atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Kādi ir mūsu motīvi?
Ingars
Iesūtīts: 2009.07.20 20:32:04
Katrs droši vien esam sastapušies ar sekojošām situācijām:
vai tu zini - tas un tas tā un šitā runāja vai darīja...
zini -tās un tās konfesijas piederīgie tur to un to...
bet es jau nekad ne un ne, kā tas vai tie tur...

aprunāšana, informācijas sagrozīšana, apmelošana, neslavas celšana tiek maskētas zem "cīņas par taisnību" maskas.

Ja nu tu zini par brāli un māsu ko graujošu - ko tad man to stāsti? Ej un pamāci viņu zem četrām acīm vai vismaz aizlūdz par to situāciju. Jebšu - vai tad pats neesi tāds pat grēcinieks ka viņš/viņa?
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2009.07.20 20:37:24
Es esmu bieži ievērojis gan pie sevis, gan starp foruma dalībniekiem un arī ārpus foruma, ka notiek starp kristiešiem šādas peripētijas. Es nesaku, ka nevajag runāt par netaisnībām, bet gan, ka mums pienākas visu darīt pareizu motīvu vadītiem, citādi mēs neesam labāki par tiem, kurus aprunājam

Ziniet, ir skumji, ka mīlestība pat starp kristiešiem sāk izdzist un mēs sākam šķirot - kurš ir un kurš nav pelnījis, bet ja godīgi - kurš tad ir to pelnījis? Bet mums pienākas citam citu mīlēt, citam par citu gādāt - ja nu redzi, ka ir situācija, ka brālis vai māsa grēko un grimst vēl tālāk grēkos, tad pirmajai reakcijai nevajadzētu būt - hmm, nez, kam pirmajam šito varētu pavēstīt vai arī - fu kāds, bet gan - asaru straumēm jāplūst un sirdij sāpēs jālūzt, jo Dieva bērns iet bojā
incognito
# Iesūtīts: 2009.07.20 22:05:08
Mīļais drauks, aprunāt citus nav specifisks kristiešu netikums, tā dara daudzi. Man liekas, tas palīdz socializēties. Kopīgi aprunājot kādu trešo, cilvēki satuvinās.
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.07.20 22:29:11
Tā jau nav , ka viens otru aprunā , noskatās kā grimst utt...
Galvenā problēma ir nepareiza draudzes uzbūve attiecīgajā problēmdraudzē , kur tādas lietas notiek.
Ir draudzes , kur dominē vārda klausītāji ( draudze tiek vadīta ideoloģiski ar uzsvaru tikai uz liturģiju) . Vārda darītāju draudzēs aprunāšana ir daudz mazāka. Mūs draudzē tādas lietas nav , jo mūsu draudze ir kā ģimene. Vai kāda brāļa vai māsas problēmu varam nosaukt par aprunāšanu? - nē , jo mums ir jāizrunā par to cilvēku viss , lai varētu iet par viņu lūgšanās.
Liturģiskās draudzes es vērtēju zemu, jo Jēkaba vēstulē teikts _ vai tu zini tukšais cilvēk.... Tur arī ir saknes aprunāsanai utt...
Liturģiskā ,,kalpošana,, visos laikos baznīcai ir devusi vissmagāko triecienu. Zemākais līmenis bija kad viens pāvests izraka iepriekšējo no kapa un sinodes priekšā mironim pieminēja iepriekšējās kļūdas. Kā gan un no kā rodas un radīsies šitādas viszemākās sātana orģijas?! - atbilde ir viena = nepareiza hierarhija baznīcā, kur varu ieņem cilvēki un manifestē , ka viņi ir gudrāki par ierindas ticīgo. Jo ticību nevar iemācīties un pārmantot.
Katrā baznīcā ir jābūt pravieša garam(Jāņa atklāsme) , bet lepni hirarhijas pārstāvji to nekad nav saņēmuši un nesaņems. Lepnums baznīcā ir smags grēks...Lepnie izplata melus, apkaro ticīgos, jo viņiem skauž , ka nav šī pravieša gara spēka..utt
Vispār šokējoši, ka mēs nevēlamies diskutēt par baznīcas kļūdām - kādas bija, ir un būs.
Tas Pats
# Iesūtīts: 2009.07.20 23:07:03
"Netiesā un netapsi.."

