atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Vai draudzes Prieka Vēsts (PV) projekts “Par Izraēlu” ir bībelisks? (diskusija tikai Kristiešiem)
Protestants
Iesūtīts: 2010.03.31 11:27:57
Sakarā ar Jēzus Kristus nāves un augšāmcelšanās svētkiem, gribu aktualizēt šo PV projekta tēmu “Par Izraēlu” – vai tā ir bībeliska un atbilst VD un Jaunajai Derībai?
http://www.priekavests.lv/lv/projekti/par_izraelu?read=767
<< . 1 . 2 . 3 .
AutorsZiņas teksts
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.02.04 18:21:19
Kā pēdējais, kaut cik plaši atpazīstami, par ž.īdu Mashiah tika uzskatīts rabīns M.M. Šneierzons , kurš mira 1994. gadā – uz viņa augšāmcelšanos gaida vēl šodien.

No tā saucamajiem mesiāniskajiem jūdiem ir nācies saskarties ar „ Jews for Jesus ” – viņi aktivizējas pirms Lieldienām, kad piedāvā kristiešu draudzēm apmācības: „Kā pareizi svinēt Sedara mielastu” – par atlīdzību $500+


Ужасно шумно в доме Шнеерсона
Се тит зих хойшех прямо дым идет!
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.04 18:31:53
Juris Saivars
nu bet par tiem 500 zaļajiem, tad arī godam izbaudīji labus vīnus un nevainojamu jērgaļu lieliskā atmosfērā?
Juris Saivars
# Labojis Juris Saivars: 2012.02.04 19:26:44
Aivars
nē, nu ko tu ...

tu taču zini - krievs iet ciemos ar pudeli, latvietis ar torti, ž.īds ar draugu ...

Tas kantoris darbojas līdzīgi – pie viņiem var pasūtīt instruktoru, kurš piestāda ēdienkarti … tā jāsagatavo pašiem … kaut ko viņš/a nesīs līdzi, bet par to būs jāmaksā atsevišķi … tie $500 ir honorārs, par to, ka pastāsta – kas jāēd, un parāda – kā jāēd … ja vēlas ko vairāk – kādu priekšlasījumu par tēmu vai mūziku, tad jāmaksā arī vairāk – tad rēķini iet tūkstošos.

Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2012.02.06 11:00:23
Interesanti, varbūt mācīties no jūdiem un iesvētes mācību pārveidot par maksas pakalpojumu, izņemot tur - bērnus un maksātnespējīgus?
Motivācija apmeklēt, ja reiz samaksāts, šķiet, būtu lielāka etc.
Citādi - , no vienas puses, visu par velti met pakaļ un , no otras, daudzi
šādu - "par velti" ne par ko netur.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.02.06 11:28:01
Pater Henricus
Interesenti, ka šis "par brīvu" tiešām daudzus it kā atbaida. Ja pašam personīgi nekas nav jāmaksā, tad uzskata, ka tam nav vērtības. Lai gan tieši tie paši, kas nepieņem bez maksas, pirmie kliedz, kāpēc uzbāžas ar ziedojumu lūgumiem pie kristībām u.c. gadījumiem.
skumjais [91.188.37.11]
# Iesūtīts: 2012.02.06 22:55:51
Nu ko jūs, tauta, brīnaties? Kas vada PV? Augšminētais Gleške. Kāds ir viņa apkalums par tēmu? Cālīša laika TF bakalaurs, pie kam - izvilkts aiz ausīm ar tādu kā "dāvināto truli" (PSRS laika eifēmisms). Un šī nav neslavas celšana; apmēram 40-50 cilvēku savulaik bija aculiecinieki tam cik šis cilvēks gaudeni aizstāvēja savu galadarbu un kā tika burtiski izvilkts aiz ausīm. Nu, un kādu teoloģisku "saprātu" jūs sagaidāt? Get real! Visa lieta stāv adekvātā teoloģiskā izglītībā un garīgajās formācijās. Lūk arī visa morāle.
Pater Henricus
# Iesūtīts: 2012.02.07 10:33:59
Mārtiņš , vēl papildus moments - cilvēks būs disciplinētāks apmeklēt to par ko samaksājis. Un runa varētu būt par samērīgu samaksu.
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2012.02.07 12:16:42
Pater Henricus
Jā. Tik jautājums, vai to vajag, un kādas blakussekas tam (samaksai) var būt. Tas var atspēlēties ar attieksmi "es par to samaksāju".

Bet samaksas jautājumam ir arī otra puse - vai tikai nauda ir samaksa? Jo šīs "par brīvu, bez maksas" iespējas tāpat prasa laiku, nereti arī kādas citas iespējas "ziedošanu" utt. Un tā kā šeit ir runa par tā saucamiem garīgiem jautājumiem, tad naudas kā disciplinēšanas metodes pielietošana diez vai ir īstā - respektīvi ir risks, ka tas apziņā konkurē uz augstākās vērtības statusu.

Pilnīgi cita runa, ja pastāv finansiāli izdevumi, kuri ir vienkārši jāsedz - ja to nedara, tad nav arī garīgā pasākuma. Tad vajag vai nu maksu, vai samešanos, vai citu mehānismu kā sagādāt vajadzīgo summu.
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2012.02.07 18:26:34
Mārtiņš Es vnk apdomāju hipotētisku iespēju kas būtu ja iesvētes mācība ir maksas kursi.

