atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Draudzes attīstība
vilks
Iesūtīts: 2012.03.17 12:01:21
Kas jūsu pieredzē ir lietas, kas veicina draudzes attīstību? Un no kā noteikti jāizvairās?

Lūdzu konkrētākas atbildes par "lasi Bībelē" (nu vismaz iecitējiet konkrētas Rakstu vietas )
<< 1 ... 36 . 37 . 38 . 39 . 40 . 41 . 42 . 43 . 44 . 45 . 46 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
Juris Saivars
# Labojis Juris Saivars: 2012.09.05 18:37:51
Kristus mums nav cēlis striktus likumus

Sekulārā relatīvisma iedvesmotā kļūda!
Yeshua Ha Mashiah teica: darait par mācekļiem visas tautas … tās mācīdami turēt visu, ko Es jums esmu pavēlējis.

Un šīs turamās pavēles (jeb striktie likumi) ir:

1) tev jāpiedzimst no augšienes ;
2) atgriezieties no grēkiem ;
3) nāciet pie manis
un vēl desmitiem citu.
Tās turēja apustuļi: Jo tā Tas Kungs mums ir pavēlējis .

Ja mūsdienās kāda baznīca to aizmirsusi – tad kāds brīnums, ka tās vēsts nav vairāk vērta, kā uz smiltīm celts kāršu namiņš.
rainars
# Iesūtīts: 2012.09.05 21:32:38
Jo, ja pazudināšanas kalpošanai bijis spožums, tad jo daudz vairāk tas ir taisnošanas kalpošanai.
... sludināšanas mērķis ir mīlestība, kas nāk no skaidras sirds un labas apziņas un neliekuļotas ticības. No tā daži ir noklīduši un nogriezušies uz tukšu izrunāšanos, gribēdami būt bauslības mācītāji, bet nesaprazdami ne to, ko saka, nedz to, ko daži apgalvo. Bet mēs zinām, ka bauslība ir laba, ja lieto to pareizi,
Jo tik ļoti Dievs pasauli mīlējis, ka Viņš devis Savu vienpiedzimušo Dēlu, lai neviens, kas Viņam tic, nepazustu, bet dabūtu mūžīgo dzīvību,
jo Dievs Savu Dēlu nav sūtījis pasaulē, lai Tas pasauli tiesātu, bet lai pasaule caur Viņu tiktu glābta.

Tāpēc pielieciet visas pūles un parādait savā ticībā tikumu, bet tikumā atziņu, atziņā atturību, atturībā pacietību, pacietībā dievbijību, dievbijībā brālību, brālībā mīlestību. Jo, ja šīs lietas pie jums ir un iet vairumā, jūs netapsit kūtri, nedz neauglīgi mūsu Kunga Jēzus Kristus atziņā. Bet, kam to nav, tas ir akls un stulbs un ir aizmirsis, ka viņš ir šķīstīts no veciem grēkiem. Tādēļ, brāļi, darbojieties, lai jūsu aicināšana un izredzēšana jo stipra paliek, jo, to darīdami, jūs nekad neklupsit.
... abpus griezīgs, ar kādu mēro atmērī, mīlestībā atgriezt un skatīties ka pats nekrīt.
Es cenšos izprast šīs lietas. Pareizāk uz ko šīs attiecināmas. Man domāt uz visiem , arī saucamajiem teologiem, mācītājiem un citiem.
Nu jā protams mērs sākas pie , no sevis citiem izrādot mīlestību un žēlastību.
Raimonds
# Iesūtīts: 2012.09.06 10:17:40
ron xxl [82.145.211.55]
šķiet, ka savs runājamais pret sekulārismu ir ne tikai luterāņiem, kuriem par spīti diženajam mantojumam, diemžēl šodien savā starpā ir maz kopīga un vienojoša, ar ko varētu uzrunāt

Tevis sacītajā jaušu palielu skepsi. Kur tas ņemts, ka B-ca ir tā, kas vienmēr runā pret vai preti, bet vai nav labi, ka vispār runājam? Un ir kādi gatavi klausīties. Īpaši ņemot vērā, ka šodien arī B-cas cilvēki (kuri liela daļa ir salīdzinoši nesen ienākuši) paši ir lielos sevis un īsta garīguma meklējumos. Un vai izdosies norobežoties no visa, kas notiek pasaulē, ja paši esam no tās nākuši un bieži vien no tās ievainoti?
Tā kā, kopīgā man šķiet, īpaši evaņģēliskajām B-cām, arī ir ļoti daudz. Diezvai Ev-js pie mūsu paaudzes būtu sevi izsmēlis.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:24:33
Juris Saivars
no laba un ļauna atzīšanas koka tev nebūs ēst, jo tai dienā, kad tu ēdīsi no tā, tu mirdams mirsi”; - pagāja 930 gadi, līdz tas stājās spēkā un Ādams nomira.