Par socializēšanos
Viens otram:
- Zini, vakar eju, skatos trīs vienu sit.
- Nu!? Ko Tu.
- Gāju palīgā.
- Un?
- Četratā to nabadziņu tā pamatīgi...
Ingars
# Iesūtīts: 2009.07.21 00:12:59
Aivars Lapšāns
Nē, galvenā problēma ir paštaisnā attieksme, to vidi veido cilvēki, kas tajā. Šādas "peripētijas" esmu novērojis gan liturģiskās, gan neliturģiskās draudzēs. Neapvainojies, bet tas, kā tu iesāc - jau ir ar noslieci uz paštaisnību, lepnību un iedomību, kā arī uz aprunāšanu, neslavas celšanu un pat apmelošanu - mūsējie ir pareizie, mums nav problēmu, bet tie liturģiskie ir tie mirušie viltus kristieši. Es pats esmu liturģiskā draudzē un varu droši pateikt - ja tu saki, ka tas draudzi padara par vārda klausītājiem un nedarītājiem ir MELI.

Ja ir kāds atklāts grēks, kas atklāti jānožēlo - cita lieta, taču neba visas cilvēka nelaimes jāceļ visiem priekšā, jo stāv rakstīts, ka visupirms noej un pamāci zem četrām acīm. Un tikai nesaki, ka pēc kādas kārtējās aizlūgšanas neseko tāda "šķība skatīšanās" - tas jau tāds...visiem visu nevar stāstīt, jo visi visu nevar nest.

Liturģija ir laba un svētīga, ja to lieto pareizi un izskaidro pareizi. Tā, pareizi lietota dod iespēju draudzei būt dzīvās attiecībās ar Jēzu Kristu, no kā arī rodas Svētā Gara augļi - bez Viņa mēs nenieka nespējam darīt. Jo kas tad ir liturģija - lūgšanas, dziesmas un slavēšana, Vārds, sakramenti. Vai to tu, draugs, nosauci par baznīcai vissmagāko triecienu? Es pateikšu, kas ir smags trieciens - kad cenšamies savā spēkā darīt to, kas jādara Svētā Gara spēkā. Esam tālāk - kā mēs lai saņemam Svētā Gara spēku? Caur Vārdu, sakramentiem, lūgšanām un pielūgsmi - tas viss ietilpst liturģijā. Kad nu esam saņēmuši spēku, tad arī mācītājs saka - ejiet ar mieru un KALPOJIET tam Kungam ar prieku.

Liturģiskajās draudzēs problēmas sākas tad, ja liturģijā ievieš nevajadzīgas lietas, ja liturģiskie dievkalpojumi ir gandrīz vienīgā draudzes aktivitāte - tad jā, tad tā ir draudzes nāve. Bet es nesaprotu, Aivar, tu taču esi sakarīgs cilvēks, nu kāpēc tad tādus neapdomīgus spriedumus izdari?

Atbildi man
vai nav liturģiskajās draudzēs mazās grupiņas?
vai nav diakonijas kalpošanas?
vai netiek sagatavoti un sūtīti misionāri?

Kāda tavuprāt ir tā pareizā hierarhija vai draudzes uzbūve?
Es piekrītu - ja par mācītāju vai kalpotāju iecelts cilvēks, kuram nav dāvanas, tad tiešām nebūs draudzei izaugsmes, bet vai tu, piemēram, par LELB draudzēm vari pateikt - tur nav neviena Dieva svaidīta mācītāja, draudžu locekļi nav Vārda darītāji, bet liekuļi - vai tu to gribi teikt?

Liturģiskā ,,kalpošana,, visos laikos baznīcai ir devusi vissmagāko triecienu. Zemākais līmenis bija kad viens pāvests izraka iepriekšējo no kapa un sinodes priekšā mironim pieminēja iepriekšējās kļūdas. Kā gan un no kā rodas un radīsies šitādas viszemākās sātana orģijas?! - atbilde ir viena = nepareiza hierarhija baznīcā, kur varu ieņem cilvēki un manifestē , ka viņi ir gudrāki par ierindas ticīgo. Jo ticību nevar iemācīties un pārmantot.

Vēlreiz saku - tās problēmas saknes nav liturģijā, bet gan pašu cilvēku samaitātajā dabā, jo tikpat labi iecelts kalpotājs var būt iedomīgs pāvs, kā lajs, kurš girb uzmesties par pravieti.

un tad - kāda tad atšķirība? vai mācītājs iedomīgs sausiņš vai kāds bezprātīgs viltus pravietis? abi divi ievedīs draudzi postā

Bet katru pravieti būs pārbaudīt pēc Rakstiem, tāpat arī katru mācītāju pirms ordinēšanas būs pārbaudīt pēc Rakstiem - vai viņš atbilst, vai ir Dieva svaidījums, vai ir dāvana - tas viss tiek pārbaudīts. Cik man zināms, tad luteriskajām draudzēm ir pašām tiesības noteikt kurš būs vai nebūs tās mācītājs.

