atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Kristīga protestēšana
Mārtiņš
Iesūtīts: 2013.01.23 10:25:55
Protestēšana un aktīva pretdarbība - vai tam ir vieta kristieša dzīvē? Kādu loma tā ieņem? Kā izvērtēt šādu darbību mērķi? Pret ko un kādos gadījumos šādi rīkoties? Kā šādu rīcību savienot ar sekošanu Kristum?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . >>
AutorsZiņas teksts
aivars.lapsans [83.187.152.210]
# Iesūtīts: 2013.02.12 10:43:13
Lūdzu Vārdu + JEAN

Atvainojos, +JEAN

Lūdzu vārdu te iespraucās pa vidu. Es Domāju , ka raksti Tu.

Lūdzu vārdu


Diemžēl Tavs skaidrojums ir pienveidīgs. Ar sektantisku mācību pret vispārēju priesterības mācību un praksi. Varas tehnoloģijas maldu mācība.
LELB mācītājs un mācītājs-skolotājs no Bībeles nav viens un tas pats.
Vērotājs
# Iesūtīts: 2013.02.12 10:46:09
Kā var mācīt citam Bībeli izprast, ja pats neko neizprot, načaļņika?
aivars.lapsans [83.187.152.210]
# Iesūtīts: 2013.02.12 10:57:15
+jean

Paldies par atbildi. Tad iznāk tā , ka es , kurš kalpo cietumā, pie narkomāniem, jauniešiem, kristīgie koncerti , darbs ar jaunpienācējiem draudzē utt. Arī esmu mācītājs ? Vai tomēr ne ?
aivars.lapsans [83.187.152.210]
# Iesūtīts: 2013.02.12 11:02:15
+jean

Par 4. bausli. Mani bērni, kad netiekam pie mājas kalnā lūdz Dievu , ne mani. Viņi visi iet dārziņā , bet jau nedomā vairs kā dažs labs lielais.
dafne
# Iesūtīts: 2013.02.12 11:06:26
aivars.lapsans [83.187.152.210]
nu joh***** Ludzu Vardu tev Rakstus noliek prieksa a tu to par pienveidigu nosauc...ta ko tu pats maci tiem jaunpienacejiem un narkomaniem..jautajums
aivars.lapsans [83.187.152.210]
# Iesūtīts: 2013.02.12 11:21:16
dafne

Neārdies. Es ielikšu arī Bībeles tekstus , vai tad Tu domāsi līdz ar savu garu ?

1Pēt 2:9
Bet jūs esat izredzēta cilts, ķēnišķīgi priesteri, svēta tauta, Dieva īpašums, lai jūs paustu Tā varenos darbus, kas jūs ir aicinājis no tumsas Savā brīnišķīgajā gaismā....





aivars.lapsans [83.187.152.210]
# Iesūtīts: 2013.02.12 11:33:57
Confraterdafne+jean

M. Luters , ne es =

,, Pāvila vēstule Titam 3, 5 f.). Tāpēc it visi kristieši ir priesteri un visi priesteri — kristieši. Tādas runas, ka priesteris atšķiras no kristieša, ir pakļaujamas lāstam, jo kaut kas tāds tiek teikts bez neviena pamatojuma Dieva vārdā, un tā ir cilvēku mācība – aplamība, senos laikos ieviesta paraša, kas atbilda lielā pulka jeb vairākuma uzskatam. Ja ticības artikulus ievieš pēc patikas, tā ir Dieva zaimošana un negantība, kā jau esmu to izsmeļoši esmu paskaidrojis citviet.
Confrater
# Labojis Confrater: 2013.02.12 12:52:07
aivars.lapsans [83.187.152.210]kā zināms, vārds priesteris ir cēlies no vārda prezbiters.
Tātad, ne visi kristieši tomēr var būt prezbiteri, vai ne?
Aivars
# Iesūtīts: 2013.02.12 13:12:24
Confrater
Oi, nu pietiek ar vienu Lapšānu. Nesāc arī Tu puteņeisegēzes po lapšanski! Grieķu valodā ir savi vārdi, kas runā par priesterim un kas par vecajiem
Confrater
# Labojis Confrater: 2013.02.12 13:17:11
Aivars Lapšāns tomēr kristietis, lai arī ar bžikiem Debesīs būs jāsadzīvo...Daudzas Kristus Baznīcas problēmas cēlušās no mūsu kasīšanās par niekiem.
Un es tač zinu, ka priesteris, bet Lapšāns lajs.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.02.12 13:31:33
Confrater
bet šitādi ar bžikiem aplipina ar to kasīšanās sērgu
Confrater
# Iesūtīts: 2013.02.12 14:03:24
Aivars Apustulis aicina būt iecietīgam pret ticībā vājiem.
+jean
# Labojis +jean: 2013.02.12 14:40:38
Aivar Lapsan,
lūdzu, skaties, kas tev ko raksta. Savādāk Vērotājs tev ko uzraksta, bet tu atbildi man, it kā es tev to būtu teicis.


