atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Atkal par KN prezentēto karmoloģiju
Mulders
Iesūtīts: 2008.03.05 13:25:01
Tēmu izcelsim, lai nesaputrotu atkal!

KN ir aicināts precizēt vai pareizi esmu izpratis uzstādījumu - mēģināšu maximāli abstrakti, lai nepaspruktu kādas detaļas, kas nav būtiskas, KN precizēs!

1. Ir "augstākais" existences līmenis, kuru ir radījis Dievs, kurš ir ar savām predefinētajām likumsakarībām, kuras nav pakļaujamas nekādai izvēlei vai debatēm, tās tā sacīt tiek "uzspiestas" ikvienai Radībai, kas ienāk existencē... Nosauksim šo vietu par "Īsto Realitāti"
2. Šajā realitāte tiek saštancētas dvēseles, kuras nekādīgi nav pretrunā šiem predefinētajiem "Īstās Realitātes" likumsakarībām un šo likumsakarību kontextā šīs būtnes ir kā mazi fanātiski zinātāri bērni, pietam spējīgi procesēt jebkuras sarežģītības sistēmas parametrus un varbūtības.
3. Šīs būtnes ir absolūti brīvas savā rīcībā Īstās Realtiātes likumsakarību kontextā un tā kā nekas cits īsti nav radīts, tad šīs būtnes metās apgūt dažādas zināšanas predefinētās "skolās" jeb "spēlēs"
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>
AutorsZiņas teksts
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.03.11 17:51:59
Mulders
Tā nu kāds iemācās uzvārīties citus apčakarējot!
Abet viņam nekas nesanāk, jo tā nav attīstība. Dvēselei ir tendence attīstīties, un attīstās tieši tā teikt, garīguma un apzinīguma līmenis.

Tobiš, kas bremzē dvēseli attīstīties ļaunuma virzienā?
Tas, ka attīstība notiek galvenokārt nevis zināšanu, bet gan labuma, garīguma ziņā.
Tas, ko tu gribi pasniegt kā ĻaunoSpēkuAdeptu, patiesībā ir SeptembraPirmklasnieks, ar kļūdainiem uzskatiem (labākajā gadījumā, jo man ir aizdomas, ka tāds nav iespējams).

Vispār, tu jau atkal runā par ĪstoRealitāti - kā tur un kas tur. Vienmēr domā par IstoRealitāti kā par kristiešu paradīzi, tas palīdzēs! :-)

itogo man ir jāattīstās tikai un vienīgi šīs pasaules kontextā, nemaz nezinot, vai tas ko šeit apgūstu ir jelkādā sakarā ar turieni!
Ir, ir sakarā - galu galā, šeit nonāk tikai tādi, kas "turienē" pieņēma lēmumu te nokļūt. Tev to saprast traucē krietiešu iestatījumi "piedzima sabojātā vidē", "kāds piečakarēja" utml. Tas vispār dīvaini, jo vismaz viena tīra un godīga vide tev ir zināma - paradīze. Tur gan attīstās un ir brīva griba, bet visi kā viens ir labie un dara labus darbus un necieš. Jaunas būtnes tur acīmredzot piedzimst nevis tīras un maziņas, bet jau pieaugušas, ar iebūvētu pieredzi - jo līdz atziņām nonākušas ir nevis pašas, bet tās jau ir "viņu dabā".
Mulders
# Iesūtīts: 2008.03.11 18:03:12
Abet viņam nekas nesanāk, jo tā nav attīstība. Dvēselei ir tendence attīstīties, un attīstās tieši tā teikt, garīguma un apzinīguma līmenis.

Tb nav brīvas... Un ja neattīstās pa nosprausto "taciņu" tad ko... stāv uz vietas? Cieš? Redzot kā citi aiziet, bet tu paliec... Un kā tā nav elle?

Tas, ka attīstība notiek galvenokārt nevis zināšanu, bet gan labuma, garīguma ziņā.
Tas, ko tu gribi pasniegt kā ĻaunoSpēkuAdeptu, patiesībā ir SeptembraPirmklasnieks, ar kļūdainiem uzskatiem


Nuja un jautājums, vai tas ir taisnīgi, ka 1klasnieks paliek 1ajā klasē un nemaisās 12 klasē, pat ja viņš paliek 1ajā klasē 12 gadus... 120 gadus? 1000 gadus... mūžīgi daudz gadus? Tad viņu no 12 klases un 1ā kursa atdalīs mūžība...
Pietam, jo neattīstītāks un kļūdaināka ir dvēsele jo perversāks un neadekvātāks tai skatījums uz realitāti, tādējādi tā vairs nespēj redzēt realitāti adekvāti un drīzāk 12klasniek uuzskatīs par tumsoni *****u, nekā sevi... un visus citus vainos pie savām lixtām, pie savas "neattīstības" nevis attīstīsies pats? Piekam kā var attīstīties, ja nav objektīvi attīstības kritēriju?

