S.R.(katole) |
# Iesūtīts: 2010.02.18 10:45:29
Aivars varbūt Viņš smaida? |
Jošs Mulders |
# Iesūtīts: 2010.02.18 10:48:41
Aivars, ja es tev pateiktu, tu tach taapat neticeetu |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.02.18 10:50:57
S.R.(katole) Tā varētu būt. Bet kādu iztēlojamies Dieva smaidu? Tā visa sakarā atcerējos kādu gandrīz 20 gadu vecu sarunu ar kristīgu vienaudzi, ko, man (tādam pašam jauniesauktam kristietim) nekad nebija ienācis prātā uzlūkot kā problēmu, proti: "Kā Dievs IZSKATĀS?" |
vientiesis [212.93.96.2] |
# Iesūtīts: 2010.02.18 10:52:18
Aivars, šķelmīgs jautājums. Jo kuram gan citam Dieva domas būtu jābūt zināmas, ja ne dvēseļu ganiem?! |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.02.18 10:52:51
Jošs Mulders Vai Tu te velc uz 6. palātas jociņiem? Ja tā, tad TIK traks vēl neesu. |
S.R.(katole) |
# Iesūtīts: 2010.02.18 10:54:06
Aivars kāds grib, tāds arī izskatās. kas tur ko nesaprast. bet ja nopietni, tad Dievu laikam neviens nav redzējis, pat Mozus ne. |
vientiesis [212.93.96.2] |
# Iesūtīts: 2010.02.18 10:56:07
Jošs Mulders, tomēr pasaki gan! Tas taču būs sensācija, ja izrādīsies, ka Jēzus te raksta ar pseidonīmu Jošs! |
S.R.(katole) |
# Labojis S.R.(katole): 2010.02.18 10:56:11
liepa tava atklāsme velnam ir labi patikusi, gan jau viņš arī ir tās autors.
par privātām atklāsmēm runājot, tad jā, ir gadījies tā - risini kādu jautājumu, lūdzies, domā - un nekas nenotiek līdz brīdim, kad notiek - tad ir patīkams pārsteigums un prieks. |
vientiesis [212.93.96.2] |
# Iesūtīts: 2010.02.18 10:57:18
S.R.(katole) Bet Jēzu taču kāds bija redzējis? |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.02.18 10:58:57
S.R.(katole) Par to Dieva `redzēšanu` runājot, man jau liekas, ka Jāņa 1. nodaļa to jautājumu skar visā tā dziļumā. - Vienpiedzimušais Dievs mums VIŅU darījis zināmu.
Principā, jau mēs cilvēki arī viens otru neredzam. Mēs tīri fiziski redzam pildītu epidermu, a kas īstenībā tas otrs lācītis ir, mēs reizēm pat pēc gadiem neesam ieraudzījuši un dažkārt vaidam, kur man acis bija |
Jošs Mulders |
# Iesūtīts: 2010.02.18 10:59:42
Aivars... Nee nu peec buutibas, tu jau uzdevi jautaajumu uz kura atbildi tu neticeetu!
Protams, ka es nezinu Dieva domas paari taam, kuras vinjsh atklaajis Rakstos! |
S.R.(katole) |
# Iesūtīts: 2010.02.18 11:00:15
vientiesis [212.93.96.2] mēs te vienreiz par to jau runājām, kurš bija tas gudrinieks kurš šeit ievietoja visiespējamāko Jēzus izskata attēlu? man jau gribās domāt ka Viņš bija glīts. kāpēc gan ne? |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.02.18 11:01:47
Kas ir glītums?
|
S.R.(katole) |
# Iesūtīts: 2010.02.18 11:03:19
Aivars te nu atkal pienākam pie tā paša - zinām un pazīstam par tik, par cik Viņš mums ir darīts zināms.
par cilvēku - arī lielā mērā tas pats, pazīstam par tik, par cik mums šis cilvēks ir atklājies, darījis sevi zināmu. |
Svētais |
# Iesūtīts: 2010.02.18 11:03:48
Jes. 53:2 Viņš, Tā Kunga kalps, uzauga neticīgā pūļa priekšā kā atvase un kā saknes atzarojums izkaltušā zemē. Viņam nebija nekāda izskata, nedz arī kāda skaistuma, lai mēs to ar labpatiku uzlūkotu; tur nebija arī nekā ārēji redzama, lai mēs viņā būtu atraduši ko patīkamu.
|
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.02.18 11:04:52
Spriežot pēc judo-kristietiskās pasaules ainas, Dievs ir tas kurš lietas sliecas sakārtot, bet velns ir hakeris-huļigāns. Tādiem pumpaiņiem patīk ieriebt, pašiem slēpjoties tumšā istabā. Tas sakristu ar versiju, ka liepai atklāsmi devis sliktias |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.02.18 11:05:46
S.R.(katole) Nu ja. Kā arī, otrais punkts - cik viņā esam klausījušies, kopā bijuši, sāli apēduši |
S.R.(katole) |
# Iesūtīts: 2010.02.18 11:06:38
Aivars ar proporcionāliem sejas vaibstiem, izteiksmīgām, gudrām acīm. vai tad Dievs varētu būt savādāks?
liepa
droši vien ne. atklāsmi jāvērtē pēc tās augļiem. pēc tiem arī varam izsecināt tās autoru. |
S.R.(katole) |
# Iesūtīts: 2010.02.18 11:09:25
Aivars iepazīšanās ir divpusējs process - viens ir, kas sevi atklāj, otrs, kas vēlās iepazīt. |
Aivars |
# Iesūtīts: 2010.02.18 11:09:56
S.R.(katole) Nu grieķu dievi tādi bija (izņemot Hēfaistu vai Vulkānu laikam (man jau arī tie grieķu un romiešu varianti jūk) ) Bet baidos, ka Jēzus nebija gludi skūts un epilētām krūtīm, un nevainojamu manikīru Drīzāk Jesajas variants šķiet ticamāks un krietnā teologa Šlesera meditācija par to, ka skaistums nāk no iekšām |