atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Draudzes attīstība
vilks
Iesūtīts: 2012.03.17 12:01:21
Kas jūsu pieredzē ir lietas, kas veicina draudzes attīstību? Un no kā noteikti jāizvairās?

Lūdzu konkrētākas atbildes par "lasi Bībelē" (nu vismaz iecitējiet konkrētas Rakstu vietas )
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 .
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2012.09.18 17:01:35
Aivars

Nekur neesmu iestājies celt sadraudzību uz opozīcijas pamata. Kā reiz iestājos par sadraudzību uz Kristus Miesas pamata. Atšķirība starp pirmo un otro ir radikāla - ja nesektantisma sektas mākslīgi organizē savu vienīgo pareizo sadraudzi un visus, kas kaut vienā punktā nepiekrīt viņu kārtības rullim, pasludina par "ārpus Draudzes esošiem", tad Vienīgā un Patiesā Draudze nav cilvēku iniciatīva, tajā automātiski pieder 100% VISI Kristum ticīgie, turklāt, neatkarīgi no tā, cik stipri viņi ir savā ticibā, vai viņi aiz nezināšanas pieder vai nepieder kādai sektai utt. Vienīgā un Patiesā Draudze nav cilvēku organizācija un tajā nedrīkst būt nekas no cilvēciskas vadības, jo vienīgi Dievam ir tiesības kādu pievienot Draudzei vai atdalīt.
Ēvalds Bērziņš
# Labojis Ēvalds Bērziņš: 2012.09.19 01:57:51
Ingars
Svētais Gars Pats izpauž autoritāti Draudzē, kad jāizstumj no sadraudzības kāds nepaklausīgais.
Ko Tu ar to saproti?

Vienotība ir starp ticīgajiem, tāpēc to nevar ieslēgt nekādā denominācijā, pat ari ne denomināciju apvienībā, jo tā ir atpestīto vienotība, bet kurai denominācijai ir tiesības kādu pasludināt par ticīgu vai neticīgu? Tādas tiesības ir tikai DIevam
Par kādām denominācijām Tu runā? Vai Tu domā konfesijas? Konfesija jau nav juridisks subjekts, kuram Tu piedēvē kaut kādas tiesības. Bet ja gribi runāt par apustulisko draudzi, tad runā un beidz to denominēt (pārdēvēt). Apustuliskā draudze gan ir garīgs subjekts, kuram turklāt ir dots uzdevums un autoritāte grēkus piedot vai nepiedot.

Draudze nav grupējums, kas pastāv uz opozīcijas pret kādu citu grupējumu pamata, bet gan ticīgo kopums, kas pastāv uz Kristus Miesas pamata.
Kāpēc tad Tev pašam tik ļoti nepieciešams oponēt? Es regulāri ticībā savienojos ar Kristu maizē un vīnā, vai es pastāvu uz Kristus miesas pamata?

nesektantisma sektas mākslīgi organizē savu vienīgo pareizo sadraudzi
Tu laikam vēl neesi sapratis (vai noticējis), ka cilvēka dabiskais stāvoklis ir grēkot. Tāpēc viss dievišķais viņam arī šķiet mākslīgs. Bet tas, kas grēciniekam šķiet dabisks, ir grēks. Bet man gan šķiet, ka Tu vārdu `mākslīgs` saproti kā neierasts, neapgūts vai nemoderns, neaizraujošs, tāds, ko nevar paņemt ar pliku roku, bez piepūles.

un visus, kas kaut vienā punktā nepiekrīt viņu kārtības rullim, pasludina par "ārpus Draudzes esošiem"
Ir tikai viens punkts, kurā var izslēgt no draudzes. Un to var izdarīt draudzes mācītājs Kristus uzdevumā.

Vienīgā un Patiesā Draudze nav cilvēku iniciatīva, tajā automātiski pieder 100% VISI Kristum ticīgie, turklāt, neatkarīgi no tā, cik stipri viņi ir savā ticibā
Kurš tad to nezin?

vai viņi aiz nezināšanas pieder vai nepieder kādai sektai utt.
Varbūt viņi var arī aiz nezināšanas piederēt Patiesajai Draudzei, jo tā taču nav cilvēku organizācija?

