atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Dziedināšanas dievkalpojumi!
Mekletajs
Iesūtīts: 2009.04.26 19:57:23
Ko Jūs domājiet par dziedināšanas dievkalpojumiem! Ja cilvēks, kurš ir nožēlojis savus grēkus, kopā ar mācītāju lūdzas Jēzus Kristus Vārdā un pēkšņi nogāžas no kājām, pamostas un ir dziedināts - vai tas ir pieņemami un sakrīt ar Sv.Rakstiem? Kā ir?
Cik zinu arī luterāņiem ir dziedināšanas dievkalpojumi, piemēram, Kuldīgā, bet nekad neesmu bijis- kā tas notiek? Vai kādi cilvēki ir saņēmuši dziedināšanu?!
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
AutorsZiņas teksts
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2009.04.28 08:36:59
Ingars, Jānis Kalniņš
Papildināšu jūsu līdzības ar vēl vienu no sporta pasaules. Par panākumiem sportā tiek dotas balvas, kam var sekot arī citi ārēji (raugoties no pašas sporta disciplīnas) labumi. Un kāre pēc šīm balvām, kā arī tās pašas, var krietni pabojāt dalībnieku motivāciju un rīcību - mainās aktivitātes mērķis.
Īpaši skaudri tas ir amatieru disciplīnās, kas ir saistītas ar kaut kādiem izdevumiem, tēriņiem. Balvu gribētāji iemanās ielobēt izmaiņas noteikumus u.c. lietas, kas nereti ļoti apgrūtina "vienkāršā" cilvēka ceļu uz atzinību vai pat dalību vispār. Varētu teikt, ja kādam apbalvojumi nav svarīgi - tad jau nav ko tur satraukties. Bet sporta sacensības nevar atdalīt no panākumiem un uzvarām.
Un tā kā mēs visur esam vieni un tie paši cilvēki - gan darbā, gan sacensībās, gan baznīcā - tad diemžēl šī tendence laikam jau mēdz saglabāties. Līdzīgi varētu būt ar ticības dzīves ārējām izpausmēm - tām nevajadzētu būt mērķim, bet tikai kā Dieva sniegtam personīgam apbalvojumam tiem, kuriem Dievs uzskata to par nepieciešamu, bet nekādā ziņā ne kā mēraukla un salīdzināšanās ar citiem brāļiem un māsām ticībā.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.04.28 08:37:52
Jānis Kalniņš

Piekrītu tev izņemot to, ka dziedināšana ir viennozīmīga - tā vis tas nav un reāli ir bijuši daudzi gadījumi, kad ticīgi cilvēki lūguši un nav dziedināti. Jā mums nav jāsēj šaubas sakot - prasi Dievam, vai Viņš tevi grib dziedināt vai ne. Nē mums ir jāaizlūdz, galā liekot lielu treknu piebildi - lai notiek kā Tu gribi, ne kā mēs

Un jā ir gan sacīts - šīs zīmes ies ticīgiem līdz, taču paskatīsimies, ko Jēzus un apustuļi liek pirmajā vietā - cik liels uzsvars likts uz zīmēm un brīnumiem un cik liels uz evaņģēliju, pareizu mācību, svēttapšanu, bauslību, morāli, mīlestību un kalpošanu, svētu dzīvi.

arī Jēzus sacīja
neprieājaties, ka gari jums klausa, bet ka jūsu vārdi ir ierakstīti debesīs

ļauna un laulības pārkāpēju cilts meklē zīmes

svētīgi tie, kuri neredz un tomēr tic

Zīmēm un brīnumiem ir sava vieta, taču atcerēsimies, ka tāpat arī brīdināts, ka nāks viltus pravieši, kuri arī darīs lielas zīmes un brīnumus
Ingars
# Iesūtīts: 2009.04.28 08:38:41
Mārtiņš
Āmen
Mulders
# Iesūtīts: 2009.04.28 12:16:42
Man ir aizdomas, ka ja šodien tādi Faraona kalpi uztaisītu tādus trikus, kā šie taisīja Mozus priekšā... tad visi harizmāti būtu stāvā sajūsmā brēcot - tās ir Dieva spēks!

Galu galā mēs zinām vismaz vienu tādu gadījumu no JD

9 Kāds vīrs, vārdā Sīmanis, šinī pilsētā līdz tam bija nodarbojies ar buršanu un uztraucis Samarijas ļaudis, sacīdams, ka esot liels vīrs.
10 Viņam pieķērās visi, mazi un lieli, sacīdami: "Šis ir tā sauktais lielais Dieva spēks."
11 Bet tie tāpēc viņam pieķērās, ka viņš jau ilgu laiku tos ar burvestībām bija apstulbinājis.

