atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Draudzes attīstība
vilks
Iesūtīts: 2012.03.17 12:01:21
Kas jūsu pieredzē ir lietas, kas veicina draudzes attīstību? Un no kā noteikti jāizvairās?

Lūdzu konkrētākas atbildes par "lasi Bībelē" (nu vismaz iecitējiet konkrētas Rakstu vietas )
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
rainars
# Iesūtīts: 2012.08.05 19:24:33
man par jums ir labākas domas
Sāksim jau ar to . Kāpēc apšaubīt un pavilkt apakšā kā tas farizejs ka viņš jau tas pareizais un ko nu tas muitnieks te meklē.

Atkārtošos no rīta sakāmajā.

Sveiki Dieva izredzētie un dārgie(kuri),Jēzus Kristus taisnībā dabūjuši to pašu dārgo ticību kā mēs !
Kā Pēteris savā otrajā vēstulē,tā arī es gribēju mūsus uzrunāt, kā Dieva Gars uz mani šorīt runāja.
Jo, kamēr esmu šinī mājoklī, es turu par savu pienākumu jūs modināt ar atgādinājumiem.
Ar to(ka) Viņš mums ir dāvinājis ļoti lielus un dārgus apsolījumus, lai jums(mums) ar tiem būtu daļa pie dievišķas dabas, jums(mums), kas esat(-am) izbēguši no tā posta, kas kārību dēļ ir pasaulē. Tāpēc pielieciet(-sim) visas pūles un parādait(-sim) savā ticībā tikumu, bet tikumā atziņu, atziņā atturību, atturībā pacietību, pacietībā dievbijību, dievbijībā brālību, brālībā mīlestību . Jo, ja šīs lietas pie jums(mums) ir un iet vairumā, jūs(-mēs) netapsit(-sim) kūtri, nedz neauglīgi mūsu Kunga Jēzus Kristus atziņā .

... es cenšos ar atgādinājumiem uzturēt modru jūsu(-mūsu) prāta skaidrību,
lai jūs(-mēs) atcerētos svēto praviešu jau sen teiktos vārdus, kā arī mūsu Kunga un Pestītāja(mīlestības) bausli, ko no saviem apustuļiem(sūtņiem) esat(-am) mācījušies.
... mēs gaidām pēc Viņa apsolījuma jaunas debesis un jaunu zemi, kur taisnība mājo. Tādēļ, mīļie, to gaidīdami, centieties(-īmies), ka Viņš jūs(-mūs) atrod ar mieru sirdī , neaptraipītus un nevainojamus,
Tāpēc nonāvējiet(-sim) sevī to, kas pieder zemei: netiklību, nešķīstību, kaisli, ļauno iekāri un mantkārību; tā ir elku kalpība. Viņu dēļ nāk Dieva dusmība pār nepaklausības dēliem, kuru vidū arī jūs(-mēs) kādreiz esat(-am) staigājuši, kad jūs vēl tanīs dzīvojāt(-ām).(Kol).
Jo taisnais(Lats), kas dzīvoja viņu vidū, mocījās savā taisnajā dvēselē ( No dvēseles ciešanām viņam(manam kalpam) radīsies panākumu papilnam; ar savu atziņu mans taisnīgais kalps palīdzēs daudziem iegūt taisnību, uzņemdamies uz sevi viņu noziegumus.Jes.53:11) dienu no dienas, redzēdams un dzirdēdams viņu negantos darbus. Tā Tas Kungs prot izglābt dievbijīgos no kārdinājuma, bet netaisnus paturēt mokām soda dienā,

Žēlastība un miers lai jums(-mums) ir bagātīgi Dieva un mūsu Kunga Jēzus atziņā!
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.05 19:40:35
rainars
es nojaušu, ka gribi teikt, ka Tevi atklāsme šorīt piemeklējusi.
Vai nepaskaidrosi, kā Tevis piesaukto 2. Pēt. 2:8 un 1. Moz. 19:36 kopā izskaidrot? Vai tiešām Jesajas pravietojumu par Jēzu gribi pīt tam pa starpu?
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.08.05 20:47:18
viņa gaišība rainars šorīt ir lasījis Bībeli – ļoti teicama nodarbe ticīgam cilvēkam.

