atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Kāpēc neticīgais nevar dzert tēju ar Jēzu vai Sv. Trīsvienību?
vilks
Iesūtīts: 2008.07.16 22:25:16
Ticība un Dieva pierādījumi.

Sākums diskusijā par svētdzīvi.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 .
AutorsZiņas teksts
Sheksna
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:50:04
Ingars
absolūtyas muļķības, kuras tu nevari pamatot. Dievam visas lietas iespējamas
Nu redz problēma ir tāda, ka Tava individualitāte un personības unikalitāte kā reiz ietver arī <grēcīgo dabu>... ibo personības unikalitāte determinē vērtības, pēc kurām Tu dzīvo, un attiecīgi - šīs vērtības determinē to, vai, cik un kā Tu grēko...

viņš labprātīgi atsakās no Dieva piedāvātā ceļa un labāk ir ar mieru sapūt ellē, nekā būt pazemīgs un iemantot mūžīgo dzīvību un dieviško dabu
Nejauc silto ar mīksto.
1) Nav pārliecības, ka <dieva piedāvātais ceļš> nav fikcija.
2) Ja iešana pa <dieva piedāvāto ceļu> paredz bezkompromisa dieva autoritātes atzīšanu un pieņemšanu, tad nav nekāds brīnums, ka CtH nav gatavs maksāt šādu cenu par piedāvāto <labumu>. Es viņu pilnībā saprotu un atbalstu.

Dievam nevajag, bet tev vajag. Lepnība bojā nervu sistēmu, kā arī psihisko stāvokli. Tevi no tās vajag atbrīvot. Lepnība traucē saskatīt realitāti, traucē mācīties, pazemība ir visu tikumu sākums, bet lepnība ir visu grēku māte, no lepnības ceļas visi grēki, jo lepnībā cilvēks atsakās no Dieva un līdz ar to kļūst nespējīgs darīt labu pilnībā
Dievs drīkst būt lepns? Nu tipa, gremdēties lepnībā un paštīksmē?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:50:09
Ctulhu
Nee, taas, ko Tu raksturo, ir egoisms. Egoisms ir slikti, lepniiba ir labi. Tas ir atskirigas lietas.

egoisms ir lepnības atzars.

PS - Incanti , vai nevar kaadreiz aiziet ekskursjaa uz Tavu hesu?
var, tikai iepriekš jāpiesakās un ir tā, ka vispār nekur viesus iekšā nelaiž, tikai administratīvjās telpās, no kurienes caur stiklu var redzēt mašīnzāli un tad speciāli norīkots cilvēks visu apstāsta. vislabāk ja nāk grupās. Vispār žēl, ka nelaiž viesus tālāk mašīnzālē, te būt daudz ko interesanta apskatīt
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:51:19
Un atkal Tu paarproti -tie ir nevis lepni, bet patmiliigi un aprobezoti cilveeki. Tas ir slikti. Lepnais maaciisies, jo buus zem vinja goda kautko nezinaat un vaariit ziepes.

Ctulhu

tu šķiet jauc lepnību ar cilvēka pašcieņu un to samuraju godu
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:56:11
Sheksna

Nu redz problēma ir tāda, ka Tava individualitāte un personības unikalitāte kā reiz ietver arī <grēcīgo dabu>... ibo personības unikalitāte determinē vērtības, pēc kurām Tu dzīvo, un attiecīgi - šīs vērtības determinē to, vai, cik un kā Tu grēko...

Luters arī par to rakstīja, ka cilvēka daba nav identificējama ar grēku tas ir - tā pati par sevi nav grēks. Tāpat, kā spitālīgā miesa nav spitālība, bet gan spitālība ir miesā kā parazīts. Ja nu spitālīgo izārstē, vai tad viņa miesa zaudē savu individualitāti?

