atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu sekta
rainars
Iesūtīts: 2012.08.20 20:48:12
kas tā tāda?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
AutorsZiņas teksts
Raimonds
# Iesūtīts: 2012.09.14 10:41:52
Mārtiņš
Iespējams, ka viens ir iedziļināties rabīniskisko skolu diskusijās, kas patiesībā viena interesanta tēma (lai gan prasa lielāku kapacitāti, bet ir tā vērts). Otrs, ka liek atkal domāt par Jēzus reālo autoritāti kā tādu ne tikai kurš skaidro bauslību, kurš argumentē, kāds senākais vai autoratīvākais avots (moralizējošā vai virspusēji normatīvā līmenī), bet par visu pasaules netaisnības šļuru uzņemas atbildību un galvenais spējīgs mūs ne tikai aizstāvēt, bet pasargāt un paņemt azotē.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.09.14 10:59:49
Raimonds
(..) bet par visu pasaules netaisnības šļuru uzņemas atbildību un galvenais spējīgs mūs ne tikai aizstāvēt, bet pasargāt un paņemt azotē.

Uz to brīdi, kad Jēzus iesaistās sarunās ar bauslības zinātājiem, vēl nav atklājies Viņa pasargāšanas risinājums. Un, atvaino, bet par Jēzu teikt, ka "paņem azotē", manuprāt, nav īsti pareizi, vismaz šīs diskusijas kontekstā. Jēzus pats arī, ja nekļūdos, norāda, ka tas ir pie Tēva.
Raimonds
# Iesūtīts: 2012.09.14 12:56:47
Mārtiņš
Nav atklājies - t.i. nav sapratuši, pārpratuši, negrib saprast utt. Lūk, nezinu, vai Jēzus sarunā ar tā laika teologiem vēlas parādīt tikai savu intelektuālu pārrākumu (labāki avoti, loģika, hermēnētika)?
Azote - piemēram, Jāņa gadījums pie viena galda ar Jēzu.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.09.14 12:59:31
Atzīšos, ka neredzu īsti Jēzus nevērību pret Tēva teikto, drīzāk jau Viņš uzsver, ka Dēls neko nedara, ja tas netiek Tēva darīts
Bet ir skaidrs, ka Jēzus Sevi identificē ar to, Kuram ir vara gan bauslību dot, gan tiesu spriest, gan grēku piedošanu pasludināt.
Cita lieta, ka nez vai būs pareizi uzskatīt, ka līdz Kristus dzimšanai atklāsme nāk tikai no Tēva un Dēls neparādās uz skatuves. Lai atceramies Pāvila valodu par to, kā Israēlieši dzēruši no klints - Kristus, un to kā viss ir radīts caur Viņu. Tie paši Reformācijas laika teologi interpretējot VD mēdza runāt par `neradīto eņģeli`, jeb neradīto Dieva vēstnesi, spriežot ka Dēls vēl pirms inkarnācijas noteiktā vēsturiskā brīdī, komunicē ar cilvēkiem šajā pasaulē. Protams, te uzreiz kāds var sākt nervozēt, cik tur tālu vairs līdz Jehovas lieciniekiem, kas Jēzu uzskata par erceņģeļa Miķeļa, nevis paša Dieva inkarnāciju. Bet nu bija teologi, kas Mikhaēla (tulkojumā - tas kurš ir kā Dievs, vai tas kurš atspoguļo Dievu) uzlūkoja nevis kā vienu no radītiem eņģeļiem, bet kā neradīto, proti, pašu Dievu, kurš nāk lai komunicētu. Tāpat jau nevar aizmirst Austrumu Ortodoksajā Baznīcā tik būtisko Sofijas, jeb Gudrības tēla, ko apraksta Salamans, izmantošanu, interpretējot Dēla klātbūtni pie radīšanas.
rainars
# Iesūtīts: 2012.09.14 14:31:20
Ja jau luterāņi tad izturēt luterismu līdz galam.
Re ko Luers raksta
Neatriebieties pašii, mīļie, bet atstājiet vietu Dieva
dusmībai. (Rom. 12:19)

Palūkosimies komentā 13. septembrī.

dafne
# Iesūtīts: 2012.09.14 14:44:39
rainarsnegribas jau piesieties...bet vai Luters?
rainars
# Iesūtīts: 2012.09.14 16:58:58
piedošanu par manu neveiklo valodu , tak gan jau tur klātpierakstīts ka no romiešiem rakstu gabals.
Ja jau godīgi pie sevis padomāt katram tad jau saprotās ka jāpalasa bij Lutera komentārs par šo lietu.
Ja grib uzcept otru un sev laupīt mieru var jau darīt visu ko , un ja kas es pamanīju šo nesakarību.

