atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Draudzes attīstība
vilks
Iesūtīts: 2012.03.17 12:01:21
Kas jūsu pieredzē ir lietas, kas veicina draudzes attīstību? Un no kā noteikti jāizvairās?

Lūdzu konkrētākas atbildes par "lasi Bībelē" (nu vismaz iecitējiet konkrētas Rakstu vietas )
<< 1 ... 27 . 28 . 29 . 30 . 31 . 32 . 33 . 34 . 35 . 36 . 37 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.17 14:11:07
Mārtiņš
Nu vispār jau vienā brīdī Luters arī nomira, un drīz pēc tam sākās kontrreformācija ar karaspēka palīdzību, kas reformētajās dienvidu teritorijās bija īpaši smaga. Nabaga Melanhtons tika ievilkts visās interimu kaislībās un ar visu diplomātiju aplauzās, tikai izpelnoties vēl ziemeļu teritoriju luterāņu neizpratni un pārmetumus. Cik var saprast, Filips bija labs komandas spēlētājs, kur viņa gatavība formulēt kopsaucēju ļoti noderēja. Bet cik no viņa šodienas kritiķiem zem tā spiediena, ko Melanhtonam nācās pieredzēt, paši ko būtu sastrādājuši, tas jau ir cits jautājums. Lai nu kā, bet parakstīta Augsburgas TA tika vienā formulējumā, un stāsts vairāk ir par to, nevis Melanhtona vai Lutera raksturiem
dafne
# Iesūtīts: 2012.08.17 14:16:59
Uldis
Vai nebija vienkaršak doties turp... pie konkretiem cilvekiem..un aci pret aci to visu noskaidrot..nevis ķidāt to foruma jau kuro nedelju pec kārtas?
eglīte
# Iesūtīts: 2012.08.17 14:56:12
Juris Saivars
es no laimes piedzertos
Labu apetīti.
Ja jau runā par tiesiko nihilismu, tad dažam labam LELB mācītājam un prāvestam derētu paskaidrot, kā viņš ievēro, resp. neievēro un tātad pārkāpj Sinodes visām draudzēm/mācītājiem saistošus lēmumus.

P.S. Diskusijā ar Jums neiesaistīšos, jo jēgas nav. Rezultāts būtu kopsavelkams kādā zināmā tautas teicienā.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.08.17 17:59:34
dafne

Vai nebija vienkaršak doties turp... pie konkretiem cilvekiem..un aci pret aci to visu noskaidrot - var jau būt. Bet ir tomēr vēl vienkāršāks variants - Pienākt pie tā cilvēka un atvainoties viņam, sakot, ka pārsteidzies vai domājis to kaut kā savādāk. Pateikt, piemēram, kādu labu vārdu par KLB un Ozolnieku draudzi. Kāpēc gan ne...
Uldis
# Iesūtīts: 2012.08.17 18:10:04
Mārtiņš

Bet veids.., manuprāt, nav pareizs - tā tu domā. Vai neesi ievērojis kādu dīvainību šajā diskusijā un arī citās, kur notiek konfrontācija starp Pater Henricus un kādu no KLB pārstāvjiem? Neviens no LELB tā īpaši nemetas viņu aizstāvēt, jo lelbiešiem gan viņš, gan viņa problēma principā ir vienaldzīga. Arī te - ko tik viņš nedara un kā tik nemēģina spuroties. Un ko lelbieši: nedz viņu aizstāv, nedz nosoda. Lieta ir lēta, kā pats cilvēks.