Dievs drīkst būt lepns? Nu tipa, gremdēties lepnībā un paštīksmē?

pirmkārt Dievs pazemojās līdz cilvēka līmenim un tad vēl nevis izvēlējās dzīvot kā ķēniņs, bet gan kā prasts galdnieks, turklāt viņa draugi bij parasti zemākās kārtas ļauži, pat noziedznieki un krāpnieki - viņš visiem viņiem palīdzēja laboties. Vai tas izklausās pēc lepnības? Iedomājies to pacietību - kā Dievu zaimo, cik cilvēks nav cūcības strādājis, cik reižu nav bijis jāpiedod, bet viņš vēl tieši pretēji gaidītajam sodam cilvēku mīļo un žēlo. Jēzus bij pazemības piemērs un kāds bij Jēzus tāds arī ir Dievs, pēc ta tu vari droši spriest.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 16:00:09
Ctulhu
es tiessi par to, vai nevar privaataa kaartaa sarunaat apskatiities tehniku, aparatuuru.

šaubos vai tev ļaus, tjipa baidās no rūpnieciskās spiegošānas laikam es nezin, kas te ko slēpt, man gan nebūtu žēl

Nee, lepniiba un egoisms ir pretstati. Egoisms var sadziivot ar pazemiibu, bet ar lepniibu - nekad.

nuja, nu gan tu iebrauci auzās - paprasi jebkuram psihologam. Lepnība un egoisms ir tuvu vai sinonīmi. saki man kā var sadzīvot egoisms ar pazemību? kas tur kopīgs? egoisms nekad nav pazemīgs, egoisms domā tikai par sevi, bet pazemība tieši pretēji - ziedo sevi citiem. Lepnība sevi citiem nekad neziedo. Protasm var te izšķirt dažādus lepnības veidus un izskatās ka mēs par dāžādiem arī runājam, taču uz tevi attiecināju gan to slikto veidu, diemžēl tāds tu esi - iedomīgs pūslis, sorry, bet to tevī saskatu un nesaku jau arī ka pats tāds neesmu, taču cenšos laboties
Sheksna
# Iesūtīts: 2008.07.17 16:01:28
Ingars
Ja nu spitālīgo izārstē, vai tad viņa miesa zaudē savu individualitāti?
Spitālība praktiski nenosaka slimnieka uzvedību (ok, ĻOTI smaga slimība varbūt arī nosaka), ko nevar teikt par grēcīgo dabu. T.i. spitālība ir miesas slimība, grēcīgā daba - prāta slimība.

Jēzus bij pazemības piemērs un kāds bij Jēzus tāds arī ir Dievs, pēc ta tu vari droši spriest.
Atkal - atļaušos norādīt, ka Jēzus šīszemes darbības principi un <kritēriji, lai kvalificētos `debesu valstībai`> ir 2 visai dažādas lietas.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 16:02:11
Ctulhu

Jaa, es zinu, ka jeedziens `lepniiba` ir biskji par plasju, to var lietot gan negadiivaa, gan pozitiivaa noziimee, es to lietoju pozitiivaa noziimee - bez iedomiibas, egoisma .

aha, nu agad sapratu, taču tam nav nekā kopīga ar Lucifera lepnību. Tā ir tā saucamā pašcieņa. Nu piemēram - esmu pārāk lepns lai zemiskiem līdzekļiem uz cita nelaimes rēķina kaut ko sev iegūtu - tad gan, tad es tev piekrītu, šāda lepnības forma ir pozitīva
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 16:04:19
Sheksna

Spitālība praktiski nenosaka slimnieka uzvedību (ok, ĻOTI smaga slimība varbūt arī nosaka), ko nevar teikt par grēcīgo dabu. T.i. spitālība ir miesas slimība, grēcīgā daba - prāta slimība.

nu tas tikai salīdzinājums, lai tev vieglāk saprast

Atkal - atļaušos norādīt, ka Jēzus šīszemes darbības principi un <kritēriji, lai kvalificētos `debesu valstībai`> ir 2 visai dažādas lietas.

nea. Jēzus izdarīja to, ko cilvēks nespēj - nodzīvoja absolūti svētu Dievam paklausīgu dzīvi. Pēc Viņa arī ir tas kristērijs, kā būtu jānopelna pestīšana un neviens to nespēj
Zive.
# Iesūtīts: 2008.07.17 16:06:55
Ingars, nu ko, tad aiziet
nu tad skatīt to kas ir pirmkārt
Tu biji domājis Ef. 2:1-5?

