atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Svētā Gara augļi (kristiešu tēma)
Ingars
Iesūtīts: 2010.04.28 09:50:13
Man ir neskaidrs viens jautājums - par Svētā Gara kristību. Izlasīju, ka vasarsvētku draudžu mācība par šo tēmu ir sekojoša - Svētā Gara kristības obligāta pazīme mēlēs runāšana, kas nav tas pats, kas mēļu dāvana un pēc tam tiek atbrīvotas Svētā Gara dāvanas un ir Svētā Gara augļi.

Jautājumi sekojoši
Kas tad ir pirms tam, pirms kristības Svētajā Garā, kāds ir kristieša statuss no jaunpiedzimšanas līdz Svētā Gara kristībai?

Vai pirms Svētā Gara kristības kristietis nevar dzīvot kristīgu dzīvi un nest Svētā Gara augļus - mīlestību, prieku, mieru, pacietību, lēnprātību, laipnību, labprātību utt.?

Ja tā, tad kā tas nāk, ka kristieši, kuri vēl nav saņēmuši Svētā gara kristību ar zīmi mēlēs runāšanu, tomēr parāda savās dzīvēs tāda paša līmeņa Gara augļus un spēj kalpot tādā pat spēkā, kā Svētā Gara kristību saņēmušie? Kāda tad atšķirība?

Kur nonāk cilvēks, kurš tic uz Jēzu kā savu Pestītāju, bet nomirst tā arī nesaņēmis Svētā Gara kristību?
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2010.04.28 09:52:45
Vai kristietim, kurš apliecina Jēzu par savu Kungu vārdos un darbos, bet nav saņēmis kristību Svētajā Garā ar zīmi mēlēs runāšanu, ir Svētais Gars vai nav?

Vai vienmēr cilvēks, kurš piepildīts ar Svēto Garu runā mēlēs?
danar
# Iesūtīts: 2010.04.28 10:01:16
Ingars
Sitais jautajumu birums laikam bus domats Svetajam,jo tu zini,ka luterani maca savadak.
jancis [195.8.115.229]
# Iesūtīts: 2010.04.28 10:11:06
Ingars Uzraksti man draugs kāda ir atšķirība starp civēku, kurš nesās ar 180Km/h lielu ātrumu ar savu auto un cilvēku, kurš ir kristietis un nesās ar tādu pašu ātrumu 180 Km/h?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.28 11:30:01
Kas tad ir pirms tam, pirms kristības Svētajā Garā, kāds ir kristieša statuss no jaunpiedzimšanas līdz Svētā Gara kristībai?

Kristietis ir pilntiesīgs Dieva bērns, bet bez spēka ( jeb Dieva pilnības) savā dzīvē būt par Jēzus liecinieku.

Vai pirms Svētā Gara kristības kristietis nevar dzīvot kristīgu dzīvi un nest Svētā Gara augļus - mīlestību, prieku, mieru, pacietību, lēnprātību, laipnību, labprātību utt.?

Svētā gara auglis un SG dāvana ir divas dažādas lietas. Tāpēc bieži var novērot parādību, ka SG kristīts kristietis ir daudz miesiskāks par to, kas ir pieaudzis gara augļos. Protams, ka kristietis var dzīvot pirms SG kristības SG augļos un nest tos savā dzīvē.

Ja tā, tad kā tas nāk, ka kristieši, kuri vēl nav saņēmuši Svētā gara kristību ar zīmi mēlēs runāšanu, tomēr parāda savās dzīvēs tāda paša līmeņa Gara augļus un spēj kalpot tādā pat spēkā, kā Svētā Gara kristību saņēmušie? Kāda tad atšķirība?

Atšķirība ir tāda, ka tie, kas pieaug Kristū ( gara augļos) var vēl pilnvērtigāk to paveikt, lai piepildītu visu Dieva pilnību savā dzīvē ar SG dāvanu palīdzību. Tas ir kā pilns ekipējums kristietim.

Kur nonāk cilvēks, kurš tic uz Jēzu kā savu Pestītāju, bet nomirst tā arī nesaņēmis Svētā Gara kristību?

