atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Restorāns baznīcā
Raimonds
Iesūtīts: 2010.10.17 22:18:39
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
Raimonds
# Iesūtīts: 2010.10.17 22:19:05
Jūsu domas?
õunapuu [81.198.4.117]
# Iesūtīts: 2010.10.17 22:22:25
Liepājā jau sen katoļu draudzei ir savs kafūzis "Pie labā gana"
Aivars
# Iesūtīts: 2010.10.17 22:27:25
õunapuu [81.198.4.117]
Hm, vai labāks nosaukums nebūtu bijis "Pie Pētera"? Piektdienas ēdienkartei būtu atbilstoši, ne?
devonas reksis
# Iesūtīts: 2010.10.17 22:28:54
"Kas to vēderā liks, tas pie Pētera tiks"?
õunapuu [81.198.4.117]
# Iesūtīts: 2010.10.17 22:31:25
Aivars Liepājas luterāņi varētu uztaisīt savējo - "pie Pāvila"
Aivars
# Iesūtīts: 2010.10.17 22:49:26
õunapuu [81.198.4.117]
Pāvils jau taisīja teltis, ne fišiņu ķēra. Kāds tur restūzis?
õunapuu [81.198.4.117]
# Iesūtīts: 2010.10.17 22:52:43
Aivars es ne to Pāvilu domāju....
Aivars
# Iesūtīts: 2010.10.17 22:54:02
Raimonds
Ir gan dzirdēti stāsti par restorāniem, viesnīcām, pat villām, kas dievnamos iekārtoti. Reiz ASV man rādīja kādu izbijušu katoļu dievnamu, kas bija atdots kādai katoļu jaunatnes līgai, un tur bija iekārtots kaut kas lunaparkam līdzīgs, cik sapratu.
Godīgi sakot, īsti šo funktieri nespēju sagremot. Bet to laikam sauc par pragmatismu, jeb, kā esot sacījis Old Vāverlī, bāzdams mirušo sievu ledusskapī: "Gaļa paliek gaļa"
Aivars
# Iesūtīts: 2010.10.17 23:07:33
õunapuu [81.198.4.117]
Nu bet... "pie labā gana` izklausās drīzāk pēc iestādes, kur tev zāli ceļ priekšā, ne jau ir izredze mādziņu ar kādu šašliku apmānīt.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.10.17 23:08:20
Pa ausu galam aceros, ka reiz bijusi tāda kā tējnīca, kas saucās "Pie Martas" laikam
Raimonds
# Labojis Raimonds: 2010.10.17 23:11:07
Aivars
Par Old Vāverlī, tas labs.
Tikai grūti saprast vairākas lietas. 1. Kāpēc tad šo torni pilsētas galvām vajadzēja atjaunot baznīcas torņa izskatā, ja jau to vēlāk izmanto restorānam? Mazākais ko varētu sacīt, savdabīga gaume par restorāniem. Sākumā atjauno kā vienu no Jelgavas simboliem un tad kad viss gatavs, izdomā, ka tur varētu būt restorāns. Tā ir drusku simbolu valkāsana, tik labi var jau var piemēram, mājās suņu būdu vai sirsniņmāju arī arhitektoniski celt kā baznīcu.
2. Vai viņiem pilsētā pietrūkst vietas, ar labu skatu, kur smalki var paēst un no augstāka punkta iedzert dārgu konjaku?
Valentīnis
# Iesūtīts: 2010.10.17 23:12:56
zaimotāji!
Vienkārši balss
# Iesūtīts: 2010.10.18 01:56:02
Citētā raksta autors zināmajā dzeltenajā portālā kārtējo reizi, tīši vai netīši - ar nelielām neprecizitātēm tendenciozi iekrāso savu rakstu. Kāpēc? Vai lai iegūtu vēlamo sensācijas piegaršu?
Tā nav vis baznīca, bet gan tikai karā sagrautās baznīcas tornis, kas ir ticis atjaunots un ko pašvaldība vēlas izmantot sekulāriem mērķiem.
a_masiks
# Iesūtīts: 2010.10.18 02:24:26
Vienkārši balss
Tā nav vis baznīca, bet gan tikai karā sagrautās baznīcas tornis, kas ir ticis atjaunots un ko pašvaldība vēlas izmantot sekulāriem mērķiem.

vai ne? Nez - un kas tad ir Pētera baznīca Rīgā? Tikai un vienīgi LELB "interešu zona"?
a_masiks
# Iesūtīts: 2010.10.18 02:28:02
Aivars
Nu, ne jau tikai katoļi atrod asprātīgus pielietojumus baznīcām. Savulaik luterāņi kādu no katoļiem atņemtajām baznīcām Rīgā pielāgoja zirgu staļļa vajadzībām. Tas gan bija gaužām sen. Un napaka komunistiem ar to (par lielu nožēlu) nav nekāda sakara. Nu... varbūt vienīgi viņi ņēma piemēru no kristiešiem... un tā...
Raimonds
# Iesūtīts: 2010.10.18 09:22:41
Vienkārši balss
Raksta autors šoreiz vairāk urķējas par to, kuru laidīs tornī tirgot konjaku.
Bet pēc būtības, jelgavnieki un zemgalieši kā to darīja padomju laikus, tā arī noteikti turpinās, saukt par Trīsvienības baznīcas torni. Ja jau sākotnēji šī ēka bija celta kā baznīca, tad līdzīgi kā padomju laikos, tur varēja iebūvēt darbnīcas, noliktavas utt., bet mēs tik un tā uzskatījām ka tās ir baznīcas, kaut vai tā iemesla dēļ, ka šajā vietā (labi 15m drusku uz austrumiem ir notikušas kristības, iesvētības utt. iespējams, ka vēl neviens vien jelgavnieks tur to visu ir piedzīvojis.

Pilsētas īpašums un pilsētas galvas dara kā grib, tur mēs bieži esam bezspēcīgi. Tā vai citādi, tas tomēr liecina par pilsētas galvu zināmu izpratni par svētām lietām, ņemot vērā, ka tur gājušas ne tikai viņu vecmāmiņas, bet - mammas. Starp citu, svēto lietu un vietu funkcionāla izpratne ir viena no rietumu liberālisma domāšanas aksiomām.
Pīlēns Pēks
# Iesūtīts: 2010.10.18 09:35:18
Labāk iekārtot valutņiku - tāpat kā reiz Jeruzālemes Templī. Nu, lai visiem viss skaidrs.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.10.18 09:58:20
Trilobīte
"Foie gras` taisot gan no zosu aknām, ja Tu par to
Pīlēns Pēks
# Iesūtīts: 2010.10.18 09:58:44
Trilobīt
Altārzēnu točno nebūs.
Pīlēns Pēks
# Iesūtīts: 2010.10.18 10:00:29
Aivar
Vai susuriņš ir derīgs kaut vai tikai apēšanai?
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 92 , pavisam kopa bijuši: 4051