2.Pēt. 1:13; 1:4-8; 3:1b-2; 3:13-14 Kol. 3:5-7 2.Pēt. 2:8a Jes. 53:11 2.Pēt. 2:8b-9; 1:2

viņš to ir centies darīt daudzskaitļa (!) pirmajā personā, attiecīgi pārlabojot vietniekvārdus un darbības vārdu galotnes – ar pēdējām censonis nav ticis galā.

Tāpat censonim nav veicies ar paralēlo Bībeles pantu piemeklēšanu – viņš sekojis burtam, piemeklējot līdzīgi skanošus vārdus, bet nav sekojis Garam un izpratis to jēgu.

Tamdēļ, rainar, neesi kūtrs un –

atsvaidzini latviešu valodas gramatiku;

iepazīsties ar Vecās Derības sakrālo valodu un tās terminiem – JD tie tiek intensīvi lietoti;

ja vēlies dziļāk izprast 2. Pētera vēstuli – izlasi un iedziļinies Jēzus jaunākā brāļa Jūdas vēstulē, ko apustulis plaši citē un komentē.

Mācies un nostiprinies, rainar, tas glābs tevi no Rakstu sagrozīšanas, kas citādi tevi pašu pazudinās.
rainars
# Iesūtīts: 2012.08.05 21:12:33
Paldies visiem censoņiem. Kā saka ja nepieņem nokrati putekļus un ej tik tālāk. Uz ko gribējās vērst uzmanību, vismaz kā man tas tika dots saprast un izjust. Vispirms jau ka nemanu sarunās nopēlumu. Dzirdu un lasu labas lietas kopā ar ieteikumiem atstāt kādas lietas kas ticīgam nav derīgi. Jā saprotu ka ir kādas gramatiskas k``udas , bet kā Pāvils saka saka ka valodā neveils , bet ne atdziņās.
Nu ko darīt nomērījāt ta nomērījāt tik aizmirsār ka paši ar ar to tiksait mērīti un vēl pieliks ar klāt.
Vai ta esam aicināti mērīt tiesāt un vilkt skabargas no brāļu acīm.
Es saprotu ka uzmundrināt vajag vairāk par to ko sauc par paaugstināšanos norādot ar pirkstiem uz kādu vietu ........ .
Lai vai kā mācos neturēt ļaunu prātu ne- uz vienu, kaut pēc miesas jau gribās . Pielieku pūles un lūdzu lai man palīdz Dievs Svētajā garā atdz``istot ka pašam tas nav viegli. Domāju ka kristietim nav jābūt tikumības politcistam un kritiķim. Paši kļūdāmies un gribam lai mums piedod , tad darīsim arī citam tāpat kā pašaiem gribas. Liekas ka nav nevienam kristietim jāatprasa no otra perfektums, ko paši nespēj izpildīt.
Aicinu ar Pētera vārdiem izrādīt mīlestību un pašiem censties sevī nonāvēt to kas pieder zemei. Lai veicas ar Jēzus palīdzību.
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.08.05 22:00:12
perfektumu, rainar, no tevis neprasa kristieši, bet gan vēstījuma (2012.08.05 15:56:39 | 2012.08.05 19:24:33) autors.

Ja tas ir tavs salikums – lozungs, ko esi izveidojis Bībeles citātiem, un ko tu tuvākās dienās turēsi savu acu un sirds priekšā – tad lai Dievs tevi svētī Viņa vārdu pārdomājot.

Bet ja tu apgalvo, ka tā ir Dieva atklāsme, ko Viņš tev devis – tad pacenties to vismaz pareizi pierakstīt. Tu neiestāstīsi, ka Dievs runā gramatiski kļūdainā valodā – tātad tās ir tavas kļūdas, kas apšauba vēstījumu kopumā … ko vēl tu nepareizi pierakstīji?