Cilvēks nonāk debesīs un Jēzus valstībā-tas ir pilnīgi noteikti! Taču Dievs bija paredzējis šīs dāvanas mums viņa bērniem, lai mēs pilnvērtīgāk varētu kalpot viens otram, un būt ar spēku par Jēzus lieciniekiem.

Vai kristietim, kurš apliecina Jēzu par savu Kungu vārdos un darbos, bet nav saņēmis kristību Svētajā Garā ar zīmi mēlēs runāšanu, ir Svētais Gars vai nav?

Ir atšķirība, ka Svētais gars ir klātesošs kristietim un tad, kad SG ir kristie`tī iekšā. Tās ir divas dažadas lietas. Tāpēc abos gadījumos SG ir klātesošs, tikai vienā gadījumā tas ir pie kristieša otrā iekš viņa. Tāpēc otrais variants ir nesalīdzināmi daudz labāks, jo SG vada nevis no ;arpuses kristieti, bet no iekšpuses, dodams norādes, vadību un runādams ar kristieti.

Vai vienmēr cilvēks, kurš piepildīts ar Svēto Garu runā mēlēs?

Šī pazīme nāk līdzi kristītajiem ar SG kristiešiem. Taču Bībelē ir neskaitāmie piemēri, kad SG nāk pāri kristietim, un tad tie sāk pravietot, runāt psalmos, slavēt un pielūgt Dievu. Taču Dievs ir vēlējies šo atseviško pieredzi katram savam bērnam, ar SG kristību un runāšanu mēlēs.

Man ir neskaidrs viens jautājums - par Svētā Gara kristību. Izlasīju, ka vasarsvētku draudžu mācība par šo tēmu ir sekojoša - Svētā Gara kristības obligāta pazīme mēlēs runāšana, kas nav tas pats, kas mēļu dāvana un pēc tam tiek atbrīvotas Svētā Gara dāvanas un ir Svētā Gara augļi.

Tiešām tā ir, ka runāšana mēlēs nav tas pats, kas mēļu dāvana un skaidrošanas dāvana.
Bargā Doroteja
# Iesūtīts: 2010.04.28 11:31:33
Svētais
Ir atšķirība, ka Svētais gars ir klātesošs kristietim un tad, kad SG ir kristie`tī iekšā . Tās ir divas dažadas lietas. Tāpēc abos gadījumos SG ir klātesošs, tikai vienā gadījumā tas ir pie kristieša otrā iekš viņa
Luudzu pamato ar Rakstuvietaam.
Svētais
# Labojis Svētais: 2010.04.28 11:42:49
Bargā Doroteja
Pirmkārt gadījums, kad Jēzus dvesa savu Garu uz mācekļiem, teikdams ņemiet to.

Jāņa 20:22 Un, to sacījis, Viņš dvesa un sacīja viņiem: "Ņemiet Svēto Garu!

Tas pierāda, ka Svētais gars bija klātesošs mācekļiem dzenot ārā ļaunos garus un dziedinot slimos, jo bez gara to nevar izdarīt. Jēzus pats apliecina, ka dzen ar Dieva garu ārā velnu, tāpat arī mācekļi.

Jautājums: Kāpēc pēc šī gadījuma Jēzus liek saviem mācekļiem sanākt kopā, neiklīst un gaidīt vēl vienu Svētā Gara izliešanos, apsolījumu no Tēva, ja jau ar šo reizi mācekļiem būtu bijis iedots Svētais gars?

Ap.d. 1:4 Un, tos sapulcinājis, Viņš tiem pavēlēja neaiziet no Jeruzālemes, bet gaidīt Tēva apsolījumu, ko jūs, tā Viņš sacīja, no Manis esat dzirdējuši. 8 Bet jūs dabūsit spēku, kad Svētais Gars būs nācis pār jums, un būsit Mani liecinieki kā Jeruzālemē, tā visā Jūdejā un Samarijā un līdz pašam pasaules galam."



Jo tālākā Rakstu vieta norāda, ka Gars vēl nebija, jo Jēzu vēl nebija uzņemts godībā.Tas apliecina to, ka tās ir divas dažadas pieredzes.

