atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Kristīgie portāli
Slaviks
Iesūtīts: 2007.09.17 23:28:34
Nesen uzgāju vienam jaukam burtkiski "jaundzimušajam" kristīgajam portālam:

http://latvian.iwannaforum.com/

Bet izskatās, ka viņiem trūkst apmeklētāju...
. 1 . 2 . 3 . >>
AutorsZiņas teksts
viesturs
# Iesūtīts: 2007.09.18 01:48:35
Kristiigie forumi parasti tiek vaaji reklameeti! Lielaakaa daļa reklaamu satur: paardod, paardod un paardod. Vai arii tev vajag to un šito (lai gan vai vajag???) Daudzos portaalos pirmais kas izlec ir kaut kas ko atkal ir iespeejams iegaadaaties! Muusdienu maarketings
Mulders
# Iesūtīts: 2007.09.18 10:18:30
Jaa patukshs NU nekas ievilxim tur tautu!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.09.18 10:27:29
Atkal neticīgie saģenerēs trafiku?

VBNB vietiņa viņiem tur jau ir rezervēta. :-)
Mulders
# Iesūtīts: 2007.09.18 10:32:43
Spriežot pēc aptaujas izskatās, ka veidojis to ir kāds Arminiānisma novirziena adepts - baptists, harizmāts!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.09.18 10:49:34
kaut... neņem tak mani pierē, varu mierīgi kļūdīties... es spriežu pēc aptaujas "Cik gados pieņēmāt Kristu"
Zaurs
# Iesūtīts: 2007.09.18 11:00:43
Glīts un pārdomāts forums. Bet mūsu uz konfesijām kārie rakstītāji jau uzskata, ka pestīti tiks tikai viņu sektai piederīgie. Tāpēc, iespējams, neviens nerunās/rakstīs.
Mulders
# Iesūtīts: 2007.09.18 11:10:00
kaut... esmu esmu konservatiivs varam arii pastriideeties!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.09.18 11:18:53
kaut... paldies... no manas puses vēl 50% un esmu 100% konservatīvs

Tak konsevatīvisims un liberālisms nenosakās uzskatu atšķirībā, bet gan uzskatu "pieļaujamībā".

Ij cik es te pastudēju Viskonsīnas funktieri, tad vienīgā atšķirība no Misūriešiem ir mācībā par sadraudzību!

Vēl vairāk... uzskatu ka KLB ir nebibliska mācība kas izriet no tendenciozas un nepareizas exeģēzes un selektīvas LTA interpretācijas...

Taču... nu uzskatīt jau tu vari ko gribi!

Konservatīvs jau nenozīmē uzskatu komplektu bet gan cik ļoti kāds ir pakļauts izmaiņām. Šobrīd manā ticībā ir ļoti maz tādu artikulu kuros es pieļauju kādas izmaiņas... tātad esmu visai maz konservatīvs... 50% būs stipri par maz!

Mulders
# Iesūtīts: 2007.09.18 11:47:45
kaut... pag pag... mees runaajam par mani vai par LELB? Es gan saprotu ka KLB neredz indiviidus, bet redz tikai "satversmes" tak redzi tiesaas mani konkreeti - Mulderu - nevis LELB satversmi

Nu un birkas "ortodox" un "heterodox" atkal ir subjektiivs pasaakums... Ja mani uztrauktu birkas kuras man piekabina cilveek ne Dievs, tad toch uz ortodoxiju es varu nepretendeet! A taa... po tak man!

Runa ta par konservatiivismu bij ne? A pieraadiit, ka es esmu liberaals tu nevareesi! Naaksies vien veikt kompoziiciju sofistikas gaajienu kaa to dara Indrex!

Par nebiblisku sadraudziibas maaciibu!

Nu luudz to biibeles piemeru kur
a) Raksti aicina noshkjirties draudzhu liimenii - tb exkomuniceeties veselaam draudzeem, jo visas rakstu vietas ar kuraam KLB pamato savu "noshkjirshanaas maaciibu" maaca par konkreetu Indiviidu noshkjirshanu un izvairiishanos no vinjiem nevis par "pašexkomunikāciju"
b) Piemēru Rakstos, kur kāda draudze būtu nošķīrusies praksē no citas draudzes
c) Vai Korintas, Galatijas u.c. draudzes bij heterodoxas vai ortodoxas pēc KLB standartiem. Vai Pāvils savās vēstulēs piekrīt KLB šādā šo draudžu novērtējumā
d) Vai šodien KLB būtu sadraudzībā ar to draudzi kādu Pāvils to raksturo 1 Korintiešu vēstulē!