Un atceries – pēc gramatikas likumiem latviešu valodā runāt par sevi daudzskaitlī persona var trīs gadījumos:
1) ja tā apveltīta ar monarha titulu vai kolektīva mandātu;
2) sieviete stāvoklī;
3) ja tai ir cērmes.
Ēvalds Bērziņš
# Labojis Ēvalds Bērziņš: 2012.08.05 22:53:14
rainars
Vai ta esam aicināti mērīt tiesāt un vilkt skabargas no brāļu acīm.
Un ko darīt, ja brālim tā skabarga dur un sāp? Atsaukties uz Rakstiem par neiejaukšanos un to tā atstāt? Vai tad tiešām neesi ne reizes nevienam izvilcis skabargu no acs un saņēmis paldies?
Raksti māca, lai tiesājam un mērījam tā, kā būtu ar mieru, lai tiesā un mērī mūs pašus.
Palasi vēl arī šo: Ja jums citam pret citu ir kāda sūdzība ... Kamdēļ tad gan nevarētu iztiesāt laicīgās lietas? ... To es saku jums par apkaunošanu. Vai tad jūsu vidū nebūtu neviena prātīga vīra, kas brāļu starpā varētu tiesu spriest? (1Kor6)
rainars
# Iesūtīts: 2012.08.06 07:32:12
Juris Saivars Ja tas ir tavs salikums – lozungs, ko esi izveidojis Bībeles citātiem, un ko tu tuvākās dienās turēsi savu acu un sirds priekšā – tad lai Dievs tevi svētī Viņa vārdu pārdomājot. Tieši tā un paldies ka centies iedziļināties . Es jau teicu ka caur šiem vārdiem. Par to kāpēc Pēteris piemin, runājot par dvēseles ciešanām piemin Latu, nu ..... .
Es pieliku no Jesajas par Jezus dvēseles ciešanām no kā rodas panākumi.
Kaut kur ir teikts arī ka ja Jēzus ir cietis lai mēs arī apbruņojamies ar to pašu prātu... . Jānis Vanags kādā sprediķī pieminēja ka lai raugoties uz otra labajām īpašībām , ne uz sliktajām. Saprotu ka tās jau ir dvēseles ciešanas kad to slikto neizraidu no sevīm lai sevi neapgānītu(sliktas domas Mk.7) arī ti otru neieslēgt savu domu spriedumos. Mēs tak esam aicināti atraisīt. Jo arī Jēzus nav nācis tiesāt(Jņ. 3:16-17)
Redz nu kādu piedauzību var ņemt kad grib vilkt tās skabargas ārā un neprovēt saskatīt vēsti. Jā ir man tur kļūdas tīri gramatiskas . Dafne un tu patiešām tikai pajautāji.
Miers un prieks ar labām domām par līdzcilvēkiem kuras ceļ sevi un pašus, vietā tām nelabām kas mūs dara smagus.
Ēvalds Bērziņš ja velk no acs skabargu tad jāskatās ka nesabojā visu redzējumu(vīziju). Ja to dara nemākulīgi var arī vairāk samocīt cita aci un tikt pie kreņķiem ka sabeidzis otra aci.Gal.6:1 teikts ka ja kāds pieķerts kādā pārkāpumā tas jādara ar lēnprātīgu garu un jāskatās ka pats nekrīt.
Tava citētā vieta no Korintiešiem attiecas pēc konteksta uz laicīgām lietām.