Jāņa 7:39 To Viņš sacīja par Garu, ko vēlāk dabūja tie, kas Viņam ticēja; jo vēl nebija Gara, tāpēc ka Jēzus vēl nebija iegājis skaidrībā.


Tā var redzēt šo atšķirību, ka Gars ir pie vai klātesošs un gars ir iekš vai tevī Daudz piemēru ir VD par to kā gars nāk pār cilvēku, un jaunajā, kad tas ir nācis pār cilvēku, ka cilvēki sāk runāt mēlēs.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.04.28 11:48:01
Svētais

Kristietis ir pilntiesīgs Dieva bērns, bet bez spēka ( jeb Dieva pilnības) savā dzīvē būt par Jēzus liecinieku.

Tas ir tā, ka vispār bez spēka, vai tomēr ir spēks, taču ne viss ko Dievs ir paredzējis, nu apmēram tā, ka trauks, kas ir tikai līdz pusei pilns - kaut kā tā vai trauks, kas vispār ir tukšs?

Svētā gara auglis un SG dāvana ir divas dažādas lietas. Tāpēc bieži var novērot parādību, ka SG kristīts kristietis ir daudz miesiskāks par to, kas ir pieaudzis gara augļos. Protams, ka kristietis var dzīvot pirms SG kristības SG augļos un nest tos savā dzīvē

Tas nozīmē, ka kristietis saņemot Svētā Gara kristību var šo svaidījumu pazaudēt, ja viņš nepastāv attiecībās ar Dievu, līdz kamēr viņš atgriežas pie "pirmās mīlestības"? Bet īsti nesaprotu, ka parasti mintādu secību, ka vispirms ir Gara kristība, tad augļi un dāvanas, jebšu tas domāts tajā kontekstā, ka augļi un dāvanas var būt arī pirms tam, tikai pēc šī notikuma tie var izpausties pilnīgāk un intensīvāk, ja pats kristietis paliek šajā svaidījumā?

Atšķirība ir tāda, ka tie, kas pieaug Kristū ( gara augļos) var vēl pilnvērtigāk to paveikt, lai piepildītu visu Dieva pilnību savā dzīvē ar SG dāvanu palīdzību. Tas ir kā pilns ekipējums kristietim.

Tas ir kā centīgs meistars vai nevīžīgs meistars ir viena lieta, bet pilns instrumentu komplekts vai nepilns komplekts(vai nav komplekta vispār) ir cita lieta - kaut kā tā?


Ir atšķirība, ka Svētais gars ir klātesošs kristietim un tad, kad SG ir kristie`tī iekšā. Tās ir divas dažadas lietas. Tāpēc abos gadījumos SG ir klātesošs, tikai vienā gadījumā tas ir pie kristieša otrā iekš viņa. Tāpēc otrais variants ir nesalīdzināmi daudz labāks, jo SG vada nevis no ;arpuses kristieti, bet no iekšpuses, dodams norādes, vadību un runādams ar kristieti.

Tieši šis punkts man rada vislielākās neskaidrības, jo ir jau teikts, ka Gars mājo jūsos arī neatkarīgi no Svētā Gara kristības konteksta. Jebšu es to varu saprast tā, kā iepriekš rakstīju, ka Svētais Gars ir iekš katra kristieša, bet pilnā apjomā tas ir tikai tajos, kuri kristīti Svētajā Garā?

Bargā Doroteja
# Labojis Bargā Doroteja: 2010.04.28 11:52:56
Svētais
taatad tu gribi teikt, ka Jeezus uz tevi dvesa tad, kad vel nebija uznjemts Godiibaa? Nje chego sebe, tad jau tu esi vairak kaa 2000 gadu vecs
Pinies tu teologjiskaas gudriibaas, kaa vista pa pakulaam,. bet ko lai dara, ja tavi maaciitaji ir tikpat sapinushies.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.28 12:21:57
Ingars
Tas ir tā, ka vispār bez spēka, vai tomēr ir spēks, taču ne viss ko Dievs ir paredzējis, nu apmēram tā, ka trauks, kas ir tikai līdz pusei pilns - kaut kā tā vai trauks, kas vispār ir tukšs?