A par to piedzimšanu ar predefinētu "pieredzi" nav nekas absurds!

Tas atkal tu spried no šīs pasaules, kur šī neattīstība ir grēka sekas, kuru tu nezkamdēļ projicē uz savu Paradīzi un tamdēļ tev neizbēgami nākas invokēt "attīstīabs" koncepciju!

Taču, ja paskatās uz radīšanu, tad "attīstība" ir Radītāja nevis radības iniciatīva. Kad cilvēki rada automašīnu, tā jau no pirmās dienas prot visu to, kas mašībai by-desing ir jāprot... neviens nepērk šķību greizu mašīnu, kuru ilgāk braukājot tā "attīstās" no zapiņa par BMW!
Pat šajā pasaulē mēs redzam kā kāpurs iekūņojas par kokonu un kad piedzimst tad jau MĀK lidot un MĀK atrast barību un izdzīvot... laigan kāpuram vispār nebij ne plikas idejas par aerodinamiku! Viss ko šis darīja bij - rāpoja apkārt un ēda ēda ēda!
Kāpura pieredze Taurenim nav vajadzīga un kāpuram nav pieejama Taureņa predefinētā pieredze!

Tu tā glorificē "attīstību" jo esi dzimis un pieradis domāt šīs pasaules koncepcijās... ka mēs piedzimstam pilnīgi nevarīgi un atkarīgi un mums ir jāattīstās lai varētu kļūt neatkarīgi un varīgi! Bet tā nav by-design pasaulē! Dievs pirmo cilvēku radīja jau pilnīgu... nevis kā zīdaini, kam jāattīstās!

Tā kā attīstība nemaz nav nekas labs, ja tā galu beigās neved pie pilnības! Bet ja ved, tad kamdēļ attīstība ir vienīgais veids, kā pilnību sasniegt? Jo tu taču pats saki, ka nav svarīgi VIDE, bet gan iegūtā abstraktā "palīdzi citam". Tātad nav būtuiski, ka tu aceries, ka toreiz, kad to iemācījies tu biji konkrētā situācijā... ir svarīgi, ka tu apguvi šo prasmi vispār! Tātad būtiskais ir prasme, nevis vide... kas nozīmē, ka ja šī prasme būtu preinstallēta jau by-design, tu neko nezaudē!

Tāpat kā tu neko neesi zaudējis ar to, ka tev nav pieredzes mācīties elpot vai skatīties! Tu to prati jau no pirmās dienas!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.03.12 09:36:57
Mulders
Tb nav brīvas...
Aha, un paradīzē IR brīvas, tādā pašā aspektā? Ja jau nekad neko ļaunu neizvēlās un nekļūdās? ;-)

Un ja neattīstās pa nosprausto "taciņu" tad ko... stāv uz vietas? Cieš? Redzot kā citi aiziet, bet tu paliec... Un kā tā nav elle?
Kristiešu elle ir vieta, no kuras nav izejas.
Šeit - kādas problēmas? Sāc attīstīties katrā laikā! Bez tam, tas ir tavā dabā.

vai tas ir taisnīgi, ka 1klasnieks paliek 1ajā klasē
Ja pats grib, lai paliek.

mūžīgi daudz gadus?
A tas no kurienes? Būtne ir laimīga, ja attīstās un mācās - tāda ir viņas daba. Tas viņai ir tikpat dabīgi, kā kāpēcīša periodā jautājumu uzdošana. Vai esi kādu bērnu spiedis, "nu paprasi tak par kaut ko"? ;-)

jo neattīstītāks un kļūdaināka ir dvēsele jo perversāks un neadekvātāks tai skatījums uz realitāti
Mazi bērni, tavuprāt, ir perversi? Nejauc nezināšanu un naivumu ar perversiju!

Tas atkal tu spried no šīs pasaules
Bet tu jau tāpat spried no šīs pasaules, un mapojies 1:1 uz ĪstoRealitāti. Tāpēc tev tur ir "perversijas", "ļaunais", utml.
Vai nu nerunājam vispār neko par Paradīzi / ĪstoRealitāti, vai nu runājam, uzmanīgi mapojot ar šejieni, par cik nekā cita mums nav.

Kad cilvēki rada automašīnu, tā jau no pirmās dienas prot visu to
Tas tāpēc, ka mašīna ir priekšmets, tai nepiemīt induvidualitāte un apziņa. Mašīna neattīstās. Mašīnu nerada ar mīlestību un nedod tai brīvu gribu. Parasti vecu mašīnu izmet lūžņos.
Tāpēc piemērs ir garām kasei.