Lai piesietos citam padomāsim ka nav neviens starp mums kurš vārdā nekrīt.
Ja mazāk te piesietos viens otra izteikumiem tad arī valdītu te vairāk mīlestības.
Zinu jau kā tas ir ka nevar nociesties nepazīmējoties.
Nu ko katram paša ziņā vai ēst no tā taisnā un ļaunā atdzīšanas koka un vilkt ārā akabargas vai nē.
Protams ka dafne saprotu tavu humoru. Es jau tik par to būtību.
Kā saka nekā personīga. Lai jauks vakars visiem!
Ingars
# Iesūtīts: 2012.09.14 18:26:49
Aivars

Tu tagad vienkārši piekasies pie izteiksmes veida, acīmredzot gribi vienkārši pastrīdēties. Asinis tika prasītas un asinis tika saņemtas - nekas man stulbi nesanāca, tu vienkārši meklē kur piekasīties. Vai Dieva taisnība nepieprasīja asinis par cilvēku grēkiem? Vai asinis netika saņemtas? Vai runa ir par vampīriem vai par Jēzu? Tas ko tu iztēlojies savās neveslīgajās fantāzijās, ir tava problēma.

Juris Saivars

kurā gan vietā Jēzus un apustuļi būtu sprauduši Dievam robežas? Vai viņi pasludināja, ka no Īzaka izkrāptā svētība ir nederīga? Atcēla par lēcu virumu iegūto pirmdzimtību?

Vai gribi sacīt, ka Dieva rīcība šad un tad bijusi netaisna? Vai gribi sacit, ka Viņš ļauj netaisnībai nesodītai palikt?
rainars
# Iesūtīts: 2012.09.14 19:54:18
Atnāca pieleciens par to kas ir sekta, nu no vēsturiskā kā Jēzus Nācarieša sekta.
Nu tie ir tie kas vairs nav zem bauslības , jo ir ieguvuši ticības dāvāto taisnību Jēzū Kristū. Tie ir tie kas staigā Svaidītā garā priecājoties par pestīšanu un paužot to sirdī par un pār visiem apkārtējiem un ja vajag tad pielieto vārdus. Tie ir tie kuriem ir panesoša visu apklājoša,pārklājoša mīlestība par visiem un uz visiem . Tie ir tie kam ir Dieva Svaidītais par kungu .
Tie ir tie kuriem nav sava paša taisnība , bet kuri taisnību ieguvuši Svaidītajā Pestītājā, kurš tiem dod spēku kalpot ne pēc nokaujošā burta , bet pēc jaunā gara -žēlastības, mīlestības , labprātības , uzticamības. Tie ir tie kuri negrab ar likuma plāksnēm , bet kuros ir Dieva vēstule sirdīs, maigā , dzīvā sirds.
Lai dzīvo Nācarieša Jēzus sektantu Dzīvu darošais Dievs. Alelujāaa.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.09.14 20:53:00
rainars

Āmen un mēs vēl redzēsim, kā Dievs šīs lietas Draudzē atjaunos visā pilnībā.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.09.15 00:08:34
Ingars
Nē, nekur Rakstos nav teikts, ka Dieva taisnība pieprasītu asinis! To tu esi izmurgojis savā samaitātā prātā un neveselīgās fantāzijās, Kristus Baznīcas nīdēj. Normāli ļaudis redz, ka tas ir Dievs, kas ir gatavs liet izliet pats savas asinis, lai cilvēkus glābtu, nevis tiem atriebtos.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.09.15 08:24:02
Aivars

Ebrejiem 9:20 šīs ir tās derības asinis, ko Dievs ar jums ir noslēdzis. -
21 Bet arī telti un visus rīkus kalpošanai viņš tāpat apslacīja ar asinīm.
22 Un gandrīz viss tiek šķīstīts asinīs saskaņā ar bauslību, un bez asins izliešanas nav piedošanas.

Ecēhiēla 18:4 Redzi, visas dvēseles pieder Man, kā tēva, tā arī dēla dvēsele, abas Man pieder; kura dvēsele grēko, tai jāmirst.

