atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Nāves grēks
dafne
Iesūtīts: 2015.04.27 16:14:35
Kas ir nāves grēks 1.Jņ.5:16-17
. 1 . 2 . >>
AutorsZiņas teksts
dafne
# Iesūtīts: 2015.04.27 16:14:55
Kas ir nāves grēks 1.Jņ.5:16-17
Aivars
# Iesūtīts: 2015.04.27 16:22:59
Es laikam vadītos pēc tā ko Jēzus teica, ka ikviens grēks var tapt piedots izņemot apzinātu zaimošanu Marka 3:29 , Lūk. 12:10
dafne
# Labojis dafne: 2015.04.27 20:04:11
Aivars
Apzināti zaimot,tas ir,"ticēt" un arī noliegt...vienlaicīgi?
Vai farizeji apsūdzēdami Jēzu,ka Viņš izdzen ļaunos garus ar belcebula palīdzību zaimoja Sv.Garu?Kādā sakarībā tad Jēzus to teica Mrk.3
dafne
# Labojis dafne: 2015.04.27 20:12:30
Vai tas ir tad,kad viens kristietis uz otru saka,ka tevī nav Sv.Gara..esi apsēsts?
Kā reāli šõdien tas varetu izpausties?

Atvainojos,ka tik daudz jautājumu...bet tas ir greks ko nepiedod kaut ka nemierīgi paliek,to lasot
aivars lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2015.04.28 02:10:58
Nāves grēks ir nevērība pret iespējamu cilvēka nāvi. Nāves veicināšana. Piemēram, korālis sievietei ar trim maziem bērniem lika pārdot sekond hand draudzei, no kā sieviete kategoriski atteicās, jo uzskatīja, ka ar ziedoto tirgotie sir grēks. Viņai korālis piedraudējas ar trīs bērnu dzīvībām , viņa aizgāja no Luterāņu baznīcas un sajuka prātā, no šādas netaisnības no tiem , kuri prezentē Dievu. Ir pagājis laiks , desmit gadi un tā sieviete nesen izdarīja pašnāvību. Korālis dzīvo cepuri kuldams, tāpat Jānis Vanags, kaut gan Jānism vanagam tika lūgts - noņem to cilvēku no Valmieras prom. Vanags nereaģēja. Kan ir lielākais nāves grēks pār šo visu ? Gan jau ziniet, bet jūs nekad neuzrakstīsiet tā cilvēka vārdu un uzvārdu , tāpēc , ka jums Jēzus nav līdz asaru zonai nonācis. Sori. Bet tā ir Tava , ne Dieva problēma, jo morāle ir atrodama Jaunajā derībā pietiekami.
Aivars
# Iesūtīts: 2015.04.28 08:55:01
dafne
Tā var saprast, ka tam ir saistība ar tiem belcebulisma lozungiem un tīšu zaimošanu. Protams, Jēzus cauri redz cilvēku sirdīm, ko mēs nevaram, tādēļ laikam nebūtu pareizi, nezinot vai cilvēks zaimo tīši, vai savā stulbumā muļķības runā, aizrauties ar tiesāšanu. Drīzāk to varam likt kā auss kā brīdinājumu nespēlēties ar savu ticību, kas ir Sv. Gara darbs mūsos, jo taču jau tikai ticībā uz mūsu Glābēju, mēs piedzīvojam grēku piedošanu.
Kā jau šai sakarā ne vienreiz vien minēts, tad cilvēkam, kas satraucies, vai tikai viņš nav izdarījis nepiedodamo grēku, ir jāapliecina grēku piedošana un viņu jānomierina, jo viņš nekādā ziņā nav tas Kristum pretestīgais nicinātājs, bet gan tāds, kam rūp viņa attiecības ar Kristu.
Bet nu prātā nāk piemēri no Kristietības vēstures, kad kādi ļaudis ir aizrāvušies ar ideju, ka jālūdz par sātana pestīšanu, lai tas atgriežas no grēkiem un tic Kristum. Tas varētu būt tāds viskliedzošākais piemērs, kur Jānis sacītu, ka šī nav tā reize, kur jāaizlūdz, it kā tu nu būtu žēlsirdīgāks par pašu Dievu. Un varbūt vēl dažā situācijā ir tomēr jāizvēlas starp mīlestību pret Kristu un iedomātu vai reālu mīlestību pret Kristus ienaidnieku. Lai atceramies kaut vai Jēzus vārdus, ka reizēm noder pat pašam savu ego ienīst drusku vairāk nekā Jēzu!
Taču noteikti nebūtu labi pārsteigties ar spriedumiem par to, kurš tīšais grēks kādam citam ir jau tas nāves grēks. Jānis jau drīzāk aicina mūs sevi pašus izmeklēt, lai neliekuļojam savā mīlestībā. Un arī šis aizrādījums par lūgšanu, būtībā jau ir aizrādījums neliekuļot un nemanipulēt ar lūgšanu.
Aivars
# Iesūtīts: 2015.04.28 09:01:03
aivars lapsans [78.28.194.103]
Apsūdzēt jau nav liela māksla, brāl. Bet vai māki arī dziedinošus vārdus? Negribu polemizēt, bet, ja tas stāsts ir puslīdz patiess un ja jau visu tik skaidri redzēji un zināji, kur tad tu pats biji ar savu rūpi un asaru zonu?
Lai Dievs Tevi svētī, un Tev piedod! Bet ne jau par apsūdzētāju Viņš tevi aicinājis.
Raimonds
# Iesūtīts: 2015.04.28 14:34:37
dafne
Mk.3 īpaši, ja lasa jauno tulkojumu, situācija labi parāda, kā cilvēkiem gribējies viegli izskaidrot un aizbildināties "viņam nav prāta... viņā ir belcebuls" - t.i.viņš nav pieskaitāms, viņš ir apsēts, Dievs no viņa novērsies! Patiesībā tās ir "feinas" diagnozes arī šodien ne tikai, lai cilvēku izslēgtu no sinagogas sadraudzes, bet vispār atņemtu cilvēka cieņu un vērtību. Citreiz arī mums šie vārdi "brauc pa smadzenēm" un ja vēl vainas apziņa nedod mieru. Farizeju uz tāda veida šķirošanu un manipulāciju bija meistari.

