p.l.dassy
|
Iesūtīts:
2010.12.14 21:24:28
ko jūs domājat par pareizticīgo teosis? katoļu Dieva tēlu cilvēkā? (lūdzu nepierādiet savu taisnību, tie ir dažādi teoloģiskie uzskati, kas pastāvējuši gs ielgi.)
labojiet manus uzstādījumus, ja tie ir nepilnīgi:
pareizticībā : cilvēka svētošanās(teozis) notiek, kad cilvēks un Dievs kopdarbības = garīgās disciplīnas. Cilvēks iet tuvāk Dievam, līdz ar to pats paliek par dievu. Dieva līdzībā, jo notiek kopdarbošanās - saplūšana. Cilvēks var sasniegt šeit virs zemes dievišķošanos sadarbojoties ar Dievu. Cilvēks var kļūt labs, ja sadarbojas ilgstoši ar Dievu šeit virs zemes.
katoļiem : Dievs cilvēku radījis pēc Dieva tēla un līdzības. cilvēks pēc grēkā krišanas Dieva tēlu un līdzību saglabā tikai nepilnīgu. Dievs cilvēku radījis kā saprātīgu būtni, kam ir spēja izvēlēties(ar brīvo gribu) kā rīkoties un kontrolēt savas darbības. Cilvēks labs paliek pats ar to Dieva tēla daļu, kas ir cilvēkā pēc grēkā krišanas. |
anton [46.109.97.248] |
# Iesūtīts: 2010.12.15 17:38:08
Gnidrologs tas it kā esot cits Jēkabs - Jēzus bračka, saskaņā ar tradīciju. |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.12.15 17:44:51
Klau, zarnu tehnologi, kāds tam visam sakars ar teozes tēmu? Labāk patīrat paši |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.12.15 17:45:46
Gnidram īpašs aizrādījums!!! |
παλαιό ανόητος |
# Labojis παλαιό ανόητος: 2010.12.15 18:05:45
Aivars Klau, zarnu uzraugs, tu labāk varētu pats pastāstīt par teozi. Galu galā, cik var saprast, esi praktizējošs kristietis jau labu laiku. Vai mani sevī kādas izmaiņas? |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.12.15 19:16:18
παλαιό ανόητος Pārmaiņas ir. Tikai esmu pārliecināts, ka nav runa par teozi, bet gan par antropozi
Gnidrologs Runa ir epitetu, ko lietoji attiecībā uz Kristu. |
παλαιό ανόητος |
# Iesūtīts: 2010.12.15 20:25:47
Aivars Varbūt antropoze un teoze ir viens un tas pats. |
Jošs Mulders |
# Iesūtīts: 2010.12.16 10:57:03
Aivars tev vieglaak uzlaist kaut ko no seerijas "delete from forum where thread_id=1233 and post_id>xxx" |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.12.16 11:00:10
Jošs Mulders Nu tad jau jūs vispār nevarēsit sarunāties Tas būtu par skarbu. Tikai nav labi, ka 90 procentu tēmu pārvēršas par `if mulders ē, then ctulhu bē, then ... |
Jošs Mulders |
# Labojis Jošs Mulders: 2010.12.16 11:03:27
Aivars, nu es paskatiijos uz sho teemu, tur ir viens briidis kad tikai es un ctulhu bazareejam bezteemaa, tur var tieshi kaareiz no konkreeta posta visus shajaa threadaa nahrenizeet...
Ij pareizi EM kaut kur teica, ja teemaa panesaas pastaaviigts bezteema, tad teema ir izsmelta un tai var vilkt sviitru apakshaa... ibo nevienam vairs nav nekas piebilstams - vai taapeec ka teema neaktuaala, via cilveeks nejuutas kompetents to komenteet.
Mees ar Ctulhu esam tie divi Dieva engjelji, kas realizee un manifestee teicienu "Daba nemiil tukshumu" Mees sho tukshumu uzreiz piepildaam ar pastaaviigu Inj un Janj kustiibu un iekustinaam Gejas CI energjiju |
Svētais |
# Labojis Svētais: 2010.12.16 12:08:10
p.l.dassy Cilvēks glābjas bez darbiem no žēlastības , bet ja pēc viņa glābšanas viņš nedara ticības darbus, tad šāda glābšana ir velta, uz ko norāda Jēkabs savā vēstulē. Tāds cilvēks nav izdarījis neko vairāk kā sātans, jo tas arī tic.
Arīdzan pastāv starpība starp labajiem darbiem un ticības darbiem. Labie darbi var tikt darīti neticībā un tiem nav jēgas Dieva valstības ietvaros. ( Labdarība, palīdzība utt.utt.) Taču tas kas tiek darīts ticībā pēc glābšanas, un saskaņā ar aicinājumu un paklausību Dievam, šādi labie darbi ir ticības darbi. Ticības darbu konteksts gan ir daudz plašāks un dziļāks, ne tikai labie darbi, ko pārējie redz.