Bet varbūt tu varētu arī konkrētāk pastāstīt - kāda pravietošana tad tikusi noraidīta? Vai nav gadījumā tā, ka kādu viltus pravieti vienkārši sadusmojis mācītājs, kurš ar Rakstiem pierādījis viņa maldus?
Ingars
# Iesūtīts: 2009.07.21 00:47:13
Par draudzes hierarhiju - ar to viss ir kārtībā, jo tā tiek veidota pēc pirmbaznīcu parauga - mācītāji, bīskapi utt. Un tāpat arī redzam, kā Pāvils deva rīkojumu ieceltajiem mācītājiem atspēkot un noraidīt visādus sprēgātājus, kuri rada tik šķelšanos un dažādas herētiskas mācības.
Problēma tik tā, ka LELBā iespējams kaut kas nav ar to izšķirtspēju - ir tiešām tādi cilvēki, kuri nevar būt mācītāji un tomēr neviens viņiem to no augšas nesaka. Taču te vairs nav nekāda sakara nedz ar liturģiju, nedz hierarhiju, bet gan ar to, ka ir daudzi nomaldījušies.

Aivar - atvēsinies un neskrien Dievam pa priekšu. Ne jau tu, nedz arī kāds superpravietis būs tas, kurš viesīs kādas pārmaiņas, nē - mums nav vajadzīga jauna ārējā kārtība, ir vajadzīgas iekšējas pārmaiņas. Tu taču vari uztaisīt jaunu frizūru, savādāk apģērbties, bet kas tad mainīsies - tikai tavs ārējais izskats. Tas pats arī ar draudzēm. Nu atmetam liturģiju - kas paliek? čiks Nu ko tad darīs? sēdēs un gaidīs atklāsmi? Ak nē - sāksim lūgt, slavēt, mācīties Vārdu, pieņemt svēto vakarēdienu? Nu re un te jau atkal sākas liturģiskā kalpošana.
Bet to pārmainīšanu - to atstāj Svētajam Garam

Liturģija dažādās formās un veidos pastāvēs un būs jebkurā draudzē, tā arī ir bijusi vienmēr - Pats Jēzus Kristus iedibināja jaunās Derības liturģiju. Jā jā - tie ir svētais vakarēdiens, absolūcija, kristība, lūgšanas, Dieva Vārds, slavēšana - tas viss ir no Jēzus. Kā to var nosaukt par smagu triecienu baznīcai, kas ir tās barība un dzīvības avots?
Papucs
# Iesūtīts: 2009.07.21 08:49:03
Ingars
Tas jau no sākta gala - vispirms Konstantinopoles (laikam) bīskaps atteicās klausīt Romas bīskapu, tad Luters atteicās, tad atteicās Luteru klausīt, un tā tik uz priekšu
Un ko Tu no draudzes gribi???
Mulders
# Iesūtīts: 2009.07.21 10:20:18
Aivars Lapšāns,

Piedod, bet tavs posts izklausījās apmēram no sērijas "Es tev pateicos, Dievs, ka mana draudze nav kā šī muitnieka draudze"
Alucard
# Labojis Alucard: 2009.07.21 11:41:58
Aivars Lapšāns
Vai kāda brāļa vai māsas problēmu varam nosaukt par aprunāšanu? - nē , jo mums ir jāizrunā par to cilvēku viss , lai varētu iet par viņu lūgšanās.

Ugu. Galvenais ir motivācija. Vai Aivara mašīnas aizņemšanos mēs varam nosaukt par zādzību? Nē, gluži otrādi - manās rokās tā ir drošībā un pasargāta no zagļiem.

Bībelē gan rakstīts, ka svarīga ir nevis brīnišķīgā motivācija aprunāšanai, bet gan - lai tas cilvēks BŪTU KLĀT, kad par viņu ko sliktu vai šaubīgu runā.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.07.27 08:15:06
Alucard
Arī cilvēkam klātesot - kāda ir to pārējo sirds motivācija? Mēs protams varam tos lielākos grēkāžus nostādīt draudzes priekšā un kaunināt vai arī aiz "labas sirds" paprasīt kādam lai pastāsta jaunākās tenkas, "lai varētu aizlūgt", bet patiesībā sirdī sāk rosīties nešķīstas domas - hmm, ak tad redz kāds, nu labi ka es tāds neesmu.