Ēdīsim to desu maizi kā garšīgāk!
dafne
# Iesūtīts: 2012.08.06 08:20:21
rainarsjā,dafnei ir mācīts jautāt
Ingars
# Iesūtīts: 2012.08.06 10:21:58
rainars

Brāli, tā kā tevis citētajā rakstu vietā teikts – taisnības auglis mierā top sēts tiem, kas mieru tur. Taču attiecībā uz spītīgiem nepaklausīgajiem tā pati patiesība, kas ietērpta mīlestībā paklausīgajiem nes mieru, nepaklausīgajiem atnes pērienu un nejau vēsts nesējs ir tās pērējs, bet pati vēsts. Ja kam ir tīra sirdsapziņa, to šī vēsts (par vienotu Kristus Miesu) liks aiz prieka palēkties, bet, kas sevi aptraipījis ar sektantisma mēsliem, tam sirdsapziņa sāpīgi dzeļ un signalizē, ka kaut kas nav kārtībā – viennozīmīgi, tas vienmēr izraisīs tikai negatīvas emocijas un negatīvu reakciju. Tālāk jau tas no katra paša atkarīgs, vai viņš pazemībā atzīs savu maldīšanos un atgriezīsies pie patiesības, vai spītīgi turpinās izplatīt pretīgo sektantisma smaku. Mīlestība nevienam ar varu sevi neuzspiež, tāpēc arī ne visiem ir automātiski pozitīva emocionālā reakcija uz to. Tiem, kas vēlas šķirot cilvēkus savējos un svešajos, mīlestība izraisīs tikai dusmas, kaut arī dusmām nebūtu vietas. Tas tāpēc, ka mīlestība pamodina jebkuru sirdsapziņu, arī netīru un aptraipītu, galugalā mēs tomēr noprotam, ka ne mīlestība bijusi dusmu cēlonis, bet gan aptraipīta sirdsapziņa, kuru mīlestība pamodinājusi. Protams, mīlestība neatraida un netiesā aptraipītu sirdsapziņu (sirdsapziņa pati sevi notiesā), bet laipni piedāvā tai „nomazgāt kājas”, lai tā kļūtu atkal viscaur šķīsta.

Kas attiecas uz mācītājiem – kamēr viņi neatdod vietējās draudzes vadības grožus Svētajam Garam, tikmēr viņi tīši vai netīši aizliedz brāļiem mīlēt citam citu, jo viņi ir atbildīgi par to, ka brāļi, tā vietā, lai pulcētos visi kopā, iknedēļas pulcējas katrs savā sektantiskajā grupiņā, kas katra sevi sauc par draudzi. Tomēr, ja kāds mācītājs apgalvo, ka viņš neaizliedz nevienam kristietim mīlēt citus kristiešus neatkarīgi no konfesijas, tad jau viņam nesagādātu problēmas pārtraukt organizēt no iknedēļas sapulces, kas atdalītas no pārējiem vietējās apkārtnes kristiešiem. Ja kāds mācītājs apgalvo, ka viņš ir Dievam paklausīgs, tad taču viņam nesagādās problēmas ļaut Svētajam Garam vadīt sapulci caur VISIEM ticīgajiem, ļaujot ikvienam kalpot ar savu dāvanu, kā to norāda Dieva Vārds, tāpat arī šādam paklausīgam mācītājam nesagādātu problēmas atteikties no iepriekš iestudētas programmas, speciālas slavēšanas grupas priekšnesuma, iepriekš sagatavota sprediķa, atstājot Svētajam Garam izlemt, caur kuriem brāļiem izpaust mācītāja dāvanu kārtējā sapulcē.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.08.06 10:26:51
Draugi, man liekas, ka jūs ačgārni atsaucieties uz teicienu par skabargu acī. Jo Jēzus oriģinālā tas ir acīmredzams poētisks pārspīlējums, izteiksmes veids, kas nepārprotami izslēdz šīs frāzes tiešu izmantošanu, bet gan aicina pievērsties jēgai, uz ko Jēzus norāda.
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2012.08.06 10:30:26
Ingars
Kas attiecas uz mācītājiem – kamēr viņi neatdod vietējās draudzes vadības grožus Svētajam Garam, tikmēr viņi tīši vai netīši aizliedz brāļiem mīlēt citam citu, (..)