Pat šajā pasaulē mēs redzam kā kāpurs iekūņojas par kokonu un kad piedzimst tad jau MĀK lidot un MĀK atrast barību un izdzīvot
Tas ir ne vairāk kā kāpurs māk rāpot un atrast barību, vai cilvēks māk elpot. Tie ir primitīvi instinkti, BIOS, kam nav nekāda sakara ar attīstību un individualitāti.

Kāpura pieredze Taurenim nav vajadzīga un kāpuram nav pieejama Taureņa predefinētā pieredze!
Kā tu zini? Varbūt Taurenis atcerās, ka uz lielo ozolu lidot nevajaga, jo tur dzīvo putns, kas viņu kā Kāpuru tikko neapēda. :-)
Kāpuram nav pieejama Tauriņa pieredze - nu un? Bērnam arī nav pieejama pieaugušā pieredze.

Dievs pirmo cilvēku radīja jau pilnīgu... nevis kā zīdaini, kam jāattīstās!
Toties pārējos cilvēkus bija paredzējis tieši kā zīdaiņus, kuriem jāattīstās.
Arī pirmais cilvēks neko pilnīgs nebija - paklausīja čūskai, aiz nezināšanas un naivuma. Būtu attīstijies pamazām, tad zinātu neklausīt, būtu pieredze. :-)
Kā arī - paradīzē taču visi būs savādāki nekā pirmais cilvēks, un vairs nekļūdīsies?
Tātad, pirmajam cilvēkam bija paredzēts attīstīties!

Tā kā attīstība nemaz nav nekas labs, ja tā galu beigās neved pie pilnības!

Var taču attīstīties bezgalīgi.
Apstājusies attīstība ir sastingums.
Un kā tu tiksi līdz pilnībai, ja tikai Dievs ir pilnīgs?

ja šī prasme būtu preinstallēta jau by-design, tu neko nezaudē!
Es zaudēju iespēju veidot savu personību, savu individualitāti. Visu prasmju apgūšanas procesā veidojas arī personība.
Es zaudēju iespēju apzināties manu atziņu patieso vērtību. Apmēram kā astmas slimnieks tā pa īstam apzinās elpošanas vērtību.
Pie kam, tādas by-design instalētas norāda uz robotu. Tā nav tava atziņa, kurai tu esi pats piekritis, pats brīvprātīgi to izvēlējies. Ja tevi saprogrammē ar gatavām atziņām, tad tu esi robots.
Iedomājies bērnu, kas attīstās, un mācās mīlēt vecākus, palīdzēt dzīvnieciņiem utml. Un tagad tu paņem un iezombē viņa smadzenēs jau gatavas atziņas. Nav atšķirības?

Tāpat kā tu neko neesi zaudējis ar to, ka tev nav pieredzes mācīties elpot vai skatīties! Tu to prati jau no pirmās dienas!
Elpošana un skatīšanās kaut kādā veidā nosaka individualitāti?
Rausītis
# Iesūtīts: 2008.03.12 13:16:34
[ i]Būtne ir laimīga, ja attīstās un mācās - tāda ir viņas daba
nu un no kurienes tas ir ņemts ... lielākā tautas daļa negrib un nezin ka vajag attīstīties ... un nesaprot kādu attīstību un uz kurieni Tu domā ... tas, ka cilvēks pieaug miesās nenozīmē automātisku attīstību ...
māk rāpot un atrast barību, vai cilvēks māk elpot. Tie ir primitīvi instinkti, BIOS, kam nav nekāda sakara ar attīstību un individualitāti
Kāpuram nav pieejama Tauriņa pieredze - nu un? Bērnam arī nav pieejama pieaugušā pieredze.
kāpurs=cilvēku dzīves laikā, tauriņš=jaunais cilvēks paradīzē ... tas nav no bērna uz pieaugušo, jo pa vidu nav nāves
Tātad, pirmajam cilvēkam bija paredzēts attīstīties!
no kurienes tāds apgalvojums ... un ko saprot ar attīstību ... Tu visu laiku raksti, ja cilvēks atrod Dievu, tad viss ir sasniegts ... bet pirmais cilvēks jau sarunājāsar Dievu, kāpēc tad vēl kaut kur jātīstās?
Var taču attīstīties bezgalīgi.
šitais gan ir iedvesmojoši.... no kurienes tāds pieņēmums -cilvēki ir laimīgi, ja var attīstīties un kas var būt labāks par bezgalīgu attīstību ... kāpēc? kāpēc man bezgalīgi jāatīstās ... un kā es vispār varu būt drošs, ka es točna attīstos (uz kritērijiem jau Mulders norādīja)
Visu prasmju apgūšanas procesā veidojas arī personība.
te nu es redzu tikai apstiprinājumu tam, ka var attīstīties ar``i par ļaunu cilvēku, bet tā kā nav attīstības kritēriju, tad pats cilvēks nemaz nezinās, ka ir ļauns
ja šī prasme būtu preinstallēta jau by-design, tu neko nezaudē!
Es zaudēju iespēju veidot savu personību, savu individualitāti.

