atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Draudzes attīstība
vilks
Iesūtīts: 2012.03.17 12:01:21
Kas jūsu pieredzē ir lietas, kas veicina draudzes attīstību? Un no kā noteikti jāizvairās?

Lūdzu konkrētākas atbildes par "lasi Bībelē" (nu vismaz iecitējiet konkrētas Rakstu vietas )
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2012.08.06 14:15:45
Aivars
Es neesmu apustulis, vienkārši dalos tajā, ko Dievs man atklājis caur citiem brāļiem, no kuriem kāds gan ir bijis apustulis. Es domāju, ka te ikvienam ir tiesības izteikties, kā arī citam citu palabot, taču, ja labo, tad ar Dieva Vārdā pamatotiem argumentiem – piedod, brāli, ka man tas jāsaka, bet tev tādi nav bijuši. Varbūt ka tieši tu esi tas aklais un kurlais, varbūt ka tieši tev nāktos ja ne pieņemt pamācību, tad vismaz kaut mazliet ieklausīties un pārdomāt. Esmu atvērts iebildumiem, kas ir Dieva Vārdā pamatoti.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.06 14:22:24
Ingars
Tavus tekstus lasot gan rodas aizdomas, ka tas nav DIEVS, kas Tev šīs `atklāsmes` piespēlējis, bet gan tas otrs, ko apustulis Pāvils piemin, kā tipiņu, kas mēdz izlikties arī par `gaismas eņģeli`
dafne
# Iesūtīts: 2012.08.06 15:15:17
Aivarsnu re,draudzes izaugsmes noslēpums...klausi "apustuļus" un viss notiks
Ingars
# Iesūtīts: 2012.08.06 15:24:03
Aivars
Vai tu vari pamatot - kas tieši tev izraisa tādas aizdomas? Kas konkrēti tajā visā, tavuprāt, nav no Dieva?
Ingars
# Iesūtīts: 2012.08.06 15:25:11
dafne
Vai neesi lasījusi, ka Draudze ir celta uz apustuļu un praviešu pamata, kura stūrakmens ir Jēzus Kristus?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.06 15:25:19
dafne
Nu tas ir tas gars, ko Mārtiņš blakus diskusijā ļoti trāpīgi atpazina. Kā uz delnas, kuram ir pravieša gars, bet kuram tikai nesaticības un maldu gars.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.08.06 15:31:19
Aivars
Nesaticības gars parasti kurina uz šķelšanos, viņam dikti patīk, kad kristieši sadalās savstarpēji neatkarīgos grupējumos, kuri savā starpā labākajā gadījumā uztur formālas attiecības. Nesaticības garam ļoti nepatīk, kad kristieši bez klerikālās uzraudzības satiekas savās mājās, brīvi kalpo viens otram ar savām Gara dāvanām un nešķiro kristiešus pēc konfesionālās piederības, nedz pēc kādiem citiem kritērijiem. Nesaticības gars visvairāk ienīst mīlestību brāļu starpā, kad viņu sadraudzība nostiprinās ikdienišķā kalpošanā viens otram, ne tikai draudzes sapulcēs.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.06 15:34:32
Ebrejem 10:23 Turēsimies nešaubīgi pie cerības apliecināšanas, jo uzticams ir Tas, kas apsolījis.
