atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību cita opera, jeb - cita teoloģija
-Jona-
Iesūtīts: 2010.04.16 14:44:54
Sv.Rakstos jau atrunāta arī ne-kristiešu iespējamā pestīšana

- ikvienā tautā Viņam ir tīkams, kas Viņu bīstas un taisnīgi dzīvo,
- Sv.Gars izlejas arī pār pagāniem /Ap.d.10/
- dzīvais Dievs ir visvairāk ticīgo, bet arī - visu cilvēku Pestītājs /1.Tim.4/
utt.

papildināšu ar vēlākiem kristiešu avotiem. labākai izpratnei un lai daudzmaz vienuviet.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
AutorsZiņas teksts
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.16 15:29:33
MInētās Rakstu vietas nav šādā aspektā uzlūkojamas-par citu visu cilvēku glkābšanu bez Jēzus.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.16 15:31:00
Visas atklāsmnes ir jābalsta uz Bībeli. Tās nevar balstīt nevienā citā avotā.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.04.16 15:31:35
Aivars

45 Un ticīgie apgraizītie, kas Pēterim bija līdzi, izbijās, ka Svētā Gara dāvana bija izlieta arī pār pagāniem,
/Ap.d.10/

pričom piespiedu pestīšana, vnk Dievs mīl visus un un strādā pie visiem Saviem bērniem.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.04.16 15:33:12
Svētais Visas atklāsmnes ir jābalsta uz Bībeli.

tieši tā, uz bibliskajiem kritērijiem. tu pats par sevi neesi kritērijs.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.16 15:33:50
Šī dāvana bija izlieta tāpēc, ka Pēteris sludināja Jēzu. Ticībā viņi saņ``ema SG un s`aka runāt mēlēs.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.16 15:34:50
-Jona-
Tām ir jābalstās uz Dieva Vārdu! Protams, ka atklasmes nevar but pretrunā tam, tur jau tā lieta!
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.04.16 15:38:07
Svētais

jā, bet ne jau tu esi tiesīgs noteikt, kas ir, kas nav pretrunā Vārdam. tā ir tikai tava izpratne, tavs viedoklis.
praviešus apstiprina nešaubīgas Zīmes, plus Augļi.

tu spēj atpazīt Jēzus Klātbūtni hostijā? atšķir konsekrētu dievmaizīti no nekonsekrētas? ja ne, tad... sorr...
Aivars
# Iesūtīts: 2010.04.16 15:48:24
-Jona-
Kāds tam tekstam ir sakars ar nekristiešu pestīšanu?????
Ingars
# Iesūtīts: 2010.04.16 15:56:57
-Jona-

Ingars Stāv rakstīts, ka pestīts būs ikviens, kurš ticēs, bet, kas neticēs, taps pazudināts

jā, tikai nelaime tāda, ka ticīgam jābūt pēc Jēzus mērauklām, nevis paša iedomām, mēs pagaidām esam vien mazticīgi, ja kas!
es jau saprotu, ka katoļu svētie pie luturiem nav diez kādas autoritātes (kas ļoti slikti/augstprātīgi, starp citu) taču vai zini, ko teicis mūspašu D.Bonhēfers, nu tas - lielais, dižais?
kad viņam mūža nogalē jautāts, ko viņš kā kristietis vēl tādu varētu vēlēties, Bonhēfers atbildējis - ak, kaut es kādreiz varētu kļūt ticīgs...

tā lūk, mūsu dikten ticīgais Ingar


Kādas tad ir tās Jēzus mērauklas? Mums ir jātic, ka Viņš ir mūsu Pestītājs, lai mēs tiktu pestīti tas arī viss. Viss pārējais ir svēttapšana. Lielticīgi vai mazticīgi - ja tici Jēzum Kristum, tad pestīšanai ar to pietiek, tā lūk. Bet tu runā kā sātans un padari ticību par kaut kādu darbu, ar kuru var nopelnīt glābšanu, taču bībele saka, ka ticība ir Dieva dāvana

jā, bet ne jau tu esi tiesīgs noteikt, kas ir, kas nav pretrunā Vārdam. tā ir tikai tava izpratne, tavs viedoklis.
praviešus apstiprina nešaubīgas Zīmes, plus Augļi.