Jā, apmēram tā.vispār Svētais Gars arī izsūta kalpošanā, tāpēc ir tik svarīgi saņemt to, un kalpot SG spēkā.

Tas nozīmē, ka kristietis saņemot Svētā Gara kristību var šo svaidījumu pazaudēt, ja viņš nepastāv attiecībās ar Dievu, līdz kamēr viņš atgriežas pie "pirmās mīlestības"? Bet īsti nesaprotu, ka parasti mintādu secību, ka vispirms ir Gara kristība, tad augļi un dāvanas, jebšu tas domāts tajā kontekstā, ka augļi un dāvanas var būt arī pirms tam, tikai pēc šī notikuma tie var izpausties pilnīgāk un intensīvāk, ja pats kristietis paliek šajā svaidījumā?

Svaidījums ir konkrēta spēja paveikt konkrētu uzdevumu konkrētā laika sprīdī. Tas nav tiešā veidā saistīts ar gara augļiem vai gara dāvanām, bet netiešā gan. Attiecības ar Dievu un pirmā mīlestība ir svarīgs nosacījums, lai tu pilnvēr`tigāk varētu izmantot SG gara dāvanas un plūst SG augļos. Taču ne otrādākā secībā, ka tev ir SG dāvanas vai augli, un tad tas bus nosacījums tavam attiecībam ar Dievu un milestībai uz Viņu. Šeit ir smalka robeža, kas katram kristietim ir jāuzmana. Augļi var `but pirms tam, arī dažas SG dāvanas ( par kurām kristietis tic un plūst tajās), bet Dievs ir paredzējis šo kristību, lai SG būtu iekš kristieša vadītu to spēkpilnu liecinieka un SG izpausmju dzīvē.

Tas ir kā centīgs meistars vai nevīžīgs meistars ir viena lieta, bet pilns instrumentu komplekts vai nepilns komplekts(vai nav komplekta vispār) ir cita lieta - kaut kā tā?

Jā.

Tieši šis punkts man rada vislielākās neskaidrības, jo ir jau teikts, ka Gars mājo jūsos arī neatkarīgi no Svētā Gara kristības konteksta. Jebšu es to varu saprast tā, kā iepriekš rakstīju, ka Svētais Gars ir iekš katra kristieša, bet pilnā apjomā tas ir tikai tajos, kuri kristīti Svētajā Garā?

Ar sirdi tu sāc saprast pareizi, bet tehniski runājot, SG ir pie vai klātesošs tev pirms SG kristībām, un pēc ir tevī vai iekš tevis.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.28 12:24:15
Bargā Doroteja
Tas ir princips kontekstā ar mācekļiem, kas bija pirms SG izliešanās vasasrssvetku dienā ar Jēzu, un saņēma to klātesošu viņu darbā ( dzenot ļaunos garus un dziedinot slimos), un bija pēc tam, kad saņēma Svētā Gara kristību.( sākot runāt mēlēs), un izpaužot visas SG dāvanas.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.28 12:28:15
Dona, interesanti... kad Lieldienaas bij Niikajas ticiibas aplieciibas lasiishana, tur ir vairaaki artikuli, zem kuriem, izraadaas Sveetais un shkjiet tad arii Harizmaati, no kuriem vinjsh naak, nemaz neparakstaas... taadeejaadi faktiski sevi izsledzot no Apustuliskaas ticiibas.

Uz sitienu ir divi artikuli uz kuriem vinji neparakastaas
1. Vienu vieniigu Kristiibu
2. Sveeto Garu, kas vienliidz ar Teevu un Deelu pieluudzams un godaajams



Ingars
# Iesūtīts: 2010.04.28 12:31:48
Svētais

Ar sirdi tu sāc saprast pareizi, bet tehniski runājot, SG ir pie vai klātesošs tev pirms SG kristībām, un pēc ir tevī vai iekš tevis.