Vienīgā un Patiesā Draudze nav cilvēku organizācija un tajā nedrīkst būt nekas no cilvēciskas vadības
Es saprotu, ko Tu gribi pateikt, bet Tu to pasaki tik divdomīgi (lai neteiktu vairāk), ka var arī saprast, ka Tu protestē pret mācītājiem, vecākiem, vispār pret jebkādu cilvēka izteiktu (pat Dieva uzdevumā!) vadību. Jēzus (būdams cilvēks!) gribēja vadīt jūdus, bet tie Viņu piesita krustā. Vai Tu arī tā darīsi?

jo vienīgi Dievam ir tiesības kādu pievienot Draudzei vai atdalīt.
Jā, vienīgi Dievam. Āmen. Atkal saprotu, ko Tu saki. Bet paskaidro, lai arī normāls cilvēks var saprast. Kā Dievs to dara? Mans saprotamais paskaidrojums ir tāds, ka pamatā Dievs savas tiesības īsteno caur cilvēkiem. Citādi neviens skaidri nezinātu, vai viņš pieder Patiesajai Draudzei vai ne. Bet tā kā cilvēks ir kristīts, klausās Dieva Vārdu, nožēlo grēkus un saņem grēku piedošanu, Dievgaldu citu kristiešu kopībā, tad viņam ir reāls pamats sevi pieņemt par ticīgu. Ne tikai domās, bet arī vārdos un darbos.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.09.19 11:45:41
Ēvalds Bērziņš

Svētais Gars Pats izpauž autoritāti Draudzē, kad jāizstumj no sadraudzības kāds nepaklausīgais.
Ko Tu ar to saproti?


Viņš darbojas caur visu draudzi kopumā. Ikvienam ticīgajam ir vismaz viena Gara dāvana, bet tikai darbojoties kopā tās izpauž Dieva pilnīgo gribu un autoritāti. Tas ir pilnīgi nesaprotams miesīgiem cilvēkiem - kā var būt šāda vienprātība bez administratīvas regulēšanas.

Vienotība ir starp ticīgajiem, tāpēc to nevar ieslēgt nekādā denominācijā, pat ari ne denomināciju apvienībā, jo tā ir atpestīto vienotība, bet kurai denominācijai ir tiesības kādu pasludināt par ticīgu vai neticīgu? Tādas tiesības ir tikai DIevam
Par kādām denominācijām Tu runā? Vai Tu domā konfesijas? Konfesija jau nav juridisks subjekts, kuram Tu piedēvē kaut kādas tiesības. Bet ja gribi runāt par apustulisko draudzi, tad runā un beidz to denominēt (pārdēvēt). Apustuliskā draudze gan ir garīgs subjekts, kuram turklāt ir dots uzdevums un autoritāte grēkus piedot vai nepiedot.


Konfesijas un denominācijas ir gan juridiski subjekti, tās ir cilvēku radītas un vadītas organizācijas, kuras gan grib piesavināties sev Dieva tiesības un autoritāti, taču tas tiek dots tikai visiem ticīgajiem kopumā, nevis atsevišķiem grupējumiem.

Draudze nav grupējums, kas pastāv uz opozīcijas pret kādu citu grupējumu pamata, bet gan ticīgo kopums, kas pastāv uz Kristus Miesas pamata.
Kāpēc tad Tev pašam tik ļoti nepieciešams oponēt? Es regulāri ticībā savienojos ar Kristu maizē un vīnā, vai es pastāvu uz Kristus miesas pamata?


Novirzieniem jābūt - tā Pāvils. Tomēr viņš liek arī saprast, ka uz šo novirzienu pamata nedrīkst celt atsevišķas draudzes (sektas), bet mums bus panest tos, kas ticībā vēl vāji un netiesāt, nedz atstumt viņus, vienlaicīgi arī neklusējot par patiesību, bet mīlestībā un lēnprātībā pamācīt vienam otru. Vai tu savienojies maizē un vīnā ar Kristu un 100% ar visiem, kas ir Kristū, vai tikai ar savas konfesijas piederīgajiem?

nesektantisma sektas mākslīgi organizē savu vienīgo pareizo sadraudzi
Tu laikam vēl neesi sapratis (vai noticējis), ka cilvēka dabiskais stāvoklis ir grēkot. Tāpēc viss dievišķais viņam arī šķiet mākslīgs. Bet tas, kas grēciniekam šķiet dabisks, ir grēks. Bet man gan šķiet, ka Tu vārdu `mākslīgs` saproti kā neierasts, neapgūts vai nemoderns, neaizraujošs, tāds, ko nevar paņemt ar pliku roku, bez piepūles.


