atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Quo vadis katoli?
Ingars
Iesūtīts: 2011.02.07 09:14:15
Mat. 7:20 Tāpēc no viņu augļiem jums tos būs pazīt.

Kādi augļi nāk no katoļu mācības par Mariju? ELKDIEVĪBA. Ja neticat, tad apjautājiet katoļu draudžu locekļus, pavērojiet interneta forumos komentārus un izdariet secinājumus paši – kam tic vidējais katolis? Es uzsveru „vidējais”, jo protams, nejau visi katoļi ir šajos maldos, bet lielākā daļa tic, ka Marija var viņus izglābt, ka Marija var ko palīdzēt problēmās, ka viņa var apskaidrot prātu. Ievērojiet uzmanīgi – Marijai tiek piedēvētas spējas un īpašības, kas piemīt vienīgi Dievam. Un pats trakākais, kad ar šito visu skalo smadzenes bērniem, kuri tad nesaprot vai paļauties uz Jēzu vai Mariju.
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2011.02.07 09:19:42
Ir viena lieta, kad sakam, ka Dievs lieto cilvēkus, lai viņi palīdzētu viens otram, bet tādā gadījumā Marija nespēj darīt vairāk citu labā, kā jebkurš no mums. Jā viņa ir vissvētīgākā no sievām, jā viņa Jēzus māte – taču tas nav viņas, bet gan Dieva nopelns. Ja kāds ir spējīgs uz ko labu, tad tas ir no Dieva, arī Marijas paklausība un pazemība ir Dieva darbs viņā, tur nav nekā no viņas pašas nopelna un tieši šī īpašība – tas, ka Marija pilnībā 100% balstījās uz Dieva taisnību, ne savējo – tas Dievam viņā visvairāk patika.

Dievs nemeklēja bezgrēcīgu debesu ķēniņieni, Viņš meklēja kalponi, kura pagodinātu VIņu, nevis sevi, kura spētu turēties pretī kārdinājumam paaugstināties dēļ visai augsta goda - būt par Jēzus māti. Tieši tas, ka Marija (atšķirībā no daža laba) atzina savu niecīgumu un necienību, pilnīgu atkarību no Dieva žēlastības, tas bij tas, kas Dievam vajadzīgs, šī pazemīgā un padevīgā sirds, kura atzīst savu Dievu par Pestītāju.
Valentīnis
# Labojis Valentīnis : 2011.02.07 09:27:33
Ingars
es apgrozos citādās katoļu aprindās, noteikti ir kaut kur arī tāds katolis, kādu tu apraksti.
tevis aprakstītie varētu būtu tādi, kas neklausās, nelasa, bet tusē savā bariņā , lai arī čakli nāk uz baznīcu. nu, kāda baznīctanšu apvienība, bet arī ne visas, tas ir mazākums.
protams, mēs atzīsta, V.SV.Mariju, Svētos, Celibātu un Pāvestu, kas mūs padara atšķirīgus no jums protestantiem!!!
vilks
# Labojis vilks: 2011.02.07 09:42:13
Ingars
klau, Ingar, šādas tēmas jau ir bijušas un tu pats ar visiem klātesošajiem katoļiem par to jau esi izrunājies. Jauni mums pēdējā laikā nav nākuši klāt. Varbūt varam tēmu slēgt? Ja tev ļoti griibas vēlreiz visiem pateikt, ko tu par šo jautājumu domā (tā, it kā kāds to vēl nezinātu) - lūdzu, izvēlies kādu no tām tēmām, kas vēl nav slēgtas un raksti savu komentāru tur.

http://www.lelb.lv/forums/?fu=l&rid=4&id=50
http://www.lelb.lv/forums/?fu=l&rid=4&id=1377
http://www.lelb.lv/forums/?fu=l&rid=2&id=517
http://www.lelb.lv/forums/?fu=l&rid=5&id=1802
http://www.lelb.lv/forums/?fu=l&rid=3&id=3467
παλαιό ανόητος
# Iesūtīts: 2011.02.07 09:43:46
Ceru, ka šo diskusiju cerbers neizdzēsīs un jūs beidzot nonāksiet pie kaut kāda rezultāta.
Man kā skatītājam no malas liekas, ka Sv.Marijas īpašā godināšana (hyperdulia), kā arī svēto godināšana, ir saistīta ar to, ka tas tiešām funkcionē. Sv.Marija ir parādījusies neskaitāmam daudzumam ticīgo, viņas svētvietas saistītas ar visai daudziem brīnumiem, un tā tālāk.
Ko tam visam var likt pretī protestanti? Tā nevar būt, jo nesaskan ar mūsu Rakstu izprašanas veidu?
vilks
# Labojis vilks: 2011.02.07 09:46:42
παλαιό ανόητος
es gan domāju, ka šo tēmu vajadzētu slēgt. Ņemot vērā šīs tēmas pārrunāšanas vēsturi forumā un to, ka Ingars nav uzrakstījis tēmas pieteikumā neko jaunu, bet tikai atkārtojis to pašu, ko jau vairākas reizes ir rakstījis citās tēmās, uzskatu to par kašķa meklēšanu.
παλαιό ανόητος
# Iesūtīts: 2011.02.07 09:49:44
vilks
Var jau būt, ka Tev taisnība. Lai arī - kas slikts kašķa meklēšanā? Kad Mārtiņš Luters piesita savas slavenās tēzes pie baznīcas durvīm, tā jau arī bija kašķa meklēšana
vilks
# Iesūtīts: 2011.02.07 09:52:42
παλαιό ανόητος
nu nē.
ja diskusiju sāk par kādu sabiedrībā aktuālu jautājumu, kas vēl nekad nav ticis pēc būtības pārrunāts (vai arī parādījušies jauni fakti vai kas tāds), tas ir jaunas diskusijas pieteikums. Kā tas bija Lutera gadījumā.

Ja kāds, kas vienreiz/divreiz/vairākreiz ar visiem klātesošajiem jau ir pārurnājis jautājumu, to atkal paceļ nevis tāpēc, ka viņam ir jauni fakti, bet tāpēc, ka "atkal gribējās par to parunāt", pie tam jautājums ir sāpīgs un nedz pats diskusijas autors, nedz daļa klātesošo bez savstarpējiem apvainojumiem par to nemāk runāt - tad tā ir kašķa meklēšana.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.02.07 09:52:46
Ja nekā novatoriska te nav, tad nav jēgas malt atkal un atkal sen zināmas lietas.
παλαιό ανόητος
Nemeklē kašķi! OK?
vilks
# Labojis vilks: 2011.02.07 09:55:29
Trilobīte
lūdzu tevi uz brīdi vēl atturēties no komentāriem. Kā redzi, mēs gribētu šo jautājumu atrisināt mierīgi, un priecātos, ja tu to atļautu.
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 37 , pavisam kopa bijuši: 1426