Vari te neatbildēt - prosto jautājumi pārdomām - un pirms dod atbildi (sev vai man, laigan es nepieprasu) izdomā kas tev ir lielāka autoritāte Pāvils un Raksti vai KLB! Izveic domas experimentu, ja KLB kādā mācību artikulā atšķirtos no skaidars Rakstu mačības, kam tu pieslietos?
Zaurs
# Iesūtīts: 2007.09.18 12:16:00
kaut..
zaurs nav sabozies, tikai lekcijas visu dienu jālasa, tamdēļ skrien
no šitentamā forumā lasāmā loģiski un nepārprotami izriet, ka nepastāv vispārkristīgas vērtības. Tāpēc vipārkristīgi forumi, kuŗos tās varētu apspriest, būs tukši, jo katrs atsevišķikristīgais konfesionālrakstnieks/ce rakstīs tikai konfesionālās lietas konf. forumos. Vai kā?
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.09.18 12:24:33
> Zaurs
Ja vispārkristīgā forumā ierodas neticīgie, tas uzreiz saliedē dažādas konfesijas un viņi atrod kopējo. :-)
Mulders
# Labojis Mulders: 2007.09.18 12:54:18
kaut... redzi tu gribi piederēt Dievam, taču centies piederēt kādam konkrētam 3burtu veidojumam!
Manā dzīvē LELB un Dievs ir divi dažādi objekti. Birkas `heterodox` vai `ortodox` vispaar manaa lexikaa ir lieki!
Cilveeki iedomaajas, ka vinji ir Dievi un var zinaat visu skaidri, bet tikai Dievs zin skaidri! Tamdeelj lai kaads buutu mans uzskats par to vai citu jautaajumu, peedeejaa instance ir Dievs un uz vinju es paljaujos un pazemiigi noliecu galvu vinja priekshaa ikvienaa jautaajumaa! TACHU neviena burtu kombinaacija, ja taa nav Sv. Raksti nevar iemantot Dieva autoritaati manaa sirdii! Esmu gatavs arii ikvienam apliecinaat savu ticiibu uz Jeezu Kristu un esmu gatavs noraidiit ikvienu maldu maaciibu, ja Dievs dos speeku un ticiibu!
Tas ka mana apliecinājuma un noraidījuma forma nav pieņemama kādam, tā ir viņa problēma, nu necenšos es cilvēkiem izpatikt. Ja tu ar mani nevari iet pie viena galda tikai 3/4burtu kombinācijas dēļ, lai tā būtu... žēl, protams, ka tev svarīgāk ir ko par mani saka Indrex nevis tas, ko par sevi saku es pats... ka tu vairāk tici Indrexa un KLB liecībai par mani nekā tai liecībai ko es pats par sevi nododu... bet nu acīmredzot tā viņš ir!

Neesmu gan sapratis kurā kerigmas punktā mēs atšķiramies?
Bet ja nošķiršanās un šķelšanās ir pašmērķis, tad piedomāt papildus "ticības artikulus" aļa "sadraudzīabs mācība" kas nav biblisks, to jau vienmēr var! Interesētu kurā bibliskā mācībā mums ir atšķirības un vai šīs atšķirības ir būtiskas!

Nesaņēmu atbildi... vai tu esi sadraudzībā ar Korintas draudzi kā to attēlo Pāvils? Vai tu esi sadraudzībā ar Pāvilu?
Mulders
# Iesūtīts: 2007.09.18 12:56:31
Ekumēnisms ir apvienošanās punktu meklēšana bibliskā mācībā un apzināties tos nebibliskos šķēršļus kas neļauj iet pie Vakarēdiena!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.09.18 13:28:31
>manā dzīvē Dievs un KLBaznīca ir saitīti un vienojoši objekti/
>veidojumi utml..

Ok, tu to saki!

>Mulder, es uzskatu ka mums jācenšas dzīvot kā uzskatām pareizi
>pēc Patiesības un tad tiešām Dievs teiks pēdējo Vārdu... nevis
>dzīvojam na haļavu... un tad Dievs jau apžēlos...

