atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Garīgā brīvība
Papucs
Iesūtīts: 2010.07.18 21:26:23
Dažu cilvēku izteikto interesanto viedokļu ietekmē radās jautājums, ko grūti noformulēt, tāpēc varbūt kāds to spēs izsecināt no manām pārdomām.
Strauji tuvojas vecums, kas zina, varbūt pat nāve Tāpēc man šķiet, ka nebūs daudz kristiešu, kuri, atrodoties pie pilna saprāta, spētu apgalvot, ka Debesīs nokļūs tikai vienas vai otras konfesijas kristieši, bet citi nē (saistībā ar šo Muldera diskusiju ). Faktiski, ja kristietis būs pavisam godīgs, tad draugu pulkā pat spēs atzīt, ka Debesīs, iespējams, nokļūs arī kādi no krišnaītiem, budistiem un pat musulmaņiem, un arī tad, ja nebūs kristījušies.
Gandrīz jau 10 gadus dzīvoju ar izpratni, ko šajā diskusijā perfekti noformulēja incognito , ka īstā Kristus Baznīca jau ir visu to cilvēku kopums, kuri galu galā būs sastopami Debesīs.
..

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
rainars
# Iesūtīts: 2010.07.19 14:07:43
Jošsiņš Muldersiņš vai varu tev lūgt atrast mājās spoguli un bez brillēm tajā kādu laiku palūkoties. Esi nu lūdzu tik labs un mīļs.
-Jona-
# Iesūtīts: 2010.07.19 14:14:34
indriķis ja samarietis ( jūds, arābs etc.) tic Kristum, tad viss OK.

nepareizi, ja mīl, tikai tad viss OK. priekš tam jau Bībelē ir skaidra rakstu vieta par mīlestības nesalīdzināmo pārākumu, kamēr ticība ir vien līdzeklis (pat tāda kas kalnus gāž).
(visur, kur vien JD ir runa par pestījošu ticību, - tad tikai komplektā ar šo gara pārāko augli)


...viņiem a priori Jēzus jau ir bijis nebijis, un grēcinieki baznīcā ir tikai iegansts.

mēs par samariešiem un oļiņietēm runājām, un te priesteris ar levītu nebūs vis parastie grēcinieki kas neko neizšķir. kāpec tad mācītāji nāks grūtākā tiesā, nez?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.07.19 14:17:15
rainars, a kas... skaists, varen gudrs un diezgan tukls viirishkjis pashos speeka gados
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.07.19 14:18:37
Ctulhu... nu bet tas netraucee lidot un tumsaa spiideet
indriķis
# Labojis indriķis: 2010.07.19 14:26:08
Jona , Dievs ir Mīlestība, mīlestība nav Dievs, skaidrs.
Un , pareizi, nav un nevar būt ticība bez mīlestības. Tikai teologi var tās nodalīt.
Bet, What is love? Dont` hurt me , Ļjubov prošla, pogasļi sveči. - dzied dažādu tautību bērni
Resp., mīlestība bez ticības gan ir patīkama tiem,
kas konkrētajā brīdī iesaistīti mīlestības darbā, bet tai - mīlestībai bez ticības, nav metafiziskas vērtības.
incognito
# Iesūtīts: 2010.07.19 17:54:58
mīlestībai bez ticības nav metafiziskas vērtības

Hmm. No 1.Kor.13 nodaļas liekas tieši otrādi, proti - ticībai bez mīlestības nav metafiziskas vērtības.
Vai tad kristietībā nav tā, ka mīlestība ir mērķis, bet ticība - teiksim, metode kā to mērķi sasniegt?
ārijs [134.2.165.14]
# Iesūtīts: 2010.07.19 18:00:34
garīgā brīvība - no kā?
vaļasbrīžiem: http://www.apollo.lv/portal/fun/articles/209103
indriķis
# Iesūtīts: 2010.07.19 18:43:17
Ticībai bez mīlestības nav metafiziskas vērtības, tas tiesa, tāpat kā mīlestībai bez ticības.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.07.19 18:48:58
ārijs [134.2.165.14]
Izklausās pēc kārtējā sviesta. Tikai šoreiz `made in Latvia`
ārijs [134.2.165.4]
# Iesūtīts: 2010.07.19 19:08:09
Aivars kā jau rakstīju - vaļasbrīžiem, bet tā saprotu, ka amats prasa noliegt tādas lietas
Papucs
# Labojis Papucs: 2010.07.19 19:28:10
indriķis
tāpat kā mīlestībai bez ticības
Bez kādas konkrēti ticības?
Bez ticības, ka mīlot Tu dari pareizi?
Bet tad jau tā nemaz nav mīlestība par kādu mēs runājam.
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2010.07.19 19:29:31
indriķis mīlestībai bez ticības, nav metafiziskas vērtības.