Te ir labs piemeers... kaa kaads ar lielaam ziimeem un burvestiibaam apbur cilveekus taa, ka visi LIECINA, ka tas ir Lielais Dieva Spēks!

Tagad kad lasa muusdienu harizmaatus, vinji ljoti lielu noziimi piedod tieshi shaadaam ticiigo lieciibaam... Un ko dariis vinji, ja nonaaks shaadaa pilseetaa... kur puse pilseetas liecina ka te viens Dieva spēkā darbojas, dara brīnumus!

Ne par velti Irenejs raksta, ka šis Sīmanis ir bijis par cēloni daudzām gnostiskā novirziena herēzēm vēlākos gadsimtos!

Te labi parādās, ka sajaucot 1kg mēslus ar 1kg medus iegūst 2kg mēslus!

Tāpēc... primārais lai ir pareizi un patiesi pasludināts Evanģēlijs kāds tas bij no iesākuma pasludināts... jo ja kāds Eņģelis vai pat Apustulis nāk un sludina citu evanģēliju, lāsts pār tādu!
A bet brīnumi... nu kā redzam, tos prot izdot arī ļauni cilvēki, tie spēj pievilt veselas masas... kuras tad liecina...
Pat veselas pilsētas liecība izrādās vēl nav nekāds arguments, ja pati vēsts ir šķība!
Ingars
# Iesūtīts: 2009.04.28 16:39:32
Mulders
Jā protams, vispirms mācība un tad brīnumi, taču būsim godīgi - tas ir apsolījums, ka līdzejošas zīmes un brīnumi būs, un tas nav attiecināms tikai uz kādu konkrētu vēstures posmu.
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.04.28 16:44:33
Ingars,

Līdzejošas zīmes... tas nozīmē, ka ir kaut kas kam tās iet līdzi!

Tas ir kā rati, iet līdzi zirgam!

Taču tas, ko mēs redzam šeit ir kāds triku meistars rāda mums ratus un tad saka, ka ja jau ir rati, tad Zirgam tepat kaut kur jābūt... un ja es rezdu tais ratos iejūgtu suni, nu sorry... tas nepadara suni par zirgu!

Tātad vispirms ir pasludināts Vārds un Sakramenti, un tikai tad "līdzi nāk" zīmes. Nevis otrādi... ierodās zīmes, un tad mēs pasludinām, ka vot zīme ieradusies, tad ko jūs neticat tai vēstij

Atklāsmes grāmata arī tēlainā formā rāda, ka Pūķis tieši pievils ar brīnumu zīmēm un "fokusiem"... jo nekā cita jau viņam nav... Viņa runu ticīgie atpazīst 100metri pret vēju... tad nu šis nāk ar ko citu, kas zināms, ka cilvēkus parauj - fokusi!

A man pietiek ar vienīgo "Fokusu" kuru Kristus uztaisīja - Nāve un Augšāmcelšanās! Kā teica Luters - Dieva Vārds ir tas, kurš sludina Kristu! Viss pārējais ir lirika un kā tu pareizi rakstīji - piemetamās lietas. Te vajag saprast, tās nav atmetamās lietas bet gan piemetamās lietas. Un pret to es neiebilstu... vienkārši man ar Dievu pagaidām ir "noruna", ka es ticu arī bez fokusiem! Ja kāds bez tiem nevar ticēt, tad lai Dievs pats domā vai pakļauties tādiem kārdinājumiem, jo kas es tāds lai rādītu Dievam kur un kā manifestēties... Vienu gan zinu, Dievs to nedara bez sava Vārda!
Ingars
# Iesūtīts: 2009.04.28 17:26:04
Mulders
tieši tā, taču diemžēl jāatzīst, ka luterismā ir attīstījusies populāra starp luterāņiem maldu mācība, ka brīnumi un zīmes mūsdienās nenotiek vai notiek ļoti reti. Tāpat arī katastrofāls stāvoklis ir ar misijas darbu - bībele māca, ka tas ir galvenais kristiešu darbības virziens. Mēs cenšamies turēt tīru un nesagrozītu mācību - tas ir labi, taču atcerēsimies, ka pēc tās mācības mums tā kā vajadzētu to evaņģēliju pasaulē sludināt - AKTĪVĀK Jā varat man sacīt - Ingar, nu tad ej un dari, bet viens nav karotājs un man ir cits aicinājums - ne visiem jābūt misionāriem, taču tiem, kuriem ir aicinājums tad nu vajadzētu sarosīties
lēnprātīgais
# Iesūtīts: 2009.04.28 18:56:03
Ingars
vai Tu domā, ka mums vajadzetu rīkot dziedināšanas dievkalpojumus, vai evaņgelizācijas pasākumus stadionos?
Mulders
# Iesūtīts: 2009.04.28 19:03:08
Ingars, manuprāt Luterismā tas, ko tu norādi izriet no Luterisma skurpulozās skatīšanās uz sludinātāju pirxtiem... tāpēc dažreiz jau kā teica Birģermeistars Eks - to lēl centīb rada pārcentīb! Protams, ka Luterisms kā mācība neiebilst pret brīnumiem un zīmēm... galu galā visi Evanģēliji pilni ar tādiem...