Tu arī neesi tiesīga to noteikt, bet vienīgi Dievs

6 Es brīnos, ka jūs tik drīz novēršaties no tā, kas jūs aicinājis Kristus žēlastībā, un piegriežaties citam evaņģēlijam.
7 Un tomēr cita nav. Ir tikai kādi, kas jūs sajauc un grib pārgrozīt Kristus evaņģēliju.
8 Bet, ja arī mēs vai kāds eņģelis no debesīm jums sludinātu citu evaņģēliju nekā to, ko esam jums pasludinājuši, lāsts pār to!
9 Kā jums jau agrāk esam sacījuši, tā arī tagad vēlreiz saku: ja kāds jums sludina citu evaņģēliju nekā to, ko jūs esat saņēmuši, lāsts pār to!

Lai arī kādas zīmes bijušas, lai arī kādi augļi, tad viens šis auglis - evaņģēlija sagrozīšana runā pats par sevi, tā ir sātana taktika un tas ir tas auglis - melošana, ko parāda šādi pravieši. Bībelē pieminētos praviešus arī apstiprina zīmes un augļi, bet viņi runā pavisam ko citu, nekā tevis pieminētie pravieši
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.04.16 15:57:31
tas tieši Aivars nez kapēc ieminējās par piespiedu pestīšanu, bet es jautāju - pričom??



masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.04.16 16:02:48
-Jona-
skaic. man īpašu iebildumu nav, ibo tā ir sen zināma prakse - katrs labs cilvēks ir laipni aicināts pie svētku galda.
Iebildumi laikam būs tiem, kas domā sēdēt goda vietā...
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.04.16 16:03:32
Ingars un tas ir tas auglis - melošana, ko parāda šādi pravieši.

kurš tieši melo? Māte Terēze? Lašanss? Delpers? Valtorta?
esi kādu pieķēris??
redzi - ja viņi uzrāda tikai labus Augļus un tikai Dievam vien iespējamas pavadošās Zīmes, tad es arī ticu viņiem, citu kritēriju praviešu noteikšanai nemaz nav!

bet tava personīgā (ne)izpratne ir un paliek tikai tava personīgā (ne)izpratne.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.04.16 19:08:29
kāpēc tomēr es nevienam neieteiktu `mest aci` uz budismu u.c. reliģijām? jo - beigu beigās tikpat būs jāiet caur Vienīgajām Durvīm (caur Jēzu Kristu).
ja budisma zemēs dzīvojošais (kurš tur nebūt nav nonācis netīšām – sic!) varēs attaisnoties ar savu dominējošo sentēvu reliģiju, tad mums šī dominējošā ir kristietība. kas nozīmē neko citu kā - Kungs licis Savu nopietnu cerību, ka mēs sapratīsim un atzīsim pašu augstāko pakāpi cilvēka attiecībās ar Radītāju.
un nav jānopūlas ar skatīšanos tālu prom un pāri, Kungs vienmēr nekļūdīgi zin – KAD, KURAM, KĀPĒC – gan tautai, gan katram atsevišķam cilvēkam.

"... Taču nekādā gadījumā nemazinās kristiešu uzdevums pasludināt pilno Dieva atklāsmi Kristū visiem, kas to gatavi uzklausīt. Ne tāpēc, ka kristieši augstprātīgi vēlētos uzspiest savu ticību pārējiem, bet tāpēc, ka kristieši ir piedzīvojuši tik lielu un pāri plūstošu Dieva mīlestības atklāsmi, ka to nevar nedot tālāk citiem. ..."
/J.Rubenis/
incognito
# Iesūtīts: 2010.04.18 21:22:18
Man jau ljoti patik Jonas domu gajiens, tomer jaatzist, ka pestiishana ir koncepts, kam ir jeega tikai judaismaa un reformetajaa judaismaa, ja taa var saukt kristietibu. Cik saprotu, te tiek piedavats jauns attiecibu veids ar YHWH, ne vairs caur ukazu pildishanu, bet ar citu D. personu, nu tiek teikts, ka "neviens netiek pie Teva ka vien caur Delu".
Bet, piemeram, budistam varetu but visai neskaidrs, kapec vispar cilvekam attiecibas ar YHWH ir vajadzigas. Tradicionali budisms atzist dievu eksistenci, bet atzist ari to, ka lai ari dievi var palidzet cilvekam piepildit kaut kadus ikdienas merkjus, lidzigi kaa YHWH dazreiz piepilda savu pieludzeju lugshanas, ta pielugshana tomer nesniedz galejo apgaismibu.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.04.19 09:42:46
Ingars
Lielticīgi vai mazticīgi - ja tici Jēzum Kristum, tad pestīšanai ar to pietiek, tā lūk. Bet tu runā kā sātans un padari ticību par kaut kādu darbu, ar kuru var nopelnīt glābšanu, taču bībele saka, ka ticība ir Dieva dāvana
Dāvana ta dāvana, bet pašam cilvēkam ir jāapzinās, ka tāda dāvana vispār ir, un jānotic tam, ka tāda dāvana ir. Jāprasa, jātiek galā ar savām šaubām utt. Tas nozīmē, ka pašam cilvēkam tas viss ir jādara.
Tiesa, ir vēl otra iespeja - Dievs kam grib, tam dāvina, un cilvēks pats neko nespēj. Tikai tad mēs nonākam līdz šaha spēlei ar cilvēkiem bandinieku lomās.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.04.19 10:21:44
-Jona-

