atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Kristīga protestēšana
Mārtiņš
Iesūtīts: 2013.01.23 10:25:55
Protestēšana un aktīva pretdarbība - vai tam ir vieta kristieša dzīvē? Kādu loma tā ieņem? Kā izvērtēt šādu darbību mērķi? Pret ko un kādos gadījumos šādi rīkoties? Kā šādu rīcību savienot ar sekošanu Kristum?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>
AutorsZiņas teksts
dāvis [78.84.175.4]
# Iesūtīts: 2013.02.03 11:15:43
ko +jānis saka par būšanu kristietim:
http://www.diena.lv/dienas-zurnali/sestdiena/luteranu-arhibiskaps-vanags-but-kristietim-nav-viegli-13991303?
aivars.lapsans [83.187.152.57]
# Iesūtīts: 2013.02.03 14:03:14
Domāju, ka ar + Jāni savulaik mēs te mēnešiem malām , kur viņš jauc kopā sieviešu ordināciju ar pedofiliju. Un , ka viņš pieturēsies arī turpmāk pie konservatīvām vērtībām. + Jānis diemžēl nesaka par kādām konservatīvām vērtībām iet runa? Vai par Lutera vērtībām? Luteru taču viņš neatbalsta , katoļu ?- Jā katoļu atbalsta.
Par ordināciju. Luters māca , ka ordinācija pieder draudzei, + Jānis = viņam. Līdz ar to viņš nostājas pret draudzes institūciju, kas netiek uzskatāms par konservatīvu luterisku baznīcas veidojumu.
...... [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2013.02.03 15:28:48
aivars.lapsans [83.187.152.57]
Beidz Aivar! Viena no, ja ne vienīgā intervija, kurā mācītājs māca par Kristu!!! Ko vēl vajag? Neko!
Aivars
# Iesūtīts: 2013.02.03 16:49:49
aivars.lapsans [83.187.152.57]
ej un negrēko vairs
Aivars
# Iesūtīts: 2013.02.03 17:27:21
...... [87.246.165.252]
nu tu jau arī pārspīlē. Nav jau tā, ka mācītāji intervijās par katru cenu bēgtu no Kristus kā vells no krusta.
dafne
# Iesūtīts: 2013.02.03 17:34:22
intervija man patika,ir verts izlasit visu.Man ti jautajums radas...par to satversmi,kapec jamaina,ja siev.tapat netiek ordinetas?
Aivars
# Iesūtīts: 2013.02.03 17:48:44
dafne
ai, par satversmi pavisam atsevišķa tēma, un doma par sieviešu neordinēšanas nostiprināšanu satversmē tur nāca no dažiem citiem.
...... [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2013.02.03 18:08:34
Es nepārspīlēju, diemžēl.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.02.03 18:51:54
...... [87.246.165.252]
Esi drošs? Mana pieredze rāda, ka Latvijas žurnālistikā vismaz attiecībā uz drukāto presi 75% `intervijas` ir atkarīgas no intervētāja un galvenā redaktora. Dažreiz pat vairāk.
Lai cik Tu apvainojies nebūtu uz JR, domāju, ka sēžot klāt abās intervijās (gan ar JR, gan ar JV) pašam un tad izlasot abu konkrēto žurnālistu atreferējumus, redzētu vismaz 6 interpretācijas
Pieņemu, ka pat šo pašu konkrēto intervijas atreferējumu lasot, Tu un es katrs savus zemtekstus izlasām, izejot no sev pieejamās informācijas. Un tad atnāk Lapšāns .... ar savā mēļu `dāvanām`
...... [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2013.02.03 19:03:17
JR man ir vienaldzīgs. Tendenci es jūtu. Vārds Kristus vairs nav modē, Tas tiek aizstāts ar zināmā mērā bezpersonisko - Dievs.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.02.03 19:09:02
...... [87.246.165.252]
Arī vārds Kristus var būt bezpersonisks.
Ne velti, apustuļi to dublē ar vārdiem Jēzus un Kungs.
...... [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2013.02.03 19:10:59
Latviski bezpersonisks Tas nebūs nekādi
Aivars
# Iesūtīts: 2013.02.03 19:32:22
...... [87.246.165.252]
hm... nu daži te bija stāvā starā no (brāļu?) kinoprojekta "Matrix". Manuprāt, draņķis uz kociņa. Bet atbilstoši postmodernismam pārdefinēja visu, ko vien iespējams.