24 Un vērosim cits citu, lai paskubinātu uz mīlestību un labiem darbiem,
25 neatstādami savas sapulces, kā daži paraduši, bet cits citu paskubinādami un jo vairāk, redzot tuvojamies to dienu.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.08.06 15:52:56
Aivars

Āmen. Par to jau arī ir runa. Lielākā daļa ticīgo katrā apdzīvotā vietā ir atstājuši draudzes sapulces, tā vietā izvēloties sektantiski nodalīties viens no otra. Rezultātā ticīgajiem nav iespējams nest pilnīgu liecību par Dieva mīlestību, nedz vērot citam citu, lai paskubinātu uz mīlestību un labiem darbiem. Pat vienas sektas locekļi lielākā daļa savā starpā kontaktējas visai minimāli salīdzinot ar to piemēru, kas aprakstīts apustuļu darbu grāmatā pirmā gadsimta vietējās draudzēs. Viens piemērs – kāda jēga no luterāņu miera sveiciena, ja lielākajai daļai savā starpā nav nemaz tik ciešu attiecību, lai viņiem vispār būtu iespējams sastrīdēties. Lai būtu iespējams pieskatīt vienam otru (protams, nevis ar mērķi kontrolēt un nevajadzīgi jaukties privātajā dzīvē, bet gan lai pasargātu no briesmām), paskubinātu uz mīlestību un labiem darbiem, zinātu reālās vajadzības un arī reālos risinājumus, zinātu brāļa/māsas vājības, lai viņu atbalstītu un pasargātu no kauna – lai tas kļūtu par realitāti, ir nepieciešamas diezgan tuvas attiecības. Šeit ir daudz par maz ar sadraudzības vakariem, būtībā ticīgajiem būtu jādzīvo kā vienas ģimenes locekļiem. Kāpēc tad mēs tiekam saukti par brāļiem un māsām? Nu nejau tāpēc, ka tas vienkārši skaisti izklausās. Vai mēs esam brāļi un māsas pēc būtības, vai tikai formāli?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.06 16:09:58
Ingars
jūs pilnīgi noteikti netiekat saukti par brāļiem un māsām
jūs tiekat godam saukti par sektantiem, kas esat kā vēja dzīti mākoņi bez ūdens, jo tiešām liecību par Dieva mīlestību jūs pat negribat nest, tikai apsūdzēt un nozākāt Dieva darbu Kristus Baznīcā
Ingars
# Iesūtīts: 2012.08.06 16:24:37
Aivars
Nesaprotu, par kādiem „jūs” un „mēs” tu runā. Ja tu apliecini Jēzu Kristu par savu Kungu, tad tu piederi tai pašai Draudzei, pie kuras piederu arī es.
Kurā vietā es esmu apsūdzējis un nozākājis Kristus darbu Viņa Draudzē? Vai ar to, ka es aicinu ticīgos pārkāpt konfesionālās robežas, būt vienotiem Kristū un mīlēt vienam otru caur reālām attiecībām? Vai varbūt ar to, ka norādu uz Dieva Vārdu, ka Draudze tiek celta uz praviešu un apustuļu pamata, kura stūrakmens ir Jēzus Kristus? Vai es zākāju Kristus Draudzi, ja saku, ka nedrīkst cilvēks valdīt pār Draudzi, un ka nekur Bībelē nav pamatotas tādas vadības struktūras, kādas mums ir šodien?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.06 16:27:27
Ingars
Ja Tu piederētu tai pašai draudzei, kurai mēs, tad jau tu to tik ļoti neienīstu un nenicinātu cilvēku ticības apliecību, aicinot to atmest un būt tikpat šļurveidīgā izpratnē par Evaņģēliju, kādā esi Tu
Jūs, diemžēl, piederat citam garam, kā rādās
Ingars
# Iesūtīts: 2012.08.06 16:37:45
Aivars
Es netikvien neaicinu atmest ticības apliecību, bet vēl vairāk – es aicinu reāli dzīvot pēc šīs ticības apliecības, kas, starp citu, arī saka „…es ticu uz vienu vienīgu, svētu kristīgu Draudzi, svēto sadraudzību…”. Kas, tavuprāt, ir viena vienīgā svētā kristīgā Draudze un svēto sadraudzība? Kā tavā dzīvē izpaužas tava piederība Vienai Draudzei?
Par Evaņģēlija izpratni runājot – domāju, ka man ir tas pats Evaņģēlijs, kas tev, proti, ka Kristus Jēzus ir Dieva Dēls un visu cilvēku Pestītājs, cilvēciskā miesā dzimis šajā pasaulē no jaunavas Marijas, par cilvēces grēkiem samaksājis mirdams pie krusta, augšāmcēlies trešajā dienā un uzkāpis Debesīs pie Tēva labās rokas, no kurienes nāks atkal, bet tad jau pilnā godībā, ar spēku un tiesās visus cilvēkus. Kas tic uz Viņu, tas netaps tiesāts, bet kas netic, ir jau spriedumu dabūjis. Kas tur šļurains, tavuprāt?
dafne
# Labojis dafne: 2012.08.06 16:39:56
Ingarsbet tu taču mūs nosauci par sektantiem,vakarā iekopēšu ja neatceries...arī katoļus un pārējos.Un Kristus arī elle nokāpa..nāvi uzvarēja...piemirsās?