3.Mozus 17:11 Jo miesas dvēsele mīt asinīs, tādēļ Es tās jums esmu devis uz altāra, lai jūsu dvēseles tiek salīdzinātas, jo asinis salīdzina dvēseli.

Visa Bībele ir pilna ar Dieva taisnības prasību pēc asinīm. Protams, ka Viņš pats Savas dārgās asinis lēja mūsu vietā, taču pievērs uzmanību - MŪSU VIETĀ. Tās ir mūsu asinis, kuras Dieva taisnība pieprasīja, taču tās ir Dieva Dēla asinis, ko šī VIņa taisnība saņēma un atzina par derīgām mūsu grēku nolīdzināšanai. Viņš vairs nav uz mums dusmīgs, taču VIņa dusmība pret grēku kā tādu vēl joprojām nav ne par nieku mazinājusies. Taču Dieva žēlastība mūs vada uz atgriešanos, Viņa mīlestība ir pilnīga - tā meklē mūsos grēku nevis lai mūs sodītu, bet lai to paņemtu projām no mums. Ja mēs šo mīlestības šķīstījošo darbu atstumjam, tad mēs nonākam uz bīstama ceļa, pa kuru ejot kādā posmā varam nonākt līdz vietai, kur tiek atstumta arī Dieva žēlastība un pestīšana Jēzū Kristū.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.09.15 09:00:34
Ingars
Tu kaut ko būsi sajaucis un nomurgojis. Tur nekur nav teikts, ka Dievs pieprasa mūsu asinis. Tāpat asins liešana `mūsu vietā` ir tava dīvaina konstrukcija.
Labāk ļauj Dievam pašam runāt caur Rakstiem, nevis Viņa godu aptraipi ar melīgiem paziņojumiem
Ingars
# Iesūtīts: 2012.09.15 10:02:21
Aivars

Bet Dievs jau to arī runā:
Dvēsele, kura grēko tai jāmirst - asins izliešana ir dvēseles nogalināšana, jo miesas dvēsele mīt asinīs
Mūsu vietā - Jēzus taču pravietoja par Savām asinīm, kas "par jums izlietas"

Šis princips - proti, ka Jēzus tika bezvainīgs sodīts mūsu, vainīgo vietā - ir visas Kristietības centrā un tā ir mūsu vienīgā pieeja pie Tēva. Cita ceļa nav. Jebšu - kamdēļ tad tās dvēseles, kuras galēji atraida Viņa žēlastību nonāk ellē? Vai ne tāpēc, ka tiek pieprasīta viņu dzīvība par viņu grēkiem, kuri būtu izdeltēti Jēzus asinīs, ja Viņš nebūtu atraidīts?
Ingars
# Iesūtīts: 2012.09.15 10:26:20
Brāļi un māsas - vai mums visiem nevajadzētu padomāt, vai ir pareizi, ka mēs esam nodalījušies viens no otra katrs savā sektā? Ja Dievs tev ko atklājis, bet pārējie to nepieņem - tev nav tādēļ, mīļā miera labad jāatsakās no patiesības, taču tu nedrīksti to izmantot par pamatu Draudzes šķelniecībai. Šī ir ļoti delikāta situācija, kas prasa lielu pacietību mīlestībā, krusta nešanu otra labad. Novirzieniem jābūt, lai taptu redzami ticībā rūdītākie, taču tas šiem rūdītajiem nedod tiesības atstumt pārējos brāļus, vēl vairāk - viņiem ir papildus atbildība rūpēties par tiem, kas ticībā vāji, Svētā Gara spēkā un autoritātē "nolikt pie vietas" spītīgos un nepaklausīgos, taču ne ar mērķi pazemot, bet gan izglābt. Atstumšana no sadraudzības ir galējs līdzeklis to atdalīšanai, kuri atklāti nostājas pret Draudzes Pamatu, kas ir Kristus Miesa, nevis metode, kā risināt domstarpības un nesaskaņas. Te ir jāizpaužas DIeva autoritātei, kuras pazīme ir tāda, ka rezultātā nerodas šķelšanās, jo patiesība tiek tādējādi atklāta, ka nav iespējams nekādiem meliem būt par pamatu jaunas sektas radīšanai.