DIeva žēlastība izmaina šo cilvēka dabisko stāvokli uz pārdabisku, tas ir - mums nav jācenšas atdarināt patiesību, bet gan mums pašiem jākļūst par patiesības iemiesojumiem. Citiem vārdiem sakot - mums jātop iekšēji pārvērstiem un jāatjaunojas garā, nevis jācenšas ārēji pildīt likuma burtu, jo likumam jātiek ierakstītam mūsu sirdīs. Tad vairs nav nepieciešama liturģija un programmas, jo garīgi cilvēki paši saprot Gara vadīti kas, kā un kurā brīdī ir jādara. Ārējā rituālā forma ir garīgā brieduma trūkuma pazīme.

un visus, kas kaut vienā punktā nepiekrīt viņu kārtības rullim, pasludina par "ārpus Draudzes esošiem"
Ir tikai viens punkts, kurā var izslēgt no draudzes. Un to var izdarīt draudzes mācītājs Kristus uzdevumā.


Nekad Dievs nevienam individuāli nedod šādas tiesības. Pat Pāvils neuzdrošinājās vienpersoniski kādu izslēgt, bet viņš saka "4 ka mēs, jūs un mans gars, sanākam kopā Kunga Jēzus Vārdā
5 un viņu nododam ar mūsu Kunga Jēzus spēku sātanam miesas samaitāšanai, lai gars tiktu izglābts Tā Kunga dienā. ". VIena mācītāja vadības princips ir nebibliska prakse, kas aizgūta no citām reliģijām un pasaulīgām organizācijām. Kristus uzdevumā autoritāte pieder vienīgi visai draudzei kopumā. Ir jau redzams, kā šie mācītāji mēdz kļūdīties un izslēgt no sadraudzības tos, kuri nebūtu izslēdzami, vēl vairāk - kuru priekšā mācītājiem pašiem būtu jāpiever mute un jāpaklausa.


Vienīgā un Patiesā Draudze nav cilvēku iniciatīva, tajā automātiski pieder 100% VISI Kristum ticīgie, turklāt, neatkarīgi no tā, cik stipri viņi ir savā ticibā
Kurš tad to nezin?


Ja visi to zinātu, tad nebūtu konfesijas un denominācijas, bet Viena Draudze.

vai viņi aiz nezināšanas pieder vai nepieder kādai sektai utt.
Varbūt viņi var arī aiz nezināšanas piederēt Patiesajai Draudzei, jo tā taču nav cilvēku organizācija?


Ikviens, kurš tic uz Jēzu Kristu, pieder Patiesajai Draudzei.

Vienīgā un Patiesā Draudze nav cilvēku organizācija un tajā nedrīkst būt nekas no cilvēciskas vadības
Es saprotu, ko Tu gribi pateikt, bet Tu to pasaki tik divdomīgi (lai neteiktu vairāk), ka var arī saprast, ka Tu protestē pret mācītājiem, vecākiem, vispār pret jebkādu cilvēka izteiktu (pat Dieva uzdevumā!) vadību. Jēzus (būdams cilvēks!) gribēja vadīt jūdus, bet tie Viņu piesita krustā. Vai Tu arī tā darīsi?


Dievs gan darbojas caur cilvēkiem, taču Viņš darbojas pēc Sava prāta un Viņa darbošanās nekad nenes sektantisma augļus, ko nes daudzu kalpošanas mūsdienās

jo vienīgi Dievam ir tiesības kādu pievienot Draudzei vai atdalīt.
Jā, vienīgi Dievam. Āmen. Atkal saprotu, ko Tu saki. Bet paskaidro, lai arī normāls cilvēks var saprast. Kā Dievs to dara? Mans saprotamais paskaidrojums ir tāds, ka pamatā Dievs savas tiesības īsteno caur cilvēkiem. Citādi neviens skaidri nezinātu, vai viņš pieder Patiesajai Draudzei vai ne. Bet tā kā cilvēks ir kristīts, klausās Dieva Vārdu, nožēlo grēkus un saņem grēku piedošanu, Dievgaldu citu kristiešu kopībā, tad viņam ir reāls pamats sevi pieņemt par ticīgu. Ne tikai domās, bet arī vārdos un darbos.