kur ir teikts, ka tā personība, kuru Tu uzveidosi, būs kaut par kripatiņu tuvāk pilnībai?! ... un ka tā vispār būs kaut cik ciešama personība ... patiesībā Tu ar šiem vārdiem noniecini visu, kas Tevī ir ielikts kā saka M by-design, lai Tu būtu pilnvērtīgs cilvēks ... Tev vajadzētu pamēģināt attīstīties no kādas ... nezinu amēbas ... tad varētu paskatīties kāda individualitāte no Tevis sanāktu
Un kā tu tiksi līdz pilnībai, ja tikai Dievs ir pilnīgs?
a man nevajag tikt un tīstīties, jo Viņš mani par tādu pilnīgu padarīs, tāpat kā ar to tauriņu
un mācās mīlēt
un kā ir ar tiem, kuri attīstās un aizmirst kā tas ir mīlēt ... kāpēc aizmirst? ... varbūt tad labāk bija neatītstīties
KarotesNav
# Labojis KarotesNav: 2008.03.12 13:32:26
Rausītis
nu un no kurienes tas ir ņemts ... lielākā tautas daļa negrib un nezin ka vajag attīstīties
Maziem bērniem ir tāds "kāpēcīšu" vecums. Tajā vecumā praktiski visi bērni uzdod jautājumus. Tātad - visi grib attīstīties.
ĪstajāRealitātē ir tādi kāpēcīši. Daži no viņiem nāk attīstīties uz šejieni.

no kurienes tāds apgalvojums ... un ko saprot ar attīstību ...
No tā, ka pirmais cilvēks kļūdījās un bija nepilnīgs. Turklāt bērni viņam bija paredzēti dzimt kā mazi zīdainīši, nevis profesori.

pirmais cilvēks jau sarunājāsar Dievu, kāpēc tad vēl kaut kur jātīstās?
Mozus arī sarunājās, un citi.

no kurienes tāds pieņēmums -cilvēki ir laimīgi, ja var attīstīties
Jā, tas ir pieņēmums, aksioma šajā manis aprakstītajā sistēmā. Kas ir šeit slikts?

kā es vispār varu būt drošs, ka es točna attīstos
Elementāri - zini vairāk. Vēl ir arī citi, kuri var tevi novērtēt.

kur ir teikts, ka tā personība, kuru Tu uzveidosi, būs kaut par kripatiņu tuvāk pilnībai?!

Var teikt, ka attīstība pašā augšējā līmenī notiek Dieva uzraudzībā, viņš ir tas, kurš nosaka, kad "pārcelt uz nākamo klasi", bet viņš tvā vietā mājasdarbus nepilda.
Bērns arī aug vecāku uzraudzībā. Taču reti kurš vecāks izmantotu "atziņu programmēšanas mašīnu" uz savu bērnu. Nez kāpēc visi grib, lai bērns pats nonāk līdz atziņām.

Tev vajadzētu pamēģināt attīstīties no kādas ... nezinu amēbas ... tad varētu paskatīties kāda individualitāte no Tevis sanāktu
Amēba ir cita suga. Mazs bērns = mazs Cilvēks. Tikko dzimusi dvēsele = maza Dvēsele.