Kas attiecas uz misiju, tur es tev piekrītu un nepiekrītu vienlaicīgi. Piekrītu tajā, ka Luterāņiem varbūt tik relatīvi nesen sāk parādīties tādas misijas formas, kas "konkurentiem" ir jau no iesākta gala...

Nepiekrītu tajā aspektā, ka manuprāt pie Luterāņiem var redzēt piepildāmies šos viedos vārdus - "Esi uzmanīgs ko tu runā un dari, tu vari būt vienīgā Bībele, ko kāds lasīs"... Mūsu misija nenozīmē iet tur kaut kur uz Meku un atgriezt dvēseles... misija nozīmē arī atgriezt zudušo grēcinieku atpakaļ pie Dieva pat savu brāļu vidū!

Lai cik jocīgi tas skanētu un es nemaz īsti nepiekrītu... taču vairāki mācītāji manu šejienes rosīšanos arī traktē kā misijas darbu... Vai nav jocīgi... misija pašu ticīgo vidū! Bet ja grēku uzskata kā aiziešanu no Dieva un grēku piedošanu kā atgriešanos... tad mēs varam būt "Āfrikā" un misionēt "mežoņu vidū" pat neizejot no istabas... pietiek mums ieiet tikai kādā portālā kur laicīgums sit augstu vilni... un tu esi īstos džungļos...

Protams, es uzskatu ka īsteniem misionāriem būtu jātop apmācītiem skolās... pirms viņus sūtīt "džungļos", bet manuprāt tas, ko tu saki par kristiešu galveno uzdevumu... tas vairāk manifestējas tieši mūsdienu ikdienas dzīvē... jo viens ir lasīt ārējo vārdu, kaut kas cits ir radīt cilvēkā vēlmi vispār ar šo vārdu iepazīties... un to var tad, ja cilvēks redzēdams tavu dzīvi pats nāk un prasa - klau Ingars, kā tas nākas, ka tu nenogursti labu darīt un mīlēt... Un tajā brīdī tu no pasīva misionāra esi jau tapis par aktīvu one... Tā sēkla dīgst sējējam pašam neredzot!

Tas ir gan brīnumaini gan forši, kad tev pienāk cilvēks un pasaka - zini tavi vārdi teikti pirms gada man ir palīdzējuši...
Ingars
# Iesūtīts: 2009.04.28 19:29:03
lēnprātīgais
nē es domāju, ka vajadzētu vispirms vienkārši reabilitēt atmestās patiesās mācības. Ārēja kopēšana neko nedos, vajadzīgas iekšējas pārmaiņas.

Mulders
teikšu tā, kā jau rakstīju - katram ir savs aicinājums un visi ir vajadzīgi, taču ir vajadzīgi arī tādi, kas brauc uz tālām zemēm, jo ne visus var aizsniegt ar internetu un vēl jo mazāk sastapt līdzcilvēku lokā. Vieniem ir spēja būt par sludinātājem "tēvu zemē" kur mēs zinām, ka nekur citur pravietis netiek mazāk cienīts, kā starp savējiem, taču ir arī tādi, kuriem ir dāvan iet uz džungļiem pie mežoņiem utt. Neteikšu no kurienes, bet nača ausīs, ka Gregora skolā tāda ļurināšana vien ir, bet te uzreizi ienāca prātā vēl viena Svētā Gara dāvana - cilvēki, kuri ar lūgšanām un atbalstu no mājām var celt misijas darbu
lēnprātīgais
# Iesūtīts: 2009.04.28 19:37:55
Ingars
tas gan būs oftopiks, bet es visu laiku domāju, ka mūsu baznicā es saņemu patiesu mācību. Līdz šim nebiju neko dzirdējis par to, ka mūsu baznīcā kāda no patiesajām mācībām būtu atmesta.