Tā ir kā tu saki, bet kāpēc tad no cilvēkiem tiek prasīts vēl lai viņš arī piederētu konfesijai un atzītu konfesijas mācību un klerikālo struktūru, kas nav no Dieva? Kur pazudusi visu ticīgo priesterība, kur Dieva autoritāte tiek īstenota caur paklausību cits citam, nevis caur klerikālo hierarhiju?
rainars
# Iesūtīts: 2012.09.19 20:50:48
Gribās tā vien uzdot jautājumu, zem kā tu stāvi , zem bauslības vai apakš žēlastības?
Ingars
# Iesūtīts: 2012.09.19 21:48:18
rainars

Bauslība nav atcelta, tā ir piepildīta Jēzū Kristū un caur žēlastību ierakstīta mūsu sirdīs. Tie, kas ir apakš žēlastības, labprāt paklausa un seko patiesībai. Būt zem žēlastības nenozīmē netikt no Tēva pārmācītam (Tēvs mūs pārmāca dažādos veidos, arī caur brāļu vārdiem), jo arī šī pārmācība, kas pirmajā brīdī dod skumjas, taču tās ir dievišķas skumjas, kas ved pie atzīšanas un atgriešanās. Ir radikāla atšķirība starp sodu un pārmācību. Kā līdzībā par pazudušo dēlu - Tēvam nebija nekāda prieka par dēla pelnītajām ciešanām, taču tas bija tas, kā dēls nāca pie patiesības atziņas. Tāpat arī Dievs nesoda mūs par mūsu grēkiem, taču VIņš dažādos veidos izgaismo tumsu mūsu visu dzīvēs, lai mūs izglābtu. Jā, DIevs ir saaudzīgs pret mums un lēnprātīgs pārmācīšanā. Likuma atprasīšana, skabargu vilkšana, tiesāšana un mērīšana nav tas pats, kas brālīga pamācība. Šoreiz gan ne zem četrām acīm, jo runa ir par mūsu visu kopējo grēku, kurā mēs ikviens esam pielikuši savu roku. Pāvils taču saka tieši - jūs esat miesīgi, ja jūsu starpā ir šķelšanās. Īstenībā es šeit esmu sīks ķēdes posms šīs vēsts sludināšanā, es vienkārši nododu tālāk, ko Dievs caur citiem brāļiem atklājis, varbūt es neesmu tas piemērotākais, varbūt es nevados pilnībā no Svētā Gara par to kā to sludināt, varbūt es vispār neprotu šādā veidā uzstāties pēc Dieva prāta, tomēr vai caur mani vai caur kādu citu tā vēsts skanēs visiem iebildumiem par spīti, jo tā ir patiesība, tas ir brīdinājums par tiesu, kas jau durvju priekšā gatava tiesāt Draudzi:

1. Pēt. 4:17 Jo noliktais laiks ir klāt, ka sods sākas pie Dieva nama. Bet, ja papriekš pie mums, kāds gals būs tiem, kas neklausa Dieva evaņģēlijam?

Tā ir tiesa caur pārmācību, kas jau ticīgo nepaklausības dēļ bijusi vairākas reizes un tas ir pavisam nopietni. Jā, mēs esam zem žēlastības, taču, neviens, kurš pretojas žēlastības izmainošajam darbam un patiesības atklāsmei, nevar paturēt šo žēlastību -tāda sirdsapziņa, kas konsekventi atraida patiesību, ar laiku nocietinās līdz visbeidzot atraida arī žēlastību
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.19 21:54:58
Ingars
EB: Svētais Gars Pats izpauž autoritāti Draudzē, kad jāizstumj no sadraudzības kāds nepaklausīgais.
Ko Tu ar to saproti?

I: Viņš darbojas caur visu draudzi kopumā. Ikvienam ticīgajam ir vismaz viena Gara dāvana, bet tikai darbojoties kopā tās izpauž Dieva pilnīgo gribu un autoritāti. Tas ir pilnīgi nesaprotams miesīgiem cilvēkiem - kā var būt šāda vienprātība bez administratīvas regulēšanas.