Piesargies, ka nezaimo Svēto Garu.
dafne
# Iesūtīts: 2012.08.06 10:44:47
Mārtiņšvo...vo to pašu gribeju teikt.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.08.06 11:15:30
Mārtiņš

Svētajam Garam ir tik daudz instrumentu, caur kuriem celt, attīstīt un stiprināt draudzi, kādēļ gan neļaut Viņam lietot tos visus kad, kā un caur kuru vien Viņš to vēlas darīt? Es nevēlos tagad analizēt, kas tradicionālā dievkalpojumā ir un kas nav no Svētā Gara – tādas tiesības ir vienīgi Viņam Pašam, es vienkārši vēlos aicināt mācītājus neaizliegt ikienam ticīgajam sapulcē kalpot ar savām dāvanām. Protams, vienmēr jāievēro Dieva noteiktā aicinājumu un dāvanu prioritārā secība – vispirms apustuļi (viņi galvenokārt dibina vietējās draudzes un ieceļ katra vietējā draudzē no vietējiem brāļiem vecajus), tad pravieši (viņi galvenokārt ir Draudzes „maņu orgāni”), pēc tam mācītāji (viņi galvenokārt izskaidro mācību), un tad visas pārējās dāvanas un kalpošanas.

Efeziešiem 4: 11 Viņš arī devis citus par apustuļiem, citus par praviešiem, citus par evaņģēlistiem, citus par ganiem un mācītājiem,
12 lai svētos sagatavotu kalpošanas darbam, Kristus miesai par stiprinājumu,
13 līdz kamēr mēs visi sasniegsim vienību Dieva Dēla ticībā un atziņā, īsto vīra briedumu, Kristus diženuma pilnības mēru.

1.korintiešiem 11: 1 Brāļi, es negribu, ka jūs esat neskaidrībā par garīgajām dāvanām.
2 Jūs zināt, kā jūs, kad vēl bijāt pagāni, vilktin vilka pie mēmajiem elkiem.
3 Tādēļ es jums saku: neviens, kas runā Dieva Garā, neteiks: nolādēts lai ir Jēzus, - un neviens nevar teikt: Kungs ir Jēzus, - kā vien Svētajā Garā.
4 Ir dažādas dāvanas, bet viens pats Gars;
5 ir dažādas kalpošanas, bet viens pats Kungs;
6 ir dažādi spēki, bet viens pats Dievs, kas dod visas spējas visiem.
7 Bet ikvienam ir dota Gara izpausme, lai nestu svētību.
8 Citam Gars dod gudrības runu, citam atziņas runu, tas pats Gars.
9 Citam dota ticība tai pašā Garā; citam dāvanas dziedināt tai pašā vienā Garā;
10 citam spēki brīnumus darīt, citam pravietot, citam garu pazīšana, citam dažādas mēles un citam mēļu tulkošana.
11 Visu to padara viens un tas pats Gars, piešķirdams katram savu tiesu, kā gribēdams.
12 Jo, kā miesa ir viena un tai daudz locekļu, bet visi daudzie miesas locekļi kopā ir tomēr viena miesa, tā arī Kristus.
13 Jo arī mēs visi esam vienā Garā kristīti par vienu miesu, gan jūdi, gan grieķi, gan vergi, gan brīvie; un mēs visi esam dzirdināti ar vienu Garu.
14 Jo arī miesa nesastāv no viena, bet no daudziem locekļiem.
15 Ja kāja sacītu: tā kā es neesmu roka, es nepiederu pie miesas, - tomēr tā pieder pie miesas.
16 Un, ja auss sacītu: tā kā es neesmu acs, tad es nepiederu pie miesas, - tomēr tā pieder pie miesas.
17 Ja visa miesa būtu acs, kur paliktu dzirde? Ja visa miesa būtu dzirde, kur paliktu oža?
18 Bet Dievs locekļus ir nolicis miesā ikvienu savā vietā, kā Viņš gribēja.
19 Bet, ja tie visi būtu tikai viens loceklis, kur paliktu miesa?
20 Bet tagad ir gan daudz locekļu, bet viena miesa.
21 Acs nevar sacīt rokai: man tevis nevajag, - vai atkal galva nevar sacīt kājām: man jūsu nevajag.
22 Bet taisni tie miesas locekļi, kas liekas esam nespēcīgākie, ir sevišķi vajadzīgi.
23 Bet, kas mums miesā izliekas mazāk cienījams, tos mēs ietērpjam sevišķā godā; un mūsu nepieklājīgie locekļi dabū sevišķu godu. Bet pieklājīgajiem tas nav vajadzīgs.
24 Bet Dievs miesu ir tā sastādījis, ka mazāk cienītam loceklim piešķīris lielāku cieņu,
25 lai neceltos miesā šķelšanās, bet locekļi saticīgi gādātu cits par citu.
26 Un, kad viens loceklis cieš, tad visi locekļi cieš līdzi; vai, kad viens loceklis top godāts, tad visi locekļi priecājas līdzi.
27 Bet jūs esat Kristus miesa un katrs par sevi locekļi.
28 Un dažus Dievs draudzē ir iecēlis, pirmkārt, par apustuļiem, otrkārt, par praviešiem, treškārt, par mācītājiem, tad devis spēkus brīnumus darīt, tad dāvanas dziedināt, sniegt palīdzību, vadīt un runāt dažādās mēlēs.
29 Vai tad visi ir apustuļi? Vai visi ir pravieši? Vai visi ir mācītāji? Vai visi ir brīnumu darītāji?
30 Vai visiem ir dāvanas dziedināt? Vai visi runā mēlēs? Vai visi tās var iztulkot?
31 Bet dzenieties pēc vislielākajām dāvanām, un es jums rādīšu vēl pārāku ceļu.