Izteiksmes forma "mirdams mirsi" - esot mēģinājums latviski izteikt semītu valodas konstrukciju, kurai neesot tieša analoga latviešu valodā. Būtība esot tāda, ka tā "miršana" nav viss momentāns notikums (uz laika ass fiksējams punkts), bet process. Tad sanāk, ka pēc 930 gadiem šis noteikums beidzās, bet sākās (stājās spēkā) tieši kā Dievs bija teicis - uzreiz nepaklausības brīdī.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:41:14
Mārtiņš
tā nu viss nebūs. Ebreju valodā šī dubultā darbības forma vienkārši izsaka `katrā ziņā` tu mirsi (vai darīsi ko citu)
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.09.06 11:58:01
Aivars
Tātad kaut ko saputroju.
Redzēs, kā tas būs jaunajā tulkojumā.
rainars
# Iesūtīts: 2012.09.06 13:47:01
Pārdomas: no laba un ļauna atzīšanas koka tev nebūs ēst, jo tai dienā, kad tu ēdīsi no tā, `katrā ziņā` tu mirsi (vai darīsi ko citu)

Un Viņš(Jēzus Kristus,kurš Arī Dieva Vārds un Būtība-es esmu) sacīja uz visiem: "Ja kāds grib Man sekot, tad tāds lai aizliedz sevi, ik dienas ņem uz sevi savu krustu un staigā Man pakaļ.
Jo, kas savu dzīvību gribēs izglābt, tam tā zudīs, bet, kas savu dzīvību Manis dēļ zaudēs, tas to izglābs. Jo ko tas cilvēkam līdz, ka viņš iemanto visu pasauli un pats sevi pazaudē un samaitā? Jo, kas kaunas Manis un Manu vārdu dēļ, tā paša dēļ kaunēsies Cilvēka Dēls, kad Viņš nāks Savā un Sava Tēva un svēto eņģeļu godībā. Bet tiešām Es jums saku: ir kādi starp tiem, kas še stāv, kas nāvi nebaudīs, tiekāms tie nebūs redzējuši Dieva valstību."
ron xxl [82.145.217.19]
# Iesūtīts: 2012.09.07 13:21:35
Juris Saivars, luterāņu katehēze ir balstīta 10. baušļos-bet ar to netiek aizmirstas Jēzus pavēles evaņģēlijos, pirmā no tām-ticēt Viņam.
Varbūt tu domā, ka Jēzus sekotājiem vajadzētu imitēt rakstu mācītājus un,veidojot noteikumu kodeksu, skaitīt kopā Jēzus pavēles formas izteikumus, vai tomēr pietiek ar evaņģēlijiem?
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2012.09.07 15:16:15
ron xxl [82.145.217.19]
Jēzus pavēles evaņģēlijos, pirmā no tām-ticēt Viņam.

Ticēt = pavēle vai tomēr dāvana?
Ingars
# Iesūtīts: 2012.09.07 17:02:02
ron xxl [82.145.217.19]

Miesīgi cilvēki meklē likuma burtu sistematizēt reglamentos un kodeksos, bet Bauslība jau ir garīga. Tora ir kas vairāk, nekā tikai reglamentēti rituāli un tradīcijas, tai ir dziļi garīga nozīme un tā ir garīgi jāizprot un tad nerastos jautājumi par to, kāpēc tieši tā un ne savādāk. Vairums ebreju Toras dziļāko jēgu nebija izprratuši, tāpēc arī pieeja Torai bija miesīga un tika radīti vēl kādi priekšraksti, kas precizē un konkretizē Toras izpildi, itkā mehāniski automātiskai Likuma izpildei būtu kāda nozīme Dieva priekšā.

UN kas notiek tagad? Tas pats! Problēma ir tā, ka tā vietā, lai meklētu pēc autentiskas Svētā Gara vadības nepieciešamības gadījumā pat vispār apstājoties un gaidot uz VIņu, cilvēki cenšas paši saprast, analizēt un sistematizēt Dieva Vārdu, skriet Dievam pa priekšu. Kad Svētais Gars sāk runāt, tad kāds uztvēris vēsts pirmo daļu, nesagaidot, līdz Viņš pateiks visu līdz galam, jau steidzas ar secinājumiem.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.09.07 18:51:23
Ingars
tai ir dziļi garīga nozīme un tā ir garīgi jāizprot Vairums ebreju Toras dziļāko jēgu nebija izprratuši
Un kas tad ir Toras `dziļākā jēga`? Kabala, ja? Vai Hasīdisms? - http://www.inner.org/kabbalah/beginner/whatis01.htm