un kā ir ar tiem, kuri attīstās un aizmirst kā tas ir mīlēt
Kāpēc lai viņi to aizmirstu? Tad jau vidusskolā pēkšņi varētu aizmirst saskaitīšanu? Kura atziņa vienreiz apgūta un pieņemta, tā nekad neaizmirstās.
Rausītis
# Iesūtīts: 2008.03.12 14:03:01
Maziem bērniem ir tāds "kāpēcīšu" vecums
dažiem ir, dažiem nav, to nevar absolutizēt uz visu cilvēka dzīvi, it īpaši no tā nevar izsecināt, ka visas dzīvas būtnes (cilvēki) ļoti grib bezgalīgi attīstīties
pirmais cilvēks kļūdījās un bija nepilnīgs
pirmais cilvēks nekļūdījās tādēļ, ka bija nepilnīgs cilvēks!!! ... viņu lepnība un nepaklausība, kas izrietēja no brīvās gribas pievīla ... a pēc tam, tas ir tagad man nevajag attīstīties pilnībā un virzienā uz Dievu, bet man vajag pestīšanu. (es par attīstību nesaucu prasmi lasīt, rakstīt, braukt ar mašīnu utt.)
zini vairāk
ko tad? ... ja mērķis ir nonākt pie Dieva, tad dažiem iespējams pietiek ar vienu pasludināšanu un kristību, bet dažiem pat 1000 apļi nepalīdzēs ... ar pārējām zināšanām pie Dieva nonāk nevar
pašā augšējā līmenī notiek Dieva uzraudzībā nu tad jau es un mēs visi esam augšējā līmenī ... vai Tev pēc šādas atziņas nedaudz baisi nepaliek?
Kura atziņa vienreiz apgūta un pieņemta, tā nekad neaizmirstās. nu tā taču nav, nu palūko apkārt, tad jau mūsu starpā vajadzētu būt vismaz kādam ar pilnīgu mīlsetības atziņu un piepildījumu darbos... nu bet nav tak tā
ak, cik labi, ja tas tā būtu!!!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.03.12 14:31:56
Rausītis
īpaši no tā nevar izsecināt , ka visas dzīvas būtnes (cilvēki) ļoti grib bezgalīgi attīstīties
Aksiomas jau arī nekad netiek izsecinātas. Tās vienkārši pieņem. Arī kristietībā tu daudz ko pieņem, nevis izsecini.
Šeit ir teikts "tā ir". Tās ir Maikla Ņūtona aksiomas. Mans nolūks nebūt nav pierādīt, ka Ņūtonam taisnība, ne arī es esmu ņūtonologs. Nolūks bija pamest Ņūtona mācību Mulderam, tā teikt, saplosīšanai. Patiesībā Ņūtonam nav nekādas reliģijas, un ja nenoticēsi, tad nekādu sodu par to nesaņemsi.

vai Tev pēc šādas atziņas nedaudz baisi nepaliek?
Nē, manas emocijas pret visām mācībām ir apmēram vienādas - ja skatās no punkta "noticēt, ņemt par pilnu". Katrā mācībā ir kaut kas pievilcīgs.

tad jau mūsu starpā vajadzētu būt vismaz kādam ar pilnīgu mīlsetības atziņu un piepildījumu darbos.

Daži atseviški cilvēki taču ir, tos mēdz saukt par svētajiem. Kā arī - tāda attīstības līmeņa būtnes vairs uz šejieni nenāk - nav ko Piektklasniekam darīt pirmajās klasēs. Ir daži izņēmumi, bet tie nāk, lai palīdzētu pirmklasniekiem.
Rausītis
# Iesūtīts: 2008.03.12 15:37:09
Kā arī - tāda attīstības līmeņa būtnes vairs uz šejieni nenāk
kādēļ ... viņas taču varētu tik daudz ko citiem iemācīt ... Daži atseviški cilvēki taču ir, tos mēdz saukt par svētajiem.
un nē arī viņi ir grēcinieki un viņu atziņa nav pilnīga, par svētajiem sauc visus tos, kuri ir paļaujas uz Kristus noplenu un ir Dieva bērni ... kristiešus sauc par svētajiem ... tā saucamo "the svēto" dzīves apskata, viņu pieredzes dēļ, jo arī viņi ir atzinuši, krituši, tapuši piecelti un viss kā dzīvē
emocijas pret visām mācībām ir apmēram vienādas
ar to jautājumu es domājo šo - ja jau mēs esam tagad esam augšējā līmenī Dieva uzraudzībā, tad vajadzētu apdomāt, vai ir prātīgi Viņu saukt par nežēlīgu un noliegt Viņa pestīšanu
Ir daži izņēmumi, bet tie nāk, lai palīdzētu pirmklasniekiem
un tas ir godīgi? kādam tiek kruts skolotājs, kādam nē ... vai arī pirmklasnieks ir muļķis, ka nav izvēlējies krutu skolotāju
Rausītis
# Iesūtīts: 2008.03.12 15:47:46
un par tiem bērniem "...Jo Tu radīji manas īkstis, Tu mani veidoji un piešķīri man ķermeni manas mātes miesās.
Es Tev pateicos, ka es esmu tik brīnišķi radīts, brīnišķi ir Tavi darbi, mana dvēsele to labi zina.
Manas būtnes veidojums Tev nebija apslēpts, kad es slepenībā tapu radīts, zemes dziļumos veidots.
Tavas acis mani redzēja kā bezmiesas iedīgli, un Tavā grāmatā bija rakstītas visas manas dienas, jau noteiktas, kad to vēl nebija it nevienas. " nu visu Viņš redz un zina par visiem. kad Viņš miesu dod un kad ņem, Viņa lēmums.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.03.12 15:47:48
Rausītis
arī viņi ir grēcinieki un viņu atziņa nav pilnīga
Jā. Viņi ir kā Piektklasnieki. Tāpēc viņiem pašiem ir sava, tālāka attīstība.

ja jau mēs esam tagad esam augšējā līmenī Dieva uzraudzībā
Stipri šaubos, vai kristieši tagad ir augšējā līmenī - pārāk nepilnīgi viņi izskatās. Savukārt, Dieva uzraudzība jau ir vienmēr, tā nekad nekur nepazūd. Dievs tikai neko neuzspiež ar varu.

