atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Vienkāršība un skaidrība, kas ir Kristū
Maris
Iesūtīts: 2010.02.26 09:06:33
2.Kor.11:3. Bet es baidos, ka čūska, kas ar savu viltību piekrāpa Ievu, tāpat nesamaitā arī jūsu domas un nenovērš no vienkāršības un skaidrības, kas ir Kristū.
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
Maris
# Iesūtīts: 2010.02.26 09:08:22
Kas, jūsuprāt, ir šī vienkāršība un skaidrība, kas ir Kristū? Kas būtu pretstats šai vienkāršībai un skaidrībai? Varbūt kādam no jums ir bijusi kāda atklāsme šajā jautājumā.
Ingars
# Iesūtīts: 2010.02.26 10:19:04
Maris

Manuprāt, tas ir, kad cilvēku nevadā pa citu cilvēku izdomātu interpretāciju un mācību līkločiem, bet skaidri un viņam saprotamā veidā pasludina evaņģēliju. Reizēm vajag tieši "dot pa galvu ar bībeli", citreiz tieši otrādi - izvairīties no tūlītējas gatavas patiesības pasniegšanas, bet iedot iesākumā vielu pārdomām un gatavo patiesību pasniegt pēc tam, tas nozīmē - ļaut Svētajam Garam pārliecināt cilvēku, nevis mums pašiem ar savu gudrību.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.02.26 10:52:27
Kas, jūsuprāt, ir šī vienkāršība un skaidrība, kas ir Kristū?

Mīlestība

Kas būtu pretstats šai vienkāršībai un skaidrībai?

Sarežģīt evaņģēliju tik tālu, ka neticīgais domā, ka tā ir piesliešanās kaut kādiem noteikumiem, regulām, konkrētai konfesijai, likumiem, nosacījumiem utt..
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.02.26 10:58:40
Kas ir skaidrība? Pēc kāda Gētes k-ga domām skaidrība nav nekas cits, kā pareizs gaismas un ēnas sadalījums. ... . Lai iegūtu skaidrību, tik vien ir jāizdara, kā jāatdala gaisma no tumsas. Kāds Delfu rīmētājs, kas uzdodas par Aivaru K., 2009.g. ir ievietojis šajā portālā sekojošu rīmi:

"egļu zarotņu
melno grodu
dziļumā zvaigznes
kā apgarotas

viss apskaidrojies
kopā ar nakti -
un nav nekas ... manī vairs
ko nesaprotu"
Ingars
# Iesūtīts: 2010.02.26 11:07:18
Svētais

kā tu domā, kā pareizāk izvēlēties pasludināt evaņģēliju - uzreiz atklāt pilnu patiesību, vai pamazām uzvedinot viņu uz tās, vai vienkārši skatīties pec situācijas?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.02.26 11:13:56
Ingars
Ir jābūt noteikti Svētā gara vadībai un pamudinājumam. Jo Pāvils gribēdams sludināt evaņģēliju tia apturēts no SG(Ap.d.16:6,7), jo nebija īstais brīdis sludināt tajā vietā. Šo principu arī var attiecināt uz mums kristiešiem. Vēl ir noteikti nepiecīešamā gudrība ( tieši tas par ko tu raksti!) Taču svarīgi ir nesajaukt ar to, ka mēs kaunamies no Jēzus vārda, un tāpēc nepasludinam aizbildinoties ar SG "nevadību" tajā brīdī.

Tad , kad es atgriezos pie Kristus es sludināju visiem cilvēkiem kurus satiku uz ielas un sabiedriskajā transportā, līdz brīdim, kad man Svētais Gars pateica, ne tā kā tu gribi, bet tā kā es gribu . Bija jautri ko tādu dzirdēt
Ingars
# Iesūtīts: 2010.02.26 11:17:46
Svētais

Lai cik tas dīvaini arī nebūtu, bet labu gribot var sanākt, ka cilvēka nākšana pie ticības aizkavējas uz ļoti ilgu laiku dēļ vienas vienīgas nemākulīgas sprediķošanas, kā tu domā, var tā gadīties?
Ingars
# Iesūtīts: 2010.02.26 11:19:17
Vispār esmu sapratis, ka evaņģēlijs jāpasniedz cilvēkiem saprotamā veidā, reizēm tas nozīmē pateikt tieši, bet reizēm ar netiešu norādi likt aizdomāties
Svētais
# Iesūtīts: 2010.02.26 11:20:35
Ingars
Piekrītu abiem pēdējiem izteikumiem!
Ingars
# Iesūtīts: 2010.02.26 11:23:22
Svētais

