atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Par labiem darbiem..redzamiem un apslēptiem.
dafne
Iesūtīts: 2012.08.25 10:30:24
13 Jūs esat zemes sāls; bet, ja sāls nederīga, ar ko tad sālīs? Tā neder vairs nekam, kā vien ārā izmetama un ļaudīm saminama.
14 Jūs esat pasaules gaišums; pilsēta, kas stāv kalnā, nevar būt apslēpta.
15 Sveci iededzinājis, neviens to neliek zem pūra, bet lukturī; tad tā spīd visiem, kas ir namā.
16 Tāpat lai jūsu gaisma spīd ļaužu priekšā, ka tie ierauga jūsu labos darbus un godā jūsu Tēvu, kas ir debesīs.

Mt.5:13-16
un
1 Sargaities, ka jūsu taisnība nav tāda, kas grib spīdēt ļaužu priekšā; citādi jums nav nekādas algas pie jūsu Tēva debesīs.
2 Kad tu dod mīlestības dāvanas, tad neliec to izbazūnēt savā priekšā, kā liekuļi to dara sinagogās un ielās, lai ļaudis tos godinātu. Patiesi Es jums saku: tiem jau ir sava alga.
3 Bet, kad tu dod mīlestības dāvanas, tad tava kreisā roka lai nezina, ko labā dara,
4 tā ka tava dāvana paliek apslēpta; un tavs Tēvs, kas redz slepenībā, tev to atmaksās.


Mt6:1-4
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 48 . 49 . >>
AutorsZiņas teksts
nezinams [80.232.193.226]
# Iesūtīts: 2012.09.06 10:38:43
dafne. es ar saku, ka ir divi skaidrojumi sim terminam: viens ir tads, ka tu pats sevi padari, otrs, ka tu atturies no dzimumdzives. abi divi skaidrojumi no grieku val. attiecas uz to vienu terminu- ka klust par bezdzimuma cilveku, kas sevi pats padara par tadu.tapec sai gadijuma nevar saprast kurs tad ir istais un ka tas ir domats.
dafne
# Iesūtīts: 2012.09.06 10:46:51
njā..deretu jaunu temu atvert par sito..tik es nezinu ka parcelt so dalju uz jauno tēmu
dafne
# Labojis dafne: 2012.09.06 10:50:10
pavisam nedaudz vel seit ir..
http://www.lelb.lv/forums/?fu=l&id=2415&rid=5&start=3
Raimonds
# Labojis Raimonds: 2012.09.06 10:50:15
nezinams [80.232.193.226]
Interesants ir 10.p.mācekļu jautājums (kontekts ir par precēšanos un attiecību samezglojumiem): Ja tas tā ir vīra un sievas starpā, tad nav labi precēties? Un tad Jēzus atbild. Bet KO? Iespējams (minējums), ka jūdiem laulība bija svētības un laba, dievbijīga cilvēka brenda zīme. Un tad jūdu veči piemeklēja vislabākās fidītes un tibītes. Bet Jēzus viņus nostāda drusku citā realitātē. Domājot par savstarpējām rupēm un atbildību par tiem, kas tuvākie.
P.s.Mt.19:3 jo šīs sarunas aizsācēji ir farizeji. Turpat arī teikts, ka viņi nāk lai izaicinātu (kārdinātu) Jēzu.
nezinams [80.232.193.226]
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:12:26
raimonds, sakot ar 10 pantu jautajums tika pacelts tamdel, ka toreiz bija divi farizeju novirzieni, kas apliecinaja skirsanos no sievam. viens bija ka vareja skirties gandriz katra iemels pec, bet otrs tikai laulibas parkapsanas gadijuma. tacu jezus uz to atbildedams teica, kas skiras un prece atskirtu tas parkapj laulibu. tapec jezus aizliedza pec skirsanas atkal preceties, bet tad japaliek vienam. tapec macekli atbild, ka nav labi preceties, ja tas ta ir vira un sievas starpa kaa lieta, kas nonak lidz tam , ka jaskiras, jo no jauna preceties jeuzs aizliedz. tacu talakais skaidrojums ir jau sis temas paplasinajums.
nezinams [80.232.193.226]
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:15:04
dafne paldies bet ka jau teicu paskatijos originala un tur ir divi grieku val.skaidrojumi, tapec isti ar nav atbidles.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:19:05
nezinams [80.232.193.226]
tapec jezus aizliedza pec skirsanas atkal preceties, bet tad japaliek vienam.

Jēzus aizliedza? Var precīzāk?
nezinams [80.232.193.226]
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:25:10
martins. es tev iekopesu raksut vietas un aridzan no pavila vestules, kas runa tapat ka jezus.

