atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Par Svētā Gara klātbūtni pirms un pēc Vasarsvētkiem
Ingars
Iesūtīts: 2009.08.05 21:25:06
TĒMA TIKAI KRISTIEŠIEM
Nekādi netieku skaidrībā, varbūt kādam Dievs devis to saprast

Jāņa evaņģēlijs 14. nodaļa
16 Un Es lūgšu Tēvu, un Viņš dos citu Aizstāvi, lai Tas būtu pie jums mūžīgi,
17 Patiesības Garu, ko pasaule nevar dabūt, tāpēc ka viņa To neredz un To nepazīst; bet jūs To pazīstat, jo Viņš pastāvīgi ir pie jums un mājo jūsos .
.......................

Bet Aizstāvis, Svētais Gars, ko Tēvs sūtīs Manā Vārdā , Tas jums visu mācīs un atgādinās jums visu, ko Es jums esmu sacījis.

Kristus saka mācekļiem, ka Svētais Gars jau mājo viņos un tomēr Viņš saka, ka Dievs vēl tikai Garu sūtīs.
. 1 . 2 . >>
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2009.08.05 21:50:00
Vai tas būtu domāts kā Svētā Gara klātesamība divās dažādās nozīmēs?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.08.05 22:00:04
Varbūt labāk iztēlojies tos kā atšķirīgus komunikācijas veidus, kad kāds kas jau ir gādājis un bijis tuvumā, turpmāk kļūst par starpnieku komunikācijā.
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2009.08.05 22:29:47
Kad Jēzus dzīvoja un darbojās fiziski miesā, Viņš visā pilnībā bija savējo vidū, Dievs bija klātošs par visiem 100%.

Turpat Jāņa Evaņģēlijā:
Jāņa 14:9 Jēzus viņam saka: "Tik ilgi Es jau esmu pie jums, un tu vēl neesi Mani sapratis, Filip? Kas Mani ir redzējis, Tas ir redzējis Tēvu . Kā tu vari sacīt: rādi mums Tēvu?
Tālāk tevis citētie Jāņa 14:16-17 ir turpinājums, kur Jēzus apstiprina šo pilnību, kas Viņa mācekļiem jau ir pieejama.

Savukārt Jāņa 14:26 ( Bet Aizstāvis, Svētais Gars, ko Tēvs sūtīs Manā Vārdā.. )ir runa par to, kad Viņš būs prom fiziski, t.i., pēc krusta nāves un augšāmcelšanās - tad pieejams būs Svētais gars, kas savā spēkā būs tikpat pilnīgs kā Jēzus fiziskās klātesamības laikā, jo no Tēva tiek sūtīts Dēla vārdā.