Bet ja nu ir "raiba" auditorija, tad jāpielāgojas tiem, kuri atziņā ir vistālāk?
*Duksis
# Iesūtīts: 2010.02.26 11:31:40
Kas ir vienkāršība? Kad gaisma ir atdalīta no tumsas, t.i. iegūta nepieciešamā skaidrība, lai redzētu, cilvēks ierauga šo pasauli. Wow! kā tik te nav! cik daudz visdažādāko lietu! Ir gan labas, gan sliktas. Ir gan nepieciešamas, gan tādas bez kurām var iztikt. Izrādas, ka liekais ir nepieciešamā ienaidnieks. Nekā lieka! Protams, ja vēlamies sasniegt ko vairāk par komfortablu ikdienību. Vienkāršība ir priekšnoteikums kaut kam skaistam un labam. Iespējams kas tāds, kur savu atspulgu rod patiesība un brīvība.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.02.26 11:33:28
Ingars
Raiba auditorija..., Pāvils un Stefans sludināja radikāli šādās auditorijās, un bija tā, ka puse pievērsās un puse nē ( Pāvila sludinātājā) , bet bija gadījumi, kad pilnībā novērsās no Pāvila un Stefana gadījumā viņu nomētāja. Tāpēc uzskatu, ka mums ir dots rakstu modelis, jo mēs neizpatīkam cilvēkiem, bet Dievam. Taču tur arī jārīkojas ar gudrību. Nedomāju, ka viņ ipielāgojās tai izpratnē, ka kaut ko noklusēja tāpēc, ka kāds ir ar tālāku atziņu. To pierāda šī rakstu vieta. (Ap.d.20:20. Turklāt pirms tam Pāvils stāsta kādas vajāsānas saņemis no jūdiem šīs sludināsānas sakarā)
Ingars
# Iesūtīts: 2010.02.26 11:38:08
Svētais

Nu tomēr Pāvils arī teica, ka viņš visiem ir tapis viss. Es to nedomāju, ka kaut kas īpaši jānoklusē, bet, ka sākumā jādod piens, jāpaskaidro pamatlietas un patiesībā es laikam vairāk biju domājis par dziesmām, ne par pašu sludināšnu, bet tas jau tiek diskutēts citā diskusijā
Svētais
# Iesūtīts: 2010.02.26 11:40:08
Ingars
Piekrītu.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.02.26 12:26:56
Tb, piemeeram, juus nevarat izstaastiit savu maaciibu ta, lai vinja man liktos ticama

Ticība ir tavas sirds izvēle un lēmums par nodošanos mūsu kungam Jēzum. Mēs varam tikai pasludināt to, bet tu esi tas, kas izdari savu izvēli.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.02.26 12:29:56
Ctulhu
tevi nevar pārliecināt par to, ka Jēzus Kristus ir Dieva Dēļs, jo tu tam vienkārši netici . Tas nav pārliecināšanas jautājums, bet tavas ticības jautājums
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.02.26 12:33:45
Svētais
tevi nevar pārliecināt par to, ka Jēzus Kristus ir Dieva Dēļs, jo tu tam vienkārši netici
Tas normāli. Lai pārliecinātu, vajag dialogu, argumentus, spriedumus. Tā, vienkārši "tici šitam"? Tādiem kā Ctulhu tas nav nopietni.
Piem, uzreiz rodas jautājums, kāpēc tikpat labi nenoticēt Allāham, Krišnam, Zaraostram, Kecalkoatlam, Baalam, un vēl veselai virknei?
Vispār jau "tici šitam", jāpiekrīt, tas ir ļoti vienkārši.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.02.26 12:35:20
Ctulhu
Vienkāršība un skaidrība ir tajā, ka Jēzus ir nomiris par taviem grēkiem un augšāmcēlies tavai taisnošanai, bet tu tam netici, un vēlies visu sarežģīt ar saviem argumentiem un pretargumentiem, meklējot pierādījumus kāpēc tas tā nav, nevis pierādījumus tam ( ja ticētu) kāpēc tas tā ir.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.02.26 12:36:14
Vispār jau "tici šitam", jāpiekrīt, tas ir ļoti vienkārši.

redzi nav nekā sarežģīta . Tici Jēzum un topi glābts ! Vai nav vienkārši ?
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.02.26 12:40:29
Svētais
Vienkāršība un skaidrība ir tajā, ka Jēzus ir nomiris par taviem grēkiem un augšāmcēlies tavai taisnošanai
Tas nu gan nav ne vienkārši, ne skaidri. Uzreizi jāprasa:
1) kā kāds var nomirt par maniem grēkiem, ja es tad vēl nebiju piedzimis?
2) kāpēc vispār kādam jāmirst par kāda cita grēkiem?
3) kāpēc tieši jāmirst?
4) kas ir Jēzus miršana, ja viņš visu laiku palika dzīvs un pie pilnas apziņas? Pir tā paša - kas ir augšāmcelšana?
5) kāpēc mani jātaisno tādā veidā?
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 178 , pavisam kopa bijuši: 7346