atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Piedošana
S.R.(katole)
Iesūtīts: 2010.06.16 09:08:21
Kā jums sastāv ar to?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2010.06.18 09:28:26
S.R.(katole)
Manuprāt Dukša sacītais nozīmē nedaudz ko citu.
Bet nepiedot sev pašas nepiedošanas dēļ ir aplami. Tāpat, kā principiāli nepiedot citiem. Tas nozīmē izslēgt no savas dzīves žēlastības dziedinošo spēku.
a_masiks
# Iesūtīts: 2010.06.18 09:37:51
Aivars
gribi teikt, ka mēs paši savā dzīvē ieviešam žēlastības dziedinošo spēku, caur piedošanu citiem, un protams arī sev?
Aivars
# Iesūtīts: 2010.06.18 09:41:31
a_masiks
Nē. Bet gribu teikt, ka mēs to izslēdzam, caur nepiedošanu.
a_masiks
# Iesūtīts: 2010.06.18 10:00:41
Aivars
tas jau ir viens un tas pats.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.06.18 10:24:36
a_masiks
Šķiet kāds ir sacījis apmēram tā: "Sods, ko cilvēks piespriež sev melodams citiem, ir neiespējamība uzticēties ikvienam un patiesībai kā tādai."
Domāju, ka ar piedošanu ir līdzīgi.
*Duksis
# Labojis *Duksis: 2010.06.18 10:45:59
Pārinodarītājs var būt a) vājāks par tevi; b) stiprāks par tevi. Pirmajā gadījumā piedošana nozīmē, ka esi pažēlojis pārinodarītāju, piedodot esi rīkojies cildeni. Otrajā - ka esi samierinājies ar pārinodarījumu, piedodot esi rīkojies visumā prātīgi. Vēl ir iespējams trešais gadījums, t.i. esi aptuveni vienos spēkos ar pārinodarītāju. Neesmu pārliecināts, ka piedošana šajā gadījumā īsti ir vietā. Par savu vietiņu zem saules, par savām un savu tuvāko tiesībām, pret to aizskārumu, ir jācīnas. Nu protams, ka arī šajā gadījumā ir vēlama piedošana, bet... tikai pēc tam, kad būsi atdarījis nodarīto.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.06.18 11:18:51
Duksis, nu un tā kā mūsu pusē ir Dievs, un jebkurš pāridāritājs tādējādi būs vājāks... tad kāreiz Kristīgā piedošana arī vienmēr tiek traktēta kā cildens darbs.
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.06.18 11:26:42
Jošs Mulders Dievs tevi var arī kādreiz sadomāt sodīt par muldēšanu. Tad viņam būs kāds jāsameklē, kam šo cildeno misiju uzticēt. Tas var pagadīties arī kāds nekristietis vai pat karojošs ateists, kas tevi nolīdzinās ar zemi.
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.06.18 11:33:01
> Duksis, nu un tā kā mūsu pusē ir Dievs, un jebkurš pāridāritājs tādējādi būs vājāks

Hmm... interesanti, ka tad, kad vieni kristieši deldē ārā no pasaules citus kristiešus, kurā pusē ir Dievs?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.06.18 11:35:20
Duksis... analogjiski!
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.06.18 11:36:00

Hmm... interesanti, ka tad, kad vieni kristieši deldē ārā no pasaules citus kristiešus, kurā pusē ir Dievs?


Ir taads teiciens - Aiztaavi patiesiibu un Dievs ciiniisies ar tevi! Dievs ir patiesiibas pusee - allways - pat ja tu to nezini!
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.06.18 11:43:21
Jošs Mulders Katram takš ir sava patiesība... . Vilkam sava, zaķītim sava. Vācietim sava, francūzim arī sava. Kara gadījumā, katrā no savā starpā karojošām pusēm, "Kristus miesa" - baznīca savu labāko un svētāko vīru personā ir svētījusi un par labu un pareizu atzinusi "savu" kristiešu izdarīto vai gaidāmo "svešu" kristiešu slepkavošanu.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.06.18 12:26:20
Duksis... Dievs nav postmodernists.

Ij taa teikt... Dievam dazhaadu fruktu viedoklis ne obligaati ir saistoshss, taakaa sveeta paarlieciiba ka tev ir taisniiba, to par patiesiibu nepadara!
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.06.18 12:37:32
Jošs Mulders Paldies! par manu pārliecību un tās patiesumu tu it kā būtu ienesis skaidrību. Saprotot, ka tu neesi parasts frukts bet gan īpašs, par tavas pārliecības un viedokļu patiesumu un par cik tās ir saistošas gan šajā, gan arī visās paralēlās un perpendikulārās pasaulēs, nejautāšu.
S.R.(katole)
# Labojis S.R.(katole): 2010.06.18 12:38:47
tas ir interesanti - kuram Dievs piedos ātrāk, tam kurš sita, vai tam, kurš tika sists?
skaidrības labad protams ir vēl trešais variants - tam, kurš uz to visu noskatījās.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.06.18 12:41:50
S.R.(katole)
Ja Tev divi bērni, un viens no tiem nodara pāri otram, vai sirds nesāp par abiem? Piedošana laikam nav Dieva problēma, bet cilvēku
S.R.(katole)
# Iesūtīts: 2010.06.18 12:44:24
Aivars
par šo domājot prātā nāk līdzība par farizeju un muitnieku.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.06.18 12:48:44
S.R.(katole)
nu... farizejs jau nebija nevienu ne sitis, ne krāpis.. it kā...
Viņam jau piedošana nebija vajadzīga
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.06.18 13:02:21
Pāvils bija farizejs, ja kas... .
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.06.18 13:05:01
Duksis, neesmu gan parasts frukts...
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 65 , pavisam kopa bijuši: 6809