kādam tiek kruts skolotājs, kādam nē ...
Par to, kāds skolotājs un kas jāmācās, izlemj pirms mācību stundas. Pie kam, lielākai daļai atstrādājamās vielas pietiek ar pašiem. Māca taču savstarpējās attiecības, pamazām. Lai iemācītu "2+2", nav janāk profesoram.
Te drīzāk ir tāda kā pašmācība, skolotājs lekcijas nelasa. Atziņu taču nevar ieliet ar karoti mutē, līdz tai ir jānonāk pašam.
Rausītis
# Iesūtīts: 2008.03.12 16:00:07
es jau esmu noputrojusie par tiem apļiem un klasēm ... kāpēc viņi ir piektlasnieki... nu nevari Tu spriest par viņu sirds saturu, tāpēc jebkuras klases piešķiršana ir bezjēdzīga ... varbūt tantuks, kur visu mūžu ir zinājis no galvas Tēvreizi un 1 psalmu ir "28 klastnieks" salīdzinājumā ar svēto, tikai par viņu grāmata nav uzrakstīta ... nu ko dod tāda mētāšanās ar attīstības pakāpēm un klasēm
izlemj pirms mācību stundas
kas izlemj, ... bet es gribu tūlīt krutu skolotāju, tad man ko taisīt pašnāvību?!, lai varētu mācīties nākamajā aplī. man ir vnk variants ar Dieva vārdu.
"2+2"
`ja galvenais ko mācās ir attiecības, tad kas attiecībās ir "2+2" un kas ir piemēram, integrālis ... pilnība attiecībās ar Dievu ... bet to neviens nesasniegs ne pats, ne ar skolotāju ne 1 ne miljons gados, tur tikai Dievs pats
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.03.12 16:13:21
Rausītis
es jau esmu noputrojusie par tiem apļiem un klasēm ...
Tas tāpēc, ka tu Ņūtona sistēmu gribi "ievietot" kristietībā, vai otrādi.
Taču mēs nesalīdzinām, kā kristietība sader kopā ar Ņūtona sistēmu. Mēs tikai apskatām Ņūtona sistēmu atsevišķi. Mulders uzbrūk, es aizstāvos.

Ts ir, mēs nerunājam tādā veidā kā "no kristietības viedokļa raugoties, Ņutonam tas un tas ir nepareizi".

varbūt tantuks, kur visu mūžu ir zinājis no galvas Tēvreizi un 1 psalmu ir "28 klastnieks" salīdzinājumā ar svēto, tikai par viņu grāmata nav uzrakstīta

Varbūt. Taču tad tas ir redzams tad, kad attiecīgā Būtne izvēlējās "būt tantuks".

bet es gribu tūlīt krutu skolotāju, tad man ko taisīt pašnāvību?!
Bez tava paša piepūles tāpat nekas nesanāks, vai tur skolotājs labs vai slikts. Kāds skolotājs vajadzīgs un vai vispār vajadzīgs, to izlemj pirms "stundas". Un šajā izlemšanā piedalās tas 28. līmeņa skolotājs, kuru tu gribēji, lai viņš tev zīmuļus asina. Skolotājs nosaka stundas plānu, jāmācās tev pašam.

ja galvenais ko mācās ir attiecības, tad kas attiecībās ir "2+2" un kas ir piemēram, integrālis

Nu, apmēram: "2+2" būs saprast, ka vajag palīdzēt saviem pašiem tuvākajiem, jo tad viņi palīdzēs tev. "integrālis" būtu saprast, ka plīdzēt vajag visiem, un bez savtīga aprēķina.

to neviens nesasniegs ne pats, ne ar skolotāju ne 1 ne miljons gados, tur tikai Dievs pats
Ja tikai Dievs pats, tad - būs bandinieku bīdīšana pa šaha dēli. Vajag taču arī paša gribēšanu. Un atziņu gūšana notiek pamazām, nevis ar vienu rāvienu uzreiz visas!
Rausītis
# Iesūtīts: 2008.03.12 16:26:00
saprast, ka vajag palīdzēt saviem pašiem tuvākajiem
principā to saprot jebkurš ...`bet saprast un izpildīt ir pavisam kas cits ... bet tas neatbild uz kāpēc vajag palīdzēt?
no kristietības viedokļa raugoties, Ņutonam tas un tas ir nepareizi
bet atbildēt var tak tikai no kaut kāda viedokļa, un ka Tev tiešām neiteresētu kā "no kristietības viedokļa raugoties, Ņutonam tas un tas ir nepareizi", vai Tad jūs te rakstītu?!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.03.12 16:29:00
Rausītis
bet saprast un izpildīt ir pavisam kas cits
Tieši tā. Tāpēc jau ir jāmācās un jāgūst paša pieredze. Milzīga aforismu nu atziņu grāmata nav vērta vienas paša apgūtas atziņas.