Tad jau nepaklausīgo izstumt no sadraudzības nav iespējams. Iedomājies tikai, tad būtu jāsanāk visas pasaules kristiešiem kopā un jāpasaka, ko viņi par viņu domā un izslēdz no sadraudzības. Tu mudini uz tādu vienprātību, ko var realizēt ja nu vienīgi eņģeļi. Bet pat eņģeļiem ir hierarhija un ar nepaklausīgo cīnījās vien Mihaēls. Viņš viens reprezentēja Dieva gribu sava uzdevuma robežās. Tāpat arī Draudzē. Mācītājs ir tas, kurš pārstāv Draudzi sava uzdevuma robežās, kurš runā Draudzes vārdā, nevis Draudzes vietā. Tā Svētais Gars darbojas caur visu draudzi kopumā. Jo visa Draudze nevar būt viena vienīga mēle, piemēram. Taču viena mēle var runāt visas miesas vārdā. Tāpat arī vietējā draudzē ir visādas dāvanas, bet vismaz vienam jābūt arī publiskam runasvīram. Viņam tad arī jāpārstāv draudze, kur pasludina spriedumu par kādu nepaklausīgo. Taču viņš nepārstāv savu privāto viedokli, bet Draudzes.
rainars
# Iesūtīts: 2012.09.19 22:16:58
Jēzus jau visu paredzējis: Tie jūs izslēgs no draudzes, un nāks stunda, kad tas, kas jūs nonāvēs, domās ar to Dievam kalpojis. Bet to viņi darīs tāpēc, ka tie nav atzinuši ne Dievu, ne Mani. Bet to Es uz jums esmu runājis, lai jūs, kad viņu laiks nāks, atcerētos, ko Es jums esmu teicis. To Es jums no sākuma neteicu, tāpēc ka biju pie jums. Jņ.16
Ingars
# Labojis Ingars: 2012.09.19 22:41:17
Ēvalds Bērziņš

Universālā Draudze miniatūrā lokāli tiek pārstāvēta katrā apdzīvotā vietā, kā vietējā draudze. Skaidrs, ka visas pasaules (kur nu vēl visu laikmetu) ticīgie šajā fiziskajā dimensijā nespēj sapulcēties vienkopus, tāpēc visas konkrētās, sadzīviskās lietas attiecināmas uz vietējām draudzēm. Jā kalpošanas ir dažādas, taču nevienam indivīdam nav tiesību pārstāvēt Draudzi šādā veidā. Draudzes viedoklis ir draudzes viedoklis, bet privāts viedoklis ir privāts viedoklis. Bet Svētais Gars Pats katrā reizē izvēlas runas vīrus un viss, kas nāk no Gara, novedīs vienprātībā visu draudzi. Nebūs tā, ka Dievs kaut ko vienam atklāj, bet pārējiem akli jāpaklausa, ne tā, bet ir jābūt Gara liecībai visai draudzei kopā. Kamēr 100% visi nepiekrīt (piemēram, konkrēti attiecībā uz kāda nepaklausīgā izslēgšanu), nevienam mācītājam nav nekādu tiesību vienpersoniski šīs lietas izlemt. Visu ticīgo priesterība ir tas, kas pasargā vietējās draudzes no cilvēka uzurpēšanās pār tām. To jau var arī redzēt, ka tur, kur kādam mācītājam tiek piešķirta vienpersoniska autoritāte kādu uzņemt vai izslēgt no draudzes, tur bieži vien tiek izslēgti tādi, kurus Dievs nav izslēdzis. Tā mums nav tiesību nevienu izslēgt no draudzes, kurš draudzei pieder un ir jāizbeidz šitā lieta, ka ir neredzamā Universālā Draudze un ir konfesijas/denominācijas, jo ticīgie, lūk, nespēj kaut ko sadalīt, nepēj būt vienotībā reāli redzamā veidā. Taču gara vienotībai būtu jāizpaužas reāli redzamā veidā, mīlestībai būtu jāparādās reālos darbos. Tas, protams, nenozīmē mākslīgu, organizatorisku vienotību, kas tāpat ir uz kādiem likuma burtiem balstīta, bet gan garīgu organismu, garīgu vienību, kas balstās nepieciešamībā vienam pēc otra, kas pārvar jebkādas savstarpējas nepatikšanas, lai tikai brāli/māsu nepazaudētu.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.19 22:42:53
Ingars
Konfesijas un denominācijas ir gan juridiski subjekti, tās ir cilvēku radītas un vadītas organizācijas
Vai Tu man vari paskaidrot, kā reliģijas paveids vai piederība pie reliģijas, nemaz nerunājot par atzīšanos un grēksūdzi, var būt juridisks subjekts? Jo tieši tas ir konfesija. Kā konfesija var būt organizācija vai iestāde. Ja Tu šo uztvertu, Tev atkristu liela putrošanās tavos tekstos, kas izraisa pamatotu Tevis nesaprašanu. Tev varbūt šķiet, ka Tevi nesaprot kā Kristus liecinieku un tu nu jūties pagodināts ciest Kristus dēļ. Taču Tu neciet Kristus dēļ, bet tādēļ, ka sagrozi vārdu nozīmi un jēgu un uzspied šo sagrozījumu citiem.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.09.19 22:48:58
Ēvalds Bērziņš