Tas ir fakts, cik šķībi dažkārt mūsu ticības biedri neskatās uz tādu cilvēku kuram ir šizofrēnija, vai citi redzami garīgi traucējumi, bet kurš nāk pie Dievgalda un nekā... viņa veselībā neuzlabojas. Un ko ir veiglāk pieņemt garīgi normālu (c), bet totāli neticīgu, vai garīgi neveselu, bet ticīgu - raustošos vai brīžam runājošu jocīgas lietas cilvēku?
dafne
# Labojis dafne: 2015.04.29 10:04:16
Aivars
tur jau ta lieta,ka otra sirdī neielīdīsi un lasot kaut ka jau uzrunā vairak sevi pasu..un ja nu,es tomēr..kādreiz..dusmās vai aiz izmisuma,tad viss..
cilvēks taču mainīgs..viena brīdī domā,runā,rīkojas tā..nākamajā pavisam citādi.Kā tad paliek ar vārdiem..kamēr cilvēks dzīvo..pastav cerība?
Aivars
# Iesūtīts: 2015.04.29 10:30:03
dafne
Kā nu tur iepriekš tas pats Jānis rakstīja - ja mūsu sirds mūs pazudina, tad Dievs nav nekāds maziņais, kas bezpalīdzīgs mestu plinti krūmos mūsu dusmu un izmisuma priekšā. Ījabs jau arī plosījās, bet Dievs sabāra viņa draugus par `pareizu frāžu` muldēšanu. Domāju, ka dusmas nav tas briesmīgākais attiecībās ar Dievu. Sliktāk ir mēģinājumi manipulēt, shēmot, kas nokauj paša cilvēka kapacitāti uzticēties konkrētās attiecībās.
dafne
# Iesūtīts: 2015.04.29 10:33:29
Raimonds
cik novērots,grūti ir pieņemt citādi domajošus cilvekus..bet domaju,kad Kristus runaja tas bija ar tadu spēku un parliecību,ka farizeji gan izbijās,gan sadusmojās par tādu "nekaunību"...ka viņiem nemaz citu nebija ko teikt..viņi nespeja izskaidrot,kas notiek.
dafne
# Iesūtīts: 2015.04.30 08:36:12
Aivars
Sliktāk ir mēģinājumi manipulēt, shēmot, kas nokauj paša cilvēka kapacitāti uzticēties konkrētās attiecībās.
Ka tas ir..konkrēti attiecībās ar Dievu?
Raimonds
# Iesūtīts: 2015.05.07 14:16:45
dafne
farizeji gan izbijās,gan sadusmojās par tādu "nekaunību"...ka viņiem nemaz citu nebija ko teikt..viņi nespeja izskaidrot,kas notiek

man šķiet, ka vismaz liela daļa no viņiem tomēr labi saprata, kas notiek, bet viņi nespēja un... negribēja neko savādāk. Un tas arī vislabāk atmasko melu kriminālo dabu. ir viens, ja deģenerāti un padibeņi ņirgājas par Kristu, bet tas izskatās citādi, ja to dara inteliģence un intelektuālā elite, kura zina kas ir kas un kā vajag - vai tas būtu noglaudīt bērnam galvu, vai visu par darbinieku emocionālo inteliģenci. Kristus vēstījums un klātbūtne man šķiet līdz pat šodienai savā tiešumā ir biedējoši skaidra un nepārprotama, iespējams, pat brīžam tuvāka un saprotamāka par mātes un tēva mīlestību.

