atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Jēzus un Svētais Gars
pich_
Iesūtīts: 2010.08.03 12:22:29
palasīju Lūkas evanģēliju, un radās neskaidrība par Jēzus kristīšanu- tad, kad Jēzus tika nokristīts, debesis atvērās un Svētais Gars kā balodis nolaidās uz Jēzus pleca.

nav skaidrība par Trīsvienību- vai SG uzradās Jēzū tikai pēc kristīšanās? ja tā, tad kāpēc Dievs Tēvs=Dievs Dēls=Svētais Gars? Faktiski- SG bija jau jābūt Jēzū Viņa dzimšanas brīdī, bet tad sanāk, ka tā nebija? ja bija- priekš kam Jēzum kristīties?
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
AutorsZiņas teksts
pich_
# Iesūtīts: 2010.08.03 12:22:52
bija vai nebija SG Jēzū pirms kristīšanās?
Aivars
# Iesūtīts: 2010.08.03 12:30:08
pich_
Kur tu to plecu izlasīji?
Bet kāpēc lai Jēzū būtu Sv. G.?
Formula ` Dievs Tēvs=Dievs Dēls=Svētais Gars` nav īsti pareiza.
Kristietībā tiek runāts Tēvs = Dievs, Dēls= Dievs, Sv. Gars = Dievs, bet Tēvs, Dēls un Sv. Gars tomēr ir dažādas personas.
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.08.03 12:38:46
Aivars
tātad jums tur tomēr ir 3 Dievi, nevis viens....
pich_
# Iesūtīts: 2010.08.03 12:40:55
Aivars

kā gan Jēzus varēja stāstīt par Dievu, ja pats vēl nebija saņēmis SG? vai var ticēt Dievam, ja tevī nav SG?
Aivars
# Iesūtīts: 2010.08.03 12:46:38
pich_
Nu Viņš pats Dievs bija. Protams, arī Tēvs un Sv. Gars bija AR Viņu. Bet runājot par Jēzus Kristību, šķiet, tur nav tik daudz runa par pirmo sastapšanos, cik par savstarpēju atbalstu publisko kalpošanu Kristum uzsākot.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.08.03 12:48:19
masiks [212.93.96.2]
Nē. Dievs ir viens.
Tieši tādu jautājumu kā tavējais jau paredzēju, bet nu teoloģiskā precizitāte šoreiz ir svarīgāka nekā pierastā algebra.
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.08.03 12:54:55
Aivars
vispār jau tur ar algebru nav nekāda sakara...
loģika un tikai... abet loģika - cēloņsakarību likumi...
pich_
# Labojis pich_: 2010.08.03 12:56:51
Aivars
Tēvs un Sv. Gars bija AR Viņu

Bībele saka pretējo- SG nolaidās pār Jēzu pēc kristībām. kas tev liek domāt, ka SG bija ar Jēzu pirms tam?
tiešām šīs kristības bija tikai publisks šovs?

un kāpēc Tēvs Jēzu nosauca par Dēlu tikai pēc kristībām?
Artis
# Iesūtīts: 2010.08.03 13:00:59
Kāpēc nevar ticēt Dievam bez Svētā Gara?
Aivars
# Labojis Aivars: 2010.08.03 13:03:25
pich_
Nu vispār jau Sv. Gars tiek pieminēts arī iepriekšējās lappusēs. Bet neteicu, ka tas tikai publisks šovs, bet gan savstarpēja satiksme.
Ir protams novirzieni, kas Sv. Gara saņemšanu iztēlo gauži mehāniski, bet Rakstos Viņš tomēr parādās kā Persona, kas drīzāk ir Ceļabiedrs, ne benzīns bākā
Par to Dēlu. Nu vispār tiek atgādināts, ka Viņš ir Mīļais Dēls. Bet `Sava Tēva lietās` Jēzus jau zina savu lomu.
pich_
# Labojis pich_: 2010.08.03 13:06:45
Aivars

labi, bet Bībele tā arī pasaka, ka tikai pēc kristībām SG kļuva par ceļabiedru. kā Jēzus varēja stāstīt par Tēvu, ja viņā pirms tam nebija iemiesojies SG?
un vai ir kāds pamatojums, kāpēc Jēzum, kurš ir Dievs, ir vajadzīgs SG? kas Jēzū izmainījās pēc kristībām?
pich_
# Iesūtīts: 2010.08.03 13:14:29
runājot par Trīsvienību- ja SG bija Jēzū, vai var teikt, ka arī Jēzus bija Svētajā Garā?
turpinot- SG Tēvā, un Tēvs SG. Dēls Tēvā- Tēvs Dēlā