Tad es nesaprotu, kāpēc

Jāņa 14:17 Patiesības Garu, ko pasaule nevar dabūt, tāpēc ka viņa To neredz un To nepazīst; bet jūs To pazīstat, jo Viņš pastāvīgi ir pie jums un mājo jūsos .

Rom. 8:9 Bet jūs neesat miesā, bet Garā, tik tiešām, ka Dieva Gars mīt jūsos . Bet, ja kādam nav Kristus Gara, tas nepieder Viņam .

Rom. 8:11 Un, ja jūsos mājo Tā Gars , kas Jēzu uzmodinājis no miroņiem, tad Viņš, kas Kristu Jēzu uzmodinājis no miroņiem, arī jūsu mirstīgās miesas darīs dzīvas ar Savu Garu, kas ir jūsos.

1. Kor. 3:16 Vai jūs nezināt, ka jūs esat Dieva nams un ka Dieva Gars jūsos mājo ?

1. Kor. 6:19 Jeb vai jūs nezināt, ka jūsu miesa ir Svētā Gara mājoklis, kas ir jūsos un ko jūs esat saņēmuši no Dieva, un ka jūs nepiederat sev pašiem?


Bargā Doroteja
# Iesūtīts: 2010.04.28 12:33:04
Jošs Mulders
Uz sitienu ir divi artikuli uz kuriem vinji neparakastaas
1. Vienu vieniigu Kristiibu
2. Sveeto Garu, kas vienliidz ar Teevu un Deelu pieluudzams un godaajams

Tieshi taa!!!
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.28 12:35:40
Viena kristība ir izcēlums par kristību Jēzū. Tai nav sakara ar Svētā gara kristību. Ja pastāvētu tikai viena vienīga kristība, tad Jēzus mācekļi nelietotu salīdzinājumus ar kristību ūdenī, un Jēzus savukārt nerunātu par vienu kristību ar Svēto Garu. Tāpat vēstulē ebrejiem ir uzsvērtas mācība par kristībām ( nevis vienu kristību). Tā ir arī tā atšķirība, ka pastāv vairāki kristību veidi. Es esmu kristīts ar to vienu kristību Jēzus vārdā, taču esmu arī kristīts ar Svēto garu un tā ir otra kristība. Vēstule efeziežiem uzsver šo vienu kristību.

Svētais Gars ir Kungs Jēzus, kas dzīvo manī. Es pielūdzu Dievu Svētajā Garā, un pielūdzu tāpat Jēzu. Svētais gars ir dievišķās trinitātes trešā persona un ir pilntiesīgs Dievs. Nekur nevienā vietā Bībelē, ne virs zemes, ne debesīs netiek pielūgts Svētais gars, bet Dievs Tēvs un Dievs Dēls Jēzus Kristus. Es saprotu, ka šo atklāsmi ir grūti sagremot, kā tas ir, ka SG ir Dievs, un kā tas ir, ka es Viņu nepielūdzu. Taču es par šīm teoloģiskajām atšķirībām reiz jau izteicu viedokli un tāpēc pie tā neatgriezīšos un nestrīdēšos. Katrs lai paliek pie tā, ko Kungs tam ir atklājis.
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2010.04.28 12:45:32
Ja pastāvētu tikai viena vienīga kristība, tad Jēzus mācekļi nelietotu salīdzinājumus ar kristību ūdenī, un Jēzus savukārt nerunātu par vienu kristību ar Svēto Garu.

Ja pastaaveetu viena veida elemetnaardaljinjas, tad zinaatnieki nerunaatu par elektroniem kaa viljnjiem un elektroniem kaa korpuskulaaraam daljinjaam!

Ja mums buutu viens Kristus, mees nerunaatu par Krsitu Dieva Deelu un Kristu Cilveeka Deelu!

Pati Kristiiabs buutiiba ir tajaa, ka ar materiaalu lietu - uudeni - tev tiek daavaata gariiga, netverama lieta - Sveetais Gars - pats Dievs! Shkjiet tev ir probleemas ar vienu no pashiem galvenajiem Kristietiibas artikuliem "Un Vaards tapa Miesa..." Shkjiet, Kristus personaa tas tev nerada probleemas (jo visticamaak par to neesi domaajis), bet noticeet, ka Dievs uudenii var sniegt Sveeto Garu? Tas taapat, kaa tu netici, ka DIevs viinaa var sniegt savas asinis un maizee savu miesu!

