S.R...
|
Iesūtīts:
2009.01.15 11:05:46
taupība kā zināms ir labs tikums. jautājums sekojošs - kā jūs taupat un vai tas ir viegli? |
Balss |
# Iesūtīts: 2009.01.21 23:12:04
Mārtiņš Tieši otrādi - topiks visīstākais! Mācāmies taupīt! Atbilde uz jautājumu - ripot neitrālajā un taupīt degvielu - jā, tas ir viegli. Es vienmēr cenšos dzīvot taupīgi uz sevi, jau mazāk uz ģimeni. Bet man patīk dāvināt, iepriecināt un palīdzēt arī ar materiālām lietām. Tad netaupu. Jo dāvinātāja prieks ir vismaz tikpat liels, cik saņēmēja. |
Princis Marvins-Briinums I |
# Iesūtīts: 2009.01.21 23:56:47
MārtiņšBalss varbūt noskaidrojiet to experimentāli!!! |
Mārtiņš |
# Labojis Mārtiņš: 2009.01.25 00:45:23
Balss Tieši otrādi - topiks visīstākais! Mācāmies taupīt!
Labi, turpinu. Šodien, braucot ar auto, ienāca prātā viena doma.
Es īsti tomēr nesapratu - bremzēšana ar mototru ir viena lieta (vajadzības gadījumā to lietoju), bet citādi mans degvielas patēriņa rādītājs liecina, ka, ripojot ar kloķi ātrumā (lai gan gāzi nedodu) degvielas patēriņš ir stipri augstāks nekā ripojot brīvgaitā.
Tātad manis pieminētais taupīgais ripošanas veids ar ieslēgtu pārnesumu, t.i. bremzējot ar motoru, nozīmē, ka degviela netiek padota vispār --> momentānais patēriņš = 0. Tieši to arī ir jārāda auto bortkompim. Ja, šādi ripojot, tas uzrāda patēriņu >0, tad degviela jau tiek padota, kas tiešām jau būs neekonomiski. Mans auto to dara pie apgriezieniem <=1500rpm, droši vien, lai izbēgtu nejaušu noslāpēšanu. Savukārt lielākos apgriezienos artlaižot gāzi tas tiešām rāda 0.
Bet vispār patēriņš ir pēdējais, par ko es domāju, braucot ar auto. |
:: Pievienot komentāru
|