Attiecībā uz Mesiju Jēzu, tas pats fuktuku nīdējs Pauls, kurš vervē verdzībai dundukus SMS Credit, (uz ko starp citu arī baptisti neuzdrošinās klepot), (un tāpat ir paspējis izņirgāties savos velna kalpos par korāli `Jeruzāleme modies), ir `ģeniāli` uzrakstījis garlaicīgu šlāgeri vīru korim pēc korāļa teksta `nāc Jēzu krist "
Un tā arī sanāk visnotaļ bezpersonisks vārds ar pavisam citu nozīmi, kas galīgi nav personisks Glābēja un Dieva Jēzus piedzīvojums
...... [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2013.02.03 19:39:58
Brāl, nevajag, kurš ja ne baptists diži klepoja uz SMS credit, un tepat forumā tika gānīts
Bet par bezpersoniskumu bija cita doma apakšā. Katrs otrais tak uzskata, ka Kristus ir uzvārds.
...... [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2013.02.03 19:40:51
un to vajag izmantot
Aivars
# Labojis Aivars: 2013.02.03 20:08:37
...... [87.246.165.252]
Kā teica dažs no pagājušā gadsimta 60 gadu vizuālās mākslas pārstāvjiem alterētā apziņas stāvoklī: "Latvijā ir trīs lieli mākslinieki, un tie esam mēs abi!"
Manu tuvāko paziņu lokā nav tādu, kas Kristu Jēzu par nerru uzskatītu. Savukārt, dažs labs uzskata, ka jūsu Tēraudkalns ar LBB izdevumiem gan izceļas ne tai labākajā nozīmē (skat. Bībele Jauniešiem ievadkomentāri)
Par tiem kredītiem negribu mērīties, kurš bija pirmais- dažs luterānis baptistu radio, vai dažs baptists luterāņu forumā. Fakts ir tāds, ka pa lielam viss ir klusu akceptēts, kamēr aizņemti ar cepšanos par muļķīgām pasaku grāmatām.
Nojaušu, ka pats nojaut, ka savstarpēji necīnāmies
aivars lapsans [83.187.152.148]
# Iesūtīts: 2013.02.03 23:41:42
...... [87.246.165.252]

Protams , ka Tā intervija ir laba. Man prieks par arhibīskapa teikto par kalpošanu naudas teoloģijai. jauna priesterības kārta utt. un , ka kristietim būt ir grūti. Bet vai man bija jābrauc 100 km uz tās grāmatas prezentāciju? Arhibīskaps kā ietekmīga persona šīs lietas nokārtotu daudz korektāk. Lai arī kā , bet , kā mācītājs kalme pauda , ka Latvijā konfesiju garīgai vadībai reizēm vajadzētu reaģēt uz tādām parādībām sabiedrībā , kas varētu graut kristīgas valsts pastāvēšanu. Viņš izteica ideju par konfesiju garīgo apaļo galdu , kas varētu uzrunāt laicīgo varu kaut kādos čp gadījumos.
aivars lapsans [83.187.152.148]
# Iesūtīts: 2013.02.03 23:50:00
par žurnālistiku. Te es piekrītu Aivaram. man ik gadu nākas dot intervijas žunālistiem un .....es esmu piešāvies lietas nejaukt. Kur personīgā , profesionālā, garīgā ...tēmas. Var jau žurnālistam pateikt = šito tēmu šodien ne. Intervija ar arhibīskapu ir laba , vajadzīga, bet tur ir daudz nekorektas informācijas. teiksim, Jura Rubeņa teiktais par procentuālo atbalstu. Vai tad balsošanā arī piedāvāja atturēšanās pozīciju? Tika uzspiests , vai nu , arhibīskapu nost vai lai paliek. JR skaidrojums tajā rakstā ir nekorekts attiecībā arī par ,,konservatīvismu,, te viņš tāpat kā Jānis Vanags melo par Luterisko konservatīvismu. Tāda LELBā vispār nav.
aivars lapsans [83.187.152.148]
# Iesūtīts: 2013.02.03 23:55:53
Jā , ir daudz mācītāji , kuri vēlās lai LELB ietu Lutera mācības praksē, bet oficiāli tas netiek publicēts. Tāpēc jāsaprot lietas tā kā tās pasniedz arhibīskaps. Pārsvars lēnām nobīdās no pareizas Lutera mācības uz ...es nezinu.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2013.02.04 00:21:33
aivars lapsans [83.187.152.148]
Lai arī kā , bet , kā mācītājs kalme pauda , ka Latvijā konfesiju garīgai vadībai reizēm vajadzētu reaģēt uz tādām parādībām sabiedrībā , kas varētu graut kristīgas valsts pastāvēšanu. Viņš izteica ideju par konfesiju garīgo apaļo galdu , kas varētu uzrunāt laicīgo varu kaut kādos čp gadījumos.

Kas būtu šie čp gadījumi, kuros pievērst kristīgu uzmanību (un varbūt pat protestēt)?
Un vai vispār nav tā, ka ir čēpē gadījumi nevis pastāvīga čēpē situācija?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 5 , pavisam kopa bijuši: 3755