pich_ |
# Iesūtīts: 2010.07.06 22:24:42
cik reizes Jēzus piedzima? |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.07.06 22:26:09
pich_ Jēzus piedzima vienreiz. Tad kad Dēls mums tika dots. Par Tevi arī piedzima. |
Adonika |
# Iesūtīts: 2010.07.06 22:33:30
Jēzus neradās piedzimstot - viņš tād atnāca uz zemes. |
Tas Pats |
# Iesūtīts: 2010.07.06 22:53:35
Vai Jēzus, zīdainis būdams, lietoja mātes pienu, vai tika barots kā citādi? |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.07.06 22:55:46
Tas Pats Tevi ar krūti nebaroja? |
*Duksis |
# Iesūtīts: 2010.07.06 22:58:57
Tu cilvēciņš izmisīgi šķirsti diskusiju tematus, cerot atrast ko saistošu, bet visur tikai tukša muldēšana... . |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.07.06 22:59:31
*Duksis Organika gadās! |
pich_ |
# Iesūtīts: 2010.07.07 08:00:28
Tātad Trīsvienība radās tikai ar Jēzus piedzimšanu? Pirms tam bija Divvienība- Dievs un SG? |
Aivars |
# Labojis Aivars: 2010.07.07 08:56:57
pich_ Trīsvienība īr vienmēr Tēvs, Dēls un Svētais Gars. Kad Dievs Dēls kļūst arī patiess cilvēks Jēzus, viņš piedzimst vienreiz šajā pasaulē, lai gan Dievs Dēls ir `dzimis` (protams, šeit šis vārds ar cilvēka dzimšanu nesaistās) no Tēva pirms visa. Tādēļ Jesajas 9:6 lasām noslēpumainos vārdus, ka mums `viens bērns ir dzimis , Dēls mums ir dots `, un viņa vārds ir .. Visuvarenais Dievs. http://www.youtube.com/watch?v=MS3vpAWW2Zc |
rainars |
# Iesūtīts: 2010.07.07 09:09:32
Pie Mimres ozoliem DIEVS ATkLājās Ābrahāmam kā trīsvienīgs. Jņ.ev. sākaumā lasām ka Vārds tapa miesa. Jēzus Krisus ir miesā tapis Dieva Vārds. Arī Jesajs min 29:23 jo, kad viņš un viņa bērni redzēs Manu roku darbu viņu vidū, tie svētīs Manu Vārdu(Jesus Kristus), piesauks Jēkaba Svēto(Svētais Gars) un parādīs bijību Israēla Dievam (Debesu Tēvs, Jesus Kristus Dzīvais Dievs). |
pich_ |
# Labojis pich_: 2010.07.07 09:11:42
Aivars
kāpēc man bija jautājums par to, cik reizes Jēzus piedzima: Nīkajas - Konstantinopoles ticības apliecība saka- "Un uz vienu Kungu Jēzu Kristu, Dieva vienīgo Dēlu, pirms mūžīgiem laikiem no Tēva dzemdinātu ".
tie mūžīgie laiki ir domāti 2010 gadi? Vai arī vienreiz piedzima kā gars(?), un pēc tam kā cilvēks? man vēl bija versija par trešo piedzimšanu- debesīs (pēc nāves pie krusta) |
godwit |
# Iesūtīts: 2010.07.07 09:15:20
pich_ "Tātad Trīsvienība radās tikai ar Jēzus piedzimšanu? Pirms tam bija Divvienība- Dievs un SG?" Vai izlasīji Jāņa evaņģēlija prologu (ievadu)? Tur labi ir aprakstīts, kā mūžīgā Dieva Vārds (Logos) ir iemiesojies. |
pich_ |
# Iesūtīts: 2010.07.07 09:16:55
godwit
vēl nepaspēju- pagaidām neiet bibele.lv, bet citur nav ērti lasīt... varbūt vari iekomentēt tās vietas? |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.07.07 09:18:00
pich_ Sacīts ir `pirms mūžīgiem laikiem` t.i. ,pirms vispār varam runāt par laiku. Tur ir atsauce gan uz psalmu, gan uzsvars, kas tālāk TA atkārtots ` dzimis, ne radīts`, proti Dēla attiecības ar Tēvu nav radības un Radītāja attiecības. Bet var teikt, ka Kungs(JHWH) Jēzus Kristus ir no Tēva "dzimis" pirms pasaules, un piedzimis šajā pasaulē noteiktā laikā 4-7 gadā pr. Kr. Bet ja tu man jautā nevis par Dēlu bet par Jēzu, tad saku, ka dzimis vienreiz. |
pich_ |
# Iesūtīts: 2010.07.07 09:20:53
Aivars
Dēls- gars Jēzus- cilvēks ? |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.07.07 09:21:40
pich_ Dēls - Dievs Jēzus - Dēls, tapis cilvēks |
EzītisMiglā |
# Iesūtīts: 2010.07.07 09:27:51
Pirms mūžīgiem laikiem, vienmēr. Jēzus "dzimst" apmēram tā, kā elektrība dzimst no dinamomašīnas. Mašīna visu laiku griežās, un elektrība visu laiku dzimst. Šeit nav nekad tā, ka mašīna nebūtu griezusies. Tas par Jēzu kā Garu. Kā par cilvēku - dzimst vienreiz. |
pich_ |
# Iesūtīts: 2010.07.07 09:36:04
EzītisMiglā
Jēzus kā Gars dzimst bezgalīgi [daudz reižu]? Kāpēc- no kurienes secinājums? |
EzītisMiglā |
# Iesūtīts: 2010.07.07 09:42:43
pich_ Nedzimst bezgalīgi daudz reižu, bet drīzāk "iziet no". Tas ir viens no rašanās veidiem. Nevis dzimst bezgalīgi daudz reižu, bet bezgalīgi dzimst. |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.07.07 09:42:55
pich_ Beidzot viena normāla diskusija, bet ar nožēlu jāsāk domāt, ka foruma formāts to nepavilks. Ezītis te varbūt neizvēlējās to veiksmīgāko analoģiju, un sanāca `deus ex machina`, bet viņš ir uztvēris to momentu, kas tiešām Sv. Rakstos parādās un ko zināmi teologi ir interpretējuši kā nemitīgas un pastāvīgas attiecības starp Tēvu un Dēlu un Sv. Garu, kur pats Dievs atklājas kā mīlestības NOTIKUMS.
|