Vēl var salikt uz laika ass:
* cilvēki atmetuši Dieva baušļus tiktāl, ka kur vairs tālāk (skat. Jāņa Kristītāja darbību u.c.) - Dieva ļaužu vidū faktiski nav;
* Jēzus zemes dzīve, darbība, sludināšana un mācekļu kopības veidošana - Dievu pieredz Jēzu redzējušie un liecina pārējiem ļaudīm - Dievu pierezējusi globāli ņemot neliela ļaužu kopa;
* Jēzus augšāmcēlies - Svētais gars tiek izliets, Viņš pieejams visiem, kas saņem liecību par Jēzu Dieva dēlu - Dievs pieejams visai pasaulei.
Maris
# Iesūtīts: 2009.08.06 13:40:10
Ingars
Ja Tu esi lūdzis Tēvu, lai Viņš Tev dāvā un piepilda Tevi ar Svēto Garu, tad nešaubies, ka Viņš Tev Viņu ir devis. Svētais Gars jeb Jēzus Kristus Gars mājo Tevī. Kā jau ir rakstīts, ka cik daudz vairāk Svēto Garu Tēvs dos tiem, kas Viņu lūdz. Prieks par šiem jautājumiem!!!
Kasisl [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.08.06 21:54:53
Ingar.
Ļoti vienkārši - kļūdains tulkojums.
Nevis "ir pie jums un mājo jūsos", bet gan "ir pie jums un MĀJOS jūsos". Nākotnes forma. Tā ir rakstīts gan krievu, gan angļu, gan arī grieķu valodā.
Ar "mājos Jūsos" ir domāts, ka Svētais Gars iemājos cilvēka garā atdzīvinot/augšāmceļot/pestījot/atd.. zemdējot to.
Ar to Jd atšķiras no VD.
Apustuļi darbojās Svētajā Garā līdzīgi kā VD pravieši, bet Svētais Gars vēl nemājoja viņu garā, viņi nebija piedzimuši no augšienes. Jo no augšienes var piedzimt tikai tad, kad cilvēks dzird pilnu evaņģēliju, ka Jēzus ir dzimis, nomiris un augšāmcēlies pēc Rakstiem.
No augšienes viņi piedzima Jāņa 20:22, kad augšāmcēlies Jēzus "dvesa un sacīja viņiem: "Ņemiet Svēto Garu!"
Labs piemērs, ka neglābti cilvēki var darboties Svētajā Garā ir 1 Sam 19, kur pār apsēsto Saulu nāca Dieva gars un viņš pravietoja.
Kasisl [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.08.06 22:21:56
Savukārt Vasarsvētkos caur Sv.Gara kristību Dievs deva saviem bērniem spēku kalpot/būt lieciniekiem, kas arī ir līdzīgi kā VD praviešiem. Tikai tagad tas pieder ne tikai izredzētiem, bet gan katram ticīgajam.
Kasisl [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.08.06 22:23:19
Tomēr jaunpiedzimšanas brīnums ir daudz nozīmīgāks, jo nekad nekas tāds vēl nebija noticis. Tas ir kas lielāks par Sv.Gara dāvanām, dziedināšanām, brīnumiem utt
Maris
# Iesūtīts: 2009.08.07 08:10:13
Tomēr jaunpiedzimšanas brīnums ir daudz nozīmīgāks, jo nekad nekas tāds vēl nebija noticis. Tas ir kas lielāks par Sv.Gara dāvanām, dziedināšanām, brīnumiem utt
Āmen!
2.Kor 5:17. Tādēļ, ja kas ir Kristū, tas ir jauns radījums; kas bijis, ir pagājis, redzi, viss ir tapis jauns.
Gal.6:15. Jo nedz apgraizīšana ir kas, nedz neapgraizīšana, bet jauns radījums.

Ingars
# Iesūtīts: 2009.08.07 09:39:18
Kasisl [87.99.85.145]
Nu par to tulkojumu man vēl jāpainteresējas, jo patiesībā tas maina daudz ko.

Otrkārt - kad mācekļi piedzima no augšienes, nav tieši bībelē pateikts, bet piekrītu, ka tas varētu būt viens no iespējamiem momentiem.
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.08.07 09:44:55
Kasis, bleenjas tu runaa!

VD arii Sv. Gars maajoja cilveekos... tikai ne taadaa meeraa un ne visos kaa Jaunajaa Deriibaa. Aivars pareizi pateica par to!

Un ir tikai viena Kristiiba, ko Kristus ir iestaadiijis... taa arii ir Sv. Gara Kristiiba kad uudens ar Vaardu tiek savienots un mees sanjemam visu to, ko Dievs ir apsoliijis shajaa Kristiibaa, tai skaitaa Sv. Garu.

Jo bez Sv. Gara neviens uz Dievu nevar ticeet un vinja apsoliijumus pienjemt un uz sevi attiecinaat!
Ingars
# Iesūtīts: 2009.08.07 10:08:17
Mulders
es tieši par to pašu iedomājos - kā tad vecās derības cilvēki var tikt pestīti, ja viņi nav atdzimuši Garā? Es tieši domāju, ka droši vien domāti Svētā Gara klātbūtnes dažādi veidi
Mulders
# Iesūtīts: 2009.08.07 10:21:06
Ingars, ir aizdomas, ka VD vieniigais Zheelastiibas Liidzeklis bij Dieva Vaards, to dzirdot cilveekos rosiijaas ticiiba un vinji tika pestiiti. Aceries Ebreju veestulee - tur arii rakstitis - ka daudzi ir dzirdeejushi Evangjeeliju bet vinjos vaards ar ticiibu nesavienojaas! Tie tad arii mira tuxnesii - bet Evangjeelija Vaards vinjiem bij pasludinaats!