Nu tas kas tev šķiet "na haļavu" man kāreiz ir dzīve pēc Patiesības un pareizi! Tu jau nebūsi tiesnesis vaine? Jāpatur sirdsapziņa tīra Dieva priekšā! Kam mēs patīkam... vai cilvēkiem vai Dievam?

>Mulder, nē.. nevis burtu kombinācijas dēļ... bet sadraudzības dēļ ...
>tā ir lielāka kārtība, jo kur ir Dievs tur ir kārtība....

Piekrītu. Bet ne visur kur ir kārtība ir Dievs
Baznīca bik savādāk definējas - lasi ka nu LTA 7,8 artikulu!

>Ekumēnisms ir viena no maldu mācībām... !!!nevis misijas darbs
Zajava skaista, jautājums par to ko tu un es saprotam ar ekumēnismu un vai tas ir biblisks uzskats?
Lasot to kā Pāvils raksta vēstules tādām draudzēm ar kurām šodien KLB noteikti nebūtu sadraudzībā, un tomēr redzot, ka Pāvils viņus sauc par svētajiem kristū, es rezdu īstu ekumēnismu!

>nu bet Tu neizproti slēgtā Varēdiena jēgu??? tad varbūt ja KLB to
>pietiekoši skaidri neizskaidro... pameklē pie pareizticības, lai izprastu
>slēgtā Vakarēdiena nozīmi... protams, nevaru ieteikt nekādu lasām
>vielu, jo nezinu... bet ja viņiem arī ir stingrs Sv. slēgts Vakarēdiens...
>loģiski domājot jābūt arī apraktam par to!!!
Kā stāv rakstīts, lai katrs sevi pārbauda un tad ēd. Nezinātājus, protams, mācītājam ir jābrīdina savu iespēju robežās! Ja kāds iet pie vakarēdiena, tad es uzskatu, ka viņš apliecina to pašu mācību un ticību, kas skan no Altāra un no Kanceles. Dziļāk man nav jāiedziļinās! Līdz ar to, man nav problēmu iet pie vakarēdiena tur kur Dieva Vārds tiek apliecināts un sakramenti pareizi pārvaldīti, jo tad es zinu, ka tur IR Baznīca un es tur varu iet pie mielasta, jo esmu aicināts Dieva Valstības mielastā!

>ja Pāvils ko rakstīja Korintas draudzei par herēzēm, atklātu grēku ...
>un draudze ņēma to vērā un atgriezās... tad JĀ!!
Kad ņēma vērā... pēc dienas, divām, nedēļas, gada?
Tu taču vari redzēt Korintas draudzes aprakstu un tomēr Pāvils viņus sauc par svētajiem vēl tajā brīdī, kad viņiem ir herēzes!

Bet tomēr... cits jautājums.
Biblisku piemēru, kad draudze "pašexkomunicējas"? Piemēru par pavēli nošķirties draudzū līmenī nevis indivīdu līmenī? Biblisku pavēli nošķirties no tiem, kas tic tam pašam Jēzum? Pavēli nepielaist pie Vakarēdiena tos, kas apliecina to pašu Kristu?
Stiso [85.15.205.123]
# Iesūtīts: 2007.09.18 14:50:44
Par slēgto Vakarēdienu var lasīt pēdējā "Luterānī", kur I.Plūme aplūko šo jautājumu.

Mulder, tu raksti: "Ja kāds iet pie vakarēdiena, tad es uzskatu, ka viņš apliecina to pašu mācību un ticību, kas skan no Altāra un no Kanceles."
VaI NAV otrādi, ka pirms Vakarēdiena būtu jābūt šai apliecībai, kur Vakarēdiens būtu apliecības (jeb vienprātības) rezultāts.
Mulders
# Labojis Mulders: 2007.09.18 15:00:26
Stiso, nezinu... Vēsturē vienmēr un visur Vakarēdiens ir bijis Dievkalpojuma kulminācija - tātad beigās!
Pirms tam visi sanākušie
a) Apliecina ticību savu
b) Klausās Dieva Vārdu un pārliecinās, ka šeit IR Baznīca, jo Dieva Vārds tiek sludināts nesagrozīts

Rezultātā... visi kas ir vienisprātis ar šeit pasludināto DievaVārdu, kas tic un apliecina to pašu ticību var iet kopīgi pie Dievgalda! Kristus pats viņus tur aicina, jo vispirms jau ir aicinājis ap savu Vārdu. Tad aicina arī baudīt savu miesu un asinis!

