atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Svētā Gara augļi (kristiešu tēma)
Ingars
Iesūtīts: 2010.04.28 09:50:13
Man ir neskaidrs viens jautājums - par Svētā Gara kristību. Izlasīju, ka vasarsvētku draudžu mācība par šo tēmu ir sekojoša - Svētā Gara kristības obligāta pazīme mēlēs runāšana, kas nav tas pats, kas mēļu dāvana un pēc tam tiek atbrīvotas Svētā Gara dāvanas un ir Svētā Gara augļi.

Jautājumi sekojoši
Kas tad ir pirms tam, pirms kristības Svētajā Garā, kāds ir kristieša statuss no jaunpiedzimšanas līdz Svētā Gara kristībai?

Vai pirms Svētā Gara kristības kristietis nevar dzīvot kristīgu dzīvi un nest Svētā Gara augļus - mīlestību, prieku, mieru, pacietību, lēnprātību, laipnību, labprātību utt.?

Ja tā, tad kā tas nāk, ka kristieši, kuri vēl nav saņēmuši Svētā gara kristību ar zīmi mēlēs runāšanu, tomēr parāda savās dzīvēs tāda paša līmeņa Gara augļus un spēj kalpot tādā pat spēkā, kā Svētā Gara kristību saņēmušie? Kāda tad atšķirība?

Kur nonāk cilvēks, kurš tic uz Jēzu kā savu Pestītāju, bet nomirst tā arī nesaņēmis Svētā Gara kristību?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2010.05.06 12:29:59
Jošs Mulders

Cik vajag, lai viedoklis būtu nemaldīgs?

Jo vairāk, jo labāk, bet jebkurā gadījumā, ja cilvēks pavirši pret to izturas, tad skaidrs, ka viņš agri vai vēlu iebrauks auzās, ja vēl nav to izdarījis. Jebšu kā cilvēks var mācīt citus Dieva lietās, ja viņš pats ar Dievu draudzējas tikai formāli, vecīt - tas ir par maz, daudz par maz, tā ir nenopietna attieksme un cilvēkam ar nenopietnu attieksmi nevar uzticēties. Kad cilvēkam ir nopietna attieksme, slāpes uin vēlēšanās, tad viņš nejautās - cik daudz laika vajag pavadīt ar Dievu - viņš piespiedīs sevi caur visu negribēšanu un kūtrumu, jā tas nenozīmē, ka automātiski vienmēr būs dabiska vēlme, bet gan, ka cilvēks piepūlēs savu gribu, ja viņam būs svarīgs Dievs
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2010.05.06 12:33:32
Ingars, citiem vaardiem tu uzskati, ka nedriixt kritizeet autoservisa darbu, ja pac nevari labaak automashiinu salabot? Pietam, piemeeram, striids par to vai Sveeto Garu var pieluugt, ja vinjsh ir Dievs, vispaar nav dievbijiibas jautaajums, bet gan elementaaraas domaashanas un domaatspeejas jautaajums.

Jautaajums par to vai narratiivs ir arii imperatiivs, nav jautaajums par Dievbijiibu, bet gan par cilveeka speeju izprast rakstiitu textu (dajebkaadu).

Lai speetu klasificeet objektus, izprast texta kontextu, tur dievbijiibai ir pakaartota loma (vien tik cik dievbijiiba ir gudriibas iesaakums).

Runa jau sheit vairs nav par teologjiju, bet par vispaareejo izgliitiibas liimeni, speeju saprast priekshaa nolikta texta jeegu, speeja domaat abstrakti... no seerijas Ja A ir B un B ir C vai A ir C?
vilks
# Iesūtīts: 2010.05.06 12:34:36
Ingars
Kad cilvēkam ir nopietna attieksme, slāpes uin vēlēšanās, tad viņš nejautās - cik daudz laika vajag pavadīt ar Dievu - viņš piespiedīs sevi caur visu negribēšanu un kūtrumu, jā tas nenozīmē, ka automātiski vienmēr būs dabiska vēlme, bet gan, ka cilvēks piepūlēs savu gribu, ja viņam būs svarīgs Dievs

Zini, kā man reizēm šķiet?
Ka tu nevis mūs mēģini caur diskusijām par kaut ko pārliecināt, bet gan pats sevi..
nu lai tev izdodas

principā jau tajā, ko raksti, nekā nepareiza nav
Ingars
# Iesūtīts: 2010.05.06 12:54:04
Jošs Mulders

Pilnīgas muļķības. Ja es redzu, ka servisa darbinieki dzen muļķi, tad es meklēju servisu, kur ir profesionālāki, nopietnāki un godīgāki darbinieki. Daudz kas atkarīgs no pašu darbinieku attieksmes un cenšanās pilnveidoties, paaugstināt savu kvalifikāciju un prasmes ieguldot laiku , praktizējoties un mācoties.