Tad par Rom 7. Cik es saprotu, tad Dievs ir labā avots? Un elle ir, kur Dieva nav. Tad Tu gribi teikt, ka visi neticīgie cilvēki jau ir ellē?
Recku, paskaties arī šito: "jo nevis to, ko gribu, es daru, bet, ko ienīstu, to es daru" - tātad ir vismaz vēlme darīt labu. Tāpat arī nevis absolūti grēcīgais es, bet manī mītošais grēks, šīs lietas tiek nošķirtas. Tālāk, kas notiek ar cilvēka dvēseli un garu, kamēr viņš ir neticīgs? Miruši? Atdalīti no miesas? Jo ir teikts par jaunu miesu, bet ne par jaunu dvēseli.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 16:14:20
Zive.
jap, tieši to

Efeziešiem 2. nodaļa

1 Arī jūs bijāt miruši savos pārkāpumos un grēkos,
2 kuros reiz dzīvojāt, pakļauti šīs pasaules varas nesējam, gaisa valsts valdniekam, garam, kas vēl tagad darbojas nepaklausības bērnos.
3 Kopā ar tiem arī mēs visi reiz dzīvojām savas miesas kārībās, ļaudamies miesas un miesas prāta iegribām, pēc savas dabas būdami Dieva dusmības bērni kā visi pārējie.
4 Bet Dievs, bagāts būdams žēlastībā, Savā lielajā mīlestībā, ar ko Viņš mūs ir mīlējis,
5 arī mūs, kas savos pārkāpumos bijām miruši, darījis dzīvus līdz ar Kristu: žēlastībā jūs esat izglābti!

Tālāk, kas notiek ar cilvēka dvēseli un garu, kamēr viņš ir neticīgs? Miruši? Atdalīti no miesas? Jo ir teikts par jaunu miesu, bet ne par jaunu dvēseli.

atdalīti no miesas nē, bet miruši Dievam gan, jo kā tad Jēzus sacīja

Jāņa evaņģēlijs 3. nodaļa

1 Bet tur bija kāds cilvēks no farizejiem, vārdā Nikodēms, jūdu valdības vīrs.
2 Tas nāca pie Jēzus naktī un sacīja Viņam: "Rabi, mēs zinām, ka Tu esi Mācītājs, no Dieva nācis. Jo neviens nevar tādas zīmes darīt, kā Tu dari, ja Dievs nav ar to."
3 Jēzus atbildēja: "Patiesi, patiesi Es tev saku: ja cilvēks nepiedzimst no augšienes, neredzēt tam Dieva valstības."
4 Nikodēms saka Viņam: "Kā cilvēks var piedzimt, vecs būdams? Vai tad viņš var atgriezties savas mātes miesās un atkal piedzimt?"
5 Jēzus atbildēja: "Patiesi, patiesi Es tev saku: ja kāds neatdzimst ūdenī un Garā, netikt tam Dieva valstībā!
6 Kas no miesas dzimis, ir miesa, un, kas no Gara dzimis, ir gars.
7 Nebrīnies, ka Es tev esmu sacījis: tev jāpiedzimst no augšienes.
8 Vējš pūš kur gribēdams, un tu dzirdi viņu pūšam, bet nezini, no kurienes viņš nāk un kurp viņš iet. Tāpat ir ar ikvienu, kas piedzimis no Gara."


redz par jaunu garu ir runa un dvēsele - mūsu domas, prāts un emocijas ir piesaistīta pie grēcīgās miesas. Tikai gars dod iespēju kontaktēt ar Dievu, bet ja gars ir Dievam miris, bet dzīvs pasaulei, tad kā cilvēks lai izšķiras sekot Jēzum, ja viņā nav dzīva gara, kas dotu tādu gribēšanu?
Zive.
# Iesūtīts: 2008.07.17 17:57:37
Ingars, nu nav tas tik viennozīmīgi un skaidri pateikts. Un daudz man jautājumu no visa šitā rodas. Bet te man jāpiepūlē biš vairāk smadzenes un jāpārlasa biš Bībeli, lai es Tev korekti varētu atbildēt.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 18:13:49
Zive.
nu tas ir gan viennozīmīgi

Jāņa evaņģēlijs 6. nodaļa

44 Neviens nevar nākt pie Manis, ja viņu nevelk Tēvs, kas Mani sūtījis, un Es viņu celšu augšā pastarā dienā.

64 Bet ir kādi jūsu starpā, kas netic." Jo Jēzus no paša sākuma zināja, kas ir tie, kas netic, un kas ir tas, kas Viņu nodos.
65 Un Viņš sacīja: "Tāpēc Es jums esmu sacījis, ka neviens nevar nākt pie Manis, ja tas viņam nav Tēva dots."