Bet kā tad mums saka Dieva Vārds, kā rīkoties

Mateja evaņģēlijs 18. nodaļa
15 Bet, ja tavs brālis grēko, tad noej un pamāci viņu zem četrām acīm; kad viņš tev klausa, tad tu savu brāli esi mantojis.
16 Un, ja viņš neklausa, tad pieaicini vēl vienu vai divus, lai no divu vai triju liecinieku mutes katrs vārds tiek apstiprināts.
17 Bet, ja viņš tiem neklausa, tad saki to draudzei; bet, ja viņš neklausa arī draudzei, tad turi viņu par pagānu un muitnieku.
18 Patiesi Es jums saku: ko vien jūs virs zemes siesit, tas būs siets arī debesīs; un, ko vien jūs virs zemes atraisīsit, tas būs atraisīts arī debesīs.

Lūk paraugs - vispirms jāsāk ar privato bikti, ja brālis vai māsa nožēlo un atgriežas, tad neklājas tam, kas grēksūdzi uzklausīja tjipa "līdzdalīt" bez atļaujas šo ar citiem draudzes locekļiem, jo izsūdzēts, nožēlots un piedots grēks vairs nav jāpiemin, nevis tagad nu uzreiz ķidās cilvēka dvēseli draudzes priekšā. Un tāpēc vislābāk ir runāt ar mācītāju vai brāli, kurš patiešām ir nobriedis

Vēlāk, ja kāds pats gribēs liecināt, kā Dievs viņu no grēka atbrīvojis, tad katrs pats par sevi arī pastāstīs, bet nekad nevajag uzspiest

Lūkas evaņģēlijs 17. nodaļa

1 Vēl Viņš teica Saviem mācekļiem: "Nav iespējams, ka apgrēcība nenāk, bet vai tam, caur ko tā nāk!
2 Tādam būtu labāk, ja tam ap kaklu apliktu dzirnakmeni un to nogremdētu jūrā, nekā tas apgrēcinātu vienu no šiem mazajiem!
3 Sargaities! Ja tavs brālis grēko, pamāci to un, ja viņš nožēlo, piedod viņam.
4 Un, ja viņš grēko pret tevi septiņas reizes dienā un septiņas reizes nāk pie tevis un saka: man ir žēl, - piedod viņam."

turklāt nav svarigi - ko tieši viņš tev ir nodarījis, tev ir jāpiedod un piedot nozīmē būt brīvam no pāridarījuma, jo vienmer atceries, ka Dievs tev arī ir piedevis. Bet ja tu no sirds nepiedod tā, ka neturi ne mazāko rūgtumu sirdī - tad kā tu varēsi prasīt Dievam piedošanu par saviem grēkiem?
Papucs
# Iesūtīts: 2009.07.27 08:59:58
Ingars
Man jau šitas vislabāk patīk: "Tādam būtu labāk, ja tam ap kaklu apliktu dzirnakmeni un to nogremdētu jūrā, nekā tas apgrēcinātu vienu no šiem mazajiem!"
Vienmēr esmu uzskatījis, ka Jēzus dod mājienu tiem, kam ir ausis, lai dzirdētu.
Alucard
# Iesūtīts: 2009.07.27 12:19:01
Ingars

Arī cilvēkam klātesot - kāda ir to pārējo sirds motivācija?
Tam nav nozīmes. Lai cik dīvaini tas būtu, Jēzus par to nerunā. Nozīme ir kam citam.

Bet kā tad mums saka Dieva Vārds
Nesaki "bet", jo tieši par Mateja 18. es rakstīju. Un motivācija te nav pieminēta. Jēzus stāsta kā runāt par nepatīkamām lietām. Toties viscauri šajā procesā grēcinieks ir klātesošs.

kā tu varēsi prasīt Dievam piedošanu par saviem grēkiem?
Kas attiecas uz MANI, tad vampīri tik un tā ellei nolemti Bet tas neattiecas uz tematu, nevajag novirzīties...
Ingars
# Iesūtīts: 2009.07.31 09:59:02
Alucard
Tam nav nozīmes. Lai cik dīvaini tas būtu, Jēzus par to nerunā. Nozīme ir kam citam.

