atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Draudzes attīstība
vilks
Iesūtīts: 2012.03.17 12:01:21
Kas jūsu pieredzē ir lietas, kas veicina draudzes attīstību? Un no kā noteikti jāizvairās?

Lūdzu konkrētākas atbildes par "lasi Bībelē" (nu vismaz iecitējiet konkrētas Rakstu vietas )
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
acīmrdzamais, neticamais [82.145.210.57]
# Iesūtīts: 2012.07.31 12:02:40
Uldis, kāda neliela baznīca- ELBL laikam tā to sauca, kādā diskusijā tika pieminēta, labu laiku atpakaļ atjaunoja eiharistisko sadraudzību ar LELB. Acīmredzot , ja ir paklausība Dieva vārdam un laba griba , tad var ne tikai šķelties, bet arī vienoties.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.07.31 12:19:03
acīmrdzamais, neticamais [82.145.210.57]

Vienoties? Par ko? Par laika apstākļiem? Mācības jautājumos, ja atmiņa neviļ, lieto citu jēdzienu - vienprātība.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.07.31 13:23:00
Uldis
Vienoties? Par ko? Par laika apstākļiem? Mācības jautājumos, ja atmiņa neviļ, lieto citu jēdzienu - vienprātība.

Bet būtību taču saprati?
Un tomēr - vienprātības nav.
Lai gan par laika apstākļiem vienoties gan nav iespējams - kādi tie ir, tādi ir.
Bet par nevienprātību var vienoties.
Vispār nožēlojami.
rainars
# Iesūtīts: 2012.07.31 13:37:39
Priekā! Lai vairojas prieks un svaidījums atraisot un kļūstot dzīviem atstājot cietsirdību kas ir cieta un smaga, ar kuru nevaram pacelties. Mīlestība ir viegla un pa-celoša.


Dāvida svētceļnieku dziesma. Redzi, cik jauki un cik mīļi, kad brāļi kopā dzīvo vienprātīgi!
Tas ir kā dārga eļļa, kas pil no galvas bārdā, Ārona bārdā, un notek uz viņa drēbju vīlēm.
Tas ir kā Hermona rasa, kas nokrīt uz Ciānas kalniem, jo tur Tas Kungs ir apsolījis svētību un dzīvību mūžīgi! (Ps.133)-Tu mīli taisnību un ienīsti netaisnību, tāpēc Tas Kungs, tavs Dievs, tevi svaidījis ar prieka eļļu kā nevienu no taviem bērniem. Visas tavas drānas smaržo pēc mirrēm un alvejas, ziloņkaula pilīs tevi iepriecina stīgu skaņas. Tas ir svaidījums.(45.Ps) un tas ir svaidījums un prieks līdz ar to. Ja mēs dosim svētā gara augļus tad Kristus ienāks mūsos kā savā dārzā: "Es esmu ienācis, mana māsa, mana mīļā līgava, savā dārzā; es plūcu savas mirres un savu balzamu, es ēdu zeltaino medu no savas medus kāres un tās šūnām, es dzeru savu vīnu līdz ar pienu. Ēdiet, mani mīļie, un dzeriet, mani draugi, priecājieties mīlestībā un noreibstiet labsajūtā!"
Paplašini savas telts vietu(savas sirds) un izplet jo plaši savas telts pārsegu, pagarini savas telts virves un nostiprini jo spēcīgi savas telts mietus un stabus! (Jes.54)
acīmredzamais [82.145.209.167]
# Iesūtīts: 2012.08.01 12:25:59
Uldis, tad arī nebrīnies, ja kāds tavējiem norāda uz nepareizumu tavas uz nevienprātību vērstās kopas mācībā un turpmāk nereaģē tik neadekvāti.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.08.01 21:11:35
acīmredzamais [82.145.209.167]