1.korintiešiem 14: 26 Kā tad nu būs, brāļi? Kad jūs sanākat kopā, katram ir kaut kas, vai psalms, vai mācība, vai atklāsme, vai mēles, vai mēļu izskaidrošana, viss lai notiek celšanai.
27 Un, ja mēlēs runā, tad lai uzstājas divi, ja daudz, trīs, un cits pēc cita un viens lai tulko.
28 Un, ja nav tulkotāja, tad lai tie cieš klusu draudzē un lai runā tik sev un Dievam.
29 Bet pravieši lai runā divi vai trīs, un citi lai apspriež.
30 Bet, ja kādam citam, kas tur sēd, nāk atklāsme, tad pirmais lai cieš klusu.
31 Jo jūs pēc kārtas varat visi pravietot, lai visiem būtu pamācība un pamudinājums.
32 Praviešu gari praviešiem klausa.
33 Jo Dievs nav nekārtības, bet miera Dievs.
rainars
# Iesūtīts: 2012.08.06 11:18:18
Skatīsimies ka netopam kā Ījaba trīs draugi, kā farizejs attiecībā uz muitnieku. Atstāsim tiesāt Svētajam garam kurš ir mūsu domu un sirdsprāta tiesnesis. Par to tak tik daudz runā un tiek liecināts un apkopots Dieva manifestāciju liecības grāmatā Svētajos Rakstos.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.08.06 11:42:07
rainars
Āmen!
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.06 12:25:42
rainars Ingars
kā gan jūs varat tapt kā Ījaba trīs draugi, ja esat tikai divi
Ingars
# Iesūtīts: 2012.08.06 12:47:24
Brāļi un māsas, nedomājiet, ka es te uzstājos kā kādas jaunas, radikālas kustības dibinātājs, kaut arī tā vēsts ir radikāla. Es vienkārši nododu tālāk to, ko Dievs citiem, garīgi daudz nobriedušākiem un apdāvinātākiem brāļiem par mani, ir atklājis? Situācija Draudzē ir katastrofāla un ir rakstīts, ka sods vispirms sāksies pie Dieva Nama (pie Draudzes). Nav ne jausmas, cik daudz laika mums vēl ir atlicis, es neesmu pravietis un nezinu tādas lietas, taču, vērojot laika zīmes, mani pārņem bailes, jo tas, par ko ir pravietots Bībelē, ir aizdomīgi līdzīgs tam, kas tagad notiek pasaulē, bet Draudze nav tam gatava. Tāpēc arī tik atklāji runāju par tādām lietām un es nebūt neesmu ne pirmais, ne pēdējais, nedz arī cienīgs tikt šādā veidā lietots no Dieva. Taču, iespējams laika viars nav daudz un Draudzei jātiek atjaunotai tās pirmatnējā spēkā un godībā, lai tā varētu pabeigt savu misiju virs zemes – sludināt evaņģēliju visai pasaulei un pāri visam pagodināt To Kungu, lai visa pasaule dreb un izbīstas tā, ka tas netaisnības noslēpumainais spēks, kam jānāk, tiek Draudzes aizkavēts, Dievs tiek pagodināts caur Draudzi.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.08.06 13:06:22
Ingars
Svētajam Garam ir tik daudz instrumentu, caur kuriem celt, attīstīt un stiprināt draudzi, kādēļ gan neļaut Viņam lietot tos visus kad, kā un caur kuru vien Viņš to vēlas darīt?