Te tas paradox... juus sludinaat Dieva briinumus un dziedinaasahans un visaadas paardabiskas lietas, bet tieshi tiem briinumiem un paardabiskajaam leitaam, uz kaa staav Kristietiiba un kas ir Kristietiibas centraa - taas juus noraidaat! Paradox!

Tā ir arī tā atšķirība, ka pastāv vairāki kristību veidi. Es esmu kristīts ar to vienu kristību Jēzus vārdā, taču esmu arī kristīts ar Svēto garu un tā ir otra kristība. Vēstule efeziežiem uzsver šo vienu kristību.
Nee taa ir viena un taa pati Kristiiba... Uudeni un Garaa... Kad vienaa briinumainaa DIeva iestaadiitaa aktaa... uudens ar Vaardu savienojas un rodas Kristiibu sakraments, kam klaat ir Dieva Apsoliijums par Sveetaa Gara daavanu!

Shkjiet, ka probleemas tev rada tas, ka arii greeku piedoshanas kristiiba bij caur uudeni! Jeb citaadaak izskataas... tev vienkaarshi skjiet, ka uudens ir tikai shkjidrums... ko Dievs nu nekaadiigi nevareetu lietot tik lielaam lietaam... tev gribaas "briinumu" Bet tieshi shim briinumam tu ticeet nevari!

Tad taa arii saki - es neticu, ka Dievs uudeni ar Vaardu var savienot


Jums tajaa teologjijaa ir bardaks... tu skaisti maaki atgremot iemaaciitas fraazes, bet to jeegu un saturu tu nemaz neizproti, taapeec pat v upor nespeej ieraudziit taas pretrunas kuraas dziivo, un tas manupraat ir iipashs mentaaalais staavoklis, kad tu speej noblokjeet shiis pretrunas... Tachu ilglaiciigi tu taas nevareesi nosleept... agri vai veelu izliidiis tas iilens... Luudz Dievu, ka tad, kad tas notiks, lai tava ticiiba nesahsaubaas... jo ne jau tu pirmais ne peedeejais, kas skaljos vaardos uzticiibu Kristum apliecini... bet sanaak taa... slikti!

Piekam, taktika, kad tev uzdod neertus jautaajumus arii ir klasiskaa - nevis atbildeet un revideet savus uzskatus, bet aizbeegt, noblokjeeties, radiit sev inkubatoru... citiem vaardiem - sleepties no pashas Realitaates - kaa bij divi frukti, kad Dievs vinjiem praasiija - kur tu esi - tad vinji sleepaas kruumos
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.28 12:46:43
Ingars
Jāņa 14:17 Tieši šeit Jēzus runā par SG, ko saņems mācekļi, pēc Viņa aiziešanas uz debesīm. Tas ir pēc kristības SG, nevis pirms tam!
Rom8:9 Šis pants ir jālasa uzmanīgi, jo pirmā panta daļa runā par Dieva Garu un otrā par Kristus Garu. Tā ir atklāsme, kas jāsaņem par to, ka SG kā Dieva Gars izpauž sevi caur dāvanām, un SG kā Kristus Gars izpauž sevi caur Kristus raksturu.(Salīdzini 2.Kor.12:18)

Rom.8:11, tas pats, kur runa ir par Kristus Garu! Jo mēs esam Jēzū vienā garā savienoti ar viņu kā viens vesels!