Pavisam savādāk ir noticis par šo tēmu. Tas bija tā kā pļaukas cirtiens sejā. Tātad mērķis panākts, un nekas nav veltīgi.
lelbietis [82.145.209.13]
# Iesūtīts: 2012.08.17 18:33:56
Uldi, kāda cena ir tev?
Pater Henricus nav nepieciešama aizstāvība, viņam ar domubiedriem pietika drosmes izrauties no sektas purva un viņš sniedz labu liecību par sadraudzības, ne šķeltniecīskas rīcības svētību.
Visu sektu pazīme ir nepatika pret bijušajiem sektas locekļiem un tu neesi izņēmums.Tavi spriedumi liecina tikai vienīgi par tavu emocionālu apmātību.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.08.17 18:56:49
Mārtiņš

Replika "neīstā draudze" vai kādas citas līdzīgas modifikācijas, ir skaidrā pretrunā Rakstu mācībai. Tas nozīmē, ka reakcija uz vecaucieša "brāļīgo pamācību" ir norāde, ka viņa mācība ir nekristīga.

Ko nozīmē šāda rakstura "brālīga pamācība"? Tas ir aicinājums uz ārējo vienību. Ja šis aicinājums aprobežotos tikai ar viena viedokļa minējumu, kā tāds darba variants, tad tā vēl nebūtu liela bēda. Bet kategoriskais tonis akcentē pārliecību, ka ārējā vienība ir galvenā baznīcas pazīme, uz ko ir jātiecas visām baznīcām, kas uzskata sevi par kristīgām. Praktiski tas nozīmē to, ka, ja tu izvairies no sadraudzības ar LELB, tad tu neesi kristīga baznīca ar visām no tā izrietošajām sekām.

CA VII art. par baznīcu saka tā: "Baznīca ir svēto kopība, kurā skaidri māca Evaņģēliju un pareizi pārvalda sakramentus (latīniskajā versijā: pareizi māca.. un pareizi pārvalda..)." Un nedaudz tālāk: "Nav nepieciešams, ka visur ir vienādas cilvēku tradīcijas jeb ritu un ceremonijas, ko ir ieviesuši cilvēki." Tad, lūk, pirmais teikums runā par patieso, iekšējo vienību, bet otrais - par ārējo jeb nebūtisko. Īstā baznīca nav tā, kas ir apvienota zem vienas galvas un kurā valda vienoti rituāli, bet gan tā, kur ir vienotība Evaņģēlija mācībā un sakramentu pārvaldīšanā. Tās īsumā, ļoti koncentrēti.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.17 19:21:36
Uldis
Klausies, vai nerimsies? Kāpēc neizmantot tiesības neliecināt pašam pret sevi?
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2012.08.17 19:36:14
Juris Saivars kādreiz - kad politiķi gribēja par Domu nopirkt LELB bīskapa svētību savām nelikumībām, viņš atteicās no amata ...
Jā, 21. gadsimta sākuma bīskapi ir gudrāki un nopietnāk attiecas pret savu amatu par 20. gadsimta sākuma līdziniekiem.
Iedomājies, padarīt sevi atkarīgu no peripetijām ap vienu baznīcu līdz pat atteikšanai no uzticētā amata. Nenopietni kaut kā.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.17 20:13:12
Pater Henricus
Un Tevi kas rausta, apsūdzētāj? Pat ja kas tur pirms gadiem jūsu komītē ir bijis, kāpēc šodien velc to visu publiski laukā? Ja toreiz neko neteici, tad tagad bļaustīties ir vismaz nesmuki
Uldis
# Iesūtīts: 2012.08.17 20:24:34
Aivars

neliecināt pašam pret sevi - paskaidro, lūdzu, man, muļķim, kā es pret sevi liecinu!
Uldis
# Labojis Uldis: 2012.08.17 21:01:08
Aivars

Beidz, veco zēn! Es neesmu nekāda dāmiņa, kas apvainosies par katru vārdu. Manis pēc nekas nav jādzēš. Normāla saruna un normāla diskusija.

Par tēmu. Es neko nesagrozu un jo mazāk daru kaut ko tādu apzināti. Drīzāk tu esi saņēmis sagrozītu informāciju. Bet es tevi par to nevainoju un neko tev nepārmetu. Fakts ir tāds, ka frāze "nepareizais" bija. Ar to pilnīgi pietiek. Situāciju var labot tā, kā pie kristiešiem pieņemts. Es zinu, ka tas cilvēks vēlreiz satiksies ar vecaucieti un tad lai pasaka, ka ir noticis pārpratums, viņš tā nav domājis un Ozolnieku luterāņu draudze ir forša draudze, īsti kristieši un luterāņi. Ja tas notiktu, es tiešām būtu priecīgs. Tad arī es atzītu, ka esmu bijis straujš savos slēdzienos. Un konflikts izzustu.