Jēzus runā gan par to

Mk 11:25 Un, kad jūs stāvat, Dievu lūgdami, tad piedodiet, ja jums kas ir pret kādu, lai arī jūsu Tēvs, kas debesīs, jums piedod jūsu pārkāpumus,


Lk. 6:37 Netiesājiet, tad jūs netapsit tiesāti; nepazudiniet, tad jūs netapsit pazudināti; piedodiet, tad jums taps piedots.

Un tam ir nozīme. Padomā reāli - cilvēks draudzes priekšā izsūdz visus grēkus un puse no klātesošajiem pēc tam varbūt pat i runāt ar viņu negrib, kāds cits apgrēcinās utt. Kāpēc tad Jēzus teica, ka vispirms jāpamāca brālis zem četrām acīm un tik tad, ja neklausa, tad jāceļ draudzes priekšā?

Nesaki "bet", jo tieši par Mateja 18. es rakstīju. Un motivācija te nav pieminēta. Jēzus stāsta kā runāt par nepatīkamām lietām. Toties viscauri šajā procesā grēcinieks ir klātesošs.

Nu tad palasi vēlreiz un atradīsi, ka vienīgā motivācija drīkst būt piedošana un palīdzēšana - kā to vispār var nepamanīt, tas tik ļoti durās acīs

32 Tad viņa kungs to pasauca un tam sacīja: tu nekrietnais kalps! Visu šo parādu es tev atlaidu, kad tu mani lūdzi.
33 Vai tad tev arīdzan nebija apžēloties par savu darba biedru, kā es par tevi esmu apžēlojies?
34 Un viņa kungs apskaitās un nodeva to mocītājiem, kamēr tas samaksā visu, ko viņš tam bija parādā.
35 Tā arī Mans Debesu Tēvs jums darīs, ja jūs ikviens savam brālim no sirds nepiedosit."


kā redz - ja nu tava motivācija ir tenkošana, neslavas celšana, pazemošana un reakcija tāda - ak vai kāds tu riebeklis, tad tev var iziet, kā nekrietnajam kalpam, ka tad arī pašam nāksies par saviem grēkiem maksāt tādu pašu cenu. Ja pats būsi tāds "aci pret aci, zobu pret zobu", tad arī to saņemsi

Kas attiecas uz MANI, tad vampīri tik un tā ellei nolemti Bet tas neattiecas uz tematu, nevajag novirzīties...
attiecas un kā vēl - tā ir ļoti nopietna pavēle no Dieva, Jēzus to īpaši uzsver, tātad tam ir tik liela nozīme Dieva acīs, ka var nepiedodošai sirdij maksāt mūžīgo dzīvību
Balss
# Iesūtīts: 2009.08.01 01:31:07
Alucard
Arī cilvēkam klātesot - kāda ir to pārējo sirds motivācija ?
Tam nav nozīmes. Lai cik dīvaini tas būtu, Jēzus par to nerunā. Nozīme ir kam citam.

Kam?
Alucard
# Iesūtīts: 2009.08.05 14:28:35
Ingars
Nav, nav par motivāciju Mateja 18. nodaļā. Bet ja tev labpatīk tādu tur saskatīt, miers ar tevi.
Alucard
# Labojis Alucard: 2009.08.05 14:28:51
Balss
Kam?
Lai aprunātais būtu klāt un varētu aizstāvēties.
Analoģiski, kā aizņemoties mašīnīti nav svarīga motivācija, bet gan īpašnieka atļauja.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.08.05 22:31:28
Alucard

Nav, nav par motivāciju Mateja 18. nodaļā. Bet ja tev labpatīk tādu tur saskatīt, miers ar tevi.

ja nav runa par motivāciju - kāda jēga vispār tādai grēksūdzei??? Tu vienkārši neredzi kontekstu, tāpēc arī nesaskati to, ka motivācijai ir tavas dvēseles cena - ja tu nepiedod, tad tev arī nepiedos. Ja tava motivācija ir pazemot, "garīgi izvarot" kādu draudzes priekšā, nevis izglābt, dziedināt, pažēlot, tad jādomā vai esi kristietis vai nē. Patiesam kristietim sirdsapziņa vienmēr ir jūtīga par viņa motīviem jebkurā rīcībā un pēc motīviem Dievs vērtē visu, ko tu dari. Tu vari ārēji perfekti izpildīt bauslību, bet ja iekšēja motivācija ir nepareiza, tad tas neko nedod

Lai aprunātais būtu klāt un varētu aizstāvēties.
Analoģiski, kā aizņemoties mašīnīti nav svarīga motivācija, bet gan īpašnieka atļauja.