Korintiešiem, draudzei, kurai bija visvairāk SG dāvanau un izpausmju, kā reizi tiek norādīts, ka Viņos mājo Dievs ar savu Garu un savu spēku. Draudzei, kura runāja mēlēs.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.04.28 12:48:41
Svētais

Saki ko gribi, bet tu pielūdz Svēto Garu, jo atzīstot Viņu par Dievu, tu jau pielūdz Svēto Garu. JEbšu tu teiktu, ka ir nepareizi sacīt - slava tev Kungs Svētais Gars?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.04.28 12:51:20
Ingars
Teiksim tā, es tādā veidā nepielūdzu, kā tu norādi. Agrāk es tā pielūdzu, bet nedomāju, ka Dievs dusmojās, jo darīju to nezināšanas pēc. Uz šodienu man ir atklāsme, ka jāpielūdz Dievs Tēvs un Dievs Dēls, bet tas nenozīmē, ka es neatzīstu Dievu-Svēto garu, taču tamdēļ, ka Bībelē nav neviena norāde uz to, ka šādi SG būtu jāpielūdz, tāpēc es to nedaru, un neticu, ka ar to es grēkoju
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.28 12:52:12
Svetais, Jaanja 14:17 ir PIRMS Kristus debesbraukshanas, pat PIRMS krustaa sishanas, bet runaa vinjsh par tagadni par esoshu faktu.

Taatad vai tu tici, ka tajaa briidii, kad Kristus to saka, vinjsh runaa par esosho mirkli? Jeb tu uzskati, ka Dieva Vaards melo, un tur bij jaabuut naakotnes formai, nevis tagadnei?

Korintiešiem, draudzei, kurai bija visvairāk SG dāvanau un izpausmju, kā reizi tiek norādīts, ka Viņos mājo Dievs ar savu Garu un savu spēku. Draudzei, kura runāja mēlēs.



Oi nevaru shitaa ir komeedija... Korintas draudze visaa Bazniicas veesturee, kas izpelniijusies Divas RAAJIENU Veestules, plus veel veelaak no pirmajiem Bazniicas teeviem... tieshi par to, ka vinji izkjeezii savas daavanas, maldaas, etc... sho draudzi Sveetais liek sev par paraugu

Nu tad neko... Liktenis taads pats kaa shai draudzei
Ingars
# Iesūtīts: 2010.04.28 13:02:29
Svētais

Jāņa 14:17 Tieši šeit Jēzus runā par SG, ko saņems mācekļi, pēc Viņa aiziešanas uz debesīm. Tas ir pēc kristības SG, nevis pirms tam!

Nu cik saprotu, tad ir atšķirīgi veidi kā Svētais Gars mājo cilvēkā, tā no visa Jāņa ev.konteksta var saprast, jo pirms tam 7. nodaļā rakstīts, ka vēl nebija Gara

Rom8:9 Šis pants ir jālasa uzmanīgi, jo pirmā panta daļa runā par Dieva Garu un otrā par Kristus Garu. Tā ir atklāsme, kas jāsaņem par to, ka SG kā Dieva Gars izpauž sevi caur dāvanām, un SG kā Kristus Gars izpauž sevi caur Kristus raksturu.(Salīdzini 2.Kor.12:18)

Nepiekritīšu, jo biblsiki Kristus Gars ir tas pats Svētais Gars. Jo ir sacīts, ka Kristus kristīs ar Svēto Garu, ka Tas ir tās dzīvā ūdens straumes, turklāt šī rakstuvieta Romiešiem 8:9 nepārprotami norāda, ka Dieva Gars ir tas pats Kristus Gars, jo ir runa par vienu konkrētu lietu

Rom.8:11, tas pats, kur runa ir par Kristus Garu! Jo mēs esam Jēzū vienā garā savienoti ar viņu kā viens vesels!

Nu bet tur taču rakstīts - Tā Garu, kas Jēzu darījis dzīvu, tātad par Tēva Garu šoreiz ir runa

Korintiešiem, draudzei, kurai bija visvairāk SG dāvanau un izpausmju, kā reizi tiek norādīts, ka Viņos mājo Dievs ar savu Garu un savu spēku. Draudzei, kura runāja mēlēs.

Jā, bet tu nevari viennozīmīgi spriest, ka visi korintiešud raudzes locekļi bija kristīti Svētajā Garā, taču nāca nemitīgi klāt cilvēki un, ja vēl šo vēstuli attiecinam uz visiem ticīgajiem, tad par Svētā Gara kristību ar mēlēs runāšanu te nevar būt ne runas, jo taču ne visi to ir saņēmuši
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 36 , pavisam kopa bijuši: 1459