Un Kasis putrojas... Viss Evangjeelijs pilniibaa ir atrodams Vecajaa Deriibaa... Galu galaa tad, kad Paavils korintieshiem atgaadina evangjeeliju 1 Kor 15 nodaljas saakumaa, vinjsh tachu saka - Kristum bij jaamirst peec rakstiem, un augshaam jaaceljaas peec rakstiem. Tachu peec VD rakstiem... taatad tur BIJ Viss Evangjeelijs, veel vairaak... viens no superiigaakajiem evangjeelija izpratneem ir pie Iijaba, kursh pat Izraeelietis nebij (neaceros preciizi nodalju - ka tik nebij 19)

Taakaa nevajag fleiteet ka Sv. Gars saaka existeet Pentakostaa!

Jaa mainaas komunikaaciju forma... jaa Sv. Gars tagad naak caur Kristus iestaadiito Kristiibu un Sveeto Vakareedienu!

Pie mums piepildiijushies Joeela Vaardi! Kristiibaa paar mums BURTISKI tiek izliets Sveetais Gars!

Tas ir preteejs notikums tam, kas notika Mozus 6 nodaljaa (ja nejaucu) Kur Dievs saka, ka vinja Gars nevar ilgaak pie cilveekiem palikt! Valodaas runaashana atkal paraada, ka pie mums tiek atcelts Baabeles laasts!
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2009.08.07 11:41:43
Ingars
Nu par to tulkojumu man vēl jāpainteresējas, jo patiesībā tas maina daudz ko.
Otrkārt - kad mācekļi piedzima no augšienes, nav tieši bībelē pateikts, bet piekrītu, ka tas varētu būt viens no iespējamiem momentiem.


Precizējot tulkojuma nianses, vispār jau nekas nemainās. Tā kā mums, kristiešiem, Dieva vārds ir nevis fiksēta burtu virkne, bet gan fiksēts Svētā gara sniegts vēstījums, tad es teiktu, ka visādas sīkās kļūdiņas (tulkojuma, ortogrāfijas utml.) neko nemaina Dieva vārdā.

Esmu mācījies (no savas draudzes mācītājiem), ka lienot dziļumā visādu nianšu sīkā skaidrošanā un precizējumos, ir svarīgi paturēt prātā, ko es ar to panāku: vai es padziļinu savu Evaņģēlija izpratni un savas spējas pildīt Kristus pavēles, vai apmierinu savu patmīlību, vairojot zināšanas, kas paliek tikai un vienīgi manī un neko nedod manām attiecībām ar Dievu. Es pie tā vēl piebilstu klāt, ka ir jāuzmanās, ka caur pārmērīgi detalizētu Dieva vārda (burtu) pētīšanu neuzdarbojas antikrista gars, kas visur un vienmēr mēģina stāties Kristus vietā.

Lūgums to neuztvert kā pārmetumu vai apsūdzību - vienkārši šī tēma uzvandīja šīs pārdomas. Kā arī protams, Dieva vārda pētīšana mums palīdz nodoties Viņam, pie kam Viņam vien zināmā veidā
Mulders
# Iesūtīts: 2009.08.07 11:59:33
Maartinjsh, bet te ir baigi viltiigi... jo redz, kaads var buut izpeetiijis dziljaak to "burtu" un atklaajis, ka kaut kaadas lietas taa kljuust skaidraakas, bet kaads cits, kuram svariigi tikai "Gars" (peedinjaas, jo parasti tas ir sajuusmas gars) noraidiis sho burtu, kas atklaaj Evangjeeliju un Patiesiibu, tikai taapeec, ka shii atklaataa Patiesiiba riivee kantes tam "Garam"