Tev nav, draugs, sapratnes par to kas ir grēksūdze un kāds ir tās mērķis. Ja kādam jāstājas draudzes priekšā publiskā grēksūdzē, tad galamērķis ir grēcinieka izglābšana, nevis viņa ķidāšana un paša taisnošanās. ja ir savādāk, tad tāda draudze nav kristīga un Dievs nav viņu vidū

Bet palasi pats -

15 Bet, ja tavs brālis grēko, tad noej un pamāci viņu zem četrām acīm; kad viņš tev klausa, tad tu savu brāli esi mantojis .

Lūk šeit Jēzus nesaka vis - tad tu viņu kārtīgi pārmācīji, lai saņem ko pelnījis, bet gan - tu brāli esi mantojis. MOTIVĀCIJA - IZGLĀBT

Ejam tālāk

16 Un, ja viņš neklausa, tad pieaicini vēl vienu vai divus, lai no divu vai triju liecinieku mutes katrs vārds tiek apstiprināts.
17 Bet, ja viņš tiem neklausa, tad saki to draudzei; bet, ja viņš neklausa arī draudzei, tad turi viņu par pagānu un muitnieku.

Ja brālis neklausa, tad ar to pašu motivāciju turpinam. Kur bībelē rakstīts, ka Dievs no grēcinieka grēksūdzes gribētu ko citu, kā vien grēcinieka atgriešanos un izglābšanu?

Un visbeidzot paskatīsim, kas notiek ar tiem, kuriem ir nepareiza motivācija

21 Tad Pēteris, piegājis pie Viņa, sacīja: "Kungs, cikkārt man būs piedot savam brālim, kas pret mani grēko? Vai ir diezgan septiņas reizes?"
22 Jēzus saka uz to: "Es tev nesaku septiņas reizes, bet septiņdesmit reiz septiņas.
23 Tāpēc Debesu valstība ir līdzīga ķēniņam, kas ar saviem kalpiem gribēja norēķināties.
24 Un, kad viņš iesāka norēķinu, viņam pieveda parādnieku, kas tam bija parādā desmit tūkstošu talentu.
25 Bet, kad tas nespēja samaksāt, tad kungs pavēlēja to pārdot ar sievu un bērniem un visu, kas tam bija, un samaksāt.
26 Tad kalps krita pie zemes un viņu gauži lūdza, sacīdams: cieties ar mani, es tev visu nomaksāšu.
27 Tad kungam palika kalpa žēl, un viņš to palaida un parādu tam arī atlaida.
28 Bet šis pats kalps, izgājis ārā, sastapa vienu no saviem darba biedriem, kas tam bija simts denāriju parādā; viņš to satvēra, žņaudza un sacīja: maksā, ko esi parādā!
29 Tad viņa darba biedrs krita tam pie kājām, lūdzās un sacīja: cieties ar mani, es tev samaksāšu.
30 Bet viņš negribēja un nogājis to iemeta cietumā, tiekāms tas savu parādu samaksā.
31 Kad nu viņa darba biedri to redzēja, tad tie ļoti noskuma, tie aizgāja un izstāstīja savam kungam visu, kas bija noticis.
32 Tad viņa kungs to pasauca un tam sacīja: tu nekrietnais kalps! Visu šo parādu es tev atlaidu, kad tu mani lūdzi.
33 Vai tad tev arīdzan nebija apžēloties par savu darba biedru, kā es par tevi esmu apžēlojies?
34 Un viņa kungs apskaitās un nodeva to mocītājiem, kamēr tas samaksā visu, ko viņš tam bija parādā.
35 Tā arī Mans Debesu Tēvs jums darīs, ja jūs ikviens savam brālim no sirds nepiedosit."

Redzi - motivācija ir PIEDOT, bet ja tev ir citi nolūki, tad pats tapsi tiesāts ar to pašu tiesu, kā tu citu tiesā. Ja gribi lai kāds saņem pēc nopelniem, tad arī pats saņemsi pēc nopelniem, ja negribi žēlot, tad arī pats saņemsi - aci pret aci un zobu pret zobu
Glūzi kā stāv rakstīts - tiesa ir bez žēlastības tam, kas neparāda žēlastību

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 178 , pavisam kopa bijuši: 4798