Tas pats arī attiecībā uz bībeles jautājumiem - dievbijībai ir primārā nozīme, viss pārējais ir pakārtots. Jā universitātes profesors varbūt saka daļu patiesības, bet praksē peirādās, ka tie, kuriem nav nopietnas attiecības ar Dievu, agri vai vēlu iebrauc auzās, jo sāk gudri muldēt, spriedelēt un aizfilozofējas pa cilvēcīgās gudrības ceļu.

Ja tev nav nopietnas sadraduzības ar Dievu, tad vari izmest miskastē visus teoloģiskos grādus, zināšanas un gudrības, tam ir nulles vērtība bez Svētā Gara. Kas tad bija Jēzus apustuļi? Vairums no viņiem neizglītoti cilvēki. Kas bija Pēteris? Teoloģijas profesors?

Vai neesi lasījis

Ps. 111:10 Bijība Tā Kunga priekšā ir visas gudrības sākums. Tas visu labi izjūt un saprot, kas tā dara. Viņa slava paliek mūžīgi.

Sal. pam. 9:10 Gudrības sākums ir Tā Kunga bijāšana, un izprast, kas svēts, tā ir atzīšana.

Vai tad tas tieši nenostāda dievbijību pirmajā vietā? Jautājums tieši nav par cilvēka prāta spējām, bet gan par to, kādā mērā cilvēks ir nodevies Dievam, jo Svētais Gars mums palīdz saprast Rakstus, tas ir vairāk, nekā intelektuāla Rakstu studēšana.

Jebšu - kā cilvēks var otru mācīt, ja viņam ir tikai teorētiskas zināšanas?
Aivars
# Iesūtīts: 2010.05.06 13:13:27
Ingars
Ak tu pasaulīt! Atkal viens mulķības slavinājums!
Tas, ka Pēteris gadiem ilgi bija mācīts Sv. Rakstos, un kādus trīs gadus diendienā studēja garīgajā seminārā pie paša Jēzus, tā nu noteikti nav nekāda izglītība. Vasarsvētkos tā arī viņš sūkāja īkšķi un neko vairāk par personīgu fīlingu jau nesludināja!
Ingars
# Iesūtīts: 2010.05.06 13:17:40
Aivars

Nu un kas tad ir personīga sadraudzība ar to Kungu, ja ne diendienā studēšana pie paša Skolotāja? Vasarsvētkos Dievs sūtīja Svēto Garu, kurš turpināja mācīt un skolot Jēzus sekotājus
Aivars
# Iesūtīts: 2010.05.06 13:23:00
Ingars
Nu sadraudzība katrā ziņā nav `Kungs, Kungs, Tu ir laps, es ir laps, esam draugi`, tādēļ kaut kā jocīgi liekas tās alkas samest miskastē visu ko vien var samest, un fantazēt, ka apustuļi bija labi ja palīgskolnieki.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.05.06 14:05:25
Aivars

Vai tu esi praktizējis sadraduzību ar Dievu? Izskatās, ka visai miglains priekšstats tev par to ira.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.05.06 14:10:48
Ingars
Nu bet skaidrs, ka visai miglains. Tādēļ rodu mierinājumu izcilā rabīna Gamaliēla un Augšāmceltā Jēzus skolnieka, diplomēta teologa Pāvila vārdos, kas lasāmi 1. Korintiešiem 13 nodaļā, un šad tad piedomāju pie iespējams jau sirmā un daudz pieredzējušā presbitera Jāņa sacītā 1. vēstules 3. nodaļas sākumā.
vilks
# Iesūtīts: 2010.05.06 14:14:34
Ingars
savukārt man, piemēram, šķiet, ka tev ir visai miglains priekšstats par akadēmisko izglītību..tāpēc nespēju saprast, kā tu vari to noraidīt, ja nekad neesi izmēģinājis.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.05.06 14:26:40
vilks