Tāpēc, ka tikai juridiskam subjektam ir nepieciešama administrācija, statūti, cilvēciska organizācija un klerikālas hierarhijas struktūra. Labākajā gadījumā tas varētu būt kāds sociālais dienests, bet ne Draudze. Draudzē neko nevajag mākslīgi organizēt, tur nevajag speciālas ēkas, algotus klerkus un administratīvas pārvaldes sistēmas. Draudze ir ģimene un organisms, nevis organizācija. Draudzei pieder ikviens ticīgais, bet konfesijā ir jāreģistrējas un jāpievienojas
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.19 23:23:38
Ingars
Skaidrs, ka visas pasaules (kur nu vēl visu laikmetu) ticīgie šajā fiziskajā dimensijā nespēj sapulcēties vienkopus, tāpēc visas konkrētās, sadzīviskās lietas attiecināmas uz vietējām draudzēm
Bet, Ingar, kā gan tu iedomājies vietējā draudzē 100% apmeklējumu? Sevišķi lielākā par dažiem desmitiem cilvēku. Arī tas nav iespējams.

Jā kalpošanas ir dažādas, taču nevienam indivīdam nav tiesību pārstāvēt Draudzi šādā veidā
Bet ja Svētais Gars aicina?

Draudzes viedoklis ir draudzes viedoklis, bet privāts viedoklis ir privāts viedoklis
Tieši to es pasvītroju. Ja kas pārstāv Draudzi, tas nevar būt privātpersona. Viņam jābūt Draudzes mandātam.

Nebūs tā, ka Dievs kaut ko vienam atklāj, bet pārējiem akli jāpaklausa, ne tā, bet ir jābūt Gara liecībai visai draudzei kopā
A kā ar Sv.Pētera paklausības prasību pret saviem vadītajiem (ne vien labajiem un lēnajiem, bet arī ļaunajiem)? Piemēram, ja man Svētais Gars saka: paklausi savam priekšniekam, bet man ir tumša bilde, jā, pat šaubas, kas no tā visa varētu iznākt, ko tad?

Kamēr 100% visi nepiekrīt (piemēram, konkrēti attiecībā uz kāda nepaklausīgā izslēgšanu), nevienam mācītājam nav nekādu tiesību vienpersoniski šīs lietas izlemt.
Starp citu, šāda kārtība esot bijusi PSRS valdībā. Kamēr 100% visi nepiekrita, lēmums netika pieņemts.

Visu ticīgo priesterība ir tas, kas pasargā vietējās draudzes no cilvēka uzurpēšanās pār tām
Ja šī visu ticīgo priesterība ir paklausība Dieva Vārdam un veselais saprāts, tas es Tev piekrītu.

Tā mums nav tiesību nevienu izslēgt no draudzes
Pagaidi, tad mums nav tiesību vai privātpersonai?

Taču gara vienotībai būtu jāizpaužas reāli redzamā veidā, mīlestībai būtu jāparādās reālos darbos.
Nu un vai tad neparādās?

Tas, protams, nenozīmē mākslīgu, organizatorisku vienotību, kas tāpat ir uz kādiem likuma burtiem balstīta, bet gan garīgu organismu, garīgu vienību, kas balstās nepieciešamībā vienam pēc otra, kas pārvar jebkādas savstarpējas nepatikšanas, lai tikai brāli/māsu nepazaudētu.
A ja man, piemēram nepatīk, ka brālis/māsa dzīvo grēkā? Es labprāt gribētu viņu paturēt, bet man nepatīk. Ko man darīt? Pārvarēt savu nepatiku par katru cenu?
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.19 23:45:50
Ingars
tikai juridiskam subjektam ir nepieciešama administrācija, statūti, cilvēciska organizācija un klerikālas hierarhijas struktūra.
Pareizi. Nosauc man vismaz vienu konfesiju, kurai ir sava administrācija, statūti, cilvēciska organizācija utt.

