atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Svētā Gara kristības
Ingars
Iesūtīts: 2007.11.29 18:17:41
derētu reiz tad noskaidrot - kas un kā tur īsti ir ar to pentekostu mācību. man lasot bībeli ir grūti atspēkot mācību par Svētā Gara kristībām, jo ļoti daudz kas norāda vairāk par nekā pret šo mācību un praksi.
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Labojis Aivars: 2011.05.19 15:01:07
Svētais
Nu bet pieņemsim, ka Tu esi krievs, kas latviski nesaprot, bet tad sāc slavēt Dievu latviski. Lai gan, ja tu izplūstu slavas psalmā arī krieviski, tik un tā to varētu uzskatīt par zīmi.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:02:06
Turklāt nav jēgas Pāvilam pēc tam skaidrot par kaut kādu mistisku mēļošanu, kuru var runāt sev un Dievam tā, ka neviens to nesaprot, bet pašu ceļ ticībā. Tā, ka garā var slavēt, bet ar prātu nesaprot. Tāpēc , lai lūdz , ka var izskaidrot. Tāpēc pateicas, ka vairāk par visiem lūdz mēlēs un gribētu, ka visi runā. Tad dod striktus ierobežojumus par kalpošanas dāvanu mēlēs draudzē un tāpat piebilst, lai neliedz šo runāšanu mēlēs.
Raimonds
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:02:53
Svētais
Tajā laikā tomēr lingva-franca bija Aleksandra atnestā grieķu (koinē ) valoda. Ebreji runāja pamatos aramiski, templī bija svētā valoda. Savukārt Kornēlijs droši vien runāja latīniski.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:04:53
Aivars
Tas var tā notikt, bet ar kādu nolūku? Ja tas kalpos tev par celsmi, tad tas tā var arī būt. Bet, apraks`titajos gadījumos, tas kalpoja kā apliecinājums Svētā gara dāvanai izlietai par pagaēnim, ka Dievs vinus ir pieneemis, jo vini dzirdēja tos runājam mēlēs. Nebija vajadzības valodai kā tā savukārt bija vajadzīga vasasrsvetku dienā.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:06:38
Svētais
Nu bet skaidrs, ka Pāvilam ir ko noņemties ar iedomīgo Korintiešu ūnikumiem. Viņš aizrāda, ka mēles vingrinājumi lai paliek mājās, bet draudzē jāvalda kārtībai. Līdzīgi kā šodien mājās vari zīmēties ar mobilā signāliem pēc sirds patikas, bet dievkalpojumā to draņķi izslēdz.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:07:03
Aivars
starp citu , es esmu dzirdējis šīs dāvanas izpausmi kā liecību. Ticīgais ir sludinājis valodā, ko pats nerunā, bet klausītājs saprot citā valstī. tad klausītājs tic Jēzum un nozēlo grēkus. tas pats kas bija vasarsvetkos.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:10:37
Svētais
Klau, nu bet zīme bija, ka šie Dievu slavēja. Līdz ar to, tam bija jābūt artikulētai un vērotājam saprotamai valodai. Dīvaini būtu,ka Dievs, kurš var likt Bīleāma ēzelim pravieti pamācīt, savu klātesamību pie Saviem bērniem apliecinātu, tiem atņemot spēju sarunāties
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:11:05
Aivars
Protams, ka draudzē jāvalda kārtībai. Tāpēc Pāvils viņus māca, neuzvesties kā muļķiem runājot mēlēs bez sajēgas draudzes sanāksmē. Taču viņš nenoniecina to labo, kas ir šajā dāvanā.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:13:23
Svētais
Nu Vasarsvētku fenomens, kur tiešām cilvēks pārvar valodas barjeru, uzrunājot svešinieku saprotami, tā tiešām var tikt uzskatīta par zīmi. Tikai ne buldurēšana
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:13:51
Aivars
Viņš neatņēma spēju un man tā nav atņemta. es varu runāt un varu nerunāt mēlēs , tad kad es gribu to. Nav tā, ka Dievs piespiež to. Tu no savas puses brīvprātīgi/labprātīgi dari to. Tāpēc lai gan mēlēs runāju daudz, taču neviens no tiem, kuriem sludinu Jēzu , mani nav redzējis un nevar pārmest man runāšanu mēlēs, jo tad tas būtu par piedauzību uz ko aizrāda Pāvils!