kurš tieši melo? Māte Terēze? Lašanss? Delpers? Valtorta?
esi kādu pieķēris??
redzi - ja viņi uzrāda tikai labus Augļus un tikai Dievam vien iespējamas pavadošās Zīmes, tad es arī ticu viņiem, citu kritēriju praviešu noteikšanai nemaz nav!


Nē ir runa par konkrētiem apgalvojumiem un kas tos izteicis, tas ir melis. Piemēram apgalvojums, ka neticīgie, kas neticībā nomiruši vai citticīgie, kas nomiruši neiepazinuši patieso Dievu, tiks pestīti - šāds apgalvojums ir meli un pravietis, kas to izteicis, ir melis, jo Dievs saka pavisam ko citu

Atklāsmes grāmata 21. nodaļa
8 Bet bailīgajiem, neticīgajiem (kas netic patiesajam Dievam), apgānītājiem, slepkavām, netikļiem, burvjiem (visiem kultu un okultisma piekritējiem), elku kalpiem (pielūdz citus dievus - budisti, hinduisti utt.) un visiem melkuļiem būs sava daļa degošā sēra uguns jūrā; tā ir otrā nāve."

1.Jņ. 5:12 Kam Dēls ir, tam ir dzīvība, kam Dieva Dēla nav, tam nav dzīvības.
Tātad arī musulmaņi, jo viņi neatzīst Jēzu par Dieva Dēlu

Labi augļi neattaisno maldu mācības un viltus pravietojumus, jo sātans ir ļoti viltīgs un viņam reizēm izdodas pievilt pat ļoti svētus Dieva kalpus un kalpones, jo neviens nav pilnīgs. Turklāt bībelē pieminētie pravieši un apustuļi tāpat izrādījuši labus augļus, bet viņi mācīja pavisam ko citu. Es vecās derības praviešiem un jaunās derības apustuļiem uzticos vairāk, nekā Mātei Terēzai un Vassulai. Tālāk jau par zīmēm tad vispār nav vērts runāt, jo ir arī pravietots, ka būs viltus pravieši, kas darīs viltus zīmes un viltus brīnumus.

bet tava personīgā (ne)izpratne ir un paliek tikai tava personīgā (ne)izpratne.

Tāpat, kā tava personīgā izpratne, tāpat, kā Terēzas, Vassulas, Lašansa, Delpera un Valtorta personīgās izpratnes. Toties tas, ko māca bībele ir absolūta patiesība

kāpēc tomēr es nevienam neieteiktu `mest aci` uz budismu u.c. reliģijām? jo - beigu beigās tikpat būs jāiet caur Vienīgajām Durvīm (caur Jēzu Kristu).
ja budisma zemēs dzīvojošais (kurš tur nebūt nav nonācis netīšām – sic!) varēs attaisnoties ar savu dominējošo sentēvu reliģiju, tad mums šī dominējošā ir kristietība. kas nozīmē neko citu kā - Kungs licis Savu nopietnu cerību, ka mēs sapratīsim un atzīsim pašu augstāko pakāpi cilvēka attiecībās ar Radītāju.
un nav jānopūlas ar skatīšanos tālu prom un pāri, Kungs vienmēr nekļūdīgi zin – KAD, KURAM, KĀPĒC – gan tautai, gan katram atsevišķam cilvēkam.