"no kristietības viedokļa raugoties, Ņutonam tas un tas ir nepareizi", vai Tad jūs te rakstītu?!
Nē, Mulders kā reizi vairāk meklēja iekšējas pretrunas un nepilnības.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.03.13 12:25:29
KN, šitāda tēze!

Tu, es redzu, par milzīgu vērtību uzskati attīstību un attīstības laikā iegūtās zināšanas! Tās tu uzskati par vērtīgākām, nekā tad, ja tās būtu preprogrammētas gatavas no dzimšanas!

Kāpēc?

p.s. man kabatā ir dūzis, gaidu atbildi, tad rādīšu dūzi!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.03.13 13:06:48
Mulders
Nevis zināšanas, bet daudz lielākā mērā - atziņas. Kaut gan tās šķiet esam līdzīgas lietas, tomēr atšķirās ar to, ka atziņa ir "dzīva, pieņemta zināšana".
Piemēram, ir visa Rekša aforismu grāmata, ko tu izlasi, papriecājies, kādi tur gudri cilvēki visu jauki sarakstījuši un aizmirsti nākamajā dienā. Turpretī paša gūta atziņai tev ir pavisam cits svars, un tu to reāli izmanto.

Teiksi, ka kāds tev saprogrammēs visas atziņas un pieliks klāt svarus?
Es gribu visu sasniegt pats!
Piemērs, ko jau devu Rausītim:
Reti kurš vecāks izmantotu "atziņu programmēšanas mašīnu" uz savu bērnu. Nez kāpēc visi grib, lai bērns pats nonāk līdz atziņām. Tu gribētu programmēt savam bērnam "palīdzi tantiņai pāriet pār ielu"?

Tad vēl - visā šajā atziņu gūšanas procesā es pats veidoju savu personību, individualitāti
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.03.13 13:35:35
KN, Ctulhu

Tagad mans dūzis!

CSN apmācība! Tie kas ir mācījušies zin... kā cilvēks mācās spaidīt pedāļus, braukt, stūrēt, sadalīt uzmanību!

Liela daļa CSN negadījuu (tai skaitā nāves) notiek, kad uz ceļa tiek palaisti zaļi gurķi, kas DOMĀ, ka viņi zin visu un tā teikt, visa attīstība beidzās tamdēļ, ka viņš pats attīstās uz savu galvu, palaists brīvībā!

Tāpat, ar laiku visas pedāļu un ātrumu pārslēgu manipulācijas no APZINĀTAS kontroles pāriet INSITNKTU līmenī - izstrādājas reflexi! Autobraucēji ar STāžu brauc Reflekxīvi un viņi pat spēj veikt tādus manevrus, ko zaļknābis par bargu naudu ilgi mācās!

Tagad prikols!

JA CSN prasmes varētu programmēt tā, ka cilvēks automātā apgūst visas prasmes jau Reflexu līmenī, vai tas a) Apdraudētu tavu drošību, brīvību un Identitāti b) Apdraudētu vairāk apkārtējos?

Vai tu negribētu, lai visi autobraucēji būtu ar vienu konkrētu programmu programmēti atbilstoši visaugstākajam un drošākajam braukšanas standartam?

Jo ja ļauj mācīties pašam, tad a) Rezultāts būs tāds pats kā programmētajam b) Apmācības rezultātā var tomēr gadīties šaize, tādējādi gan sevi gan citus izslēgt vispār no spēles!

Šeit es, personīgi, saskatu instinktu programmēšanas priekšrocības iepretīm autonomai apmācībai!

Un NEKAS neaizliedz tev šo programmu traversēt atpaka`... Neviens tev neatslēdz apziņu, un tu vari braukt laukā un pētīt kāpēc tavs ķermenis veic tās manipulācijas konkrētā vidē...
BLakus programmēšanai pat var dot līdzi arī manuāli... kur paskaidrots, jūsu kāja spiedīs bremžu pedāli ikreiz, kad iedegsies sarkanā gaisma luxoforā!
Jūs vemsiet savu kunģi paŗgriezuši, ikreiz, kad dzērumā pie stūres sēdēsiet!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.03.13 14:04:30
Mulders
Tagad mans dūzis!
Tas nebij trumpa dūzis, un vispār - mēs te zoli spēlējam! :-)

Tas, ko tu saki, ir tikai refleksi, tā teikt, BIOS.
CSN, lidmašīnas pilotēšana u.c., tas viss neattiecas uz manu personību un manām atziņām. Es sevi gribu veidot pats. Arī tad, ja es apzinos, ka ne vienmēr pallīdzu tiem kam palidzība vajadzīga, es gribētu mācīties palīdzēt pats, nevis ka man pēkšņi parādās šī spēja tās pilnībā.