Tikai nesāc te taisīt kaut kādu figņu par tirgu. To, lūdzu, nevajag.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.08.17 21:25:22
Aivars, pasaki, lūdzu, kāpēc man vienīgajam parādās IP adrese! Vai atkal taisāties mani atslēgt?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.17 21:32:47
Pater Henricus
Cilvēkiem raksturīgi arī pagātnes notikumus atcerēties sevi heroizējot
Bet neuztraucies, kamēr jūs toreiz kompaškā LELB gānījāt, tikmēr LELBā šur tur dzirdēja, ka KLB bija iedalīta nieres loma Kristus miesā
Un tagad pasaki, vai no šīm atmiņām Tev labāk palika? Vai Tev šķistu konstruktīvi atsaukties uz šādu `komplimentu` no pagātnes šodien, kad savu skatu atkal vērs uz LELB pusi?
Dažā sava laika ortodoksu kanonā norādīts, ka biktstēvam ir aizliegts `purnā bāzt` cilvēkam jau pagātnē nožēlotus grēkus. Kaut kā šķiet, ka vispār pārlieka aizraušanās ar pagātnes rēķiniem (kur nu vēl tās `piepucēšanu`) nevienu par labāku cilvēku nav padarījusi
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.17 21:35:29
Uldis
Nu savu IP adresi jau redz katrs forumā. Ja neielogojas - tad arī citi. Svešas IP adreses redz tikai moderatori un administratori
Ja esi pamanījis savu ip, tā varētu būt vienīgi zīme tam, ka neesi `atslēdzies`
dafne
# Iesūtīts: 2012.08.17 21:37:09
Uldispie jums nav pieņemts piedot un lūgt par saviem "pāridarītājiem"?Atstāt kādas lietas DIEVA ziņā,apzinoties to,ka paši krītam pie pirmās izdevības...Vai jūs nekrītat?
Uldis
# Iesūtīts: 2012.08.17 21:38:21
Aivars

Piedod, esmu kļūdījies!
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.17 21:40:04
Uldis
Absolvo te
rainars
# Iesūtīts: 2012.08.17 21:42:35
Gribas patiesīgi iesaukties:Aleluja! Šodien šim namam pestīšana notikusi.
Mana sirds tā gavilē! Slava Dievam!
Uldis
# Iesūtīts: 2012.08.17 21:49:35
dafne

pie jums nav pieņemts piedot un lūgt par saviem "pāridarītājiem"? - mēs esam ļaundari, vai ne? Tikai kāpēc Dievs uzklausa mūsu lūgšanas. It īpaši Ozolniekos? Luterāņiem pieder tāda brīnišķīga grāmata "Bauslība un Evaņģēlijs". Laba grāmata. Palsiet to!

Atstāt kādas lietas DIEVA ziņā,apzinoties to,ka paši krītam pie pirmās izdevības...Vai jūs nekrītat? - Sākšu ar beigām. Krītam gan. Bet vienmēr, kad esam krituši, mēs atgriežamies caur grēku nožēlu. Vai tā nav patiesā pazemība? Kādas lietas lai mēs atstājam Dieva ziņā? Vai jums ir kāds ieteikums? Ja Dievs kādus ir nolicis kalpošanas amatā, vai tad mēs varam atteikties paust to, ko Dievs mums liek runāt, lai gan dažkārt ir bailes to izrunāt? Vai mēs drīkstam tādos brīžos nobīties un atkāpties? Padomājiet par šīm lietām.
<< 1 ... 27 . 28 . 29 . 30 . 31 . 32 . 33 . 34 . 35 . 36 . 37 ... 49 . 50 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 39 , pavisam kopa bijuši: 1537