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:17:45
Svētais
Nu bet vaicāju vēlreiz, kas šo tavu `mēļošanu` atšķir no kristīgā meditācijā lietotās mantras tehnikas? Tas ir kaut kas,ko tu pats kontrolē, un kas nav no Sv. Gara, bet tev palīdz noskaņoties uz Dieva `frekvenci".
Raimonds
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:17:57
Svētais
Vai Tu piekristu, ja sacītu, ka mēles Tev ir pierādījums un ticības stiprinājums Tavai un Tava brāļa pestīšanai? Jo šādu izpratni un nozīmi Tu ieliec šajā mēļu dāvanā. Tas ir tas ko luterāņi māca par Sakramentiem: Svēto Kristību un Svēto vakarēdienu - kā redzamas un saņemamas Dieva pavēlētas zīmes mūsu pestīšanai.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:20:04
Raimonds
Vai Tu piekristu, ja sacītu, ka mēles Tev ir pierādījums un ticības stiprinājums Tavai un Tava brāļa pestīšanai?

Nē!
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:22:57
Aivars
es lietoju šo dāvanu, lai celtu sevi ticībā. Es pat nesaprotu tādus terminus kā kristīga meditācija, mantras utt. Saņemot tulkojumu, reizem tas ir neprasti, jo SV.G. saka iet palidzet kadiem cilvekime, kurus es neesmu domajis. tad kad aizeju saprotu, ka tas ir bijis no SV.G. pamudinajums, jo precizi desmitniekaa. To es nevareju pats no sevis izdomat.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:24:50
Aivars
par Dieva frekvenci arī nav tiesa, jo es varu lūgt gan ar pŗatu, gan garā. Abas divas lūgšanas tiek ieskaitītas. ja l;udzu garā( meelees) tad ludzu ari izskaidrot ko ludzu, lai prats ir augligs ( 1.kor.14:13)
Raimonds
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:25:31
Svētais
Tad kā Aivars saka, mēles ir daļa no kristīgās meditācijas. Līdzīgi, zinu neviens vien brālis, kurš ir nācis no harizmātiskajām draudzēm praktizē Jēzus lūgšanu. Lūgt Dievu nepārtrauktu un lūgt lai lūdz līdzi gars un prāts.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:26:48
Svētais
Ko šai sakarā Tu saproti ar `tulkojuma saņemšanu`? Kas Tev to sniedz? Vai Tu uzstāj uz to, ka Sv. Gars izsakās neskaidri un kādam zinošākam ir tas jāiztulko?
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:28:05
Aivars
es varu lūgt garā un varu lūgt ar prātu. kad lūdzu mēlēs es lūdzu garā, tāpēc Pāvils saka, ka tas kas lūdz mēlļes, lai lūdz, ka var aŗi to izskaidrot, jo es nezinu par ko es lūdzu. bet tad, kad SV.G. arī izskaidro es to zinu un varu ar prātu pieslēgties tam.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:32:37
Svētais
Hm, nu izklausās, ka tās mēles tad Tev vienkārši ir kā mantra.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:37:19
Aivars
mēles nav kā mantra. ja mantra ir kaut kādu noteiktu vārdu vai /un darbību sakopojums ( krelles). tad mēles ir mainīgas. tās katru reizi var mainīties. tās ir dzīvas. kad biju budistu seminārā bijušais budists atskaņoja vienu mantru. tā ir visu laiku vienas formas skaņa, kas panāk ( it kā ) tukšuma iestāšanos telpā. Tā ir dēmoniska izpausme, es ticu, ka tajā ir iesaistīti ļaunie gari, pat ja cilvēki to nezin, kas lieto tās.
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 71 , pavisam kopa bijuši: 4174