Nevis kādēļ gan neļaut, bet vajag bīties, ka tīši vai netīši neliedzam Viņam rīkoties.

Es nevēlos tagad analizēt, kas tradicionālā dievkalpojumā ir un kas nav no Svētā Gara – tādas tiesības ir vienīgi Viņam Pašam,

Tad ar steigu beidz to darīt.

es vienkārši vēlos aicināt mācītājus neaizliegt ikienam ticīgajam sapulcē kalpot ar savām dāvanām.
Protams, vienmēr jāievēro Dieva noteiktā aicinājumu un dāvanu prioritārā secība – vispirms apustuļi (viņi galvenokārt dibina vietējās draudzes un ieceļ katra vietējā draudzē no vietējiem brāļiem vecajus), tad pravieši (viņi galvenokārt ir Draudzes „maņu orgāni”), pēc tam mācītāji (viņi galvenokārt izskaidro mācību), un tad visas pārējās dāvanas un kalpošanas.


Apustuļus šodien dzīvus dabūt vairs nevar. Ļoti jāuzmanās, ja kāds sevi sauc vai ļauj sevi dēvēt par apustuli.
Pravieši - pravietošanas dāvana nav institucionāla, bet tev tas ir tā kā amats. Neizskatās bibliski.
Mācītāji - mums tie ir, bet tu sēj naidu pret tiem.
Pie kam tu ienīsti kārtību kāda pastāv tradicionālās draudzēs, šķiet, ka uzstājies pret jebkādu saprotamu kārtību, tomēr paklusām pieprasi citu kārtību. Pēc būtības tu melo pats sev un citiem, mēģinot ar viltu piesaistīt savai teoloģijai.

Vispār es to rakstu ne tik daudz tev, bet citiem cilvēkiem, kas to varētu lasīt.
Ingars
# Labojis Ingars: 2012.08.06 13:42:32
Mārtiņš

Apustuļus šodien dzīvus dabūt vairs nevar. Ļoti jāuzmanās, ja kāds sevi sauc vai ļauj sevi dēvēt par apustuli.(c)

Kāds pamatojums Bībelē, ka apustuļu kalpošana nesaglabāsies līdz pat Pasaules Galam?

Pravieši - pravietošanas dāvana nav institucionāla, bet tev tas ir tā kā amats. Neizskatās bibliski.(c)

Kur es pravieša dāvanu attēloju kā institucionālu amatu? Es vienkārši norādīju uz to, ko par šo dāvanu saka Dieva Vārds. Pravietošana ir dāvana redzēt un saprast lietas, ka citiem cilvēkiem ir apslēptas – tas ir līdzīgi, kā ķermenim maņu orgāni, bez tiem ķermenis nespēj saņemt informāciju no ārpuses, tāpat arī bez praviešiem Draudze ir akla un kurla.