Nesaku, ka akadēmiskā izglītība ir nederīga, bet gan, ka tā ir nederīga bez Dieva klātbūtnes, bez attiecībām ar Dievu. Pilna pasaule šitādu akadēmiķu, kas ir gudri cilvēki, bet māca visādas bezdievības. Nu, piemēram, ja cilvēks (nesaukšu vārdā), var pateikt, ka homoseksuāla prakse ir ok Dieva priekšā, tad, kaut arī citos jautājumos itkā visumā pareizs priekšstats, tomēr nebūtu prātīgi šādam akadēmiķim uzticēties

Aivars
Nu bet skaidrs, ka visai miglains. Tādēļ rodu mierinājumu izcilā rabīna Gamaliēla un Augšāmceltā Jēzus skolnieka, diplomēta teologa Pāvila vārdos, kas lasāmi 1. Korintiešiem 13 nodaļā, un šad tad piedomāju pie iespējams jau sirmā un daudz pieredzējušā presbitera Jāņa sacītā 1. vēstules 3. nodaļas sākumā.

Nu un ko šis augsti mācītais Pāvils māca? Pirms Pāvils atgriezās, ko viņš darīja? Viņš vajāja draudzi - lūk, laba izglītība neko vēl nenozīmē. Bet tieši pēc sastapšanās ar Jēzu Sauls kļuva par Pāvilu.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.05.06 14:34:23
Ingars
Nez vai Pāvils savu izglītību tādēļ aizmirsa un vairs lietā nelika. Tāpat, diez vai neizglītotība atturēja kādu aborigēnu dažu misionāru nograuzt.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.05.06 14:38:16
Aivars

Pāvila izglītībai nebija nekādas nozīmes pirms viņš sastapās ar Jēzu. Nevajag nonivilēt te tagad sadraudzības ar Dievu nozīmi.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.05.06 14:42:03
Ingars
Vai kāds to nonivilē sadraudzību? Drīzāk Tu nonivilē Pāvila izglītību. Tu kaut kā melnbalti - vai nu ticīgs un stulbs, vai nu izglītots un sadraudzību nepazīstošs. Vai nu tā būs, ka arī Pāvila izglītība, nepalīdzēja pēc tā Damaskas piedzīvojuma visu pa plauktiņiem pareizi salikt jau pavisam fiksi, ka viņš tūdaļ jau taisno ielas sinagogās sludināja Kristu?
Ingars
# Iesūtīts: 2010.05.06 15:56:01
Aivars

Reizēm nākas pārspīlēt, lai uzsvērtu domu. Es neko nesaku pret izglītību, iesāku runāt par to, ka sadraudzība ar Dievu ir primārais un noteicošais faktors. Teoloģiskā izglītība bez dievbijības ir absolūti nevērtīga, jo cilvēks bez Dieva Gara vadības ar izglītību agri vai vēlu nonāks herēzēs. Savukārt dievbijība bez izglītības meklēs patiesību šākātā un mācīsies
rainars
# Iesūtīts: 2010.05.06 18:56:36
........ ka tie ir nemācīti un vienkārši cilvēki, viņi brīnījās; viņi arī uzzināja, ka tie bijuši kopā ar Jēzu, un, redzot izdziedināto cilvēku pie tiem stāvam, viņiem nebija nekā ko pretim teikt.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.05.07 08:25:25
Un tā arī šodien daudzi teoloģiskie akadēmiķi nespēj neko pateikt pretim tiem, kas vienkārši dara tā, kā rakstīts bībelē.
Mirga
# Iesūtīts: 2010.05.07 12:00:50
2 + 2 = 4. Tā tas ir un, cik varam spriest, arī paliks. Bet Jēzus mūsu dzīvē var rīkoties tā, ja vien paliekam uzticīgi sekotāji, it kā, piemēram, tas būtu 7 un nonākt pie pareizā iznākuma.
Aivars
# Iesūtīts: 2010.05.07 18:24:35
Mirga
Tu par to pirkstu epizodi filmā "Bruce Almighty"?
Mirga
# Iesūtīts: 2010.05.08 11:24:35
Nē, iedomājies, Aivar, es par Jēzu un mums.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 120 , pavisam kopa bijuši: 2864