Kāpēc no "vienošanās" pēkšņi pārmeties uz "vienprātību"? Tāviem pārmetumiem trūkst argumentācijas spēka.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.01 21:41:10
Uldis
zini, Taviem vēl vairāk..
skumji, bet tiešām uztaisīji histēriju uz līdzenas vietas, mētādamies ar baigiem epitetiem, bet nespēdams panest mazumiņu kritikas.
Nu neticu, ka konkrētais brālis tam neofītam stāstīja, ka tu esi `velns talārā un trusikos`, bet ko tu.. ?
Muļķīgākais jau tas, ka nav jau īsta iemesla tēvzemi dalīt, un ja vien daži beigtu normālus luterāņus par viltusbrāļiem uzskatīt, gan citiem nožēla izpaliktu, gan pašiem sarūgtinājums.
rainars
# Iesūtīts: 2012.08.01 21:48:58
ka tik izlocīties un ka tik kādam skabargas izvilkt un kā krievu valodā saka poddakivatj
Kāds jau sen sapratis , bet uz to piesaucuienu tik gribas pretoties
Var tak ar atstāt kādu lietu Dieva Svētajam garam izdarīt.
Paši tak neesam mierā kad kāds saprotamām lietām piemet vēl ko. Ir tak ka gribās rīkoties pretēji.
Nu tak ja esam saņēmuši spēku no augšienes tad centīsimies to nenoliegt un iepītēsim savai miesai kura ar saviem darbiem mūs apgāna ........ .
Uldis
# Iesūtīts: 2012.08.02 13:15:30
b]Aivars

Kur tad te bija izskanējusi tā kritika? Es būtu priecīgs, ja parādītos kāda kritika. Tad būtu vismaz par ko parunāt. Ar argumentiem nāca vienīgi konstatācija, kas kaut kur pazuda.

Es iegāju jūsu forumā un izlasīju tu diskusiju par tēmu: draudzes izaugsme.

Nožēlojami ir tas, ka kāds aiz savas augstprātības uzdrošinās kādam kristietim iešaut bultu sirdī, pasakot, ka viņš nepieder pie īstās draudzes. Tas ir ļoti nožēlojami. Ja tu to nevari saprast, un tev tas liekas nieks, - tas ir nožēlojami.

Par argumentiem. Es tev tos sniedzu vairākus. Pat citēju Augsburgas ticības apliecību, bet tu to pavērsi ar kājām gaisā, mēģinādams padarīt mani par nelieti. ATA VII artikuls par baznīcu saka tā: "..ir viena svēta visos laikos pastāvoša baznīca. Baznīca ir svēto draudze, kurā pareizi māca Evaņģēliju un pareizi pārvalda sakramentus." Bet Millera "Kristīgā dogmatika" par banzīcu māca šādi: "Baznīca ir ticīgo sadraudze, un, tā kā cilvēka ticība ir neredzama.., [tādēļ] ikviens, kas apliecina kristīgo ticību un papildina savu pārliecību ar kristīgu dzīvesveidu, mums jāuzskata par patiesu Baznīcas locekli. Raksti nepārprotami aizliedz mēģināt pārliecināties par ticību kādā citā veidā.." (566-567) Tāpat Dogmatika saka tā: "..cilvēku par baznīcas locekli padar vienīg ticība Kristum, kas ir miris par pasaules grēkiem, un ne piederība kādai vietējai baznīcai, ne žēlastības līdzekļu ārēja lietošana, ne kādu amatu pildīšana redzamajā baznīcā, ne mēģinājumi atdarināt Kristus piemēru, ārēji sekojot viņam."(560-560) Tādējādi baznīca ir: viena, svēta, katoliska, apustuliska. Pasakot, ka kāds kristietis, kas ir apliecinājis savu piederību Baznīcai ar savu ticību un kristīgu dzīvi, tāds ir uzurpējis Dieva autoritāti, apšaubījis Dieva vārdu, par būtisko uzskatot piederību institucionālai sadraudzībai. Pēc šādas koncepticijas baznīca ir kaut kāda ārēja pārvalde, "kuras pārziņā atrodas labie un ļaunie". (566).