Mācītāji - mums tie ir, bet tu sēj naidu pret tiem.(c)

Es nesēju naidu pret mācītājiem, es vienkārši vēršu uzmanību, ka tas, ko mēs saprotam ar jēdzienu „mācītājs” nav gluži tas, ko par to saka Dieva Vārds. Mācītājs nav kāds ordinēts kalpotājs, kurš vada draudzi, bet gan tā ir dāvana izskaidrot un mācīt Dieva Vārdu. Ticīgie ar mācītāja dāvanu var tikt iecelti par vecajiem, taču mācītāja dāvana automātiski nevienu nepadara par vietējās draudzes vecajo, jo pirmā ir dāvana, bet otrā ir funkcionāls amats. Es nerunāju pret mācītājiem, bet gan pret sistēmu, kurā mācītājs vienpersoniski vada un organizē draudzes aktivitātes – šādas tiesības ir vienīgi Kristum, jo tikai Viņš vienīgais ir Draudzes Galva, bet Viņa kā Galvas vadība katrā vietējā draudzē izpaužas caur vecajo grupu, kurus pēc tieša Svētā Gara norādījuma iecēluši apustuļi.

Pie kam tu ienīsti kārtību kāda pastāv tradicionālās draudzēs, šķiet, ka uzstājies pret jebkādu saprotamu kārtību, tomēr paklusām pieprasi citu kārtību. Pēc būtības tu melo pats sev un citiem, mēģinot ar viltu piesaistīt savai teoloģijai.(c)

Es neko nepieprasu, bet salīdzinu esošo situāciju un praksi ar to, kas atklāts Bībelē un kā tas bija Draudzē pirmajā gadsimtā. Mūsdienu viena mācītāja sistēma (vienalga vai viņš ir viens vai kādas līderu komandas vadītājs) ir pretrunā ar Dieva Gribu, kas atklāta arī Bībelē, jo tā dod iespēju cilvēka miesai uzurpēt varu, nepareizi interpretēt Svētos Rakstus un izplatīt maldu mācības. Bibliskā Draudzes struktūra, turpretim, nepieļauj nekādu miesīgu valdīšanu, jo tur visa vadība ir tiešā veidā atkarīga no Dieva. Par pirmajiem 12 apustuļiem ir skaidrs, bet par tālāko Svētā Gara darbību klasisks piemērs ir Antiohijas draudze, kur praviešiem un mācītājiem gavējot un lūdzot Svētais Gars norādīja uz Pāvilu un Barnabu, ka viņi ir aicināti apustuļu kalpošanā. Tālāk mēs redzam, ka šie apustuļi dibina katrā apdzīvotā vietā vienu vietējo draudzi un ieceļ tur pēc Svētā Gara tieša norādījuma (apustuļu darbi 20) vecajus, kuri sargā un pārrauga draudzi tāpat Svētā Gara vadībā vai viss notiek saskaņā ar Dieva gribu. Vecaji nekad lieki nejaucās draudzes kalpošanās un citās aktivitātēs, bet ņēma tajā visā dalību tāpat, kā visi pārējie, vienīgi viņiem bija papildus atbildība būt visiem par piemēru, kā arī uzmanīt vai nav atkāpes no Dieva gribas. Viņi bija nevis organizatori, bet gan ar citu paskubinātāji uz kalpošanu ar savu piemēru.

Kā redzi - Draudze nevar iztikt bez apustuļu kalpošanas, citādi varu pārņem pašiecelti klerki
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.06 13:59:21
mjā... dižapustulis Ingars ir runājis
akls un kurls pret pamācību, allaž gatavs kategoriski izteikties
čukča ņe čitaķeļ, čukča - pisaķeļ

varbūt jāsamet kapeikas autobusa biļetei un jānosūta mūsu `pašieceltais klerks" misionāra darbā uz purčiku vietējo draudzi organizēt
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 49 . 50 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 33 , pavisam kopa bijuši: 8074