Mat. 5:32 Bet Es jums saku: ikviens, kas no savas sievas šķiras, izņemot netiklības gadījumu, tas viņu spiež laulību pārkāpt; un, ja kas atšķirtu precē, tas pārkāpj laulību.

marks

11 Un Viņš tiem saka: "Ja kas no savas sievas šķiras un citu precē, tas laulību pārkāpj pret viņu.
12 Un, ja sieva no sava vīra šķiras un ar citu apprecējas, tā pārkāpj laulību."

te ari ta pati norade palikt neprecetam

1. Kor. 7:11 un, ja tā ir atšķīrusies, tad tai palikt neprecētai vai izlīgt ar savu vīru; un vīram neatstumt sievu.



nezinams [80.232.193.226]
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:26:54
starp citu jezus saka laulibu parkapj pret vinu ( tas ir pret savu pirmo sievu!) apprecot jebkuru citu sievieti pat ar to, kas nav bijusi pirms tam preceta. tad nakama piebilde, ka ari tas, kas prec atskirtu parkapj laulibu.
dafne
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:30:44
nezinams [80.232.193.226]
a ko darit,ja nav si te..speja attureties no dzimumdzives...diezgan neerta situacija tad nonak skirtie
nezinams [80.232.193.226]
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:31:32
jaa, smags gadijums. nav man atbildes. tikai redzu ko jezus saka sai sakara.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:35:14
nezinams [80.232.193.226]
Un tomēr, Jēzus nedod universālu bezierunu aizliegumu. Pie tam - Viņš ir tas, kā vārdā tiek piedoti grēki un ir jaunas dzīves apsolījums. Un kopdzīves neveiksmes nav nāves grēki, kas būtu nepiedodami un līdz ar to ierindotos absolūto aizliegumu kategorijā.

Mat.5:32 paredz izņēmumu
Marka - izskatās, ka runa ir par saistītiem notikumiem, kur šķiršanās ir iemesls cita(-s) precēšanai.
1.Kor.7:11 - tas vairāk izskatās pēc norādījumiem svētīgai kopdzīvei.
dafne
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:36:13
nezinams [80.232.193.226]
pirmais,kas ienaca man prata lasot pantu"bezdzimuma cilvēki,ko citi padarijusi par tadiem"..nevis tiesi kastrati,bet tie..no kuriem vīrs/sieva aizgajusi...bet tas tik tadas manas domas...jo nu,vini jau ar pataisiti par tadiem(ne savas gribas delj)
nezinams [80.232.193.226]
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:38:26
skirties, jaa tu vari sai iznemuma karta, kad sieva vai virs izdara netiklibu. bet preceties gan nav teikts, ka var iznemuma karta. tacu tas ko saki ( nevis pie rakst vietam) , tam varetu piekrist.
nezinams [80.232.193.226]
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:38:56
dafne ari interesants skaidrojums..
Aivars
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:53:42
dafne
Jēzus lieto no vārda `einuhs` atvasinātu darbības vārdu. Vārds einuhs, ir saliktenis no `gultas+turēt`, proti, gultturis, kas varētu nozīmēt guļamkambaru pārraugs, bet kādi skaidro - tāds kurš gultā guļ viens (varbūt pēc analoģijas - tāds kuram pašam gultiņa jāklāj) Parasti ar to arī tika apzīmēti kastrāti, kas kalpoja pie daža valdnieka, bez pēcnācēju radīšanas iespējas, un tādēļ šķietami lojālāki
Aivars
# Iesūtīts: 2012.09.06 12:02:07
Un vispār, pirms šo rakstu vietu interpretējat kā sausu moralizēšanu par laulības tēmu, ir labi atcerēties ne tikai to, ka farizeju skolām jau bija savi standarti šajā jautājumā, bet ka farizeju jautājums šeit ir tieša provokācija, jo Jēzus nupat ir atgriezies Jūdejas teritorijā, un Jānis Kristītājs galvu zaudēja ne vairāk ne mazāk, bet tieši dēļ izrunāšanās par dažu laulības jautājumu
nezinams [80.232.193.226]
# Iesūtīts: 2012.09.06 12:19:51
janis zaudeja galvu del herodijas un saistita heroda solijuma viesu prieksa, jo parmeta herodam vina laulibas parkapsanu tiesi sai sakara, ka appreceja vinu. pa tieso del si jautajuma janim nenocirta galvu, citadi jezum ar tapat gribetu vqai varetu nocirst ari jebkura cita jautajuma del. jezus ari uz to noradija, ka nevar precet skirtu vai cita sievu. par provokaciju runajot , protams, ka jezu visu laiku provoceja uz kaut ko .sai gadijuma vai var skirties katra iemelsa del, jo citi farizeji teica, ka nevar. jezuz atbildedams uzstadija pavisam citu standartu, kas bija daudz augstaks neka farizeju maciba, par ko vinam galvu nenocirta.
Raimonds
# Labojis Raimonds: 2012.09.06 12:27:06
nezinams [80.232.193.226]
Diezvai Jēzu atšķir no farizejiem tas, ka Viņš labāk uzlika baušļiem augstākus standartus. Arī tas, kā Aivars sacīja, tieši farizeji ar Jāņa Kristītāja gadījumu, Jēzu grib nostādīt līdzīgā situācijā.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.09.06 12:27:21
nezinams [80.232.193.226]
Grozies kā gribi, tieši tas bija tas jautājums. Un Jēzus oponenti nebija naivi puisīši, kam nez kādēļ pēkšņi ieniezējās meklēt pie Jēzus atbildi, kā tur ir ar to laulības šķiršanu.
Vienīgi, vai tu nevarētu vismaz mēģināt rakstīt latviešu valodā?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 48 . 49 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 19 , pavisam kopa bijuši: 1734