Pagaidām pietiks.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.02 13:41:49
Uldis
nu es sapratu, ka nevis kristietim tika teikts, ka viņš nepieder Baznīcai, bet ka ir runa par kādu nepareizību konkrētajā luterisma atzarā. Par to protams var strīdēties, bet `velns` ir vairāk nekā neadekvāts sprieduma pasludinājums. Man personīgi nav problēma ar to, ka kāds pieder pie KLB, LELBāL, ELBL, ja vien cilvēks nav kādos ļaunos maldos. Šai ziņā tad mani vairāk uztrauc, vai tas, kas tiek mācīts LELB vienmēr ir pamatots Rakstos.
Bet ja Tu tik nikni lamā kādu, kas jūsējos par `nepareizajiem` nosauc, tad es prasu, vai Tu pats nesauc teiksim mani par `nepareizo`, kurš nav Sv. Vakarēdiena cienīgs, un vai tad man arī vajadzētu steigt Tev ragus un asti piezīmēt. Nedomāju, ka tas ir īstais ceļš
Uldis
# Labojis Uldis: 2012.08.02 14:51:25
Aivars

Es jau neesmu apvainojies, kad kāds mani nosauc par neīstu vai pat visu Ozolnieku draudzi nosauc par neīsto. Dieva vārds mani ir pārliecinājis, ka no šādiem draudiem vai epitetiem man nav jābaidās. Kā saka: "Kaķa lāsts Debesīs nekāpj."

Pavisam cita lieta, ja šādi tiek uzbrukts vienkāršam kristietim, kurš pats sevi varbūt nespēj tik argumentēti aizstāvēt. Tā ir tīra un visīstākā ticības vajāšana, Baznīcas vajāšana. Es teiktu - viena no Baznīcas vajāšanas pazīmēm. Ja šis vecaucietis tā ir rīkojies aiz pārlieku lielas dedzības (kas dažkārt notiek aiz pārpratuma, bez ļauniem nodomiem), tad tāds ir brālīgā mīlestībā jāpamāca, jāizskaidro, ko šāds apgalvojums nozīmē un kādu ļaunumu dara. Tomēr vecaucietim šis nav pirmais gadījums. Patiesībā šāda uzbrukuma mērķis ir iesēt šaubas ticīga cilvēka sirdī, tāpēc pret to ir jāvēršas ļoti stingri. Tāpēc es nelamājos, bet uzrādu šos ļaunos darbus. Dievs man ir uzticējis šīs dvēseles, kas ir Ozolniekos. Es rīkojos tā, kā saka Pāvils: "Topiet stipri savā Kungā un Viņa varenajā spēkā. Bruņojieties ar visiem Dieva ieročiem, lai jūs varētu pretī stāties velna viltībām. Jo ne pret miesu un asinīm mums jācīnās, bet pret valdībām un varām, šīs tumsības pasaules valdniekiem un pret ļaunajiem gariem pasaules telpā. Tāpēc satveriet visus Dieva ieročus, lai jūs būtu spēcīgi pretī stāties ļaunajā dienā un, visu uzvarējuši, varētu pastāvēt." Ja ATA Ozolnieku baznīca nav īstā, tad tas nozīmē, ka tā nav baznīca un ka draudze nav kristieši. Ja tā nav draudze, ja tie nav kristieši, kas tad tie ir? Tas nozīmē, ka dievkalpojumi nav īsti, ka sakramenti nav īsti. Ja tie nav īsti, tad tā nav patiesība, tas, ko tur sludina ir meli utt. Taču paldies Dievam, kas ar "līdzi ejošām zīmēm" ir demonstrējis visiem kristiešiem visā pasaulē, kā arī tiem, kas ir ārpusē, ka tā ir īsta Dieva draudze - viena svēta, katoliska un apustuliska draudze, svēto biedrība. Tādā gadījumā, kas tad ir tas, kas ir izteicis pretējo apgalvojumu?

Līdz ar to Euharistiskā šķirtība ir cita rakstura problemātika, kas nenorāda vienas vai otras kopības piederību vai nepiederību Baznīcai. Tas ir baznīcas sadraudzības jautājums. Nevajag jaukt dažādas lietas. Vēlreiz paskatīsimies, ko saka ATA VII artikuls: "Baznīca ir svēto draudze, kurā pareizi māca Evaņģēliju un pareizi pārvalda sakramentus. Patiesai Baznīcas vienībai pietiek, ka ir vienprātība Evaņģēlija mācībā un sakramentu pārvaldīšanā." Tātad Evaņģēlija mācība un sakramentu pārvaldīšana - šajās lietās ir atšķirības un tāpēc ir Euharistiskā nošķiršanās. Vienprātībai ir ļoti svarīga nozīme. Tieši nevienprātība ir iemesls šķeltniecībai baznīcā.