?
dāvis [134.2.186.10]
# Iesūtīts: 2010.08.03 13:17:30
pich_ runājot par Trīsvienību- ja SG bija Jēzū, vai var teikt, ka arī Jēzus bija Svētajā Garā?
turpinot- SG Tēvā, un Tēvs SG. Dēls Tēvā- Tēvs Dēlā?

nu šamiem ir ticības apliecības, kas skaidro, kas no kā iziet - bet arī par to nav vienprātības!
pich_
# Iesūtīts: 2010.08.03 13:20:30
nu labi- lai paliek jautājums, kas no kā izriet.

atgriežoties pie kristībām- kāpēc Tēvs Jēzu par Dēlu nosauca tikai pēc kristībām? kas Jēzū mainījās pēc šī procesa, un kam tas bija vajadzīgs- Dievam vai cilvēkiem?
Aivars
# Iesūtīts: 2010.08.03 13:21:57
pich_
Tātad, ja Kristus bija patiess Dievs un paties cilvēks, tad ticēt gan jau varēja, ja nu tomēr gribi Gara lomu tā interpretēt. Bet, cik manāms, tad ticība ir ne tikai ticētāja darīšana, bet attiecības ar Dievu, un šai ziņā, acīmredzot, Jēzus ir attiecībās ar Tēvu un Sv. Garu.
Vai Bībele pasaka, ka Sv. Gars kļūst par Kristus ceļabiedru tikai pēc kristībām? Liekas, ka tā ekskluzīvi tas netiek pasludināts. Gars gan Jēzu pavada uz tuksnesi, kur priekšā stāv kārdināšana. Gars ir pār Jēzu sludināšanā utt. Bet vai Sv. Gars ir ar Jēzu tikai pēc Kristības?
Tas, ka ir teikts, ka Viņš nolaižas pār Jēzu, to laikam vēl nenozīmē. Ja paraugamies uz Vasarsvētku notikumu, tad arī redzam, ka jau iepriekš mācekļi ir ticīgi, Jēzus ir uz viņiem dvesis aicinādams saņemt Sv. Garu, bet Vasarsvētkos šis ceļabiedrs nāk jau tos vadīdams misijā.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2010.08.03 13:23:26
masiks [212.93.96.2]
vispār jau tur ar algebru nav nekāda sakara...
loģika un tikai... abet loģika - cēloņsakarību likumi...


Vispār jau matemātika var palīdzēt (zināmā mērā) izprast Trīsvienības fenomenu. Rīmana ģeometrija, topoloģija, anizotropas telpas u.c. abstrakcijas ir daudz grūtāk "loģiski" sagremojamas nekā trīs Dieva personas.
pich_
# Iesūtīts: 2010.08.03 13:27:15
Aivars

man gan tas pasākums tomēr vairāk pēc šova izskatās. kaut vai tāpēc, ka tieši Jēzum pēc kristībām SG nolaidās kā redzams balodis. kāpēc? kuram to vajadzēja redzēt?
un kāpēc visiem cilvēkiem SG ir neredzams kristībās, bet šeit tas pēkšņi parādījās?
un kam tad bija svarīgas kristības- Jēzum, Tēvam vai cilvēkiem, kas to visu redzēja?
Aivars
# Iesūtīts: 2010.08.03 13:35:59
pich_
Gan jau visiem. Kā vienai lielai ģimenei!
pich_
# Iesūtīts: 2010.08.03 13:47:11
Aivars

labi

un kā paliek ar to Jēzus nosaukšanu par Dēlu pēc kristībām? kāpēc tikai tad?
rainars
# Iesūtīts: 2010.08.03 13:49:41
Bet Dievs ir tas, kas mūs tam sagatavojis, Viņš arī mums devis Garu par ķīlu. Tāpēc mēs arvien turam drošu prātu un zinām: kamēr mājojam miesā, mēs esam svešumā, tālu no Tā Kunga. Jo mēs dzīvojam ticībā, ne skatīšanā. (kor)

Jo ticība ir stipra paļaušanās uz to, kas cerams, pārliecība par neredzamām lietām.Jo, tanī(TIcībā) stāvēdami, tēvi saņēmuši liecību.
Jo ticībā mēs noprotam, ka pasaule ir radīta Dieva Vārda spēkā, ka no neredzamā cēlies redzamais. (ebr)

kāpēc visiem cilvēkiem SG ir neredzams kristībās, bet šeit tas pēkšņi parādījās? pich_ nu ne visiem.

Jēzus saka: kas nav atdzimis ūdenī un garā . Viens ir ūdens kristībā izlūgties Dievam Tēvam tīru sirdsapziņu un iegūt Svētā Gara dāvanu. Cits ir atdzimt Garā.
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 49 , pavisam kopa bijuši: 784