Kad Svētais Gars sāk runāt, tad kāds uztvēris vēsts pirmo daļu, nesagaidot, līdz Viņš pateiks visu līdz galam, jau steidzas ar secinājumiem - šito gan Tu laikam saki spogulī skatoties
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.08 01:28:53
Juris Saivars, Mārtiņš, Aivars
no laba un ļauna atzīšanas koka tev nebūs ēst, jo tai dienā, kad tu ēdīsi no tā, tu mirdams mirsi”; - pagāja 930 gadi, līdz tas stājās spēkā un Ādams nomira.
Nāve iestājās daudz ātrāk, ja runā par nāvi kā notikušu faktu (cilvēka sadalīšanos). Ādams pats mira gan pēc 930.g., bet ne viņa dēls Ābels.
Ēvalds Bērziņš
# Labojis Ēvalds Bērziņš: 2012.09.08 01:35:35
Mārtiņš
Ticēt = pavēle vai tomēr dāvana?
Ja es Tev sniegtu dāvanu un teiktu: ņem! šis ņem būtu pavēle vai dāvana?
Es teiktu, ka ticēt = pieņemt ticību
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.08 01:41:36
ron xxl [82.145.217.19]
luterāņu katehēze ir balstīta 10. baušļos-bet ar to netiek aizmirstas Jēzus pavēles evaņģēlijos, pirmā no tām-ticēt Viņam.
Vai tad Tevis uzskaitītā pirmā Jēzus pavēle nav tas pats pirmais bauslis?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.09.08 09:40:44
Ēvalds Bērziņš
Nāve iestājās daudz ātrāk, ja runā par nāvi kā notikušu faktu (cilvēka sadalīšanos)
Paga Tu tagad velc uz daža sava laika vecīša ideju, ka sieviete ir tikai palīgs, atdalīts no cilvēka? Bet tas jau tā kā notika vēl pirms piedzīvojuma ar koku. Ābels jau neko daudz nesadalījās. Kains viņu nosita, nevis graizīja
ron xxl [82.145.208.186]
# Iesūtīts: 2012.09.08 10:43:20
Mārtiņš, ticēt Kristum-pavēle un dāvana, likums un evaņģēlijs.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.08 23:27:08
Aivars
Nu bet Tu jau velc uz visu ko, tikai ne to, ko es domāju
Labi, es jau skaidri arī nepateicu. Es domāju cilvēka sadalīšanos miesā un dvēselē un tam sekojošo miesas sadalīšanos.
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2012.09.10 09:23:40
Ēvalds Bērziņš, ron xxl [82.145.208.186]

Ticību (pats ar savu piekrišanu, gribu) nevar pieņemt, ticība nav arī iegūstama pēc pavēles - un Raksti (JD) to arī nepieprasa.
dafne
# Iesūtīts: 2012.09.10 11:40:44
Pavēlēts ir sludināt nevis ticēt.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.09.10 11:44:24
Mārtiņš
Kaut kur var piekrist, ka JD atrodam drīzāk iedrošinājumu, aicinājumu ticēt, norādi uz neticību kā problēmu, nevis tiešu pavēli. "Nebīsties, tici vien!" - pat ja pavēles formā, tomēr nebūtu uzskatāms par klasisku pavēli, kas cilvēkam jāizpilda. Jā, ir pat piemēri, kā teiksim ar Naines jaunekli, dažādiem eksorcismiem, kur cilvēka ticība nespēlē nekādu lomu pie brīnuma. (Starp citu, tas liek domāt, ka īstais brīnums, varenais darbs Nacaretē, ko Jēzus kā tādu novērtētu drīzāk ir cilvēku atdzimšana ticībā, nevis vienkārši dziedināšana, ko Viņš bez problēmām veic, rokas kādiem uzliekot, un ko klātesošie jau dēvē par brīnumiem)

Taču taisnības dēļ jāsaka, ka JD skaidri norāda, ka bez ticības pestīšana tā arī nav piedzīvojama. Tāpat teikts, ka ticība nāk no sludināšanas, sludināšana no Dieva pavēles. Šai ziņā, varbūt var teikt, ka ticība top Dieva pavēlēta, ja ar to saprotam kaut ko līdzīgu Radīšanas `lai top!"
<< 1 ... 36 . 37 . 38 . 39 . 40 . 41 . 42 . 43 . 44 . 45 . 46 ... 49 . 50 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 68 , pavisam kopa bijuši: 221