atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Kāpēc Dievs saudzē velnu?
piiich
Iesūtīts: 2010.03.30 11:51:44
Vienā no manām diskusijām aizgāja runas līdz tam, ka velns vēl joprojām pastaigājas starp mums, dara savas nelietības, bet Dievs viņu līdz galam nesoda.
Divas reizes tas esot darīts, bet ellē velns tik un tā nav ieslēgts.
Mana versija ir tāda- Dievam ir izdevīgi neieslēgt velnu ellē, jo pretējā gadījumā uz zemes parādītos līdzīgi apstākļi kā paradīzē, un tad kristiešiem pazustu motivācija tiekties uz šiem nākotnes labākajiem apstākļiem.
esot nolikta tiesas diena, kad velns tiks pavisam sodīts, bet to var neņemt vērā, jo tik pat labi tas var notikt pēc bezgalīgi ilga laika.

jautājums- kāpēc Dievs nesoda velnu, ja viņš to var izdarīt un kam tas ir izdevīgi?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 .
AutorsZiņas teksts
Svētais
# Iesūtīts: 2010.03.31 14:25:27
pich_
Nē, protams. Katrs pieaug savā ticībā un atzinā par konkreto dzives sferu. Cilveks visu dzivi var nodzivot ar ticibu Kristum kā glabejam, un aiziet uz debesim, bet taja pasa laika neticot, ka ari slimibas ir piesistas krusta un ka ar Jezus brucem vins ir dziedinats, un slimot visu muza laiku. Tas nenozime, ka vinu Dievs mazak mil.
incognito
# Iesūtīts: 2010.03.31 14:42:25
varbūt masiks ir kristietis in pectore , tāpēc arī viņam ir tik līdzīgi parametri ar Svēto ?
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.03.31 15:04:03
Nu kā tad par Velnu tur palika?
Galīgā atbilde - Dievam Velns vajadzīgs, tāpēc arī netiek iznīcināts.
Vajadzīgs, lai cilvēki varētu izvēlēties ļauno, lai viņiem būtu iespēja cīnīties pret ļauno?
Citādi būtu bērnudārzs?
pich_
# Iesūtīts: 2010.03.31 15:08:18
EzītisMiglā

laikam gan pareizāk būtu- Dievam velns nav vajadzīgs, bet viņš tur neko nevar izdarīt, jo cilvēkā velns ir jau kopš dzimšanas.

neatbildēts palika mans jautājums- kāpēc velns tiek pārmantots no mātes uz bērnu, bet SG netiek. kāpēc velnu sevī ir vieglāk dabūt/ grūtāk izravēt, bet SG tieši otrādi- grūti dabūt iekšā, bet ārā- bez problēmām
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.03.31 15:29:46
pich_
Tas pareizi, bet tad velns vairs nav dzīva būtne, bet tāda kā daļa cilvēka domu.
Paradīzē čūska, Ījaba mocīšana, Jēzus "kārdināšana" - tur dzīva būtne darbojas!
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.03.31 15:40:18
pich_
neatbildēts palika mans jautājums- kāpēc velns tiek pārmantots no mātes uz bērnu, bet SG netiek.
vēl būtu interesanti uzzināt -kā?
Ibo te ir versija, ka tikai un vienīgi pac Dievs, olšūnas apaugļošanas procesā rada konkrēto dzīvo cilvēku, dāvājot tam garu un dvēseli. Tb - pilntiesīgs cilvēks rodas tajā acumirklī, kad olšūna tiek apaugļota. Ar Dieva palīgu, protams. Un šī iemesla dēļ jebkuri aborti skaitās slepkavības. Lai nu šoreiz paliek tie aborti, taču... kurā tad brīdī cilvēkā Zātans ielien? Ņeužto pac Dievs, radīšanas brīdī apvelta jauno cilvēku ar šo zarazu, likumīgā mantojuma kārtībā?
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.03.31 15:42:09
Tb - sanāk, ka Dievs Zātanu kā tādu kaktusu, katru reizi pārstāda jaunā podiņā, ij skatās - kā jams tur augs.... vai nokaltīs...
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.03 14:51:44
laikam gan pareizāk būtu- Dievam velns nav vajadzīgs, bet viņš tur neko nevar izdarīt, jo cilvēkā velns ir jau kopš dzimšanas.

neatbildēts palika mans jautājums- kāpēc velns tiek pārmantots no mātes uz bērnu, bet SG netiek. kāpēc velnu sevī ir vieglāk dabūt/ grūtāk izravēt, bet SG tieši otrādi- grūti dabūt iekšā, bet ārā- bez problēmām


Dievs nerada jaunus cilvēkus, tiem piedzimstot. Dievs ir svētijis cilveku vienu reizi dodot tam reprodukcijas spēju. Pirmais cilvēks no zemes ( ādams) otrs no debesīm ( Jēzus) . Tāpēc cilvēks piedzimstot automātiski piedzimst par cilvēku ar grēcīgu dabu ( jo no zemes) . Otrrezi piedzimstot no augšienes ( atzīstot Jēzu par kungu) Dievs tajā brīdī rada jaunu cilvēku, un veco cilvēku izņem ārā un to nomaina ( garā) . Ārēji dvēselē un miesā nav nekādu izmaiņu, bet garā ir jauns cilvēks Jēzū Kristū.
pich_
# Iesūtīts: 2010.04.03 15:50:56
Svētais
varēji jau uz Lieldienām šo tēmu necelt uz augšu, bet nu ok...