Tā vienīgais Draudzes Pamats ir Kristus Miesa. Visi Kristum ticīgie, neatkarīgi no tā vai viņi pieder kādai sektai (konfesijai/denominācijai) vai nepieder, ir šīs Kristus Miesas locekļi. Dievs ir pacietīgs ar visiem Savā mīlestibā Jēzū Kristū, taču neplosīsim Draudzi kādas reliģiskas organizācijas dēļ.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.09.15 10:39:51
Ingars
Šis princips - proti, ka Jēzus tika bezvainīgs sodīts mūsu, vainīgo vietā - ir visas Kristietības centrā un tā ir mūsu vienīgā pieeja pie Tēva. Cita ceļa nav.

Nē.
Kristietības centrā ir Augšāmcelšanas notikums. Un Tēvs pats nāk mums pretī.
Ingars
# Labojis Ingars: 2012.09.15 11:17:58
Mārtiņš

Tas viss kopā, bet pirms nāk žēlastība jānāk taisnībai, pirms var notikt augšāmcelšanās, jābūt Ģetzemanei un Golgātai. Dieva žēlastība nav haļava, kas ielaiž grēcinieku Paradīzē, tā grēcinieku pārrada par svēto Jēzū Kristū, tā ir taisnības māsa un tās abas vienmēr ir kopā, tās nav iespējams atdalīt. Nav iespējams stāvēt ugunī un nesadegt, tāpat arī nav iespējams būt apžēlotam un netapt svētam pēc būtības. Tikai nepārproti - es nesaku, ka mēs esam pestīti tādēļ, ka tiekam darīti svēti, bet gan mēs tiekam darīti svēti, jo esam pestīti. Svētums ir neatņemama pestīšanas sastāvdaļa, tas ir Dieva darbs.
Uldis
# Labojis Uldis: 2012.09.15 11:38:49
Juris Saivars

Man tomēr nav skaidrs, par kādu "Mācību" tu runā. No tava jautājuma nav skaidrs, vai runa ir par Rakstu mācību, vai kādu citu mācību. Ja tu runā par Rakstu mācību, tad es nekad to nerakstītu ar lielo burtu.

Tāpat arī tavs jautājums par praviešiem ir mulsinošs. Vai tad mēs nesakām: "..kas caur praviešiem runājis.." (NTA) Ja tu prasi par praviešiem pēc apustuļu laika, tad tas ir spekulatīvs jautājums.

Tāpat arī - ko nozīmē piekrist vai nepiekrist soda mēram viltus praviešiem? Vai kaut kas mainīsies no manas atbildes? Mēs taču nedzīvojam pēc VD bauslības. Ja mēs dzīvojam, tad mums nav cerību. Bet mēs tagad dzīvojam pēc JD principiem, kurā ir dota Dieva žēlatība visiem, kas tic Kristum.
rainars
# Iesūtīts: 2012.09.15 12:11:14
... pēc JD principiem, kurā ir dota Dieva žēlatība visiem, kas tic Kristum.

protams arī lai tie kuri saņēmuši žēlastību spētu to izrādīt citiem.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.09.15 12:32:17
Ja tavs brālis grēko, tad vispirms noej un pamāci viņu zem četrām acīm, bet tikai tad, ja viņš neklausa, tad pieaicini vēl kādus.

Cita runa, ja mēs visi, katrā gadījumā lielākā daļa, esam grēkojuši, tad mums kolektīvi un publiski grēks jānosauc vārdā - SEKTANTISMS - un visiem kopīgi tas jāatzīst, jānožēlo, jāizsūdz, jāatmet. Tumsība ir jāiznes gaismā, citādi visas runas par gaismu neko nedos. Lai žēlastība varētu nolīdzināt grēku, grēks ir jāatklāj un jānosauc vārdā. Tā ir mūsu visu kopējā vaina un kopējā atbildība. Ja mēs to nedarīsim, Dievs tiesa nāks pār mums un "sakausēs mūs Vienā Miesā" caur vajāšanām, nelaimēm un traģēdijām. Tāpēc nemīlēsim tikai ar vārdiem, bet arī ar darbiem un ar patiesību. Padomā - varbūt lielāka vērtība Dieva acīs būs, ja kārtējā svētdienā nevis ieradīsieties uz kārtējo svētdienas dievkalpojumu, bet sapucēsities katrs savā apdzīvotā vietā ar vietējiem ticīgajiem, lai kalpotu viens otram, lauztu maizi, lūgtu, slavētu Dievu un vienkārši ikdienas būtu sadraudzībā
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 80 , pavisam kopa bijuši: 3731