Saskaņā ar Vārdu mēs piedzimstam no augšienes garā un esam jauni radījumi, un šis jaunais radījums nevar grēkot, jo no Dieva dzimis. Tas ir mūsu gars. Dievs mūs uzlūko garā un redz svētus. Saskaņā ar mūsu prāta atjaunotni, mēs iepazīstam Dieva gribu savās dzīvēs, un mācāmies to piepildīt ar saviem darbiem un dzīvesveidu, tādējādi panākdami mūsu dvēseles un miesas pilnīgu svēttapšanu Jēzus līdzībā. Jāsaka tā, ka tas ir visa mūsu mūža uzdevums un nekad 100% mēs to šai zemes dzīvē nesasniegsim, tomēr tas nav attaisnojums tam, lai mēs nepieaugtu Kristū un pastāvīgi netiektos pēc tā. Jo ja mēs to nedaram, tad Dievs mūs uztver par slinkajiem kalpiem, kas tiks izmesti galējā tumsībā ( tie, kas Dieva žēlastību velti saņēmu`;si un grib to izmantot savam egoismam un egocentriskam dživesveidam, neaizliedzot sevi un nekalpojot citiem u.t.t.)
Par to formulu
Jēzus + kaut kas ( teiksim tas kaut kas būtu es ) = NEKAS
Jēzus + nekas ( teiksim tas nekas būtu es ) = VISS
( Tas gan viss pirms glābšanas no žēlastības ) |
παλαιό ανόητος |
# Iesūtīts: 2010.12.16 12:46:59
Svētais Tātad Jēzus + (Jēzus + kaut kas)= VISS jeb 2 x Jēzus + kaut kas = VISS
Vai nepaskaidrotu sīkāk, ko tu ar šīm interesantajām formulām izsaki teozes sakasrā? |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.12.16 13:22:15
Nu ja pieņemam, ka Nekas ir tā pati 0, un Jēzus+kaut kas= 0, tad kaut kas ir `- Jēzus`, jeb antijēzus. Risinot šo formulu tālāk 2xJēzus + (-Jēzus)= Viss, seko, ka Jēzus ir Viss, kas arī bija jāpierāda. |
masiks [87.110.184.238] |
# Iesūtīts: 2010.12.16 13:41:35
Aivars seko, ka Jēzus ir Viss, kas arī bija jāpierāda. ēem... pēc formulas sanāk ka nevis ir , bet ir vienāds ar ... vienādība nav gluži tas pats, kas identiskums. |
παλαιό ανόητος |
# Iesūtīts: 2010.12.16 13:42:18
Aivars
|
masiks [87.110.184.238] |
# Iesūtīts: 2010.12.16 13:45:25
Ctulhu nepareizi sanāk. jo dota bija vienādība, nevis formula aprēķinam. |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.12.16 15:29:49
παλαιό ανόητος Doma tāda, līdz grēku nožēlas brīdim neko nevar pielikt klāt pie Jēzus nopelna mūsu labā. Ja kāds ko grib pielikt ( savus labos darbus; es neesmu tāds kā citi sliktie utt.) tad tas neiet krastā, tad ja nav 100% paļāvības uz Jēzus kristus upuri tavā labā.
Pēc Kristus upura cilvēks joprojām neko nespēj bez Jēzus, bet lieta tāda, ka viņš vairs nav bez Jēzus un visu spēj tā spēkā kas dara viņu stipru, proti, Jēzus spēkā. Visu spēj, kas tic. utt. Šo otro daļu daudzi kristieši bieži palaiž garām, un joprojām dzīvo nevarīgu dzīvesveidu, nevis uzvarētāja pilnu dzīvi Kristū, par ko runā Raksti. |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.12.16 16:00:45
p.l.dassy Virs zemes cilvēks nekļūst nekad pavisam labs, bet vienīgi tik cik Dievs dod.
Tai pirmajai daļai peikrītu, bet otrajai ne. Jo sanāk, ka atbildību par to cik esam labi uzveļam uz Dievu un tas nav pareizi, jo Dievs atstāj rīcības brīvību mūsu atbildības ziņā. |
Te Deum Laudamus [86.145.53.54] |
# Iesūtīts: 2010.12.17 12:48:18
Iesaku visiem palasīt neseno somu luterāņu teologu domas (Manermā uc), kas tieši Lutera teoloģijā (lekcijas par galatiešiem, piemēram) saskata zināmu līdzību ar teosi, pretstata vēlākām luterāņu teoloģijas attīstībām. |
p.l.dassy |
# Iesūtīts: 2010.12.17 13:37:23
Svētais tas notiek caur paļāvību...- tā ir mūsu atbildība! betneko darīt pašiem...jo tas jau būs katolicisms! |
p.l.dassy |
# Labojis p.l.dassy: 2010.12.17 13:38:30
Te Deum Laudamus [86.145.53.54] galēji 100% pareizticīgiem es nepiekrītu! bet kaut kāda taisnība jau visiem ir
luterismam piekrītu 100% - no tā ko zinu! |
:: Pievienot komentāru
|