Vot tādi pīrāgi!

Ja es, piemēram, ienāktu kādā dievkalpojumā tieši brīdī kad tur tiek dalīta maize un vīns, es tomēr neietu pie dievgalda, jo es neesmu dzirdējis viņu ticības apliecību, es nevaru būt drošs ka šeit ir Baznīca, jo neesmu pārleicināts (dzirdējis) Kanceles un Altāra vārdu, tamdēļ es nezinu ko es tur saņemu vai Kristus miesu un asinis vai plāceni ar vīnu. Māžoties ar plācenīšiem es nenāku uz Baznīcu, tamdēļ, ja neesmu bijis Dievkalpojumā no paša sākuma, pie vakarēdiena neiešu sirdsapziņas dēļ.
Ja esmu bijis dievkalpojumā, bet esmu dzirdējis no Altāra un Kanceles kādus maldus, tad es nevaru iet pie vakarēdiena!

Būtībā var sanākt tāds paradox... pagājušajā 7dienā es esmu bijis Baznīcā, bet šajā svētdienā neesmu bijis baznīcā, lai arī biju tai pat laikā tajā pašā ēkā starp tiem pašiem cilvēkiem... bet ja tur Dieva Vārds netiek sludināts, tad tur arī Baznīcas nav, jo Kristus solīja būt Vārdā un Sakramentos nevis laikā/telpā uz cilvēku svilpienu!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.09.18 15:42:22
kaut... pieturies pie tēmas!

Tātad kur rakstos ir gan teorijā gan praksē pamatota draudžu atšķelšanās... Vai līdz Ūnijas baznīcu izveidošanās Luterismā visās draudzēs bij vienprātība? Filipisti? Gnozeo-Luterāņi? Ejam un studējam Konkrodijas Formulu, par ko tā runā, kādas problēmas risina?

Ir tomēr labi ņemt vērā veco labo padomu - visu pārbaudi, kas labs to paturi! Ij tāpat kā Berojas jūdi - pārbaudi Rakstos vai tā stāv rakstīts!

Es Rakstos neatrodu šito KLB un Viskonsīnas koncepciju, ka nedraudzējies ar to, kurš draudzējas ar maldu mācītāju! Rakstos attiecības ir Es-Draudze, nevis Es-Draudze-Draudze-Māris Sants!
diletants
# Iesūtīts: 2007.09.19 09:32:05
Jautājums par "slēgto" Vakarēdienu (Altāra Sakramentu) tāds diezgan teoloģiski dziļš droši vien, bet cik lasīju un sapratu, tad I.Plūme to pamato ar to, ka Kristus ar mācekļiem arī bija aiz slēgtām durvīm- Vakarēdiena laikā. Ja pamatojums ir šāds, tad varbūt var runāt , piemēram, par īpašu vietas izvēli Vakarēdienam-

Mk 14 ; 13-14

13 Un Viņš sūtīja divi no Saviem mācekļiem un tiem sacīja: "Noejiet pilsētā. Tur jūs sastapsit cilvēku, kas nes ūdens krūzi. Sekojiet viņam.
14 Un, kur viņš ieiet, tur teiciet tam saimniekam: Mācītājs saka: kur ir Man tā vieta, kur ar Saviem mācekļiem varu ēst Pashā jēru?

Arī par Jūdas Iskariota klātbūtni ir jautājums- šeit jau laikam par to kādreiz ir diskutēts.

Mk. 14; 18
"Patiesi Es jums saku: viens no jums, kas ar Mani ēd, Mani nodos."

diletants
# Iesūtīts: 2007.09.19 11:52:05
Ctulhu,

Tas jau vairāk arhitektūras un būvniecības vēstures temats būtu. Un tad visu konstrukciju parametri jāzina. Tomēr te laikam jēdziens slēgts tiek lietots ar nozīmi "ierobežots" -nevis, piemēram, norobežots-fiziski, materiāli.
Mulders
# Iesūtīts: 2007.09.19 11:53:16
diletants, bet ja tā, tad visā LELBā ir slēgtais dievkalpojums, jo tiek aicināti un pielaisti tikai kristītie-iesvētītie ticīgie!
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 208 , pavisam kopa bijuši: 10319