1.Korintiešiem 12. nodaļa

1 Brāļi, es negribu, ka jūs esat neskaidrībā par garīgajām dāvanām.
2 Jūs zināt, kā jūs, kad vēl bijāt pagāni, vilktin vilka pie mēmajiem elkiem.
3 Tādēļ es jums saku: neviens, kas runā Dieva Garā, neteiks: nolādēts lai ir Jēzus, - un neviens nevar teikt: Kungs ir Jēzus, - kā vien Svētajā Garā.



Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 18:15:24
Zive.
tava problēma ir tā, ka tu pārāk sāc filozofēt un mēģini ar prātu visu izskaidrot pēc cilvēcīgas loģikas
Zive.
# Iesūtīts: 2008.07.17 18:24:11
Ingars
Es nestrīdos nevienā acī, ka ticība ir Dieva dāvana. Par to vispār nav runa. Es strīdos par garīgi absolūti beigto cilvēku.
Un vēl, pēc Tavas uztveres sanāk, ka Dievs pilnīgi apzināti rada cilvēkus par barību Sātanam un ellei.
Esi redzējis izrādi "Ledus. Kolektīva grāmatas lasīšana" Jaunajā Rīgas teātrī? Brutāla. Un trakākais, ka zināmā mērā tas, ko Tu runā man atgādina to izrādi...
Zive.
# Iesūtīts: 2008.07.17 18:24:50
Ingars
tava problēma ir tā, ka tu pārāk sāc filozofēt un mēģini ar prātu visu izskaidrot pēc cilvēcīgas loģikas

Jā, zinu, tā ir mana slimība, no kuras netieku vaļā
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 18:31:36
Zive.

tad kā tu domā, Pāvils vēstulē efeziešiem domājis to, ka mēs pirms tam bijām miruši? Miesīgi taču visai dzīvelīgi bijām? es tomēr pieturos pie Lutera interpretācijas, ka mēs bijām visai dzīvelīgi uz laicīgām lietām vai arī uz tādām "garīgām" lietām, kam nav nekāda sakara ar Jēzu. Bet Dievam mēs bijām miruši, garīgā saite pārrauta.
Atklāsmes grāmata 20. nodaļa

5 Bet pārējie mirušie neatdzīvojās, pirms nebija pagājis tūkstoš gadu. Šī ir pirmā augšāmcelšanās.
6 Svētlaimīgs un svēts ir tas, kam daļa pie pirmās augšāmcelšanās. Pār tādiem otrai nāvei nav varas; bet tie būs Dieva un Kristus priesteri un valdīs kopā ar Viņu tūkstoš gadu.

Kas tavuprāt ir pirmā augšāmcelšanās?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 18:33:42
Zive.
Jā, zinu, tā ir mana slimība, no kuras netieku vaļā

kā tev šķiet - kā un kāpēc tas sākas - miesīga filozofēšana?
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 20:45:38
Sheksna
Piemēros par slimībām labāk der tāda - cilvēks, kas visu laiku ir bijis piedzēries, apreibināts, nozombēts, tagad beidzot atbrīvojas no tā visa.
Nav jauna personība, bet gan patiesā personība, attīrīta no sārņiem.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 21:48:07
Zive.
Jo ir teikts par jaunu miesu, bet ne par jaunu dvēseli.
Dvēsele arī ir pats cilvēks. Tāpēc to jaunu iedot nevar.
Balss
# Iesūtīts: 2008.07.21 14:50:57
KarotesNav
Piemēros par slimībām labāk der tāda - cilvēks, kas visu laiku ir bijis piedzēries, apreibināts, nozombēts, tagad beidzot atbrīvojas no tā visa.
Nav jauna personība, bet gan patiesā personība, attīrīta no sārņiem.

Ļoti patīk šis formulējums. Liekas, ka kaut kas tāds notiks ar ticīgajiem Debesīs.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 .

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 87 , pavisam kopa bijuši: 5640