nedomāju, ka Samarietis ilgi filozofēja ceļa malā un vēl tādās kategorijās. pārgudrībās laiku kavēja drīzāk priesteris ar levītu, vēsi garām paiedami.
Jēzus pasaka skaidri - cilvēks, kas mīl/dara labu savam tuvākam (bet bibliski tas var būt jebkurš), vienlīdz dara labu/mīl Dievu. un tad nu:

34 ... nāciet šurp, jūs Mana Tēva svētītie, iemantojiet Valstību, kas jums ir sataisīta no pasaules iesākuma.
35 Jo Es biju izsalcis un jūs esat Mani paēdinājuši; Es biju izslāpis un jūs esat Mani dzirdinājuši; Es biju svešinieks un jūs esat Mani uzņēmuši.
36 Es biju pliks un jūs esat Mani apģērbuši; Es biju slims un jūs esat Mani apmeklējuši; Es biju cietumā un jūs esat nākuši pie Manis.
40 ... patiesi Es jums saku: ko jūs esat darījuši vienam no šiem Maniem vismazākajiem brāļiem, to jūs esat Man darījuši.
/Mt.25/

rainars
# Iesūtīts: 2010.07.19 19:33:38
ārijs [134.2.165.4] žēl ka amats Aivars, ko pats Aivars domā?
Muldersiņš lai papriekšu ieskatās spogulī un tad lai saka, a tas var būt jebkāds spogulis , garīgs un arī fizisks , bet nu lai jau akatās un padalās ko ir redzējis . Lai provē imitējot Kristu skatīties , caur Kristus spoguli uz citiem.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2010.07.19 23:58:33
Bet jaa Paziit Dievu ir paziit Kristu un paziit Kristu ir paziit Dievu... Bet noraidiit Kristu ir noraidiit Dievu un noraidiit Dievu ir noraidiit Kristu

Mat.12:32 Un, kas ko runā pret Cilvēka Dēlu, tam tas tiks piedots; bet, kas ko runā pret Svēto Garu, tam tas netiks piedots ne šinī, nedz nākošā mūžā.

Marka 3:28 Patiesi Es jums saku: visi grēki cilvēku bērniem taps piedoti, arī zaimi, ar ko tie Dievu zaimo.
29 Bet, kas Svēto Garu zaimo, tas nemūžam nedabū piedošanu, bet ir sodāms ar mūžīgu sodību."

Lūk. 12:10 Un katram, kas teiks ko pret Cilvēka Dēlu, tam to piedos. Bet tam, kas zaimos Svēto Garu, to nepiedos.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.07.20 00:19:57
rainars
Vai gribēji par kaut ko parunāt?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.07.20 09:52:48
Maartinjsh, kaa tur bij ar to rasktu vietu, kas apliecinaas mani cilveeku priekshaa, to arii es apliecinaashu Teeva priekshaa, bet kas aizliegs mani, to arii es aizliegshu Teeva priekshaa (soz, citeeju apmeeram no galvas, preciizu vietu zinaasi).

BTW vakar sanaaca paarlasiit Jaanja Evangjeelija pirmo pusi, tur Kristus daudz un dikti runaa par Teeva un Deela paziishanu... un no Kristus tas izriet nepaarprotami... paziit Deelu ir paziit Teevu un paziit Teevu ir paziit Deelu...
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.07.20 10:00:15
Jošs Mulders
Jāņa evaņģēlijs tāds ļoti simbolisks, nez vai uz tā var doktrīnas būvēt ...
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2010.07.20 10:18:56
Jošs Mulders
Es it kā piekasījos tevis teiktajam "Bet noraidiit Kristu ir noraidiit Dievu", tomēr šorīt sapratu, ne par tēmu. Manis saliktie JD Rakstu gabali ir par piedošanu dažādās Trīsvienīgā Dieva noraidīšanas situācijās.
indriķis (labs)
# Labojis indriķis (labs): 2010.07.20 10:30:09
Papucs, Bez kādas konkrēti ticības? Konkrēti - bez ticības Mūsu Kungam Jēzum Kristum, Dieva Dēlam, patiesam Dievam un patiesam cilvēkam.
Ezītis Miglā. simbolisks? Jāņa Evaņģēlijs kā reiz ir ļoti konkrēts ar daudz Jēzus tiešajām runām, tā kā mācības avots tas ir pirmšķirīgs. Trijos pārējos ir vairāk līdzību.
Mārtiņ , ko tu satraucies še laikā būdams par cilvēku likteni mūžībā. Dievs to zin, bet mūsu uzdevums ir pavēstīt Jēzus Evaņģēliju, ne meklēt spraugas Debesīs.
Jona , nedomāju , es redzu , ka tu nedomā, citādi tu nemēģinātu ticību un mīlestību nostādīt pretī.
Starp citu, zināšanai - daudzi uzskata, ka līdzībā par Samarieti Jēzus māca par sevi.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.07.20 11:14:57
EM, var var... Jaanja Atklaasmes Graamata simboliska... bet Jaanja Evangjeelijs ir kanonisks.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 37 , pavisam kopa bijuši: 570