Par 4. bausli. Vai šorīt pārlasīji no Lielā katehisma 4. baušļa skaidrojumu??



Confrater, tava pieeja ticības apliecībām ir dīvaina. Tavs skolotājs Slencska tev taču mācīja, ka Vienprātības grāmata ir mūsu ticības apliecības, jo tajā rakstītais ir PAREIZS Svēto Rakstu skaidrojums, vai ne tā?? A te, uzradies Confrater un paziņo: Luters visai brīvi interpretējot bausli....
Confrater
# Iesūtīts: 2013.02.12 16:16:50
+jean šito tavu atbildi jau paredzēju.
Ko var darīt ja man patiesība dārgāka pēc tā paša - te es stāvu un citādi nevaru.
Jā, mums ir vecāki un viņus godājam, bet Dieva svaidīti monarhi mums vairs nav...Ja būtu, pirmais viņus godātu.
P.S. Kaut kā neatceros, ka Dr. Slencska būtu īpaši iesprindzis par Lutera 4. baušļa izpratni.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.02.12 16:29:38
Taisnības labad jāpiezīmē, ka Luters 4. baušļa aplikācijas sakarā seko apustuļa Pāvila piemēram Efeziešu 6. nodaļā. Taču, lasot dažus foruma komentārus, šķiet ir bračkas, kas paši pūš kā gribēdami un Luteru interpretējot visnegaidītākajos veidos.
Confrater
# Labojis Confrater: 2013.02.12 16:36:25
+jean, tev vispār interesanti sanāk - nekriškānu bērziņu vai lv korupcijas karali lembi godināt gribi, luterbaušļa cienītājs atradies, bet citi luterāņu kristieši Latvijā tev nav kopīga dievgalda vērti? Attopies, katehisma nomocītais...
Raimonds
# Iesūtīts: 2013.02.12 17:14:28
aivars.lapsans [83.187.152.210]
Nebūtu slikti Lutera citātam atsauci un, otrs, paskatīties kontekstu, jo vai šeit Luters saka, ka nevajag DV skolotājus un mācītājus? Tas būtu milzīgs pārpratums. Luters pats līdz mūža beigām bija gan mācītājs, gan universitātes profesors, gan viņam, vairāk vai mazāk bija jāpilda, bīskapa (pārrauga) uzdevumi. Vai šajā citātā nav runa par garīgā amata izpratni, protams, ņemot vērā Lutera laiku. Paskaties uz ko un par ko Luters dusmojas?
dafne
# Labojis dafne: 2013.02.12 20:47:06
aivars.lapsans [83.187.152.210]
Luters jau runa ari par to,ka neskatoties uz so visparejo priesteribu mums tomer jaizrauga viens no draudzes,kurs sludinas DV un parvaldis sakramentus..lai nav ta,ka visi grib runat un nav kas klausas..
un par kartibu..ne tikai Luters runa..bet ari Pavils.. lai viss notiek kartigi un solidi..
Vel var pastudet par Sv.Gara davanam..katram taks sava..un tapec vien jau visi nevar but macitaji,skolotaji..u.c.
Bet tur,kur tu izteicies,ka macitajam nav janemas ap saimnieciskam lietam..tur es tev ar visam 4tram piekritu..tam ir atkal kads cits,kuram labi padodas saimniec.lietu kartosana.Jo es uzskata ,ka macitajam ir ļooooooooooooti daudz jamacas,jastude Raksti,lai varetu norm.draudze sludinat DV.
aivars.lapsans [83.187.152.30]
# Iesūtīts: 2013.02.13 00:57:08
dafne

Neticu, ka esi rakstījusi Tu , bet pats lapšāns. Redzu , ka esi draudzes locekle un saskati mācītāju pārdegšanas problēmu nopietni.
Par Lutera un Pāvila kārtību. īstā evaņģēliskā draudzē nekārtība nemaz nevar būt. Puiši te cepas par bardaku un bardakā jau viss ir bardaks. Mums jāstāv augstāk. Kur draudzēs mīlestība , neliekuļota , tur arī piederas lutera un Pāvila uzsaukumi. Nelgām viss visur būs slikti.
aivars.lapsans [83.187.152.30]
# Iesūtīts: 2013.02.13 01:07:44
Raimonds

Luters dusmojas uz tā laika priesteriem, kuri tāpat kā Jēzus laikā bija ieņēmuši garīgo un pat laicīgo varu. Atsauces ? Nu , Luters tas ir. Atsauce no Lutera uzrunas savām draudzēm.
Kā tad nevajag skolotājus, protams , ka vajag, vajadzēja un vajadzēs. Tikai skolotāji ir visos laikos bijuši visādi. Man vairāk patīk tādi , kuri mācījuši Evaņģēliju, nevis maldu mācības. Te jau arī , šajā forumā. Cilvēki pat neizprot kas ir vispārējā priesterība, ko mācījis Luters. ārprāts !
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 46 , pavisam kopa bijuši: 803