Vai savā ziņā tā nebūtu piemērošanās arī laikabiedru izpratnei kā kursi rīkojami. Tik pat kā neviens kursus nenotur tāpat vien. Cilvēks velta savu laiku un ieguldījumu un par to saņem samaksu. Izpaliek jebkādi psiholoģiski smalkumi un sentimenti.

Un - šķiet, ka aizvien grūtāk ir iegūt līdzekļus baznīcas izdevumu segšanai tikai no tradicionālās urnā iemešanas noziedojot tā pat vien.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.07 19:04:54
Pater Henricus
hm...
vai tiešām, Tavuprāt, tā izpaužas Evaņģēlija pasludināšana?
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2012.02.07 19:20:06
Aivars
Tomēr Kristus māca - evaņģēlija sludinātājiem no evaņģēlija jāpārtiek.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.07 19:40:32
Pater Henricus
Nu kā gan tu nesaņem algu, ja par sveces iededzināšanu tev samaksā piečuku? Nemocies tad ar to kalpošanu! Dod par velti padomu, kā iededzināt svecīti
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2012.02.07 19:45:51
Aivars daļēji atgriežoties pie tēmas - tā tāda ž.īdiska gudrība sanāca- svecīti aizdedzināt un par to vēl saņemt algu.
Par velti sniegt un par velti ņemt- uz to jau neviens nav mācāms.
Un vēl jāpieskaita, ka cilvēki palika uz dievkalpojumu un noklausījās sprediķī evaņģēliju. Būtu atteicis - noteikti būtu apgriezušies un aizgājuši. Bet tā - labi Dievam, labi man un labi cilvēkiem.
svētais
# Labojis svētais : 2012.02.08 09:56:57
Tomēr Kristus māca - evaņģēlija sludinātājiem no evaņģēlija jāpārtiek.

Kristus māca dzīvot ticībā. Vienam Kristus ir pateicis ņemt samaksu par evaņģēlija sludināšanu, otram nē. Abi divi dzīvo ticībā šajā jautājumā. Skatoties kontekstu ir konkrēti redzams, ka šajā gadījumā pāŗtikšana no evaņģēlija ir naudas ņemšana no tiem, kas klausās un saņem evanģēlija vēsti. Par to ne vienu reizi vien ir teikts Rakstos.

Taču nākamie divi Jēzus izteicieni liekas pretrunīgi...

Lūk. 9:3 tiem sacīdams: "Neņemiet neko līdzi ceļā, ne zizli, ne ceļasomu, ne maizi, ne naudu, ne arī divus svārkus!

Lūk. 22:36 Tad Viņš tiem sacīja: "Bet tagad, kam ir maks, tas lai to ņem, tāpat arī somu. Un, kam nav, tas lai pārdod savas drēbes un pērk zobenu.


Tad jāņem vai nav jāņem maks? Pats Jēzus saka it kā divus diametrāli pretējus apgalvojumus. Pirmajā acu uzmetienā, šķiet ka tā ir pretruna, bet patiesība ir tāda, ka vienā gadījumā vienam viņš saka rīkoties tā un citam tā. Nav absolūtas patiesības šajā jautājumā. Galvenais paklausīt Kungam kā viņš katram saka, jo tas klasificējas priekš tā kas dzird, kā dzīvošana ticībā. Jo no vienas puses viens var saņemt ziedojumu un otrs algu par evaņģēlija sludināšanu. Abi dzīvo ticībā šai jautājumā. Vēl jo vairāk tie kas ziedo, strādā un nopelna naudu, tas nozīmē, ka arī viņi dzīvo ticībā strādājot, tādā veidā kā Kungs viņiem ir pateicis, lai nopelnot viņi varētu atbalstīt evaņģēlija sludināšanu tam, kas tikai no evaņģēlija pārtiek.


Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.02.08 10:18:42
svētais
Nu izlasi taču vienreiz vairākas rindas kopā:
35 Un Viņš tiem sacīja: "Kad Es jūs sūtīju bez maka un somas un kurpēm, vai jums kā trūka?" Un tie sacīja: "Nekā!"
36 Tad Viņš tiem sacīja: "Bet tagad, kam ir maks, tas lai to ņem, tāpat arī somu. Un, kam nav, tas lai pārdod savas drēbes un pērk zobenu.
skolnieks.
# Iesūtīts: 2012.02.08 10:27:28
svētais Tad jāņem vai nav jāņem maks?

Svētais! Cilvēkam ir dota informācija, lai to nevis izpildītu kā rakstīts, bet lai šī informācija ir kā ceļa soma, kuras viss kopums dod spēju analizēt, pieņemt Savus lēmumus un izdomāt atrisinājumus neskaitāmajos pārbaudījumos. Lai spētu pieņemt Savus lēmumus ir speciāla vieta atvēlēta smadzenēm, kuras ja pareizi pārvietojas atrodas vis tuvāk debesīm.
<< . 1 . 2 . 3 .

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 42 , pavisam kopa bijuši: 32755