Vēlreiz - vai tu programmētu savam bērnam dzīves atziņas?

Ctulhu
Mulders pieņem, ka Programmētājs ir absolūti labs, un tāpēc automatiski akceptē visu, ko viņam piedāvā ieprogrammēt.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.03.13 14:25:37
Ctulhu, nepareizi! Pats jēdziens "Zināt" ir kādu zajavu novest līdz citām zajavām, kuras tu pieņem par apriori patiesām, tb līdz šai predefinētajai programmai!

KarotesNav, bet ko nozīmē "veidot personību".
Lūk, pīpēšana un dzeršana, vai to drīxt programmēt kā sliktu darbību? Jā nē? Ja jā, tad viss kedās, ja nē, tad ko, defektus par personības īpatnībām sauksim?

Neexistē pat divas vienādas sniegpārsliņas, bet vai mēs sakām, ka tās pašas sevi veido... jā un nē

Tu vienmēr būsi savas gribas un pregprogrammēto faktu funkcija! Šis jautājums par to "ES PATS GRIBU SEVI VEIDOT" nozīmē, ka vispirms ir šis "ES" un tad tu šo ES veido... sanāk viegla galvas reibšana, ja to mēģina skatīties laikā! Problēma nav, ja laika dimensiju paķer nost. Bet tad arī nav attīstība, bet tu ESI mūžīgi tas, par ko tu sevi MŪŽIGI padari

Ja tu paģēri attīstības koncepcioju, tad tā nav iespējama bez preprogrammēta "ES", jeb ja netiek pieļauts, ka šis "ES" vispirms rodas tev pašam klāt neesot, un tikai tad kaut kādā brīdī tev pašam iedod savu ES ar kuru tad ļauj tālāk darboties!

Tas ir tas pats CSN... tev vispirm siedod bāzi, un pēc tam tu esi brīvs to lietot lai baudītu dzīvi/braucienu un vēju sejā un matos! Bet tā jau ir DZĪVOŠANA nevis attīstība!

Tobiš... mācāmies celt māju lai uzceltu māju, nevis lai mācītos celt māju! Nav jēga mācīties celt māju, ja tu to jau māki un vari sākt dzīvot!
Tobiš kas ir šīs attīstības ultimate mērķis?
KarotesNav
# Labojis KarotesNav: 2008.03.13 14:53:20
Mulders
Lūk, pīpēšana un dzeršana, vai to drīxt programmēt kā sliktu darbību?
Tās tak fiziskas atkarības! Vajadzētu piemēru ar tādām kā "mīlēt savu ienaidnieku", "izjust līdzcietību", utml.

Šis jautājums par to "ES PATS GRIBU SEVI VEIDOT" nozīmē, ka vispirms ir šis "ES" un tad tu šo ES veido.
Bet ir taču atšķirība starp attīstību no "aizmetņiem" un jau gatavu uzražotu sistēmu. Pirmajā gadījumā tiek dots tikai BIOS, un tad tu sevi būvē un attīsti tādu, kādu pats gribi. Otrajā gadījumā tu uzrodies jau visu zinošs un gatavs. Tu esi lielā mērā robots, jo tevi vadošās atziņas tu neesi pats pieņēmis.

Kāds variants tev šķiet labāks un kāpēc:
1) tavs bērns pats aug, attīstās un nonāk pie atziņām,
2) tev ir "atziņu ieprogrammators" un tu ieraksti tās bērna smadzenēs, lai viņam nav jaķēpājas pa dzīvi. Kā nekā, rezultāts tas pats.

Nav jēga mācīties celt māju, ja tu to jau māki un vari sākt dzīvot!
Varbūt, nav jēga arī dzīvot - kāds var nodzīvot tavā vietā? Te ir tāds moments, ka pati attīstība un šķēršļu pārvarēšana ir process, ko nevienam nav jāatdod.

Tobiš kas ir šīs attīstības ultimate mērķis?
Nezinu. Ņūtons par to neko daudz nesaka. Iespējams, ka beigās notiek atkal saplūšana ar Avotu, no kura esi radies.
Vai konstatē, ka Viss ir Viens.
Vai arī - kā Ctulhu, attīstība ir bezgalīga.
Vai attīstās līdz zināmam līmenim, ierauga, ka tā bija spēle "Attīstība", un metās atkal spēlēt no jauna.
Vai attīsties līdz kautkādamturlīmenim, nu tad attīstība beidzās, un sākās processX, mums pavisam nesaprotams.
Vai - notiek viss tas pats, kas kristiešu Paradīzē.
utt, utml...
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 5 , pavisam kopa bijuši: 5234