Varbūt jāsāk jauna tēma, bet varbūt īsumā Tu varētu apgaismot, ko tad īsti es neesmu sapratis - kas ir tas, kas manai pestīšanai pietrūkst mūsu bazīcā, kas būtu reabilitējams?
Ingars
# Iesūtīts: 2009.04.28 19:45:19
lēnprātīgais
Pietrūkst ne tavai, bet gan to pestīšanai, kas ir ārpusē, pietrūkst tavai kalpošanai, mums ir jāstrādā, nevis tikai egoistiski jāpriecājas - es esmu pestīts un vairāk nekas cits mani nerūp
Mulders
# Iesūtīts: 2009.04.28 20:00:54
Ingars, bet tad manuprāt tu neesi informēts... šāda ārējā misija notiek un manuprāt pat Akadēmijā ir kurss pa tēmu!

Lai zinātāji precizē!
Ingars
# Iesūtīts: 2009.04.28 20:18:54
Mulders
Nu es painteresēšos
Jānis Kalniņš
# Iesūtīts: 2009.04.29 00:49:47
Beidzot mēs ēsam nonākuši pie kodola - zīmes un viss cits ir tādēļ, lai cilvēkus pārliecinātu par Evaņģēlija patiesumu.

Te jau parādījās jaukas domas un varam ās tikai turpināt - vai brīnumi un zīmes šodien ir kādam NEPĀRPROTAMAS liecības, ka Jēzus ir Dieva Dēls? Kas tad ir tas, kas šodien pārliecina cilvēkus?

manuprāt pats galvenais ir saskaņa starp vārdiem un darbiem. Es redzu, ka viena no lielākajām kristietības traģēdijām ir šīs saskaņas trūkums, ar šodienas kristietību ir tā kā ar rakstu mācītājiem - "tad nu visu, ko viņi māca, to dariet, bet pēc viņu darbiem gan nedariet". Tieši tas ir viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ tik ļoti noraidoši izturos pret GASNu. Esmu pilnīg pārliecināts, ka tieši šis projekts ir izracis kapa bedri Vanagam. Lai nu Dievs stāv klāt, ka tajā neiekrīt ne viņš pats, ne kāds cits!

Lūk, ja es organizētu dziedināšanas dievkalpojumu, tad pirmā lieta tajā būtu lūgšana pēc dziedināšanas no neticības un mantrausības! Neviens, kas liek roku pie arkla un raugās atpakaļ, Jēzum nav derīgs.
Kriii
# Iesūtīts: 2009.04.29 10:10:26
Gadījums no senas pagātnes.
Kāds cilvēks, lecot Jāņos pār ugundkuru, neaprēķināja attālumus, iekrita tajā un salauza kāju. Ar kruķiem staigāja ilgi, nekas neliecināja, ka atveseļošanās varētu notikt drīz.
Pirms n-tajiem gadiem Mežaparkā notika kaut kāds dievkalpojums, un šis cilvēks, kurš pat īsti un līdz galam neticēja Dievam, izkliboja ar kruķiem priekšā un atļāva par sevi aizlūgt. No šī pasākuma, kāju salauzušais, pasita kruķus padusē un devās mājās tā, it kā nekas nebūtu noticis. Tads lūk storijs! Bet šādi gadījumi nenotiek masveidā, un masveida dziedināšanas dievkalpojumiem neticu. Diemžēl...
Kriii
# Iesūtīts: 2009.04.29 10:19:41
Jā, arī Tu viņu zini. Cilvēks no Teikas
Kriii
# Iesūtīts: 2009.04.29 11:07:28
Onufrijs
Adresīti iedot vai iepazīstināt?
Balss
# Iesūtīts: 2009.04.29 15:01:21
Jānis Kalniņš
Vai tu neesi kartejaa offtopaa?
Man gan liekas, preteji tev, ka tagad loti daudzi macitaji ir laimigi, ka mums ir GASN un ka viniem nav jakar zobi vadzii.
Vnk tev tas nepatik un tu nelaid garam nevienu izdevibu to atkartot... Kapec?
Jānis Kalniņš
# Iesūtīts: 2009.04.30 00:27:04
Balss
tagad loti daudzi macitaji ir laimigi

Bet vai draudzes arī ir laimīgas?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 73 , pavisam kopa bijuši: 1268