"... Taču nekādā gadījumā nemazinās kristiešu uzdevums pasludināt pilno Dieva atklāsmi Kristū visiem, kas to gatavi uzklausīt. Ne tāpēc, ka kristieši augstprātīgi vēlētos uzspiest savu ticību pārējiem, bet tāpēc, ka kristieši ir piedzīvojuši tik lielu un pāri plūstošu Dieva mīlestības atklāsmi, ka to nevar nedot tālāk citiem. ..."
/J.Rubenis/


Kāda viltīga mācība - nu itkā jau tāpat visi nonāks debesīs, tomēr mums vajadzētu tākā sludināt. Tomēr bībeli lasot pavisam cits priekšstats veidojas - ir jāsludina, jo bez sludināšanas tie, kas par Jēzu neuzzinās, nonāks ellē. Citādi sludināšanai vispār nekāda jēga nav

EzītisMiglā

Dievs dod iespēju visiem, bet ne visi to izmanto

Gnidrologs
Tu neesi konsekvents un nespēj uztvert teksta būtību, jo es neteicu, ka visi nekristieši ir kristiešu slepkavas, netikli vai sātana pielūdzēji, jo ja ievēroji, tad šis saraksts vēl nebūt neaptver visus ārpusē esošos - tur būs arī vienkārši neticīgie
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.04.19 10:27:35
Ingars
Dievs dod iespēju visiem, bet ne visi to izmanto
Nupat tu teici, ka no cilvēka vispār nekas nav atkarīgs! Tad - tomēr ir: izmantot iespēju vai neizmantot?

elku kalpiem (pielūdz citus dievus - budisti, hinduisti utt.)
Lūk, daudzi budisti nepielūdz citus dievus, viņiem vienkārši nekādu dievu nav, nav nekādu pasaules radītāju.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.04.19 10:34:58
EzītisMiglā

No cilvēka nav atkarīgs tas vai Dievs viņu glābj vai ne - to Dievs Pats labprātīgi ir izvēlējies. No cilvēka atkarīgs ir vai viņš paliks šajā glābšanā

Lūk, daudzi budisti nepielūdz citus dievus, viņiem vienkārši nekādu dievu nav, nav nekādu pasaules radītāju.
Budismam ir vairāki novirzieni, bet pamatā ir ideja, ka cilvēks var pats kļūt par dievu - nešķiet pazīstami?
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.04.19 17:21:50
Ingars Lielticīgi vai mazticīgi - ja tici Jēzum Kristum, tad pestīšanai ar to pietiek, tā lūk.

hoho, daži gan gribētu paķert tikai pirmo vispārīgo (bet faktiski neko daudz neizsakošo) frāzi! pat ja tālāk tas max skaidri izklāstīts tuvāk , un proti:

2 Un, ja es pravietotu un ja es zinātu visus noslēpumus un atziņas dziļumus, un ja man būtu pilnīga ticība, ka varētu kalnus pārcelt, bet nebūtu mīlestības, tad es neesmu nekas.
3 Un, ja es visu savu mantu izdalītu nabagiem un nodotu savu miesu, lai mani sadedzina, bet man nebūtu mīlestības, tad tas man nelīdz nenieka.
/1.Kor.13/


apgalvojums, ka neticīgie, kas neticībā nomiruši vai citticīgie, kas nomiruši neiepazinuši patieso Dievu, tiks pestīti - šāds apgalvojums ir meli un pravietis, kas to izteicis, ir melis, jo Dievs saka pavisam ko citu

un kas tev liek domāt, ka tieši tu esi Dieva sakāmo iepazinis? citu reliģiju mazie bērni, kas pagaidām prot piesaukt tikai tēti, toties Viņu ir iepazinuši kā Mīlestību!
kāpēc domā, ka tas ir kas mazāks?? arī viņi reiz uzzinās Tēva Personvārdu, tikai vēlāk…
tev labpatīk domāt, ka svarīgāk pareizi krustu izmest/Trīsvienības formulu nodeklamēt? pareizi un pēc gostiem nokliegties Kungs, Kungs..?


-Jona-
# Iesūtīts: 2010.04.19 17:28:35
Ingars

interesanti , kurā plauktiņā tu iebāztu Vītolu ģimeni, kas taču nav kristieši (formāli skatoties). Evaņgēliju, bez šaubām, dzirdējuši, taču…
http://www.youtube.com/watch?v=gJo0NRIOcVI
http://mammam.lv/articles/10272/par-viniem-runa-visa-latvija-dziedosa-vitolu-gimene/
varbūt tikai iztaisās lai pazīmētos? tikai tēlo to gaišumu, kas no viņiem starot staro?

nu kurš tad galu gala tomēr tuvāks Kristum – prepodobnie priesteris un levīts, kuri vēsi noignorēja ievainoto ceļmalā (bārzdeles glaudīdami/Mozus sukcesiju tīksmi apcerēdami), vai tomēr – untermenšs samarietis?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 116 , pavisam kopa bijuši: 16935