kuram tad no mums ir tā absolūtā patiesība? Kamdēļ uzkurināt sevi un citus. labāk paskatamies ko varam un kas iznāk kā katram iedoto redzējumu salikt kopā , lai izaugtu ticības koks Dievam tēvam par godu. Cienīsim cita redzējumu , lai citi ciena paša.

Kā redzams, tas rakurss te mēdz atšķirties pat par 180 grādiem, un šādā atšķirībā ir risks, ka nav pamata tam kopīgam ticības kokam.
<< . 1 . 2 . 3 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 77 , pavisam kopa bijuši: 7679