atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Izvēles brīvība
Brīvā meža govs!
Iesūtīts: 2009.10.20 10:41:22
vai mums tāda ir dota?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 .
AutorsZiņas teksts
Uldis
# Labojis Uldis: 2009.10.21 15:55:34
Brīvā meža govs!

Situācija mainās, kad Kristus ir pieņēmis mūs savā žēlatībā, nevis mūsu ticības vai izvēles dēļ. Mūsu izvēle ir tāda, ka mēs smejamies par Kristu, gluži kā Ctulhu. Tāpēc parezais jautājums būtu: vai Kristus mani ir pieņēmis?
Uldis
# Iesūtīts: 2009.10.21 15:59:16
Ctulhu

peec noteiktiem matwerijai piemiitosiem likumiem - kas tie tādi; no kurienes radušies,kāda ir to izcelsme, avots, ceļoņi.

Kas attiecas uz literatūru - esmu šo to no tās lasījis.
Brīvā meža govs!
# Labojis Brīvā meža govs!: 2009.10.21 16:01:01
Uldis
ko teiksiet par reliģioziem neticīgajiem? kurš kuru nav pieņēmis? Kristus manuprāt nemēdz nepieņemt, cilvēks savas sirds cietības dēļ izdomā visādus "finglierus". it kā tic, bet dzīvo pasaulīgi. kurš kuru krāpj? cilvēks Dievu, vai varbūt otrādi?

tā gan ir cita tēma.
(*;*) [87.110.41.145]
# Iesūtīts: 2009.10.21 16:14:57
Ctulhu kad Latvijā kaut kas tāds (ateisma reklāma) būs?http://www.delfi.lv/news/world/other/nujorkas-metro-izvietos-ateisma-reklamas.d?id=27527455
*Duksis
# Labojis *Duksis: 2009.10.21 16:17:04
Patiesība esot nevis Autoritātes, bet Laikmeta meita. Arī katrs no mums ir ne tik daudz savu vecāku, cik sava Laikmeta bērns. Arī Augustīns ir sava laikmeta un sabiedrības produkts, līdzīgi kā ASV jūras kājnieku leitnants Kellijs pēc kura pavēles tālu no viņa dzimtenes kopā ar pāris simtiem vjetnamiešu nodedzināja kādu ciematu. ... . "Redzu labāko, bet sekoju sliktākajam...", - skumji rezumē vistuvāk kristietībai stāvošais antīkās pasaules filozofs Platons. Šī doma tramda arī (antīkās pasaules produktu un sava laikmeta bērnu) Augustīnu. Tātad, cik brīva ir cilvēka griba izvēlē starp ļauno un labo? Kas, galu galā, atšķīr cilvēku no dzīvnieka, ja ne izpratne par labo un ļauno? Kas vispār ir tas būtiskākais cilvēkā, kas nošķir viņu no dzīvnieku pasaules? Kas ir unikālais cilvēkā? Augustīns nonāk pie slēdziena, ka atšķirībā no dzīvniekiem cilvēkam piemīt "spēja gavilēt un smieties", kā arī cilvēks mīl "atzinību un slavu." Vot, tāds ir tas unikālais cilvēciņš. Un tomēr griba ir brīva,- apgalvo Augustīns. Kapēc? Ja mums ir brīva griba, tad mums ir pienākums pašiem autonomi pieņemt lēmumus, un pašiem mums ir jāuzņemas atbildība par pieņemtajiem lēmumiem. Tikai brīvas gribas gadījumā mēs varam runāt par lēmumiem, kas ir izdarīti ieklausoties savā sirdsbalsī, savā sirdsapziņā kā kritērijā, kas nošķir labo no ļaunā.
Uldis
# Iesūtīts: 2009.10.21 16:20:40
Ctulhu

Savā ziņā interesanti ar tevi runāt. Neapšaubāmi tev ir ātrs un ass prāts. Neceri! Es tev neglaimoju. Bet to saku tāpēc, ka tavi secinājumi ir visumā loģiski. Loģisks - vēl nenozīmē, ka ir pareizi secinājumi. Pareizi tie būs tad,kad tu pazīsi Dievu.

Es tikai brīnos par dažiem kristiešiem, āpēc viņi nenonāk līdz lidzīgiem secinājumiem. VAi tās ir bailes, ka persiniskā ticība neatbilst tiem priekšstatiem, kuru paši uzbūvējuši?

Taatad peec juusu domaam JK pienjem vai nepienjem cilveekus aiz kaadiem tikai vinjam vien zinaamiem apsveerumiem? - tas ir jautājums par to, kāpēc vieni tic, bet otri netic. Tas ir neatbildams jautājums. Neatbildams tāpēc, ka mums tas nav dots zināt. Mēs nezinām uz to atbildi. Ticībā mēs sakām: Dieva valstībā mēs to zināsim. Mēs arī nevarm pārbaudīt, cik katra indivīda ticība ir stipra. Mēs to varam pazīt pēc augļiem.

ko Tu teiktu par Ctulhu, kurs peec sev vien zinaamiem apsveerumiem skirotu cilveekus un visus, kas vinjam neiepatiikas, mestu uguns juuraa? - šis izteikums ir līdzīgs tam, ko mēs teoloģijā pazīstam kā dubultā predestinācija. Tās aizstāvji ir reformāti / Kalvina mācības piekritēji. Tā pamatojas tēzē, ka Kristus nav par visiem miris: vieni ir lemti glābšanai, citi - pazudināšanai. Luterāņi māca, ka tā ir nebibliska mācība.

Vai Dievs ir ļauns? Dievs nav ļauns. Dievs ir mīlestība. Savu mīlestību Viņš paādīja visai pasaulei, upurēdams savu Dēlu, lai "neviens nepazustu, bet iemantotu mūžīgo dzīvošanu". Arī tev, Ctulhu.

Bet Viņš var rīkoties ļauni pret tevi nevis tāpēc, ka Viņš ir ļauns, bet tāpēc, ka tu nicini Viņa Dēlu. Atgriezies un Dievs mainīs ļaunās domas pret tevi.

Atgriezies, tu neko nebūsi zaudējis: nedz savu gudrību, nedz loģiku, nedz izglītību. Vēl vairāk ar to visu VIņš tevi apbalvos. Beigu beigās - mūžīgo dzīvošanu.
Brīvā meža govs!
# Iesūtīts: 2009.10.21 16:30:38
eh, vēl viena diskusija ir aizgājusi pa pieskari. klapēju ciet.
cepiet augšā paši savas.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 .
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 94 , pavisam kopa bijuši: 10943