Redz kas ir- visa "iedzimtā grēka" būšana ir no pirmajiem diviem cilvēkiem- Ādama un Ievas, jeb no Vecās derības. Nu tad pasaki man vienu lietu- kur tieši VD ir minēts šis iedzimtais grēks, kas mums ir mantojumā no abiem jauniešiem? Tieši nesen lasīju par šo absurdu- iedzimtais grēks nāk no VD laikiem, lai gan pašā VD nekas tāds nav teikts. Tas tika izdomāts pierakstīts vēlāk JD...
Nu tad lūdzu- citātus no VD, kas apliecina, ka mūs visus Ādams ir aplaimojis ar grēcīgu dabu.

Un priecīgu olu ripināšanu
rainars
# Iesūtīts: 2010.04.03 17:28:35
iedzimtais grēks radies no nepakausības.
Kad Dievs redzēja, ka cilvēku ļaunums augtin auga zemes virsū un ka viņu sirdsprāta tieksmes ik dienas vērsās uz ļaunu,
tad Dievam kļuva žēl, ka Viņš cilvēku zemes virsū bija radījis, un Viņš Savā sirdī ļoti noskuma.
(1.Moz.6)
Jēzus saka:Mk.7: "Kas no cilvēka iziet, tas apgāna cilvēku.
Jo no iekšienes, no cilvēka sirds, iziet ļaunas domas, nešķīstība, zādzība, slepkavība, laulības pārkāpšana, mantkārība, blēdība, viltība, ienaidība, skaudība, Dieva zaimošana, lepnība, vieglprātība. Viss tāds ļaunums iziet no iekšienes un apgāna cilvēku."
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.03 21:24:28
pich_
rakstus nevar aplūkot VD atrauti no JD, ja grib uzzināt par kādu jautājumu viedokli. Tāpēc JD šis tiek paskaidrots par veco no Ādama mantoto grēcīgo dabu.

Rom. 5:12 Tātad, kā viena cilvēka vainas dēļ pasaulē ienācis grēks un ar grēku - nāve, tā visu cilvēku dzīvē ienākusi nāve, jo visi viņi ir grēkojuši;

1. Kor. 15:21 Jo, kā caur cilvēku nāve, tā arī caur cilvēku miroņu augšāmcelšanās.

pich_
# Labojis pich_: 2010.04.04 02:12:06
Svētais
tu jau pateici tā, it kā VD tika rakstīta ar domu, ka būs arī JD... bet tā nebija
Iedzimtais grēks piedzima Jaunajā derībā (ko apliecina arī tas, ka tev citāti ir tikai no JD, lai gan lūdzu no VD).

Rainars- tas, ka noskuma, vēl neliecina par iedzimto grēku. Pat ne uz to pusi. Ja jau tas viss ir dēļ Ādama, tad VD to arī vajadzētu pateikt
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.04 09:47:41
pich_
tu jau pateici tā, it kā VD tika rakstīta ar domu, ka būs arī JD... bet tā nebija

JD bija Dieva plānā, tāpēc nebūtu pareizi to neattiecināt.

VD Dievs nevarēja atklāt to cilvēkam, jo šo atklāsmi cilvēks nevarētu aptvert, jo tad paceltos jautājums ko darīt? Dievs iedeva baušļus vairāku apsvērumu dēļ. Viens no apsvērumiem bija tāds, lai cilvēks apzinātos, ka nespēj baušļus pildīt un pats ar saviem darbiem dabūt taisnošanu pie Dieva. Kas viņam liktu saukt pēc glābēja. JD Dievs parāda cilvēka īsto dabu un atklāj, ka neviens cilvēks pateicoties saviem darbiem nevar tikt taisnots, un ikviens ir grēkojis un ikvienam trūkst Dievišķās godības.(Ps.14:3) Bauslība tika dota, lai paceltu grēku, kas mita cilvēkā iekšā.Tā bija kā lakmusa papīrs, kas uzrādīja, ka cilvēka daba ir samaitāta. (Vest.Romiešienm, galatiešiem)lai gan par to skaidro JD, taču bauslība tika dota VD, kur var savelkot to kopā secināt, ka cilvēka daba vnm ir bijusi Ādamaa grēcīga.
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 .

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 49 , pavisam kopa bijuši: 34141