Vai zināmā mērā farizejiskā opozīcija un oponēšanas kāre šodienas kristiešiem neturpinās un nav redzama attieksmē, spriedelējumos un, manuprāt galvenais, konsekvencēs, kā skaidrot un ko iesākt ar Kristu un viņa krustu? Jo šo skaidrojumu brīžam zaimojošais, apsūdzošais, moralizējoši skurpulozais un teoretizējošais raksturs (Kristus šajās Rakstu vietās saka, ka tas tiks piedots) parasti izbeidzas vai rimstas ar to brīdi, kad pašus krusta ēna apēno.
dafne
# Iesūtīts: 2015.05.13 11:03:58
Raimonds
V ai zināmā mērā farizejiskā opozīcija un oponēšanas kāre šodienas kristiešiem neturpinās un nav redzama attieksmē, spriedelējumos un, manuprāt galvenais, konsekvencēs, kā skaidrot un ko iesākt ar Kristu un viņa krustu? Jo šo skaidrojumu brīžam zaimojošais, apsūdzošais, moralizējoši skurpulozais un teoretizējošais raksturs (Kristus šajās Rakstu vietās saka, ka tas tiks piedots) parasti izbeidzas vai rimstas ar to brīdi, kad pašus krusta ēna apēno

Tā tas ir gan,jā.Spriedelējumi par Kristu ir kas viens,bet piedzīvot sava dzīvē...pavisam kas cits.
rainars
# Iesūtīts: 2015.05.16 22:25:43
kad ieraudzīju šo jautājumu man nozibēja šīs rakstu vietas, proti no ebreju vēstules 10nod.: Kas pārkāpis Mozus bauslību, tas mirst bez žēlošanas, diviem vai trīs lieciniekiem liecinot. Cik gan smagāku sodu, jūs domājat, pelnīs tas, kas Dieva Dēlu minis kājām un derības asinis, ar ko viņš svētīts, turējis par nesvētām un žēlastības Garu nievājis.
Un no Jēzus sacītā Jāņa evaņģēlija 16.nod.: Un Viņš nāks un liks pasaulei izprast grēku, taisnību un tiesu.
9 Grēku - jo tie netic Man.(Jēzus vārds nozīmē pasargātājs, pestītājs,glābējs no morāles ciešanām - tātad grēks ir neticēt glābšanai....)
10 Taisnību - jo Es aizeimu pie Tēva, un jūs Mani vairs neredzēsit.
11 Tiesu - jo šīs pasaules valdnieks ir dabūjis savu spriedumu.
12 Vēl daudz kas Man jums sakāms, bet jūs to tagad vēl nespējat nest.
dafne
# Iesūtīts: 2015.05.19 16:09:15
rainars
nu izklausās diezgan sakarīgi,īpaši..Ebr.10:28-30
dafne
# Iesūtīts: 2015.05.19 16:21:32
nāves grēks laikam tāpēc arī tiek saukts par nāves grēku,ka tas ved nāvē un nāvē ved atkrisana no Kristus.neticība Kristus nopelnam...un tāda gadījumā nav jau vairs Starpnieka..nav Samierinataja ar Dievu
rainars
# Iesūtīts: 2015.05.21 22:28:58
...te atveras arī tas ka neizrādot citiem nepelnītu žēlastību , piedošanu tiek nepiedots (to līdzībupašiem gribas pieminēt par to kas savam parādniekam nepiedeva mazumiņu, kaut pašam bij lielums piedots) ......., un žēlastības (blagodatj-labās došanas) gars tiek zaimots...
...mums jau nav ar ko lielīties kā vien ar Kristus nopelnu.....
aivars lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2015.05.31 00:25:25
Aivar, es pievedu piemēru . bez jebkādas apsūdzības. Tā ir apustuļu tradīcija liecināt pat vissliktākos gadījumus no mūsu kopējās prakses. Ko es darīju? Protams , ka lūdzu Jānim steidzami ņemt nost, pirms nav notikusi nelaime. Bet vai tad viņš kādu ir klausījis? Nekad. Šo gadījumu Cēsu un Valmieras pusē zin daudzi. Nesen Straupē bija piemiņas diena Guntai, kura izdarīja pašnāvību. Viņa bija ļoti labs cilvēks. Es Tev , Aivar, lūdzu šādās reizēs neapvainot , bet raudāt līdz par mūsu kopējo 11. baušļa nepildīšanu un Lutera pamācības nevērību, ka , ja kāds draudzē pilda vilka lomu, no tāda steidzami jātiek vaļā. Bet ...mēs jau tikai skaitāmies luterāņi, bet ne jau viņa norādījumu pildītāji
dafne
# Iesūtīts: 2015.06.01 10:33:01
aivars lapsans [78.28.194.103]
šis tomēr ne par tēmu,nav tiesas sēde..netiesasim tagad saucot konkrētus gadījumus,vārdus un uzvārdus..ok?
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 90 , pavisam kopa bijuši: 1285