Bet visumaa tev taisniiba... nav iisti laagaa piesieties Dieva anatomijas zinaashanaam lasot, piemeeram, Augsto dziesmu! Jaafilmee bazars!
Ingars
# Iesūtīts: 2009.08.07 12:01:12
Mārtiņš
ne nu ko tu, vārds vietā, bet šoreiz mans motīvs tiešām ir noskaidrot kāda atšķirība starp vienu un otru Gara klātbūtni
Mulders
# Iesūtīts: 2009.08.07 12:07:44
Ingars, apjomaa un intensitaatee???
Kasisl [159.148.14.119]
# Iesūtīts: 2009.08.07 12:27:34
Domu, ka VD cilvēku taisnība/pestīšana atšķiras no JD es pamatoju uz sekojošām vietām:
1. Ebr.11:39 Un šie visi, lai gan ticības dēļ viņi ir saņēmuši liecību, nesaņēma apsolīto,
40 tāpēc ka Dievs mums kaut ko labāku bija paredzējis, lai viņi bez mums nesasniegtu pilnību.
2. 28 Jo Es jums saku: no visiem, kas dzimuši no sievām, neviens pravietis nav lielāks par Jāni Kristītāju; bet vismazākais Dieva valstībā ir lielāks par viņu."
3. VD cilvēki pēc nāves nedevās uz Debesīm, bet uz vietu šeolā "`
Ābrahama klēpis`, kurai blakus ir elle: "22 Bet gadījās, ka nabagais nomira, un eņģeļi viņu aiznesa Ābrahāma klēpī".
Es uzskatu, ka pestīšanas pilnību šie VD pravieši/taisnie sasniedza pēc Jēzus augšāmcelšanās.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.08.07 12:30:55
Kasisl [159.148.14.119]

Stāv rakstīts, lai netiecamies pāri noliktam, bet apvaldīt mums būs sevi saskaņā ar piešķirto ticības mēru.

Tu vari uzskatīt ko gribi, bet bībelē tavs uzskats nepamatojas, jo Ābrahama klēpis simbolizē to pašu vietu, kur nonāk ticīgie arī pēc Kristus augšāmcelšanās. Kas ir tā vieta Šeola un kur par to rakstīts?
Mulders
# Iesūtīts: 2009.08.07 12:39:42
Kasis, Ebreju Veestulee saakumaa ir kaareiz rakstitis, ka sanjeema to pashu Evangjeeliju!
Par Jaanja un Debesu valstiibas saliidzinaajumu, tas tach skaidrs... Ka Debesu Valstiibas iemiitnieki ir varenaaki par vislielaakajiem shiiszemes pravieshiem! Te tiek saliidzinaata Debesu un Zemes godiiba, nevis VD vs JD pestiishana!

VD pestiishana ir taada pati... tieshi taa pasha vaarda deelj un taas pashas ticiibas deelj, tikai jaa... var saakt piekasiities par cilveeka staavokli peec naaves VD un JD laikaa... tur vareetu buut tevis noraadiitaas atshkjiriibas! Tachu tieshi taapat kaa VD taa JD cilveeki tiek pestiiti ticiibas deelj... vinji - ticiibaa uz Evangeeliju, kura piepildiijums - Kristuu - veel buus, mees uz to, kas jau ir bijis un IR! Bet ticiibas objekts ir viens un tas pats gan VD gan JD!
Mulders
# Iesūtīts: 2009.08.07 12:42:24
Kas ir tā vieta Šeola un kur par to rakstīts?

Visa VD! Ir taads uzskats, ka mirusho valstiiba dalaas divaas daljaas... kaa Jeezus to raada tajaa Luukasa 16 nodaljaa! Bet es te neuzstaashu... jo uz sitienu visas VD rakstu vietas neizrakshu!

Tas ir Sheol/Hades - kas ir mirusho valstiiba, bet LV tulko kaa elle vai pazemes valstiiba. Bet ir Gehenna, kas ir iistaa elle!

Un ja lasa VD origjinaalaa, tad tur shkjiet pat dazhviet expliciiti ir runaat spar Sheol kuraa aiziet visi Patriarhi... prosto lv tulkojums nekjer shii vaarda noziimi vienmer! Baigi sen to peetiiju!

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 21 , pavisam kopa bijuši: 803