Draudze ir ģimene un organisms, nevis organizācija. Draudzei pieder ikviens ticīgais, bet konfesijā ir jāreģistrējas un jāpievienojas
Došu Tev vienu no organisma definīcijām.
Organisms - Savstarpēji saskaņotu, saistītu elementu, sastāvdaļu sistēmiska vienība; arī sistēma.
Vai Tu tiešām neieraugi, ka organisms un organizācija ir vienas saknes vārdi? Ja nebūtu organizācijas, nebūtu organisma, jo organisms ir organizēta vienība.
No Tevis teiktā par ģimeni var viegli un organiski atvasināt, ka vīrietim un sievietei, kas grib būt kopā, nav oficiāli jāpievienojas viens otram un jāreģistrē sava kopdzīve, t.i., jāsalaulājas. Tu to atbalsti? Turklāt ģimenē pastāv arī hierarhija, ir savi statūti, cilvēciska organizācija utt. Ja Tu Draudzi salīdzini ar ģimeni, tad tas nebūs īstais piemērs, jo ģimene ir skaidri organizēta un hierarhiska vienība.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.19 23:47:49
Ingars
Vai tu savienojies maizē un vīnā ar Kristu un 100% ar visiem, kas ir Kristū, vai tikai ar savas konfesijas piederīgajiem?
100% ar visiem.
Ēvalds Bērziņš
# Labojis Ēvalds Bērziņš: 2012.09.20 00:01:12
Ingars
mums jātop iekšēji pārvērstiem un jāatjaunojas garā, nevis jācenšas ārēji pildīt likuma burtu, jo likumam jātiek ierakstītam mūsu sirdīs. Tad vairs nav nepieciešama liturģija un programmas, jo garīgi cilvēki paši saprot Gara vadīti kas, kā un kurā brīdī ir jādara. Ārējā rituālā forma ir garīgā brieduma trūkuma pazīme.

Bet pārvērstais un atjaunotais cilvēks jau tieši atšķiras ar to, ka pildīt likumu viņam sagādā prieku, tādējādi tiek piepildīts ne tikai likuma burts, pret ko Tu pamatoti iebilsti, bet arī likuma gars. Likuma burts jau ir labs, kad to pilda Likumdevēja garā. Problēma ir tad, kad likuma burtu sāk pildīt ne Likumdevēja garā, ne tā? Pareizi, garīgi cilvēki paši saprot Gara vadīti kas, kā un kurā brīdī ir jādara. Varbūt Tu to nezini, taču liturģija ir tieši šādu Gara vadītu cilvēku sastādīta un praktizēta. Kad liturģiju svin tās īstajā Garā, nekas virs zemes tam nestāv klāt. Ja kāds saka, ka tā ir garīgā brieduma trūkuma pazīme, es savā priekšā redzu dumpīgu pusaudzi, kurš zina visu par dzīvi, bet, ja viņam nav normālu vecāku, ātri vien kļūst par noziedznieku un nonāk cietumā.
Ingars
# Labojis Ingars: 2012.09.20 07:17:16
Ēvalds Bērziņš

100% ar visiem.


Tad jau tu laikam regulāri pulcējies savā vietējā apkārtnē ar brāļiem un māsām pa mājām vai kā citādi un jūs laužat maizi ar gavilēm un jums nav iedalījuma konfesijās, bet visi esat viena vetējā draudze?

Varbūt Tu to nezini, taču liturģija ir tieši šādu Gara vadītu cilvēku sastādīta un praktizēta. Kad liturģiju svin tās īstajā Garā, nekas virs zemes tam nestāv klāt. Ja kāds saka, ka tā ir garīgā brieduma trūkuma pazīme, es savā priekšā redzu dumpīgu pusaudzi, kurš zina visu par dzīvi, bet, ja viņam nav normālu vecāku, ātri vien kļūst par noziedznieku un nonāk cietumā.

Liturģija labākajā gadījumā varētu būt kā kristīgs iestudējums kādā no draudzes sapulcēm, kā kristīga ludziņa. Citādi tai nav vērtības, jo netiek dota brīvība Svētajam Garam izpausties tā kā Viņš to vēlas. Jaunajā Derībā ir sveša šāda iepriekš iestudēta draudzes sapulces prakse, bet viss notika spontāni. Liturģija māca pasivitāti un kavē garīgo attīstību, jo neļauj ticīgajiem brīvi kalpot ar savām dāvanām. Liturģija nekad nevar dot to, ko dod "jūs visi varat pēc kārtas...katram ir kaut kas...". Paskaties uz atmodām Velsā un Losandželosā Azusa ielā - bez jebkādas liturģijas cilvēki ir tik vienoti, tik saskaņoti un jebkāda liturģija tā priekšā kļūst vinekārši smieklīga niekošanās.