PS
Piebilde pie pēdējā teikuma. Vajag novērst iemeslus, kas rada šķletniecību, un tā ir nevienprātība "Evaņģēlija mācībā un sakramentu pārvaldīšanā".
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.02 15:21:08
Tātad Evaņģēlija mācība un sakramentu pārvaldīšana - šajās lietās ir atšķirības un tāpēc ir Euharistiskā nošķiršanās.
un galvenā atšķirība sakramentu pārvaldīšanā ir Euharistiskā nošķiršanās, kas izraisa Euharistisko nošķiršanos, jo ir atšķirība sakramentu pārvaldīšanā Euharistiskās nošķiršanās dēļ
Aiz kā vieglāk būs vienoties par labu laiku un nevainojamu valdību
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.08.02 15:42:27
Uldis
Līdz ar to Euharistiskā šķirtība ir cita rakstura problemātika, kas nenorāda vienas vai otras kopības piederību vai nepiederību Baznīcai. Tas ir baznīcas sadraudzības jautājums.

Ja baznīcu sadraudzība (šķirtība) ir augstākas raudzes jautājums par Euharistisko šķirtību (vienību), tad kaut kas tiešām nav pareizi.

No mana kristieša skatpunkta baznīca (draudze), kas liedz Sv.Vakarēdienu, pamatojot ar formālu ieganstu vai sarežģītu teoloģisku traktātu aklu neakceptēšanu, riskē būt nepareizā.

Par jūsējo konfliktu gan neko nezinu, tikai redzu, ka publiski ir pausta pseido anonīma apsūdzība bez apsūdzētā iespējas aizstāvēties.
pa fikso [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2012.08.02 16:25:37
Jums gan grūti....
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.08.02 16:27:22
pa fikso [87.246.165.252]
Bet kam gan ir viegli?
Uldis
# Iesūtīts: 2012.08.02 16:36:46
Aivars

Beidz muldēt. Piedod par asumu. Ja gribi kaut ko analizēt, tad vispirms ķeries pie šā: "Baznīca ir svēto draudze, kurā pareizi māca Evaņģēliju un pareizi pārvalda sakramentus. Patiesai Baznīcas vienībai pietiek, ka ir vienprātība Evaņģēlija mācībā un sakramentu pārvaldīšanā."
pa fikso [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2012.08.02 17:30:33
Mārtiņš
man
Aivars
# Iesūtīts: 2012.08.02 17:56:25
Uldis
Piedodu, piedodu! Un pateicos, ka par velnu nenosauci.
Bet nu tad es sapratu, ka tik ilgi kamēr jums nebūs pareiza sakramentu pārvaldīšanas, vienprātība un Dievgalda kopība mums tomēr nespīd
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.08.02 18:14:10
pa fikso [87.246.165.252]
Apsveicu!
rainars
# Iesūtīts: 2012.08.02 18:17:35
brāļi tās redzamās un taustāmās lietas ir viena puse , ja nu kādam vajag ........
liekas svarīgāk ir ka mēs esam svētā gara mājoklis un pienesam Dievam kultu pagodinot ar savu miesu nonāvējot tajā kas pieder zemei, tāpat apvaldot tās lietas kas iznākot ārā mūs sagāna(Mk.7).
Sniedot Mīlestību un parādot cieņu. Ja Dievs mūs mīl ar beznosacījuma mīlestību tad kāpēc uzstādām nosacījumus un sasienam brāļus ar to šauro skatījumu kāds nu katram ir.........
Pēc mīlestības būšot pazīt ka Dievs mūsu vidū.
Tā tik vien izklausās ka apkārt tikumības policistu vien ar savu likumu krājumu.
Veči izbeidzam mērīties "krāniņiem" pie kam ne saviem . Nu tak novilksim beidzot to veco cilvēku kurš kārību pievilts iet bojā!
Svaidījumas spēku uz katra kas grib tuvoties Dievam un brāļiem ar tīru sirdi, ar taisnību , lēnībuun patiesību.
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 49 . 50 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 16 , pavisam kopa bijuši: 4730