Ēvalds Bērziņš
# Labojis Ēvalds Bērziņš: 2012.08.06 16:47:35
Ingars
Nesaticības garam ļoti nepatīk, kad kristieši bez klerikālās uzraudzības satiekas savās mājās, brīvi kalpo viens otram ar savām Gara dāvanām un nešķiro kristiešus pēc konfesionālās piederības, nedz pēc kādiem citiem kritērijiem
Nesaticības garam tas tieši ļoti patīk, ka nav garīgas vadības. Tieši šādās māju grupās, garīgai vadībai klātneesot, top šķelšanās, parasti, vieglu mēli aprunājot klēru (klērs - kristīgo garīdznieku un baznīcas kalpotāju kopums kristietībā), tam klāt neesot (protams, tā nav vienīgā problēma). Nepieredzējuši kristieši uz to iekrīt.
Ingars
# Labojis Ingars: 2012.08.06 16:59:01
dafne
Nu ko man sacīt – forši, ka ticīgie nodalās viens no otra, katrs savā organizācijā? Konkrēti gan nevienam ar pirkstu negribu rādīt – tu tāds, tu šitāds, pats jau ar tāds pats grēcinieks vien esmu. Katrā gadījumā – mērķis nebija apsaukāties, bet vienkārši pacelt šo svarīgo tēmu un nosaukt visiem kopīgi lietas īstajos vārdos. Es nekādā gadījumā neuzskatu sevi labāku par citiem, nedz arī vēlos nodalīties no pārējiem un teikt – es esmu pareizais, jūs nepareizi. NĒ, mēs visi esam vienā laivā un tas nekas, ka katrs nolīdis savā stūrī, bet ja ir sūce vienā laivas vietā, tad taču nogrims visa laiva, ne tikai tā daļa, kur ir sūce, vai ne? Tā ir mūsu visu, kā Draudzes kopēja problēma.

Un Kristus arī elle nokāpa..nāvi uzvarēja...piemirsās?
Piemirsās gan, piedod, nu protams, ka arī nokāpa ellē un uzvarēja nāvi.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.06 17:08:06
ak, un ingars tagad būs tas brašais dzenis Noas šķirstā, kas nepaguris klauvēs, lai ziloņi un begemoti netup katrs savā kaktā, bet visi čupojas pie labā borta, kur skaidas vien šķīst, kā dažs mēģina uz iespējamo sūci norādīt
Ingars
# Iesūtīts: 2012.08.06 17:09:41
Ēvalds Bērziņš
Vai tu netici, ka Svētais Gars ir spējīgs izpaust autoritāti, atmaskot atklāti un apklusināt šķeltniekus daudz labāk, nekā klerikālis? Bet neuztraucies – Dieva Vārds mums arī atklājis, kā Gars vada Draudzi. Viņš citus ir iecēlis par apustuļiem, citus par praviešiem, citus par ganiem un mācītājiem. Katrā vietējā draudzē ir vecaju grupa, kuri ir draudzes sargi, nevis kungi.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.06 17:21:14
Ingars
klau, meža dīvainīt, vai nebeigsi tēlot Svēto Garu?
Starp citu, kur Tev palika diakoni, kur vecajās, kur episkopi, kur atraitnes, utt. utjpr.?
Kādam gan muļķim ir jābūt, lai iedomātos, ka kongregacionālisma un unitārisma institucionalizēšana nes pestīšanu
dafne
# Labojis dafne: 2012.08.06 17:21:22
Ingarsnu un,ka laivā ir sūce...man ir "glābsanas rinkis"-KRISTUS.
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 49 . 50 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 126 , pavisam kopa bijuši: 36161