Vēsturiski liturģija radās līdz ar Draudzes institucionalizēšanos, kas ir pretrunā ar to, ko mācīja apustuļi, parādījās morālās degradācijas pazīmes un mazinājās sapulču spontānais raksturs. Tā vietā, lai apstātos un meklētu Dieva Vaigu, lai saprastu, kas noticis un kā to labot, tika sastādītas pogrammas un iestudēti dievkalpojumi tā, lai tikai kaut kas būtu, lai aizpildītu to tukšumu. Tas, ka es to nosaucu par garīgā brieduma trūkumu, nav pusaudzisks dumpinieciskums. Garīgi nobriedušiem cilvēkiem nav vajadzīgas šīs mākslīgās protēzes, šī pasīvā piedalīšanās viena aktiera (mācītāja) teātrī. Garīgi nobrieduši cilvēki brīvi lieto savas dāvanas, viņi prot sajust Svētā Gara vadību tā lai nerodas haoss, pielietot dāvanas mīlestībā, pazemībā un paklausībā Dievam un cits citam. Draudze nav bērnudārzs, kaut arī mēs visi vēl mācāmies. Bet kā tad mēs iemācīsimies, ja mums to neļauj?
rainars
# Iesūtīts: 2012.09.20 08:09:02
Ja kāds saka, ka tā ir garīgā brieduma trūkuma pazīme, es savā priekšā redzu dumpīgu pusaudzi, kurš zina visu par dzīvi, bet, ja viņam nav normālu vecāku, ātri vien kļūst par noziedznieku un nonāk cietumā.

Ja saskatām cilvēkā problēmu tad kāpēc jāvelk tie skabargi arā tik dramatiski. Ja uzskati sevi par garīgu briedušu tad atgriez tādu uz pareiza ceļa ar lēnprātības garu. Lai vai kā , bet nu nevienam cilvēkam nepatīk kad viņa probllēmu bāž acīs. Latvieši tak saka taisnība acīs kož.
Domāt to vajag darīt maigi lai nesabojā redzi, garīgo skatījumu.
Cilvēki mēdz nonākt cietumos aiz cietas sirds, a cieta sirds no mīlestības trūkuma. Nu ja redzam kādam šo cieto sirdi tad provēsim ar mīlestību izkausēt un nepaļausimies uz miesu , bet garā. Jo Jēzus tak ar saka ka belcebulu ar Belcebulu izdzīt nevar.
Nu ta lai mums veicas kalpot evanģēlijam ne vairs pēc vecā burta , kurš nokauj , bet pēc jaunā gara, apžēlošanās un attaisnošanas. Kas bijis pagājis, viss ir tapis jauns, jauns radījums Jēzū Kristū.
dafne
# Iesūtīts: 2012.09.20 10:37:20
Ingarskvadrāts ir aplis aŗ 4 stūriem..un viss,iepūt man,ne?Bet par tām sajūtām...kā zini,ka Sv.Gars tevi vada?
Raimonds
# Iesūtīts: 2012.09.20 10:38:53
Ingars
Vēsturiski liturģija radās līdz ar Draudzes institucionalizēšanos, kas ir pretrunā ar to, ko mācīja apustuļi ... mazinājās sapulču spontānais raksturs.

Tātad viss spontānais, inpulsīvais ir no Gara? Vai Tu no rīta ceļoties nezini, kas būtu darāms (vienkārši vajag ļauties)? Nezini, kas būs rīt un tālāk... (neko neplāno un ar tuvākajiem nesarunā)? Tev nav piefiksētas draugu vārdadienas, nedomā ko viņiem dāvināt?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.09.20 11:33:59
Raimonds
skaidrs, ka ingars te pārspļauj metuzālu, ja reiz tik informēts par laiku `pirms liturģijas`. Tas nozīmē vēl pirms apustuļiem (kas taču bija raduši pie sinagogas liturģijas, ko modificēja), vēl pirms Jēzus vārdiem `to dariet mani pieminēdami`, vēl pirms Mozus un Ābrahama.
Tā nonākam pie diezgan traka secinājuma, ka tāds čalīts, kas tiešām rīkojās diezgan spontāni un veidoja savu liturģisko līniju, apkarojot citu liturģijas, Bībelē ir aprakstīts. Tā vārds ir Kains.
Kur nu vēl impulsīvāku un dezorganizētāku spontanitātes iemiesojumu!
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.20 12:06:36
Ingars
EB: 100% ar visiem.

I: Tad jau tu laikam regulāri pulcējies savā vietējā apkārtnē ar brāļiem un māsām pa mājām vai kā citādi un jūs laužat maizi ar gavilēm un jums nav iedalījuma konfesijās, bet visi esat viena vetējā draudze?


Arī pa mājām, bet nu mēs dalāmies, jo esam tūkstoši. Pilsētā nav tik lielu telpu pat pašvaldībai, kur nu vēl kādam mājās. Tu iebilsti?
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 .

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 54 , pavisam kopa bijuši: 5825