Mulders
|
Iesūtīts:
2008.06.13 13:36:06
Par Vakarēdienu!
Kā jūs to saprotat. Es apzinos, ka tēma ir `ķecerīga` jo iet pāri tam, kas rakstīts... bet vai jums ir metafiziskā izpratne Kristus patiesai klātesamībai Vakarēdienā?
Tēma, protams, exkluzīvi Kristiešiem! |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.06.30 16:59:21
te var arī piebilst, ka mums ir Dieva klātbūtne sakramentos, ja nu kāds harizmāts ko jautā vai pārmet |
KarotesNav |
# Iesūtīts: 2008.07.01 14:37:31
Mulders Tā vot nabaga brāļi Raiti 3 gadus staigāja uz Patentu biroju... Nu, a beigās taču viņus pieņēma. Tas praktiski ir neiespējams daudzās citās sistēmās, kur visa taisnība ir ierakstīta Mācībā, kas principā nedrīkst mainīties. |
Mulders |
# Iesūtīts: 2008.07.01 15:16:41
Nu, a beigās taču viņus pieņēma. Tas praktiski ir neiespējams daudzās citās sistēmās, kur visa taisnība ir ierakstīta Mācībā, kas principā nedrīkst mainīties. (C)
Nu kā redzi... mācība nemainās, bet interpretācija var gan šad tad pamainīties... piemēram par Zemes topogrāfiju! |
nemo2009 [159.148.115.164] |
# Iesūtīts: 2008.11.24 12:58:16
http://vesture.wordpress.com |
lamby |
# Iesūtīts: 2008.11.24 13:15:25
nemo2009 [159.148.115.164] klausies, mazais spamer, vai neapnika? |
Eshkola |
# Iesūtīts: 2012.12.16 15:14:03
es mazliet ne pa tēmu... (jaunu vērt negribās) Vai LELBā arī Absolūcija ir sakraments? |
Aivars |
# Iesūtīts: 2012.12.16 15:45:21
Eshkola Un kas ir sakraments? Tev interesē iespēja saņemt grēku piedošanu vai plika latīņu terminoloģija? (starp citu, par šo tēmu jau te ir bazarēts. Palieto meklētāju) |
dafne |
# Iesūtīts: 2012.12.16 17:57:56
Eshkola...nav.A ir jābūt? |
Eshkola |
# Iesūtīts: 2012.12.16 18:31:19
dafne nav.A ir jābūt? es arī līdz šim domāju ka nav, bet man šodien mēģina iestāstīt ka ir, un piedevām tas tā stipri luteriski esot Aivars Tev interesē iespēja saņemt grēku piedošanu vai plika latīņu terminoloģija? šoreiz plika latīņu terminoloģija Kārtībai jābūt! |
dafne |
# Iesūtīts: 2012.12.16 19:15:27
Eshkolanu tad...turies,neļaujies pierunāties... |
Aivars |
# Iesūtīts: 2012.12.16 19:27:00
Eshkola bet man šodien mēģina iestāstīt ka ir, un piedevām tas tā stipri luteriski esot nu pēdējā laikā ir atsevišķi ļaudis, kas pamanījuši, ka Melanhtons Augsburgas Ticības Apliecības Apoloģijā, strīdoties ar romiešiem, kuri apgalvo, ka luterāņi visus sakramentus miskastē iemetuši, ir paspējis uzsvērt, ka trīs no lietām, ko romieši sauc par sakramentiem, proti, Kristība, Vakarēdiens un grēksūdze ir luterāņu dievbijības centrā. Tad nu ignorējot visus iespējamos kontekstus, daži skandina, ka grēksūdze būtu uzskatāma par sakramentu, jo tā stāv rakstīts no Melanhtona. (Gluži tāpat kā savulaik daži Vulgatā izlasīja, ka Pāvils laulību par sakramentu esot skaidri nosaucis, lai gan ticamāk ka cienījamais apustulis nenojauta, ka Hieronīms viņa `noslēpumu` tulkos vārdā `sacramentum`, kam latīņu baznīctēvi jau piešķīra teoloģiska žargona funkciju) Tā arī Melanhtona pārprotamais izteikums no dažiem tiek mīlēts, ja nepieciešams taisot arī teoloģiskus vipendronus, lai saskaņā ar Augustīna sakramenta definīciju grēksūdzei būtu arī kāda lietiska zīme. Nez kādēļ TA izteikumi par pāvestu kā antikristu šiem pašiem ļaudīm gan neiet tik ļoti pie sirds.
|
Eshkola |
# Iesūtīts: 2012.12.16 19:34:01
Aivars paldies par skaidrojumu, noderēja Nez kādēļ TA izteikumi par pāvestu kā antikristu šiem pašiem ļaudīm gan neiet tik ļoti pie sirds. "šiem pašiem ļaudīm" arī pāvests = antikrists iet pat ļoti pie sirds... |
:: Pievienot komentāru
|